تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

آیا شایعه ی تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری واقعیت دارد یا نه؟ | لیزر در دوران بارداری

تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری ، باوری رایج است!!! شایعه های زیادی در مورد خطرات لیزر موهای زائد وجود دارند. به علت کم اطلاعی از لیزر خیلی ها هستند که بسیاری از این شایعه را باور می کنند. در حالی که بسیاری از آنها هرگز صحت ندارند. یکی از رایج ترین این شایعه ها درمورد لیزر به تاثیرش بر باروری بر می گردد. خیلی ها هستند که می ترسند مبادا با لیزر کردن مخصوصا ناحیه ی بیکینی نابارور شوند! مثلا به کامنت این خانم عزیز در نی نی سایت دقت کنید:

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

در پاسخ به ایشان و همه ی کسانی که از تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری می هراسند باید بگوییم که نگران نباشید. لیزر اصلا و ابدا باعث ناباروری شما نخواهد شد. این حرف یک تبلیغ گذرا نیست، بلکه به لحاظ علمی و  حتی عملی، لیزر اصلا توان آن را ندارد که بر بافت ها و اندام های بدن شما اثری بگذارد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی صحبت از درمان لیزر موهای زائد است، بهتر است تصورتان از لیزر به عنوان یک اشعه ی قدرمند صنعتی را کنار بگذارید. چراکه اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد اصولا اشعه ای بسیار کنترل شده با برد موثر کوتاه است. به عبارت دیگر اشعه ی لیزر نهایتا می تواند تا عمق ریشه های مو بر سطح پوست نفوذ کند، نه بیشتر. بنابراین اصولا قدرت و توان ان را ندارد که بخواهد تاثیری بر اندام های داخلی بدن بگذارد.

به همین علت، اصلا نگران نباشید، لیزر یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های در دسترس است. هر عارضه ی جانبی هم که داشته باشد، حتی در بدترین شرایط عوارض آن پوستی خواهند بود و هیچ اثر سوءی بر اعضای داخلی بدن شما نخواهد گذاشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد خطرات احتمالی واقعی و ترس هایی رایجی که از لیزر وجود دارند آشنا شوید. با ما همراه باشید.

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

تاثیر لیزر بر قاعدگی

همانطور که اشاره کردیم لیزر بر هیچ یک از اندام داخلی، از جمله رحم هیچ تاثیری نمی گذارد. اما در هر صوت شرایط فیزیکی و به خصوص هورمونی بدن شما در واکنش به این درمان موثر خواهد بود.

با قطعیت به شما می گوییم که لیزر نمی تواند طول و دوره ی قاعدگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، یا موجب افزایش یا کاهش خونریزی  گردد. اما آنچه باید در مورد لیزر کردن موهای زائد در دوران قاعدگی بدانید این است که واکنش های شیمیایی بدن در دوران قاعدگی ممکن است کمی تغییر کنند و هورمون های بدن کم و زیاد شوند.

این تغییرات هورمونی ممکن است بر واکنش بدن شما نسبت به لیزر اثرگذار باشند و میزان و نحوه ی اثر گذاری لیزر را تحت الشعاع قرار دهند. به همین علت هرچند واجب نیست، اما بهتر است در دوران قاعدگی موهای زائد را لیزر نکنید. و جلسات ماهانه ی لیزر را به گونه ای برنامه ریزی کنید که با دوره های قاعدگی تان تداخل نداشته باشند.

برای آشنایی بیشتر مسئله ی لیزر در دوره ی قاعدگی بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

یکی از مهمترین نگرانی های مردم در مورد لیزر، لیزر کردن موهای زائد در دوران بارداری است. خانم ها معمولا می ترسند که اگر در دوران بارداری موهای زائدشان را لیزر کنند، ممکن است به جنین داخل شکمشان آسیبی وارد شود. اما بهتر است بدانید که لیزر هرگز نمی تواند مستقیما روی جنین یا حتی رحم مادر تاثیری بگذارد.

آنچه باعث می شود تا پزشکان معمولا لیزر کردن در دوران بارداری را توصیه نکنند، تغییرات هورمونی بدن و ترشح بیشتر هورمون های فوق کلیوی در بدن مادران است. این تغییرات هورمونی و شیمیایی هم ممکن است بر میزان اثر گذاری لیزر موثر باشند، هم واکنش های بدن حساس مادر را به این اشعه غیر قابل پیش بینی کنند.

از همین رو بهتر است که در دوران بارداری لیزر را انجام ندهید، نه به خاطر اثرات سوء احتمالی، بلکه به خاطر پیش بینی ناپذیر بودن واکنش بدن.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر در دوران بارداری را مطالعه کنید.

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

بهترین مرکز لیزر در تهران

چنانچه مایلید بهترن درمان را دریافت کنید به بهترین و معتبرترین مرکزی که پیدا می کنید مراجعه نمایید. یادتان باشد که در عموم موارد مراکز ارزان قیمت دستگاه های با کیفیتی ندارند و نمی توانند ایمنی و اثر گذاری لیزر را تضمین کنند. از طرف دیگر برخی مراکز به اصطلاح لاکچری هم هستند که بی جهت و بی علت پول های گزافی از شما مطالبه می کنند.

در این شرایط گرفتن میانه بهترین کار است. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که هم تکنسین حرفه ای، هم دستگاه های جدیدی و هم تجربه ی کافی در زمینه ی لیزر دارد. علاوه بر آن قیمت پیشنهادی غیرمعقولی هم به شما نمی دهد.

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

یادتان باشد که ترجیحا هرگز به سالن های آرایشی برای لیزر مراجعه نکنید. چراکه تکنسین های این سالن ها در اغلب اوقات هیچ تخصصی در زمینه ی اوپراتوری لیزر ندارند و با اعتماد به آسانی این درمان فقط با اتکا به تجربه ی صرف آن را برای مراجعین انجام می دهند. لذا هرگز نمی توانند درمانی کاملا بی خطر و ایمن و موثر را برای شما انجام دهند.

بنابراین در انتخاب مرکز لیزر مورد نظر دقت کافی داشته باشید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که می توانید برای لیزر در تهران پیدا کنید. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، از جمله دستگاه لیزر اسکلپیون، در کنار قیمت های اسثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل کرده است. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت های برکه و هچنین تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با مراجعه نمایید.

آیا لیزر درد دارد

اگر راهکار های مناسب برای جلوگیری توسط تکنسین انجام نشود، بله، لیزر درد دارد. اما دو راه اساسی وجود دارند که با انجام آنها درد لیزر عملا به صفر می رسد. یکی استفاده از کرم ضد درد در ناحیه ی تحت درمان پیش از شروع لیزر، و دیگری سیستم خنک کننده.

 تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری
تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

سیستم خنک کننده مهمترین نقش در کاهش درد لیزر را بر عهده دارد. به این صورت که با سرد کردن پوست بعد از هر شات لیزر با حرارت و در نهایت درد لیزر مقابله می کند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی راه های کاهش درد لیزر را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments