7 شایعه رایج در مورد حذف موهای زائد با لیزر | بهترین مرکز لیزر تهران کجاست؟

دستگاه لیزر asclepion: یک مقایسه منصفانه با دستگاه های کندلا و آپوجی؛ لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر asclepion: یک مقایسه منصفانه با کندلا و آپوجی

دستگاه لیزر asclepion

سلام دوستان خوب. شب و روز شما به خیر.

مراکز لیزر موهای زائد ایران در استفاده از نوع دستگاه لیزر با هم تفاوت دارند. یک مرکز از نظر مالی قویتر است و به محض رایج شدن یک فن آوری پیشرفته لیزری در آمریکا و اروپا دستگاه لیزر چند صد میلیونی را خریداری می کند. مراکز پرقدرت می توانند به راحی یک تیم تخصصی آموزش دیده را برای نگهداری و تعمیرات احتمالی دستگاه های لیزر به کار گیرند. اما مراکز ضعیفی هم وجود دارند که دلشان نمی آید لیزرهای از مد افتاده را دور بیاندازند و به هر شکلی شده از آن ها استفاده می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته چندین دستگاه لیزر خوب برای رفع موهای زائد داریم که همیشه جوابدهی شان قابل قبول بوده و هنوز در اغلب مراکز استفاده می شوند. لیزرهایی که از فن آوری الکس، دایود یا ان دی یاگ  بهره می برند به این زودی ها کنار گذاشته نمی شوند.

در متن زیر قصد داریم سه تا از لیزرهای خوب را با هم مقایسه کنیم و یکی از آن ها را که بهترین و پیشرفته ترین است به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی

لیزر آپوجی و نسل جدید آن آپوجی پلاس در سال ۲۰۱۷ جای پای خود را در ایران باز کرد. این لیزر از سه فن آوری الکس، دایود و ان دی یاگ بهره می برد.

فن آوری الکس در لیزر آپوجی طول موجی برابر با ۷۵۵ نانومتر دارد و بیشتر برای پوست های روشن تا کمی سبزه و موهای ضخیم تر و سیاه تر کاربرد دارد.

فن آوری دایود در لیزر آپوجی ۸۱۰ نانومتر است و بیشتر برای پوست های سبزه و گندمی کاربرد دارد.

فن آوری ان دی یاگ طول موجی برابر با ۱۰۶۴ نانومتر دارد و بیشتر برای پوست های تیره تر مناسب است.

پزشک با تعیین تیپ پوستی و درجه فولیکول موی شما می تواند تشخیص دهد که کدامیک از طول موج های لیزر برای شما مناسب تر است.

برای اطلاعات کامل لیزر آپوجی پلاس در جوانسازی پوست، اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه: مرکز لیزر اصفهان با بهره مندی از دکتر متخصص پوست و موی توانمند و متعهد (سال ها تجربه لیزر و جوانسازی پوست) از دستگاه لیزر آپوجی استفاده می کند.
برای تماس با مرکز لیزر اصفهان یا سایر شعبات تهران اسکین، اینجا کلیک نمایید.

عیب های لیزر الکس آپوجی پلاس

هیچ دستگاه لیزری به جز جدیدترین نسل آن که در عنوان بعدی توضیح می دهیم نتوانسته ادعای جوابدهی برای همه نوع پوست و مو را داشته باشد.

از بزرگترین معضلات لیزرها این بوده که با همه نوع پوست و مویی سازگاری نداشته اند. اغلب لیزرهای جوانسازی پوست (چه الکس و چه در حالت کیوسوییچ) بیشتر برای پوست های روشن و موهای ضخیم و سیاه جوابدهی خوبی دارند.

یک مثال، طول موج ۱۰۶۴ نانومتری برای پوست های تیره و مقاوم جواب می دهد اما اگر پوست شما به نور لیزر حساسیت داشته باشد نمی توانید از این طول موج بهره ببرید. بنابراین، باید لیزری با فن آوری جدیدتر که مناسب پوست های خیلی تیره باشد معرفی شود.

یکی دیگر از مشکلات لیزر ان دی یاگ این است که ممکن است نظم رنگدانه پوست شما برهم بخورد . به عبارتی، نقطه نقطه ای سیاه سفید…شود. زیرا نسبت به طول موج های الکس و دایود عمق نفوذ بیشتری در پوست دارد. البته مهارت پزشک در پیشگیری از این عارضه دارد.

دستگاه لیزر آپوجی سایناشور (Elite): بیشتر بدانید:

آپوجی به غیر از لیزر موهای زائد برای درمان ضایعات رگی عروقی مانند رگ های عنکبوتی برجسته، پاکسازی جای تاتو و رگ های صورت کاربرد دارد. ماکزیمم نرخ تکرار آن 3 هرتز است. مساحتی برابر با 5 تا 15 میلی متر از پوست را هدف می گیرد. و پرتو نور آن سبز یا آبی ست.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر کندلا به یک سیستم خنک کننده پویا مجهز است (مانند آپوجی، سوپرانو، اسکلپیون…). کندلا اغلب از طول موج الکس ۷۵۵ نانومتری استفاده می کند. البته اگر لازم باشد، طول موج ۱۰۶۴ نانومتری ان دی یاگ نیز در آن استفاده می شود.

کندلا فاقد فن آوری دایود است و از این نظر که برای رفع موهای نازک نسبتا مناسب است به نسل لیزرهای دایود قبلی (نه جدید) برتری دارد.. این لیزر، علاوه بر رفع موهای زائد، برای درمان قارچ ناخن نیز موثر است (تابش در مساحت ۵ میلی متری).

عیب کندلا: باز هم می بینیم که حتی کندلای پیشرفته نیز برای رفع موهای زائد تمامی تیپ های پوست و مو جوابدهی کاملی ندارد.

لینک مقایسه ی لیزر الکس کندلا با دایود (کلیک کنید.)

مزایای دستگاه لیزر asclepion (اسکلپیون برای رفع موهای زاید)

به جرات می توان گفت که هیچ دستگاه لیزری به اندازه ی اسکلپیون مدیواستار الکس برای رفع موهای زائد موثر نبوده و احتمالا نخواهد بود. چندین دلیل برای این ادعا داریم:

۱. لیزر اسکلپیون به صورت حرفه ای و تخصصی مخصوص رفع موهای زائد کل بدن ساخته شده.

۲. فن آوری های الکس و دایود و متفرقه در لیزر اسکلپیون موجب شده که برای همه ی تیپ های پوستی و همه نوع مویی مناسب باشد. لیزرهای قبلی هر کدام معایبی داشتند. اما لیزر اسکلپیون برای رفع موهای اضافه ی کرکی، نازک، روشن عالی عمل می کند. همچنین، برای پوست های تیره و خیلی تیره نیز جوابدهی بسیار خوبی دارد.

۳. تعداد جلسات لیزر asclepion نسبت به جلسات کندلا و آپوجی یا سوپرانو و غیره خیلی کمتر است. بنابراین، می توانید در هزینه و وقت خود حسابی صرفه جویی کنید.

دلایل برتری دستگاه لیزر asclepion به لیزرهای دیگر

۴. تمام لیزرهای نسل قبل یا قبل از اسکلپیون، فقط رنگدانه ی فولیکول مو یا همان رنگدانه ریشه موی شما را هدف قرار می دادند و کمرنگ می کردند ولی نمی توانستند موهای زائد را به طور کامل از بین ببرند. اما لیزر اسکلپیون عملکرد عروق تغذیه کننده رشد موهای اضافی و مزاحم را غیرفعال می کند. زمانی که مواد مغذی به این فولیکول ها یا همان سلول های ریشه مو نرسد، دیگر جایی برای رشد دوباره ی آن ها باقی نمی ماند.

۵. نتایج لیزر موهای زائد با لیزر اسکلپیون دایمی ست اما نتایج دیگر لیزرها نیمه دایمی یا نسبی ست و دوباره به تمدید لیزر و صرف هزینه نیازمند خواهید شد.

۶. کمتر مرکز لیزری پیدا می کنید که چنین دستگاه گران و باکیفیتی مانند ایسکلپیون را در اختیار داشته باشد که نیاز خاصی به تعمیر پیدا نمی کند. اغلب مراکز ایران از دستگاه های خراب، نیمه مرغوب یا با کیفیت های پایین تر استفاده می کنند. بنابراین مراقب باشید فریب تخفیف های سایت های معروف تخفیف را نخورید.

فیلم دستگاه لیزر Asclepion

برای دیدن ویدئوهای بیشتر (مغز و اعصاب و روان، واقعیت مجازی، پوست و مو و جوانسازی و لیزر، مصاحبه با پزشکان و روانشناسان، زوج درمانی، روانشناسی کودک و نوجوان…)،

اینجا کلیک کنید.

دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی بهتر است یا کندلا؟

اگر بخواهیم مقایسه ای بین آپوجی و کندلا داشته باشیم باید به تفاوت طول موج این دو اشاره کنیم. در کندلا خبری از فن آوری دایود ۸۱۰ نانومتری نیست. آپوجی سه فن آوری الکس ۷۵۵ نانومتری، دایود ۸۱۰ نانومتری و ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتری را دارد. اما کندلا فقط دوتای اول و آخر را در اختیار دارد. هر چند رفع موهای زائد نازک یک مزیت خوب برای کندلاست، لیزر آپوجی برای تعداد بیشتری از افراد کارآیی دارد.

نکته: هر چه طول موج لیزر پایین تر باشد، به تعداد جلسات یبشتری از کندلا یا آپوجی نیاز است. اما در لیزر اسکلپیون، اینگونه نیست. سرعت هدف گیری نور لیزر چندین برابر است و بنابراین وقت کمتری می برد.

لینک مقایسه چهار لیزر کندلا، آپوجی، دایود و ان دی یاگ (کلیک کنید)

کدام دستگاه لیزر مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده؟

دستگاه لیزر اسکلپیون تنها دستگاهی ست که پیش از هر چیزی مخصوص رفع موهای زائد کل بدن ( زیر بغل، بیکینی و تناسلی، موهای زائد مردان، صورت، چانه، دست و پاها…) ساخته شده است.

مرکز لیزر برکه در زمینه استفاده از دستگاه لیزر asclepion medio star متعلق به دو شرکت معروف آلمانی مولر و زایس برخوردار است. لیزرهای آلمانی در دنیا حرف اول را می زنند و دلیلش این است که آلمانی ها در زمینه تولید صنایع و فن آوری های پیشرفته لیزری بسیار معروفند.

شما عزیزان می توانید در کنار استفاده از لیزر فوق پیشرفته ی اسکلپیون، هم از تخفیف های واقعی و به دور از سیاست بازی برخوردار شوید و هم حسابی در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

برای تماس با مرکز برکه و مشاهده حضوری دستگاه ها، اینجا کلیک کنید.

شادمانه باشید.

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد
بهترین مراکز لیزردرمانی تهران را با تماس با ما بیابید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments