رفع موهای زائد دست و پا

رفع دائمی موهای زائد دست و پا | نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد در شیراز+فیلم

لیزر موهای زائد دست و پا در شیراز

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

رفع موهای زائد دست و پا و مشکلات مرتبط با آن یکی از دغدغه های اصلی ما خانم‌ ها است چرا که وجود مو روی دست و پا به این معنا است که ما نمی توانیم هر لباسی که دوست داریم را بپوشیم به همین دلیل مجبور هستیم از روش های مختلفی برای رفع موهای زائد دست و پا استفاده کنیم.

اگر شما هم پوست حساسی داشته باشید به احتمال زیاد هر بار پس از شیو کردن یا اپیلاسیون جوش می زنید و کلاً دردی که به خاطر کندن موها تحمل کرده اید بی ارزش خواهد شد چرا که شما از شر موهای زائد خود خلاص شده اید اما تعداد زیادی جوش قرمز جای موها را گرفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع موهای زائد دست و پا شیراز
رفع موهای زائد دست و پا

برطرف کردن موهای زائد بدن به ویژه موهای زائد صورت، دست و پا، زیر بغل و ناحیه تناسلی همیشه باعث می ‌شود که قسمتی از ذهن ما درگیر شود و به دنبال روش های مختلفی برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه آنها باشیم.

امروز در این مقاله می خواهیم درباره یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد با شما صحبت کنیم که شما را برای همیشه از مشکلات مربوط به شیو کردن خلاص خواهد کرد.

چه روش هایی برای رفع موهای زائد دست و پا در شیراز وجود دارد؟

دست و پا بخش بزرگی از بدن را تشکیل می دهند به همین دلیل ما به دنبال آن هستیم که کاری کنیم این نواحی نرمی و لطافت بیشتری داشته باشند. استفاده از تیغ و ژیلت، پودر و کرم های موبر، اپیلاسیون و دستگاه های اپی لیدی از جمله روش هایی هستند که برای این هدف مورد استفاده قرار می گیرند.

متاسفانه همه این روش ها موقت هستند و شما دوباره شاهد رشد موهای زائد خود خواهید بود. از سوی دیگر رشد موها زیر سطح پوست و سوختگی پوست و بریدگی ناشی از تیغ کشیدن نیز با دردسرهای زیادی همراه است.

دردسرهای شیو کردن در شیراز
دردسرهای شیو کردن

پس باید چه کار کنیم؟ چاره کار چیست؟ چگونه برای همیشه از شر موهای زائد دست و پای خود خلاص شویم و با خیال راحت هر نوع لباسی را که دوست داریم بپوشیم؟ این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است؟ خب خبر خوبی برای شما داریم که می توانید به کمک یک روش جادویی به رفع موهای زائد دست و پای خود بپردازید و یک عمر خلاص شوید.

 لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

ورود لیزر در عرصه زیبایی یک انقلاب بزرگ را به وجود آورده و باعث حیرت تعداد زیادی از افراد شد چرا که این فناوری خلاقانه ‌توانست مو های زائد را برای همیشه از بین ببرد و متقاضیان درمان را از دردسر های شیو کردن خلاص کند.

در این فناوری از نور متمرکز لیزر استفاده می شود و هندپیس روی پوست ناحیه ای که قرار است درمان شود قرار داده خواهد شد. نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود و سپس به گرما تبدیل خواهد شد.

گرمای تولید شده باعث می شود که فولیکول ها از بین بروند و با از بین رفتن آنها دیگر امکان رشد موهای زائد در نقاطی که تحت درمان قرار گرفته است وجود نخواهد داشت. به این ترتیب شما برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص خواهید شد.

آیا لیزر درمان قطعی موهای زائد است؟

نوع پوست و رنگ مو عامل مهمی است که در نتایج حاصل از لیزر موهای زائد نقش دارد. لیزر یک روش بسیار موثر برای رفع موهای زائد دست و پا است. افرادی که رنگ پوست آنها را روشن و لطیف می دارند نتیجه بهتری را از درمان با لیزر به دست خواهند آورد.

البته افرادی که رنگ پوست آنها گندمی تا سبزه است نیز می ‌توانند از مزایای درمان با لیزر بهره مند شوند و هیچ گونه ممنوعیتی در این زمینه برای آنها وجود ندارد. با پیشرفت علم و فناوری دستگاه لیزر مخصوص پوست تیره نیز طراحی شده است تا همه افراد بتوانند از مزایای عالی لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند و پوستی نرم و ابریشمی داشته باشند.

درمان قطعی موهای زائد شیراز
درمان قطعی موهای زائد

لیزر یک راه حل قطعی برای رفع موهای زائد دست و پا است و یک عمر آسودگی و آرامش خاطر را برای شما به دنبال خواهد داشت. اما اگر رنگ موهای زائد شما خاکستری، سفید، قرمز یا بلوند است دست نگه دارید چرا که شما نمی ‌توانید متقاضی درمان با لیزر باشید و در صورتی که تحت درمان با لیزر قرار بگیرید و زمان و سرمایه خود را هدر خواهد داد و دچار عوارض جانبی حاصل از لیزر خواهد شد.

چرا رنگ پوست در نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد؟

روشن بودن رنگ پوست باعث می شود که فرایند لیزر موهای زائد ساده ‌تر باشد و با کارایی بیشتری انجام شود و شما به تعداد جلسات کمتری نیاز داشته باشید و نتایج مورد انتظار خود را با سرعت بیشتری به دست بیاورید.

افرادی که رنگ پوست آنها تیره است نیز می توانند نتایج خوبی از لیزر موهای زائد به دست بیاورند اما باید بدانید که فرایند درمان آن را آهسته تر انجام می شوند و به جلسات درمان بیشتری نیاز خواهند داشت.

 

از آنجایی که همه افراد شرایط فیزیکی یکسانی ندارند برنامه درمان هیچ یک از آن ها شبیه هم نخواهد بود و به برنامه درمانی مجزا نیاز خواهند داشت.

 

 

نکات مهم قبل و بعد از لیزر مو در شیراز چیست؟

 

    • قبل از مراجعه به مرکز لیزر دوش بگیرید.
    • موهای زائد دست و پای خود را شیو کنید اما به هیچ عنوان اپیلاسیون نکنید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج دلخواه بسیار ضروری است.
    • قبل از شروع درمان با لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا نور آفتاب باعث می شود که سطح رنگدانه های پوست افزایش پیدا کند و تفکیک رنگدانه های پوست با رنگدانه های مو برای دستگاه لیزر دشوار باشد و شما دچار سوختگی پوست شوید.

 

مراقبتهای قبل و بعد از لیزر مو در شیراز
مراقبتهای قبل و بعد از لیزر

 

  • پس از لیزر پوست شما کمی قرمز و ملتهب می شود که بهترین حالت شما می توانید از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید تا از میزان التهاب آن کاسته شود.
  • پس از لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا حساسیت پوست شما را افزایش خواهد داد و ریسک بروز عوارض جانبی لیزر افزایش پیدا می ‌کند.
  • پس از لیزر از دوش آب داغ خودداری کنید.
  • با مشورت پزشک از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا از میزان خشکی پوست خود بکاهید.

قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

قیمت لیزر موهای زائد به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. رنگ پوست و مو، وسعت ناحیه قرار است درمان شود، نوع دستگاه مورد استفاده برای لیزر، مهارت و تخصص پزشک و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان از جمله عواملی هستند که هزینه درمان با لیزر را مشخص می کند.

لیزر موهای زائد دست و پا در چند جلسه انجام می شود؟

لیزر فقط می تواند موهای را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ تاثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش هستند نخواهد داشت.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر
تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

از آنجایی که همه موهای بدن ما به صورت همزمان در فاز رشد قرار ندارند شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا به تدریج موها وارد فاز فعال شوند و لیزر بتواند آنها را از بین ببرد.

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد یک روش بسیار ایمن و غیر تهاجمی است که برای رفع موهای زائد دست و پای افراد زیادی کاربرد دارد و نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

اگر شما به دنبال درمان قطعی موهای زائد خود هستید لیزر را به عنوان یک روش بی نظیر به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند شما را به آنچه که انتظارش را دارید برساند.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 منبع اول

 منبع دوم

 منبع سوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments