قیمت بهترین نوع بوتاکس ایرانی (مصپورت) چقدر است ؟تزریق بوتاکس دیسپورت

قیمت بهترین نوع بوتاکس

قیمت بهترین نوع بوتاکس ایرانی مصپورت چقدر است؟ در این مطلب تصمیم داریم توضیحات بیشتری راجع به این بوتاکس ارائه کنیم.

یک ضرب المثل معروف انگلیسی وجود دارد که می گوید :” من آن قدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم”!
هیچ چیز بیشتر از این ضرب المثل نمی تواند ذات تقدم کیفیت بر کمیت را توضیح دهد. واقعیت این است که خیلی از ما ، حتی اگر مشکل مالی نداشته باشیم، مدام تلاش می کنیم که چیزهای ارزان بخریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید به همین خاطر است که ایران ، به بازار خیلی خوبی برای اجناس چینی تبدیل شده است.شاید وقت آن رسیده که اقتصاددان ها به کمک فرهنگ شناسان بیایند و چاره ای برای این موضوع بیاندیشند!

اما فارغ از این بحث ها ، وقتی که صحبت از تزریقات زیبایی به خصوص بوتاکس وسط باشد ، همه ی ما دیگر تعارف و مصرف گرایی را کنار می گذاریم و به دنبال بهترین ها هستیم.قیمت این محصولات هم هرچقدر که باشد ، وقتی که صحبت از زیبایی مان مطرح است ، دیگر کوچک ترین اشتباه هم راجع به کیفیت محصول ، می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

قیمت بهترین نوع بوتاکس
قیمت بهترین نوع بوتاکس

اما هنوز هم اعتمادی نسبت به اجناس تولید داخل وجود ندارد. در بحث تزریق بوتاکس ، نوعی بوتاکس ایرانی به نام مصپورت ، اخیراً وارد بازار شده است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ، قیمت خیلی خوبی هم دارد و یکی از بهترین بوتاکس های موجود در این عرصه می باشد.

اما همان گونه که گفتیم ترجیح ما بر این است که به جای استفاده از این بوتاکس با کیفیت داخلی ، به سراغ برندهای تقلبی چینی برویم که با برچسب بوتاکس کانادایی ، وعده ی خام کیفیت می دهند.

در این مطلب تصمیم داریم توضیحات مختصری راجع به این برند ایرانی به شما عزیزان ارائه کنیم. شاید نظرتان نسبت به محصولات ایرانی و به خصوص بوتاکس ایرانی تغییر کند. با ما همراه باشید

بهترین مارک بوتاکس : مصپورت یا دیسپورت؟

وقتی که صحبت از بهترین مارک بوتاکس در میان باشد ،همه بلافاصله می گویند که دیسپورت بهترین نوع است. خب تا حدودی حق با این دسته از عزیزان می باشد. در کیفیت این بوتاکس انگلیسی هیچ گونه شک و تردیدی وجود ندارد اما آیا می توان نسبت به قیمت بالای آن نیز بی تفاوت بود؟

بهترین مارک بوتاکس : مصپورت یا دیسپورت؟
بهترین مارک بوتاکس : مصپورت یا دیسپورت؟

خب این مسئله ای است که نیاز به توضیح بیشتر دارد. به طور میانگین تزریق بوتاکس دیسپورت در مراکز معتبر حدودا با قیمت 1800 الی 2 میلیون تومان انجام می شود و واقعیت این است که همه ی افراد توانایی این را ندارند که هر 3  الی 4 ماه این مقدار پول را هزینه کنند.

به همین خاطر بوتاکس ایرانی مصپورت جایگزین بسیار خوبی به حساب می آید.واقعیت این جاست که هیچ گونه تفاوت بارز و مشخصی میان این دو برند معروف وجود ندارد. مکانیزم عمل هر دوی آن ها یکسان است.

با تزریق این بوتاکس ، مانعی در برابر سیگنال های ارسال شده به عضلات به وجود می آید و اجازه نخواهد داد که حرکت کنند. به این ترتیب چروک ها را از بین برده و پوست صورت را جوانسازی می کنند.

قیمت بهترین نوع بوتاکس ایرانی یعنی مصپورت نیز با اوضاع مالی خیلی از افراد هم خوانی دارد.بسته به مرکز و میزان تزریق بوتاکس ، قیمت آن ممکن است 350 الی 650 متغیر باشد.

نگرانی عمده ای که راجع به این بوتاکس وجود دارد ، خطر بروز عوارض جانبی است.اما در حقیقت تمام این نگرانی ها از بی اطلاعی می آید.

این بوتاکس کیفیت بسیار بالایی دارد و توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است و به وفور در بازار کنونی خرید و فروش می شود.

خیلی از مراکز معتبر در تهران و شهرستان ها هم از این بوتاکس استفاده می کنند و واقعیت اینجاست که درصد بسیار زیادی از مراجعه کنندگان از نتیجه ی نهایی این محصول رضایت کافی دارند.

تمام این دلایل باعث می شود که بوتاکس ایرانی جای خود را میان مردم باز کند اما هم چنان این عقیده ی غلط که می گوید ” جنس ایرانی بی کیفیت است” در میان خیلی از افراد وجود دارد و مدت زمانی طول خواهد کشید تا به تولید ایرانی اعتماد کنند.

بهترین مارک بوتاکس : مصپورت یا دیسپورت؟
بهترین مارک بوتاکس : مصپورت یا دیسپورت؟

نام بوتاکس کره ای چیست ؟

در راستای فرهنگ غلطی که  محصولات خارجی را با کیفیت تر می داند ، ناچاریم که یکی دیگر از محصولات رایج در تزریقات زیبایی را معرفی کنیم

اصولا چندین کشور هستند که در زمینه ی تولید بوتاکس از بقیه پیشگام تر هستند:

انگلیس ، آمریکا ، کره ی جنوبی ، کانادا و البته محصولات بی کیفیت چینی

بوتاکس کره ای که به نام نرونوکس شناخته می شود ، کیفیت خیلی خوبی دارد اما هنوز هم بوتاکس دیسپورت یکه تاز این عرصه است.

بوتاکس مصپورت خوبه ؟آیا پزشکان آن را توصیه می کنند ؟

اما سوال اساسی و بسیار مهمی که در این باره وجود دارد ، این است که آیا بوتاکس مصپورت کیفیت لازم را دارا می باشد؟!

آیا اصولا می توان به آن اعتماد کرد؟ پزشکان چه توصیه ای می کنند؟

در این باره توضیح دادیم که بیشتر مراکز و پزشکان معتبر در حال حاضر برای بیماران خود از این بوتاکس استفاده می کنند و قیمت بسیار مناسب آن نیز باعث شده است که در میان افراد مختلف هم محبوبیت چشم گیری پیدا کند.

بوتاکس مصپورت خوبه ؟
بوتاکس مصپورت خوبه ؟

واقعیت این جاست که بوتاکس مصپورت ، حاوی همان موادی است که در بوتاکس هایی مثل دیسپورت وجود دارد.این ماده نیز از سم بوتولونیوم نوعA مشتق شده است و بوتاکس بی عوارضی می باشد.

البته باید در نظر گرفت که خود بوتاکس عوارض خفیفی مانند تورم و قرمزی دارد اما این عارضه ها به سرعت از بین می روند و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

سخن آخر

در نهایت باید نکته ی بسیار مهمی را ذکر کنیم و آن این است که در وضعیتی که تحریم های شدید اقتصادی کشور ما را احاطه کرده است ، بهترین اقدام ما حمایت از تولید داخل می باشد. بوتاکس ایرانی مصپورت نیز از این قاعده مستثنی نیست .علاوه بر تمام این نکات می توانید از اشخاصی که این بوتاکس را تزریق کرده اند نیز سوالات خود را بپرسید.

احتمالا تمام آن ها جواب مشابهی در رابطه با کیفیت این بوتاکس دارند و معتقدند که به هیچ وجه تفاوتی با بوتاکس دیسپورت نخواهد داشت.

مترجم و محقق : ندا ناصری

2.5 15 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments