جوابدهی لیزر موهای زائد

بهترین جوابدهی لیزر موهای زائد تنها در مرکز تخصصی لیزر یزد

جوابدهی لیزر موهای زائد

جوابدهی لیزر موهای زائد

ادعا ها حاکی از آن است که لیزر موهای زائد امروزه یکی ازسه روش و در واقع بهترین آنها برای رفع دائمی موهای زائد است. بله، درمان لیزر ادعا دارد که می تواند برای همیشه موهای زائد را از بین برده و رشد آنها را به صورت دائمی متوقف کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به عنوان مرکزی که خدمات لیزر ارائه می کند، بهتر است توضیحات مختصری در مورد اساس عملکرد لیزر به شما بدهیم تا با هم بررسی کنیم که چقدر این ادعا ها درست و حقیقی است.

جوابدهی لیزر موهای زائد
جوابدهی لیزر موهای زائد

نظرات در مورد لیزر موهای زائد

اگر سری به سایت های مختلف نظر سنجی مانند نی نی سایت بزنید یا از اطرافیانی که تجربه ی لیزر داشته اند سوال بپرسید، احتمالا با نظرات ضد و نقیض فراوانی روبرو می شوید. خیلی ها هستند که آنقدر از لیزر و جوابدهی موثرش تعریف می کنند که حد ندارد، و خیلی های دیگر می گویند که تجربه شان از لیزر موفق نبوده و هیچ نتیجه ای که از آن نگرفته اند که هیچ، مشکلاتی هم برایشان پیش آمده!

جالب این است که خیلی از مراجعین به مرکز ما مراجعین دست دوم هستند. یعنی قبلا یک بار به مرکزی دیگر مراجعه کرده اند و به خاطر نتایج نا مناسب آن را رها کرده و خواسته اند که به مرکز بهتری بروند.

واقعیت این است که جوابدهی لیزر موهای زائد به میزان خیلی زیادی به مرکزی که برای لیزر به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. چرا که دو پارامتر دستگاه لیزر جدید و تکنسین متخصص نقش بسیار مهمی در تاثیر و نتیجه بخشی لیزر ایفا می کنند.

در ادامه بیشتر راجع به این مسئله صحبت میکنیم.

جوابدهی لیزر موهای زائد
جوابدهی لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

 خیلی قصد نداریم از برند ها صحبت کنیم، هرچند شایان ذکر است که امروزه دو برند الکساندرایت و دایود با آخرین تکنولوژی ها ثابت کرده اند که بهترین مارک های بازار لیزر موی زائد هستند.

علاوه بر برند، آنچه در مورد دستگاه های لیزر خیلی اهمیت دارد مسئله ی جدید بودن آنهاست. تکنولوژی لیزر سرعت پیشرفت زیادی دارد و از آغاز راهش کم مشکل و عوارض نداشته. اما خوشبختانه رفته رفته این مشکلات را حل کرده و هنوز هم روز به روز آنها را کمتر می کند.

به همین خاطر است که ممکن است اختلاف کیفیت بین دو دستگاه از یک برند مشابه که مدل های دو سال متوالی هستند خیلی زیاد باشد. یعنی ممکن است مدل سال 2018 از یک دستگاه لیزر اختلاف فاحشی در کیفیت درمان نسبت به مدل 2017 اش داشته باشد.

به همین دلیل بسیار مهم است که موهای زائدتان با چه دستگاهی لیزر می شوند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی بهترین دستگاه های لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در یزد

متاسفانه خیلی از مراکز لیزر در یزد و البته سایر شهرها و استان های کشور، به دلیل سنگینی هزینه ی خرید دستگاه های جدید لیزر، همچنان ازدستگاه های قدیمی استفاده می کنند و بدتر آنکه برای توجیه ضعف امکاناتی خود دلیل های علمی می تراشند و مراجع را راضی می کنند که کیفیت دستگاه های جدید و قدیمی فرقی با هم ندارد!

جوابدهی لیزر موهای زائد
جوابدهی لیزر موهای زائد

حتی برخی مراکز هستند که برای کاهش هزینه های دریافتی و ماندن در بازار رقابت از درمان های مشابه مانند ارزان قیمت مانند الکترولیزر استفاده می کنند و ادعا دارند که می تواند جای لیزر را بگیرد. هرگز فریب چنین حرف هایی را نخورید. همیشه بررسی کنید که قرار است با چه دستگاه و تکنولوژی موهای زائد بدن خود را رفع کنید.

خوشبختانه مجموعه مراکز لیزر معتبر تهران اسکین در سراسر ایران، شعبه ای فوق العاده در شهر یزد تاسیس کرده و اقدام به ارائه ی خدمات لیزر میکند. مرکز تخصصی لیزر یزد با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز لیزر موی زائد در یزد به شمار می رود. شما می توانید برای مشاهده ی لیست تعرفه های قیمتی فوق العده به صرفه ی این مرکز سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و برای گرفتن نوبت لیزر اقدام کنید.

چند روز بعد از اولین جلسه لیزر موها می ریزند

لیزر یک درمان دوره ای است. باید آن را در چند ماه و طی چند جلسه ی متوالی و منظم انجام دهید تا اثر داشته باشد. چنانچه وسط درمان آن را برای مدت زیادی رها کنید، اگر دوباره بخواهید درمان را شروع کنید باید از اول مسیر طی شده را آغاز کنید. چون تاثیر لیزر تا وقتی که دوره به پایان نرسد دائمی و پایدار نمی ماند.

شاید فکر کنید بعد از اولین جلسه ی لیزر می توانید شاهد کاهش قابل توجه رشد موهای زائد باشید. در حالی که اصلا چنین نیست. اتفاقا در یکی دو جلسه ی اول احتمال اینکه شاهد تاثیری باشید کم است. چراکه این یک الی دو جلسه مانند شوک عمل می کنند. شوکی که با تکرار شدن باید دائمی و برای بدن عادی شود. اصلا به همین خاطر است که لیزر یک درمان دوره ایست.

جوابدهی لیزر موهای زائد
جوابدهی لیزر موهای زائد

اما رفته رفته بعد از جلسه ی سوم دیگر می توانید به وضوح ببنید که شمار موهای زائد در ناحیه ی تحت درمان کمتر شده و سرعت رشدشان هم کاهش یافته است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است در ادامه بیشتر با مقوله ی عملکرد لیزر آشنا شویم.

عملکرد لیزر موهای زائد

اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان کم قدرت و ایمن است و نهایتا تا سطح پوست و عمق ریشه های مو نفوذ می کند. این اشعه با تابیدن بر روی پوست و جذب شدن در ریشه ی مو در آنجا به انرژی گرمایی و حرارت تبدیل شده و فولیکول موجود در پیاز مو را میسوزاند.

فولیکول عامل اصلی رشد موها و ماده ای طبیعی در بدن است. حال چنانچه این حذف فولیکول ها در بازه ای منظم و مرتب صورت پذیرد، بدن رفته رفته پیام را دریافت کرده و آهسته آهسته باز تولید مجدد فولیکول را متوقف میکند. در نتیجه رشد موهای زائد بعد ازچند وقت کاملا متوقف می گردد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

و اما در آخر بهتر است سوال اصلی شما را پاسخ دهیم.

جوابدهی لیزر موهای زائد
جوابدهی لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد واقعا تاثیر دائمی دارد؟

 بله، اما تحت شرایط خاص خودش. لیزر درمان به ظاهر ساده و آسانی می آید، اما همین روند ساده ی درمانی اگر به درستی انجام نشود جوابدهی خوبی نخواهد داشت. چنانچه لیزر را در مرکزی معتبر و با دستگاه های درست و جدید انجام دهید، می توانید انتظار آن را داشته باشید که بعد از چند جلسه ی ترمیمی پس از اتمام دوره، تاثیر لیزر دائمی می شود.

جلسات ترمیمی چیست؟

چند ماه بعد ازاتمام دوره ی لیزر، بدن کم کم دوباره به شکل ضعیفی شروع به تولید فولیکول می کند. به همین علت باید بعد از لیزر به مدت چهار تا پنج سال هر شش ماه الی یکسال یکبار برای تک جلسات ترمیمی دوباره به مرکز مراجعه کنید تا تاثیر لیزر پایدار بماند و دائمی شود.

محقق : ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments