بهترین روش برای حذف موهای زائد

بهترین روش برای حذف موهای زائد | خانم ها بخوانند | مرکز لیزر برکه

بهترین روش برای حذف موهای زائد

بهترین روش برای حذف موهای زائد

مدتی بود که از شیو کردن موهای زائد پاهایم خسته شده بودم. رشد موهای زائد بدن من خیلی زیاد و سریعه . از تیغ زدن و ژیلت کشیدن کلافه شده بودم، تازه وقتمم هم اجازه نمی داد مدام اپیلاسیون کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم یه مدت دست به موهای زائد بدنم نزنم و تمام تلاشم رو بکنم تا از دید همه مخفی بمونه. همه چیز خیلی خوب و عالی پیش می رفت، از شر حذف مداوم موهای زائد بدنم خلاص شده بودم که تازه مراسم عروسی برادرم رسید.( بهترین روش برای حذف موهای زائد)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

تو مراسم قسمت خانم ها از آقایون جدا بود. به همین خاطر از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده بودم و یه لباس جذاب و خب یه مقدار باز رو برای عروسی انتخاب کرده بودم. با دامنی که تا زیر زانو می رسید. همین بود که مجبور شدم دوباره دست به کار بشم و به جون موهای زائد بدنم بیفتم. اما چون مشغله ی کاریم زیاد بود فقط سه یا چهار روز مونده به عروسی وقت کردم اپیلاسیون کنم.  تازه اون هم با چه بدبختی و درد زیادی.

خلاصه کاملا برای روز عروسی آماده بودم که ناگهان به دلایلی عروسی چند روزی عقب افتاد. همه ی برنامه هام به هم ریخته بود. مجبور بودم این فاصله ی چند روزه را با کار زیاد پر کنم تا بتونم روز مراسم دوباره مرخصی بگیرم. یک دفعه حجم زیاد کار انقدر ریخت روی سرم که وقت سر خاروندن هم نداشتم. چه برسه رسیدگی به وضعیت موهای زائد بدنم. موهای زائدی که دوباره تا اندازه ای رشد کرده بودن و ظاهر نامناسبی داشتن.

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

اما بالاخره یه فرصت کوتاه پیدا کردم و تونستم تو این فاصله موهای زائد رو با ژیلت بردارم. اما چشمتون روز بد نبینه. از اونجاییکه مدت ها بودم از تیغ استفاده نکرده بودم، پوستم حساسیت نشون داد و تمام بدنم پر از قرمزی جوش و جای زخم شد. دیگه نمی دونستم چه کار باید بکنم. مراسم یکی دو روز دیگه شروع می شد و من اصلا آماده نبودم. هر کاری هم کردم جای جوش و زخم و التهاب ها با هیچ لوازم آرایشی پوشونده نشد.

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

همین شد که در اولین فرصتی که پیدا کردم یه لباس کاملا پوشیده انتخاب کردم تا هیچ جایی از بدنم مشخص نباشه. شب خوبی بود و برادرم بالاخره داماد شد، مراسم هم خوب و آبرومند برگزار شد اما جدای از خوشحالی خواهرانه برای برادرم، به من هیچ خوش نگذشت. چون همه ی اهل فامیل با لباسای جذاب و شیک خودنمایی می کردن و من مجبور بودم همون لباس ،از نظر خودم زشت، رو تحمل کنم. از تیکه پرونی های گاه و بی گاه بعضی از زنای فامیل هم که نگم بهتره. بعد از مراسم انقدر گرفته بودم و ناراحت که وقتی رسیدم خونه تقریبا گریه م گرفته بود.

همین شد که از فردای اون شب تصمیم گرفتم یه فکر اساسی به حال موهای زائد بدنم بکنم. تو اینترنت این کلمه رو جستجو کردم: بهترین روش برای حذف موهای زائد.

باورم نمی شد انقدر نتیجه های زیادی نسیبم بشه. از روش های گیاهی و شیمایی گرفته تا هزار جور راه دیگه. اما همیشه به عنوان اولین و بهترین روش برای حذف موهای زائد، لیزر پیشهاد می شد. درمان لیزر موهای زائد برام جالب شده بود. چرا که دیدم نه تنها لیزر یه روش بی خطر و ایمنه، بلکه با لیزر کردن دیگه هیچوقت مجبور نیستم نگران رشد دوباره ی موهای زائد بدنم باشم.

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

این طور بود که با درمان لیزر موهای زائد آشنا شدم و شروع کردم درموردش تحقیق کردن. از دوستان و فامیل پرسیدم، و عجیب اینکه لیزر از اونچه من فکر می کردم معروف تر بود. تقریبا همه ی خانم های فامیل و دوستان با لیزر آشنا بودن و خیلی هاشون حتی اون رو انجام داده بودن. بلا استثنا هم همه از نتیجه ی لیزر راضی بودن. باورم نمی شد دختر عموم با اون پوست ساق پای صیقلی و بدون مو، آخرین بار دو سال پیش بوده که از تیغ یا اپیلاسیون استفاده کرده. چون بعد از لیزر دیگه موهای ساق پاهاش رشد نکرده بودن.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد حتما این مقاله رو بخونید.

تصمیمم رو گرفتم تا من هم موهای زائد بدنم رو لیزر کنم. علی رغم همه ی توصیه ها، هنوز نمی تونستم به لیزر اعتماد کامل داشته باشم. پس شروع کردم و در مورد خطرات لیزر تحقیق انجام دادم. نتیجه ی تحقیاتم به طور خلاصه این بود:

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر به عنوان بهترین روش برای حذف موهای زائد بدن، یکی از کم خطر ترین و ایمن ترین روش های درمانی محسوب میشه. چرا که از هیچ دارو یا مواد شیمیایی استفاده نمی کنه و مستقیما روی پوست اعمال میشه. لیزر همونطور که اسمش پیدا است، از اشعه ی بسیار کنترل شده و دقیق لیزر استفاده می کنه تا ریشه ی موها رو بسوزونه و از این طریق مانع از اون بشه که دوباره رشد کنن. (بهترین روش برای حذف موهای زائد)

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

عوارض جانبی لیزر به عناون مهمترین خطراتش، در واقع عوارض سطحی و زودگذری هستند. حتی برای افرادی مثل من که پوست حساسی دارند. مواردی مانند:

  • قرمزی پوست
  • التهاب
  • کبودی سطحی

جزو عوارض جانبی معمول لیزر به حساب میان که همشون حداکثر طی چند ساعت یا نهایتا چند روز خود به خود از بین می رن.

برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر توصیه می کنم این مقاله رو بخونید.

اما به این نتیجه هم رسیدم که اگر لیزر به درستی انجام نشه می تونه عوارض جدی تری هم داشته باشه. مثل:

  • تاول
  • کبودی جدی
  • خونریزی
  • زخم
  • عفونت

همین شد که مطمئن شدم اگر بخوام موهای زائد بدنم رو لیزر کنم حتما باید یک مرکز تخصصی و معتبر رو برای اینکار پیدا کنم. پس شروع کردم به جستجو…

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

وقتی دنبال بهترین مرکز لیزر می گشتم اسم مرکز لیزر برکه بیشتر از یکبار بهم پیشنهاد شد. مخصوصا که محل کارم نزدیکای شمال تهران بود و خوشبختانه برکه هم در منطقه ی شمال تهران قرار داشت. من برای لیزر به برکه مراجعه کردم و بهتون می گم که بعد از شش ماه و پایان دوره ی لیزر موهای زائد ،واقعا از نتیجه ش راضیم. الان حدودا یک سالی میشه که از دوره ی لیزر من گذشته و هیچ نشونه ای موهای زائد روی پوست بدنم نیست. اگر شما هم قصد لیزر دارید، برکه رو بهتون پیشنهاد می کنم.(بهترین روش برای حذف موهای زائد)

بهترین روش برای حذف موهای زائد
بهترین روش برای حذف موهای زائد

مرکز لیزر برکه یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران و به خصوص در شمال تهرانه که با پزشکان و تکنسین های متخصص، بهترین خدمات لیزر رو به مشتریانش ارائه می ده. مرکز برکه به بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر مجهزه و تخفیف های استثناییش واقعا لیزر رو از نظر قیمتی به صرفه کرده. شما همین الان می تونید برای آشنایی با لیست قیمت ها و تعیین نوبت لیزر اینجا رو کلیک کنید و با برکه تماس بگیرید.

تو مقالات بعدی بیشتر در مورد لیزر و تجربه ی من از اون براتون صحبت می کنم.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments