لیزر موهای زائد آپوجی پلاس

بچه ها کی تا حالا لیزر آپوجی پلاس رو امتحان کرده؟ مقایسه لیزرها، عواض و نظرات شما

مقایسه لیزر آپوجی پلاس با لیزرهای پیشین

لیزر موهای زائد آپوجی پلاس

سلام دوستان. عیدای گذشته تون مبارک باشه. این چند روز گذشته، جشنواره لیزر یه بار دیگه برگزار شد. باید منتظر عید بعدی باشیم تا یه بار دیگه تخفیف های درست حسابی بگیریم.

عید فطر طرفدارای لیزر موهای زائد شعبه های تهران اسکین در پایتخت و شهرستان ها خیلی زیاد شد. دلیلش هم تخفیف ویژه با عنوان جشنواره عید فطر بود. خبر خوب این بود که مراجعه کننده ها تونستن از تخفیف های لیزر موهای زائد با آپوجی پلاس، جزو پیشرفته ترین و گرانترین فن آوری های لیزری  در مراکز تهران اسکین (اطلاعات آدرس و تلفن ها در صفحه تماس با ما) بهره ببرن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یک هشدار درباره  استفاده از لیزر آپوجی پلاس

هشدار: دستگاه لیزر آپوجی پلاس یک دستگاه فوق پیشرفته برای جوانسازی و رفع موهای زائد هست. تنها یک فرد متخصص و آموزش دیده اجازه ی کار با این دستگاه رو دارد. در غیر این صورت، احتمال اینکه پوست و موی شما آسیب ببینه هست.

لیزرهای الکس مناسب نگهداری و درمانِ پوست شما در سالن های زیبایی نیستن. یک آرایشگر نمی تواند کار متخصص پوست و مو را انجام بده. لطفا پوست خودتون رو به افراد غیر پزشک نسپارین. لطفا از عوارض لیزردرمانی به دست افراد ناآگاه باخبر شین.

لینک زیر عوارض لیزردرمانی در صورت عدم رعایت استانداردها را نشان می دهد.

اینجا رو کلیک کنین.

توضیح لیزر الکس در فن آوری آپوجی پلاس

مرکز لیزر گلبرگ

لیزر الکس به کمک کریستال الکس انرژی نوری زیادی تولید می کند. طول موج آن 755 نانومتر می باشد.

طول موج پرتوهای نورلیزر نشان دهنده ی میزان عمق نفوذ به پوست است. رنگ نور لیزر قرمز هست. لیزر الکس رو میشه در حالت کیوسوییچ قرار داد؛ یعنی تولید پرتوهایی با پالس کوتاه و انرژی بالا. حالت کیوسوییچ برای رفع موهای زائد عالی ست.

کاربردهای فن آوری الکس در لیزر آپوجی

درمان نقاط پیری

درمان رگ های عنکبوتی

درمان خال ها و ضایعات پوستی مادرزادی

پاکسازی تاتو

تفاوت فن آوی الکس آپوجی با لیزرهای دیگر

لیزر الکس به غیر از رنگ، از نظر طول موج و اثرگذاری بر لایه های پوست با لیزرهای دیگر فرق دارد. لیزر الکس پرتو قرمزی به طول موج 755 نانومتر ساطع می کند. اما لیزر دایود، برای مثال، طول موجی برابر با 810 نانومتر دارد که برای پوست های تیره تر مناسب تر است. طول موج لیزر ان.دی.یاگ، از لیزرهای معروف، 1064 نانومتر است که برای پوست های مقاوم تر، تیره تر و با درمان های عمقی تر کاربرد دارد. برای مثال، رنگ جوهر سیاه در تاتو یا همان خالکوبی به سختی قابل پاکسازی ست. در اینجا، لیزر یاگ کاربرد بهتری دارد.

مقایسه طول موج های لیزرهای مختلف

  1. لیزر آرگون: برای لیزر موهای زائد مناسب نیست و از رده خارج شده است: 488 یا 514 نانومتر.
  2. لیزر روبی: مناسب پوست های روشن، 694.3 نانومتری.
  3. لیزر الکس: 755 نانومتر؛ برای تمامی تیپ های پوستی (مقیاس فیتزپاتریک) مناسب است.
  4. لیزر دایود پالسی: 810 نانومتری؛ برای نوع پوست 1 تا 4 (روشن تا گندمی) مناسب است.
  5. لیزر ان.دی.یاگ: 1064 نانومتر. برای پوست های تیره تر ساخته شده.
  6. آی.پی.ال. لیزر نیست و از نظر پزشکان تهران اسکین، گرچه ارزان اما کم کیفیت است و برای رفع موهای زائد مناسب نیست؛ برای تیپ های پوستی 1 تا 3 کاربرد داشته. طول موج 500 تا 1200 متری دارد.

فایده های فن آوری الکس در لیزر آپوجی

لیزر آپوجی در دنیای زیبایی امروز از همه رقبای لیزری و غیرلیزری خود پیشی گرفته. دلیل اصلی این برتری ترکیب سه فن آوری الکس+دایود+ان.دی.یاگ است. به عبارتی، هر یک از شما با هر رنگ یا تیپ پوست و مو می تواند با آپوجی به بهترین شکل ممکن درمان شود. سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر برای انتخاب شما در آپوجی تعبیه شده.

یک نکته: همه لیزرها در وهله اول برای پوست های روشن تر با موهای سیاه تر و ضخیم تر بهتر عمل می کنند.

نظرات هموطنان درباره لیزر آپوجی پلاس

سارا از از مراکز تهران اسکین

من قبل اقدامم درباره ی لیزر آپوجی پلاس، کلی تحقیق کردم. از شرکتی سوال کردم گفتن قیمت این دستگاه از نیم میلیارد هم بیشتره و خیلی باکیفیته. دلیل اصلی گرون بودنش اینه که همزمان از سه فن آوری الکس، دایود و یاگ استفاده می کنه. قبلا چند تا مطب رفته بودم ولی فقط یکی از لیزرها رو داشتن. مثلا یکی یاگ داشت که برای تیپ های پوستی تیره تر و مقاوم تر بیشتر کارآیی داشت. پوستم حساسه. دیگه یه سر به سایت تهران اسکین زدم؛ چون جشنواره لیزر توی تبلیغات سایت بود، گفتم برم یکی از مراکز تهران اسکین و ببینم خوبه یا نه.

البته برای نتیجه و عوارض… اینا… هنوز زوده قضاوت کنم؛ چون خیلی از موعدش نگذشته. ولی توی این چند روز هم عوارض خاصی ندیدم و می خوام جلسات لیزر موهای زائدمو ادامه بدم. برخوردشون مناسب بود و دکتر هم لیزر منو انجام دادن. تمام مراقبت ها یا اقدامات پزشکی قبل و حین  لیزر رو هم رعایت کردن. بعد از لیزر هم که دیگه بهم نکات لازمو گوشزد کردن.

لینک مراقبت های قبل و بعد از لیزردرمانی

اینجا کلیک کنین.

درسته که باید هزینه کنم. در عوض، از شر این موها خلاص میشم. من دایم مهمونی دوستان و اطرافیان می رم یا مهمونی برگزار می کنم و برام مهمه که بدنم تمیز باشه.

نظر مینا درباره لیزر آپوجی پلاس از مراکز تهران اسکین

من سه جلسه لیزر آپوجی سایناشور برای رفع موهای زائد اقدام کردم. موهای من مشکی و صورتمم رنگ پریده ست. جلسه اول، 25 تا 30 تار موهای زائد صورتم ظرف مدت ده روز ریخت. جلسه دوم بین 10 تا 15 درصد و و جلسه سومم حدود 20 درصد. هر چی بیشتر بری، موها سست تر میشن. دیگه تا چند ماه ادامه ندادم. شش ماه بعدش موهام دوباره رشد کردن. دیگه داشتم ناامید می شدم. متوجه شدم که موهای آندروژنی باز روی صورت در نقاط جدید رشد می کنن.
بعد از تحقیق، متوجه شدم که اول باید مشکل هورمونی مو حل می کردم. بعدشم تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای همه یکی نیست و ممکنه به چندین جلسه در فاصله های منظم نیاز باشه. جالب اینکه یکی از دوستام همراه با من لیزر کرد، جلسه هاشو ادامه داد و موهای زائد اون هنوز برنگشته. البته موهای اون ضخیم تر و مشکی تر از من بود و پوستشم روشن تر. یعنی، گزینه بهتری برای لیزر بود.

بهترین مرکز لیزر آپوجی پلاس کجاست؟

دوستان خوب. اگه مهمان این سایت هسین، باید بگم که مراکز تهران اسکین چندین سال هست که در زمینه ی لیزر موهای زائد موفق بوده و مطابق استانداردهای روز دنیا کار کردن. کافیست سری به یکی از این مراکز بزنین و حضوری هم دستگاه ها رو ببینین و هم تمیزی و کیفیت کار رو مشاهده کنین. در مورد قیمت ها، می تونین با استفاده از جشنواره تخفیف که در روزهای شادی ایرانیان عزیز برگزار میشه، با هزینه بسیار کمتری موهای زائدتون رو لیزر کنین.

لینک منبع

مریم اکبری زاده

برای هر گونه سوال درباره لیزرها با سایت تماس بگیرید یا نظر بگذارید. حتما از پزشکان پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

آرزوی تهران اسکین برای شما: همیشه بخندید و شادمان باشید.

جراحی بینی بازیگران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments