چه انتظاراتی از لیزر موهای زائد باید داشته باشیم؟

لیزر الکساندریت2

افرادی که به حذف موهایشان از طریق لیزر علاقه مند هستند ابتدا در کلینیک لیزر آلومینا توسط  متخصص پوست و مو یا تکنسین آموزش دیده لیزر ارزیابی می شوند و سپس در صورت نیاز لیزر روی منطقه کوچکی از بدن تست می شود و سپس جلسات درمانی لیزر با هدف غیر فعال کردن تمام فولیکول های مو در یک منطقه  یا کل بدن شروع میشود.

در کلینیک آلومینا برای از بین بردن موها بطور دائمی از انواع متدهای استاندارد استفاده می شود و برای هر شخصی بسته به نوع پوست و رنگ مو نوعی از لیزر انتخاب می شود. در کلینیک آلومینا لیزرهای طیف الکساندرایت،دایود و ان دی یاگ موجود است که با این لیزرها میتوان سفیدپوست ترین افراد تا سیاه پوست ترین افراد را لیزر کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به منظور غیر فعال کردن فولیکول های مو از تکنولوژی های لیزری کندلا (Gentlase)،لوترونیک (Clarity) و دایود (diode) استفاده می شود. این انواع لیزر برای همه انواع پوست امن هستند و استفاده از لیزر های مختلف به طور خاص برای انواع رنگ پوست، طراحی شده اند. لیزر پالس طولانی الکساندریت بهترین آثار را در پوست روشن دارد، در حالی که پالس طولانی Nd: YAG در پوست های تیره تر موثرتر است لیزرهای دایود نیز معمولا برای پوست های بینابینی موثر است.

تعداد جلسات مورد نیاز احتمالی

جلسات مورد نیاز درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.عواملی مانند نوع مو و حساسیت پوست نقش تعیین کننده ای در پیش بینی تعداد جلسات مورد نیاز داردند. با این حال به طور متوسط ​ بین 4-6 جلسه درمان قبل از رسیدن به حداکثر نتیجه حذف مو انتظار می رود.

[divider]

برای لیزر موهای زائد در انتخاب گروه پزشکان تهران اسکین 

شک نکنید!

کلینیک لیزر آلومینا تهران با سابقه چند ساله لیزر موهای زائد در حال حاضر بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات لیزر در تمام کشور است که با 4 شعبه در تهران و 3 شعبه فعال در شهرستانها و 4 شعبه در حال راه اندازی در حال فعالیت است.

چرا گروه پزشکان تهران اسکین  به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین قطب های لیزر موهای زائد در کشور شد؟

به 2 دلیل عمده:

1-استفاده از بهترین برند های دستگاهها و بهترین متخصصین

2- ارائه قیمت مناسب تر از همه مراکز مشابه

[divider]

تبلیغ لیزرها

 

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments