قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

همه نکته هایی که شما باید در مورد لیفت ابروها با بوتاکس بدانید!

روش لیفت ابروها با بوتاکس نوعی روش است که خطوط بین ابروهای شما درمان می کند.  همچنین با تزریق بوتاکس زیبایی یا بوتولینوم نوع  A ابروها بالا تر می روند.  تزریق بوتاکس با آرام کردن عضلات زیرین به منظور صاف کردن ظاهر پوست و آرام کردن عضلات بین ابروها کار می کند.

این کار به عضلات پیشانی اجازه می دهد تا عضلات منقبض شده میان ابروها را به آرامی بالا بکشد.  در نتیجه ابروها لیفت شده و چشم ها باز تر می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین می توان تزریق بوتاکس را در انتهای ابروها هم انجام داد تا این ماهیچه ها نیز ریلکس بشوند.  شل شدن عضلات انتهای ابروها باعث می شود تا عضلات پیشانی این منطقه را نیز بالا بکشند.  میزان لیفتی که صورت می گیرد در افراد مختلف متفاوت است و بستگی به سن و سفتی عضلاتی دارد که اکنون با تزریق بوتاکس شل شده اند.

در مورد خطوط سمج بین ابروها ، این روش می تواند به صاف کردن چین و چروک های عمیق بدون عمل جراحی کمک کند.

بوتاکس یک روش غیر جراحی است. و لیفت ابروها با بوتاکس با لیفت ابرو به روش کلاسیک که نوعی جراحی زیبایی است و شامل برش و برداشت پوست اضافه می شود ، متفاوت می باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

آیا شما کاندید خوبی برای لیفت ابرو هستید؟

تزریق بوتاکس فقط برای بزرگسالان بالای 18 سال توصیه می شود. هر دو هم مردان و هم زنان دارای خطوط خفیف و متوسط ​​تا شدید ممکن است از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروهای خود استفاده کنند.

افرادی که به دنبال تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خطوط اخم خود هستند ، احتمالاً  پیش از این درمانی های دیگری را نیز امتحان کرده اند.

بهترین نتیجه برای لیفت ابرو در افرادی که دچار افتادگی شدید پوست هستند ،  تزریق بوتاکس است.  عمل جراحی بلفاروپلاستی نیز اگر همراه با تزریق بوتاکس صورت بگیرد ، بیشترین نتیجه را برای افتادگی پلک ها خواهد داشت.

قبل از این که این روش را انجام دهید ، ابتدا لازم است برای مشورت به پزشک خود مراجعه کنید.  پزشک  هر گونه عوامل خطر فردی را نیز ارزیابی خواهد کرد.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید ، ممکن است کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس نباشید. سموم مورد استفاده در این ماده ممکن است به نوزادان و جنین آسیب برساند.

 

قیمت لیفت ابروها با تزریق بوتاکس

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس به دو صورت تعیین می شود : یا با تعداد واحدهای مورد استفاده ، و یا از طریق منطقه درمان شده . برای لیفت ابروها ، پزشک شما ممکن است تزریق کمی داشته باشد. در این صورت هزینه آن را با یک روش کوچک تر مانند چین و چروک اطراف چشم ها به نام چروک های پاهای کلاغ مقایسه می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که بیمه هزینه های درمان های زیبایی از جمله لیفت ابروها با تزریق بوتاکس را پوشش نمی دهد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

مراقبت قبل از تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها  

روش تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروها نسبتاً ساده است. شما در عرض چند دقیقه به مطب دکتر وارد شده و پس از چند دقیقه خارج خواهید شد.  اما قبل از اینکه شروع کنید ، ابتدا باید مراحل پیش آمادگی را انجام دهید. پزشک ممکن است به شما توصیه کند که مصرف داروهای رقیق کننده خون و همچنین داروهایی را که باعث می شوند به آسانی خونریزی کنید ، مانند آسپیرین را متوقف کنید.

قبل از تزریق بوتاکس به ناحیه میان ابروها ، پزشک ممکن است از کرم بی حسی برای کاهش درد استفاده کند. ناراحتی در طول تزریق به ندرت پیش می آید.  و روند تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها تنها چند دقیقه طول می کشد.

 یک مقاله جالب در باره لیفت ابرو با بوتاکس بخوانید

چه زمانی نتایج را خواهید دید؟

نتایج و بهبودی با درمان های بوتاکس نسبتاً سریع است. روند تزریق فقط چند دقیقه طول می کشد  و شما می توانید در عرض یک هفته نتایج را مشاهده کنید. با این حال ، یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که نتایج قابل توجه تا حدود یک ماه پس از تزریق اولیه ثبت نشده است.

به گفته آکادمی آمریکایی پوست (AAD)، ماندگاری تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​حدود سه تا چهار ماه است.  در برخی از موارد نتایج درمان می تواند تا 6 ماه نیز طول بکشد.

یکی از دلایلی که چرا بسیاری از افراد بوتوکس را بیش از جراحی انتخاب می کنند ، به علت زمان بازسازی کوتاه مدت آن است.  پس از این روش ، شما باید بتوانید برنامه های روزانه خود را دنبال کنید. حتی در محل کار یا مدرسه. با این حال ، AAD  توصیه می کند که حداقل دو ساعت پس از تزریق بوتاکس استراحت کنید.

 

عوارض جانبی تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس | مراقبت بعد از تزریق بوتاکس | مرکز تزریق بوتاکس

 به طور کلی ، تزریق بوتاکس برای اکثر مردم روشی ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال ، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. ممکن است گاهی قرمزی خفیف ، تورم و کبودی را در محل تزریق  مشاهده کنید. به گفته  AAD ، این علائم طی یک هفته از بین می روند.

عوارض جانبی خفیف ناشی از تزریق بوتاکس عبارتند از :

  • سردرد ،
  • درد ،
  • بی حسی.

عوارض جانبی خطرناک به ندرت اتفاق می افتد. با این وجود اگر به هر کدام از موارد زیر دچار شدید  باید به پزشک خود اطلاع دهید :

  • مشکلات تنفسی ،
  • افتادگی پلک ها ،
  • افتادگی ابروها ،
  • مشکلات خوردن و بلع ،
  • تغییرات گفتاری.

در صورتی که همزمان با تزریق بوتاکس عمل جراحی لیفت ابرو را نیز انجام داده اید ،  ممکن است در معرض عوارض جانبی ناشی از جراحی از جمله عفونت باشید.

در نهایت هرگز بوتوکس را به صورت آنلاین خریداری نکنید و یا تزریقات را در یک مرکز غیر پزشکی انجام ندهید. این کار می تواند به عوارض جدی و گاهی حتی فلج نیز منجر شود.

 

نتایج تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها

نتایج لیفت ابرو با بوتاکس در عرض چند روز خود را نشان خواهد داد.   با این حال ، برای حفظ نتایج  ، باید هر چند ماه یک بار تزریق بوتاکس را مجدداً تکرار کنید.   اگر تزریق بوتاکس را به طور مرتب انجام دهید این احتمال وجود دارد که عضلات زیر سطح پوست در اطراف ابروها از کار بیفتند و حتی نتایج بهتر ضد پیری ایجاد کنند.

پزشک شما زمان مناسب برای پیگیری درمان را به شما توصیه می کند.  خود شما هم هنگامی که چروک ها برگردند متوجه می شوید که وقت آن است که برای تزریق مجدد بوتاکس به پزشک معالج تان مراجعه کنید.

سخن آخر

لیفت ابروها با بوتاکس می تواند به درمان چین و چروک های پویا و یا چروک هایی که از فعالیت عضلات ناشی می شود ،  از جمله خطوط اخم که در میان ابروها شکل گرفته است ، کمک کند. این تزریق می تواند ابروها را بالا ببرد.  همچنین ممکن است با روش های دیگر مانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک همراه باشد.

به خاطر داشته باشید که تزریق بوتاکس یک روش دائمی برای از بین بردن خطوط اخم نیست. تکنیک های مراقبت از پوست هم می تواند به حفظ ظاهر جوان تر شما کمک کند.  با پزشک خود در باره تمام گزینه های موجود برای بالا بردن ابروهای خود صحبت کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

این مقاله در 20 نوامبر 2017 نوشته شده است.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments