لیزر موهای کرکی

لیزر موهای کرکی توسط بهترین دستگاه الکسانداریت اسکلپیون 2018

لیزر موهای کرکی توسط بهترین دستگاه الکسانداریت اسکلپیون 2018

 

امکان لیزر موهای کرکی یکی از نگرانی هایی است که بیشتر در هنگامی که فرد قصد لیزر نواحی مانند صورتش را دارد، برایش پیش می آید. لیزر موهای زائد بیشترین عملکرد را در نواحی مانند زیر بغل و پاها ، دست ها و ناحیه ی بیکینی دارد. همین امر باعث سوالی می شود که: موهای کرکی با ریشه های نازکتر چطور؟ آیا لیزر برای رفع موهای زائد کرکی هم کارکرد و مناسبی دارد؟
لیزر موهای کرکی
لیزر موهای کرکی

درمان لیزر موهای زائد بهترین عملکرد را روی موهای قهوه ای، قهوه ای تیره و سیاه دارد. لیزر از طریق هدف قرار دادن ریشه ی مو و با استفاده از نور و گرما عمل می کند. اشعه ی لیزر تابانده شده ، توسط رنگدانه های تیره ی مو(ملانین) جذب می شود و سپس حرارت ارسالی به ریشه ی مو می رسد و در آنجا سلول های بنیادینی که مو را به مقطع پوست و رگ های خونی متصل می کنند، از بین می برد.

لیزر بر روی موهای نازک و کرکی که دارای رنگدانه ی تیره باشند عملکرد مناسبی دارد. اما اثربخشی آن بر روی موهای کرکی روشن، نرم و بسیار ریز کمی دشوارتر و وقت گیر تر است. موهای کرکی صورت احتمالا دشوار ترین ناحیه برای لیزر هستند، چراکه موهای ان بسیار نازک می باشند و رنگدانه ی کمی دارند. بنابراین هدف گیری آنها دشوار تر است. شدت بیشتر انرژی اشعه ی لیزری که برای فرآیند هدف قرار دادن موهای کرکی صورت مورد نیاز است، عملی وقت گیر است و تنظیمات خاصی برای دستگاه می طلبد که قاعدتا باعث می شود فرد به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشد.

مرکز لیزرو زیبایی برکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد مجهز است، و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان محترم می باشد. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با تعرفه های لیزر و تعیین نوبت درمان و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین دستگاه های لیزر برای موهای کرکی دستگاه های الکساتدرایت و Nd:Yag laser هستند.اینها دستگاه ها بسیار خاصی هستند که بر خلاف سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، موهای کرکی را به شکل مناسب و اثربخشی مورد هدف قرار می دهد. سیستم این دستگاه ها به این صورت است که پهنای انرژی کوتاه پالس و بسیار سریعی تولید می کنند، که در نهایت باعث می شود درمان سریع، ایمن و اثر بخش باشد و علاوه بر آن به بافت های اطراف آسیبی وارد نکند. (لیزر موهای کرکی)

در ادامه بهتر است بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد آشنا شویم. با ما همراه باشید.

درمان لیزر موهای زائد بیشتر برای کدام نواحی بدن مناسب است؟

درمان لیزر موهای زائد عموما برای رفع موهای زائد در نواحی بدنی زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • صورت
  • ناحیه ی بیکینی
  • پاها
  • پشت دست
رفع موهای زائد با استفاده از لیزر، درمانی است که طی ده سال گذشته بسیار موثر بوده و مقبول واقع شده است. لیزر بهترین روش رفع موهای زائد در حال حاضر است. درمان لیزر ایمن، موثر و  با نتایجی پایدارتر از هر روش دیگری مانند اپیلاسیون، شیو کردن، اصلاح و الکترولیز است. همچنین به نسبت خدمات و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، درمان لیزر موهای زائد قیمت و هزینه ای بسیار معقول دارد. بهترین فرد کاندید برای انجام درمان رفع موهای زائد با استفاده از لیزر، فردی است که  پوستی روشن با موهای تیره دارد. اما اکنون دستگاه های لیزری مانند (Nd: YAG)و الکساندرایت وجود دارند که به همان اندازه بر روی موهای سیاه روی پوست تیره هم اثر بخشند.

متاسفانه هنوز هم تکنولوژی لیزر روی موهای خاکستری، موهای کرکی بلوند یا زنانی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند، به خوبی دیگر موارد عمل نمی کند. همچنین اگر تنها چند تار موی زخیم روی چانه تان دارید، بهتر است به جای لیزر از اپیلاسیون یا روش های دیگر برای رفع آن استفاده کنید.( لیزر موهای کرکی)

درمان لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

لیزر یک پرتو بسیار ویژه نور را در طول موجی منتشر می کند که ملانین موجود در مو  / یا مرکز رشد فولیکول (که به عنوان پیاز مو شناخته می شود) را هدف قرار می دهد. ملانین ماده ای است که به مو و پوست ما رنگ می دهد. پرتو لیزر از پوست عبور می کند و توسط ملانین در فولیکول مو جذب می شود.

بنابراین، کاندیدای ایده آل برای انجام این روش درمانی فردی است که  دارای موهایی است که از رنگ پوستش تیره تر هستند. اگر رنگ پوست و مو خیلی به هم شبیه باشد، این اتفاق برخی از دستگاه های لیزرها را در هدف گیری گیج می کند.

لیزر موهای کرکی
لیزر موهای کرکی

پوست های تیره تر به “لیزرهایی با طول موج بلند تر” برای رفع موی زائد نیاز دارند. مانند دستگاه لیزر الکساندرایت که این خاصیت را دارد. این نوع دستگاه ها برای استفاده روی پوست های تیره بسیار ایمن تر هستند چراکه پوست را برای خلاص شدن از شر موی زائد نمی سوزانند. (لیزر موهای کرکی)

آیا لیزر موهای نازک را ضخیم میکند

در پاسخ باید بگوییم که نه. هرگز. اپیلاسیون و شیو کردن این تاثیر را دارند اما لیزر هرگز چنین تاثیری بر پوست نمی گذارد. در واقع تکنولوژی لیزر از آنجاییکه موها را از ریشه و در نقطه ی فولیکول می سوزاند در حقیقت تاثیر برعکس ضخیم کردن دارد. انجام مداوم لیزر موهای زائد آنها را نازک و نازک تر می کند.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

هیچ درمانی وجود ندارد که بتواند صد در صد تضمین کند که موهای زائد را کاملا از بین می برد. خلاصه بگوییم، موهای زائد هیچگاه کاملا رفع نمی شوند. اما لیزر تاثیر گذارترین روش در کاهش شدید سرعت رشد این موها است. و پایدارترین نتیجه را هم دارد. مانند همه ی دیگر روش های رفع موهای زائد، لیزر هم نیاز به باز انجام و ترمیم دارد. پس از تکمیل درمان لیزر موهای زائد، بسته به شرایط فرد، نیاز است که شش ماه یا یکسال یک بار دوباره فرآیند لیزرینگ روی پوست انجام شود تا از رشد مجدد موهای زائد طی دوره ی شش ماهه یا یکساله ی بعدی جلوگیری کند.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments