لیزر فول بادی در یزد

لیزر فول بادی در یزد | مرکز لیزر یزد

لیزر فول بادی در یزد

لیزر فول بادی در یزد

مچ پا، ساق پا، ران ها، ناحیه ی بیکینی، ناحیه ژنیتال، شکم، سینه، کمر، دست ها، زیر بغل،شانه، گردن و حتی صورت، به چز ابرو و مژه. هر مویی روی این نواحی رشد کند مویی زائد به حساب می آید. آقایان شاید کمتر به این مسئله اهمیت دهند و موی کمر و سینه و پا را زائد حساب نکرده و نسبت به رفعش اقدامی نکنند. اما این ماجرا برای خانم عموما بسیار مهم است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نه اینکه الزاما خانم ها به بهداشت فردی خود بیشتر اهمیت می دهند، بلکه عموما به خاطر زیبایی ظاهری است که خانم ها بیشتر از آقایان موهای زائدشان را به طرق مختلف از بین می برند. هرچند در دوره ای که انسان ها لباس می پوشند و دیگر به مو برای گرمایش بدن نیازی ندارند، موی زائد به خاطر مخفی بودن در زیر لباس و عدم تماس با هوا و نور، همچنین به خاطر رطوب جمع شده حاصل از عرق، محلی بسیار ایده آل برای رشد باکتری و بروز عفونت پوستی است.

لیزر فول بادی در یزد
لیزر فول بادی در یزد

لیزر موهای زائد امروزه تنها روش درمانی است که می تواند شما را برای همیشه از شر موی زائد هر نقطه ای از بدن خلاص کند. لیزر درمانی ایمن، موثر و البته دقیق است که می توان آن را در هر نقطه ای بدن انجام داد. شما می توانید تنها یک نقطه از بدن مانند ناحیه ی بیکینی، زیر بغل، ساق پا یا غیره را برای لیزر انتخاب کنید اما علاوه بر لیزر ناحیه به ناحیه، می توانید از مزیت های لیزر فول بادی نیز بهره ببرید. یعنی در هر جلسه از لیزر به جای موهای یک ناحیه، موهای تمام نواحی بدن را لیزر نمایید.

مرکزی که برای لیزر مو انتخاب می کنید تاثیر بسیار مهمی در نتیجه ای که از درمان می گیرید خواهد داشت. چراکه یک مرکز خوب علاوه بر داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر باید تکنسین های خوب و ماهری نیز داشته باشد. خوشبختانه در یزد چنین مرکزی وجود دارد.

مرکز تخصصی لیزر یزد یکی از شعب مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین در سراسر ایران است که تلاش دارد بهترین خدمات لیزر موهای زائد را با بهترین و معقول ترین قیمت ها به هم میهنان ، به خصوص یزدی های عزیز ارائه کند.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم لیزر فول بادی در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.  

لیزر فول بادی در یزد

لیزر فول بادی شامل چیست

خانم عزیزی بود که برای لیزر ناحیه ی زیر بغل به مرکز ما مراجعه می کرد. بعد از اتمام دوره ی تقریبا شش ماهه ی لیزر زیر بغل، ایشان به قدری از نتیجه راضی بودند که تصمیم گرفتند سایر نواحی بدنشان را هم لیزر کنند. برای شروع دور دوم ایشان مستقیما برای لیزر ناحیه ی بیکینی اقدام کردند اما بعد از چند جلسه صحبت های دوستانه با تکنسین مشخص شد که ایشان در واقع قصد دارد موهای زائد کل بدنش را لیزر نماید. اما بدون اینکه از لیزر فول بادی اطلاعاتی داشته باشد، بر اساس اطلاعات خودش شروع کرده بود به لیزر ناحیه به ناحیه ی بدن.

تکنسین مجموعه با دادن اطلاعات صحیح ایشان را توجیح کرد و به او اطلاع داد که به جای صرف هزینه ی زیاد و گذاشتن وقتی چند ساله، می تواند از لیزر فول بادی استفاده کند.

لیزر فول بادی یعنی لیزر موهای زائد همه ی نواحی بدن. یک پک کامل. با لیزر فول بادی شما می توانید در یک جلسه موهای زائد صورت تا مچ پا را همزمان لیزر کنید. در حالی که لیزر ناحیه به ناحیه ی بدن ممکن است هرکدام شش ماه تا یک سال طول بکشند، می توانید با لیزر فول بادی به جای چندین دوره ی شش ماهه الی یکساله، تنها در یک دوره از شر تمام موهای زائد بدن خود خلاص شوید.

لیزر فول بادی در یزد
لیزر فول بادی در یزد

البته باید به یاد داشته باشید که دوره ی لیزر فول بادی ممکن است کمی با لیزر هر ناحیه از بدن متفاوت باشد. چون لیزر به هر حال یک اشعه ی پر انرژی است و ممکن است اینکه بخواهید تمام نقاط بدن را در یک جلسه تحت تاثیر این اشعه قرار دهید، از ظرفیت بدن شما خارج باشد. لذا ممکن است در مرکز درمانی هر جلسه ی لیزر فول عملا به دو جلسه ی مجزا با فاصله ی یک روز تا یک هفته ای تقسیم بندی شود.

مثلا به این صورت که شما در یک جلسه موهای زائد صورت و بالا تنه را انجام دهید، و در جلسه ی بعدی موهای زائد پا ها و پایین تنه. فاصله ی بین دو جلسه به شرایط فیزیکی شخص شما بستگی مستقیم دارد.

هر جلسه ی لیزر فول بادی طبعا بیشتر از لیزر تک ناحیه ای زمان می برد. برای لیزر فول بادی ممکن است لازم شود یک ساعت تا دو ساعت در اتاق لیزر بمانید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر فول بادی را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

بگذارید برایتان یک مثال بزینم. فرض کنید شما فردی هستید که هر روز چند عدد تخم مرغ مصرف می کنید. اگر بخواهید هر روز به سوپر مارکت مراجعه کنید و روزانه خرید کنید، علاوه بر زحمتی که هر روز باید متحمل آن بشوید و تا سوپرمارکت بروید، هر تخم مرغ مثلا با قیمت n  تومان به شما فروخته می شود.

لیزر فول بادی در یزد

اما وقتی مطمئن هستید که مصرف روزانه ی شما از تخم مرغ مشخص است، می توانید به جای خرید خورد خورد، در عوض یک یا چند شانه تخم مرغ بخرید. بله، ممکن است برای این بار مجبور شوید اندکی بار سنگین تری را تا خانه با خود حمل کنید، اما در عوض دیگر هر روز مجبور نیستید به سوپرمارکت بروید و مهم تر اینکه، قیمت هر عدد تخم مرغ در یک شانه ی کامل برای شما اران تر و مثلا با قیمت N-2 تمام می شود.

این یعنی خرید عمده. لیزر موهای زائد کل بدن مثل یک خرید عمده است. علاوه بر آنکه در تایم شما صرف جویی می شود، بسیاری از مراکز، از جمله مرکز تخصصی لیزر یزد، روی لیزر های فول بادی تخفیف هایی دارند که از مجموع لیزر ناحیه به ناحیه ی بدن ارزان تر تمام می شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه گنید.

بهترین مرکز لیزر یزد

مرکز تخصصی لیزر یزد با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های مجرب و متخصص، به بهترین دستگاه های روز لیزر مجهز است و تلاش دارد بهترین و باکیفیت ترین خدمات لیزر درخور را به یزدی های عزیز ارائه کند. کیفیت خدمات این مرکز با بهترین مراکز تهران هیچ تفاوتی ندارد و بلکه از آنها بهتر هم هست. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لیزر فول بادی در یزد

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

4 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments