بهترین مرکز لیزر موهای زائد برای مردان در شهر همدان

لیزر موهای زائد برای مردان

لیزر موهای زائد برای مردان

شاید فکر کنید پیدا کردن مرکز لیزری که خدمات مخصوص آقایان داشته باشد در همدان غیر ممکن است، اما اشتباه می کنید. مرکز تخصصی لیزر همدان با ارائه ی خدمات لیزر ویژه ی آقایان اسباب لازم را فراهم کرده تا مردان هم بتوانند به اندازه ی خانمها از لیزر موهای زائد استفاده کرده و از مزایایش بهره ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

واقعیت آن است که لیزر موهای زائد اصلا و ابدا درمانی زنانه نیست. همانطور که پدیده ی موهای زائد هم فقط مختص خانم ها نیست. بلکه آقایان اتفاقا موهای زائد بیشتری بر بدن و اندام های خود دارند.

لیزر موهای زائد برای مردان
لیزر موهای زائد برای مردان

دیگر وقت ان رسیده که این قبح فرهنگی بیهوده را بشکنید و برای رعایت بهداشت فردی و بهبودی زیبایی اندام خود کاری بکنید. لیزر در این راستا درمانی است که می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر مردی موهای زائد همه یا بخشی از بدنش را لیزر کند اصلا زشت و خجالت آور نیست. بلکه او اتفاقا کار درستی می کند.

در نسل امروز بشر موهای زائد بخش بلااستفاده ی بدن هستند. تنها کاری که ممکن است بکنند این است که احتمال بروز عفونت های پوستی را بیشتر کنند. چراکه موی زائد بستری فوق العاده برای جذب و نگه داری تعریق خارج شده از بدن است و رطوبت شرط لازم بروز عفونت محسوب می شود. موهای زائد بدن عموما زیاد در معرض تماس با هوا و نور قرا نمی گیرند. این یعنی کمی هوا و تاریکی. دو شرط لازم دیگر برای رشد عفونت.

در ساخت تیزر
لیزر موهای زائد برای مردان

لیزر در حقیقت درمانی ایمن با کمترین عوارض جانبی است. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با لیزر موهای زائد مردان، مزایا و نکات مربط به آن آشنا شوید. یادتان باشد که آقایان همدانی عزیز هم دیگر می توانند به سادگی با مراجعه به مرکز معتبر و تخصصی لیزر همدان از مزیت های فراوان این درمان بهره مند شوند.

عملکرد لیزر

برای اطمینان بیشتر به این درمان تقریبا نوظهور در ایران بهتر است اول کمی با نحوه ی عملکرد آن آشنا شوید. لیزر اشعه ای است که در حقیقت ماهیتی نوری دارد. لیزر در اصل اشعه ای متشکل از پرتوها متراکم نوری است که می تواند حرارت متمرکزتولید کند. اشعه ی لیزر بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار قابل کنترل است. کنترلی که در واقع وظیفه ی دوم دستگاه لیزر، بعد از تولید اشعه است.

اشعه ی لیزر روی پوست می تابد و چون ماهیت نوری دارد جذب نقاط تیره می شود. نقاط تیره ای که بعد از یک ژیلت سطحی تنها ریشه های مو هستند. لیزر بدون اینکه به بافت پوستی کاری داشته باشد مستقیما وارد ریشه شده و فولیکول موجود در ساقه ی مو را از بین می برد. فولیکول عامل اصلی رشد مو محسوب می شود.

چنانچه این عمل در چند مرتبه و به صورت منظم انجام شود، بدن رفته رفته تولید فولیکول را متوقف کرده و از رشد موهای زائد تقریبا برای همیشه جلوگیری می کند. به همین دلیل هم هست که لیزر درمانی دوره ای است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد برای مردان
لیزر موهای زائد برای مردان

لیزر خط ریش

منظور از لیزر کردن ریش و سبیل این نیست که برای همیشه موهای صورتتان را از دست می دهید. همانطور که گفتیم لیزر درمان و اشعه ای به شدت قابل کنترل است. بنابراین می تواند به جای حذف دائمی موهای زائد برای کنترل رشد موها مورد استفاده قرارگیرد. اگر سرعت زیاد رشد ریش هایتان اذیتتان می کند و هر روز مجبورید شیو کنید، لیزر می تواند به شما کمک کند تا سرعت رشد موها را کند تر کنید.

 علاوه بر آن لیزر کردن خط ریش می تواند برای آنکادر کردن موهای ریش استفاده شود. اشعه ی باریک و حساس لیزر می تواند به جای لیزر کردن کل موها تنها بخشی از آنها را لیزر کرده و عملا حالت و طرح زیبایی به خط ریش شما بدهد. برای مثال می توانید با لیزر ریش ها را نگه داشته و از شر موهای زائد گونه که دلخواه هیچکس نیست خلاص شوید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر خط ریش را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد برای مردان
لیزر موهای زائد برای مردان

آیا لیزر باعث ناباروری مردان می شود؟

همانطور که اشاره کردیم، آنقدر که موهای زائد ناحیه تناسلی می توانند موجب بیماری های تناسلی شوند، لیزر هرگز نمی تواند. لیزر یک اشعه ی رادیویی نیست که بتواند از بدن عبور کند. بنابراین هرگز به بافت ها و اندام های داخلی بدن تاثیری نمی گذارد. لذا تصور اینکه لیزر می تواند موجب ناباروری مردان شود کاملا غلط و بی اساس است.

لیزردرمانی ایمن است که حتی بدترین عوارض جانبی و خطرات آن نهایتا در سطح پوست اتفاق می افتند نه روی اندام داخلی.

نکته : هرچند خود اشعه ی لیزر بر اندام داخلی تاثیر نمی گذارد، اما واکنش بدن تحت شرایط خاص مانند بیماری های نهان و سرطان های خاص و غیره، نسبت به این درمان می تواند موجب بروز برخی پیامد های غیر منتظره و غیر قابل پیشبینی شود. به همین دلیل بهتر است پیش از شروع لیزر حتما در مورد شرایط سلامتی و بیماری هایی که دارید یا سابقه ی آنها را داشته اید با پزشک مشورت کنید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی نکات قبل از لیزر موهای زائد را مطاعله کنید.
لیزر موهای زائد برای مردان
لیزر موهای زائد برای مردان

بهترین مرکز لیزر در همدان

مرکز تخصصی لیزر همدان با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص به عنوان یکی از شعب مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین در سراسر ایران، از جمله بهترین مرکز هایی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد آن را انتخاب کنید. این مرکز با مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت ها و تعرفه های فوق العاده و مناسب یکی از معدود مراکز در همدان است که خدمات ویژه ی آقایان نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با مرکز لیزر همدان و مشاهده ی لیست تعرفه های آن، بهتر است به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal for men

3.2 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments