از بین بردن موهای پا

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

از بین بردن موهای پا

از بین بردن موهای پا در میان سایر کار هایی که برای رعایت بهداشت فردی مان می کنیم، وقت گیر ترین و پردردسر ترین است. مطمئنا تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که با خیالی آسوده، برای مراسمی یا حتی یک یک بیرون رفتن ساده برای قراری برنامه ریزی کنید، سر وقت معیّن به حمام بروید و قصد داشته باشید موهای پاهایتان را با ژیلت اصلاح کنید، که ناگهان متوجه می شوید یادتان رفته از قبل ژیلت بخرید و تیغ ندارید. بدنتان را هم خیس کرده اید و دیگر فرصتی برای بیرون رفتن خریدن ژیلت نمانده. آنوقت مجبور می شوید بدون اینکه پاهایتان را شیو کرده باشید از حمام بیرون بیاید و بر خلاف برنامه ریزی قبلی شلوار پاچه بلندی به همراه جوراب ساق بلند بپوشید تا کسی متوجه موهای پایتان نشود.

از بین بردن موهای پا
از بین بردن موهای پا

بله، همه به دردسر های ژیلت آگاهی داریم. تازه این نمونه ی کوچک آن است که به خاطر یک سهل انگاری ساده اتفاق می افتد. اما دردسر های بزرگتر چطور؟ آیا تا به حال پاهایتان به خاطر ژیلت یا تیغ زخمی بر نداشته اند؟  آیا تا به حال دچار التهاب پوستی ناشی از شیو کردن نشده اید؟ دردی که رشد موی تازه روی پوست ایجاد می کند چطور؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خیلی ها که از تیغ و شیو کردن خسته شده اند به اپیلاسیون روی می آورند. اما آیا واقعا اپیلاسیون بهترین روش برای از بین بردن موهای پا است؟ به همین یک نکته اشاره می کنیم، از هر کدام از این روش ها که استفاده کنید، چه زمان و انرژی زیادی صرف تیغ و ژیلت نمایید، چه پول و وقت بسیاری خرج اپیلاسیون های گاه به گاه کنید، در نهایت باز هم موها آنجا هستند. هیچکدام از این روش های سنتی نمی تواند اثری پایدار و همیشگی برای از بین بردن موهای پا داشته باشد.

اما یک لحظه تصور کنید. تصور کنید که دیگر مجبور نباشید به عوارض تیغ، یا درد و هزینه ی اپیلاسیون تن دهید. تصور کنید راهی وجود داشته باشد که موهای پایتان دیگر رشد نکنند. هیچوت!

خیلی ها هستند که درمان های گیاهی یا دارویی را پیش می گیرند. در مورد درمان های دارویی که خوتان بهتر می دانید، عوارض و خطر آن چقدر می تواند خطرناک باشد. اما در مورد گیاهان دارویی؛ بله، بعضی از گیاهان در برخی موارد اثربخشی های جزئی داشته اند، اما تاثیر آنها هم چندان مطلوب نیست و هم زمان بسیار زیادی می برد تا افاقه کند. سالها باید از درمان های گیاهی پوستی استفاده کنید تا کم کم نتیجه ی جزئیشان را ببنید.

اما چطور می شود موهای پا را بدون تحمل دردسر های ذکر شده، به شکلی مناسب و موثر از بین برد؟ آن هم برای همیشه؟ آیا واقعا روش خوبی وجود دارد؟

بله. تکنولوژی موهبت لیزر را در اختیار ما قرار داده است.

از بین بردن موهای پا
از بین بردن موهای پا

درمان لیزر موهای زائد، یکی از جدیدترین، ایمن ترین، موثرترین و کم عوارض ترین روش های درمانی در حال حاضر است که خوشبختانه تکنولوژی روز آن در کشور ما وجود دارد. لیزر موهای زائد، درمانی است که پس از چند جلسه می تواند به شکل شکفت انگیزی شما را برای همیشه از شر رشد مجدد موهای پاهایتان خلاص کند. آن هم به صورت تضمینی.

برای آشنایی با درمان لیز موهای زائد پا، این مقاله را مطالعه کنید.

امروزه مراکز بسیاری در سطح کشور، و به خصوص در شهر تهران خدمات لیزر موهای زائد را به مردم ارائه می کنند. این درمان آنقدر همه گیر شده که حتی برخی سالن های زیبایی و آرایشی نیز اقدام به انجام آن برای مشتریانشان می کنند. اما تاکید می کنیم، لیزر موهای زائد، یک درمان است. یعنی اینکه با سلامتی شما سر و کار دارد. پس حتما فرآیندی تخصصی است که نیازمند آن است تا یک فرد حرفه ای و متخصص آن را انجام دهد.

 توصیه می کنیم به هرجایی که ادعای ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد را دارد اعتماد نکنید. بسیاری از مراکز و خیلی از سالن های زیبایی بدون داشتن تخصص کافی این کار را انجام می دهند، که البته خطراتی به همراه دارد و در صورتی که فرآیند لیزر به درستی انجام نشود می تواند به جای از بردن موهای پا، صدمات جدی به پوست شما وارد کند. همواره سعی کنید مراکز لیزر با کیفیت و مجهز به دستگاه های جدید لیزر را با دقت انتخاب کنید.

از بین بردن موهای پا
از بین بردن موهای پا

” مرکز تخصصی لیزر پونک ( شعبه ی غرب تهران)، یکی از شعبات تهران اسکین بوده که با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر از جمله دستگاه پلاتینیوم 2017، در کنار تخفیف های استثنایی این مرکز، لیزر پونک را به یکی از بهترین و مناسبترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده اند. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.”

برای آشنایی بیشتر با نحوه ی عملکرد لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی

مزایای این درمان تنها شامل لیزر موهای پا نمی شود، بلکه شما می توانید برای لیزر کردن موهای زائد سایر نقاط بدنتان هم از این درمان بهره ببرید. از جمله نواحی بدن که مردم زیاد برای لیزر کردن آن اقدام می کنند، ناحیه ی بیکینی است. اما برخی از مردم فکر می کنند چون که این ناحیه جزو نواحی حساس بدن است، حتما لیزر کردن موهایش هم یا درد دارد یا عوارض بالایی به همراه خواهد داشت. این باور کاملا اشتباه است، لیزر ناحیه بیکینی هیچ تفاوتی با لیزر سایر نقاط بدن ندارد.

برای آشنایی بیشتر با لیزر بیکینی، این مقاله را مطالعه نمایید.
از بین بردن موهای پا
از بین بردن موهای پا

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، جزو درمان های دوره ای به حساب می آید. به این معنا که شما برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدنتان باید چند جلسه لیزر را انجام دهید تا به خوبی اثر کند. معمولا برای تکمیل دوره ی درمان افراد به 6 الی 13 جلسه درمانی با فاصله ی حدودا 4 الی 6 هفته ای احتیاج خواهند داشت. به همین دلیل طبعا هرچه تعداد جلسات مورد نیاز شما، بسته به شرایط منحصر به فرد پوست و مویتان بیشتر باشد، قیمت کل درمان هم افزایش پیدا می کند. بهتر است پیش از شروع درمان، در مورد همه ی این موارد با پزشک مرکز لیزر مشورت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments