حذف موهای زائد توسط لیزر -شعبه پونک

آیا حذف موهای زائد توسط لیزر روشی دائمی است؟ شعبه غرب تهران/پونک، صادقیه

حذف موهای زائد توسط لیزر- پونک

با سلام همراهان همیشگی تهران اسکین!

همه این روزها دنبال حذف موهای زائد توسط لیزر هستند و یکی از کلینیک های تخصصی و خوبی که در این زمینه تعریفش را شاید بسیار شنیده باشید. کلینیک پوست و مو ولیزر غرب تهران ( شعبه پونک/صادقیه) است که توسط خانم دکتر مهری امینی ا

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موهای زائد توسط لیزر
حذف موهای زائد توسط لیزر

داره می شود و با توجه به خدماتی که ایشالا به صورت تخصصی در خصوص خانم ها انجام می دهند به یکی از برترین کلینیک ها تبدیل شده است.

سوالات بسیاری در رابطه با حذف موهای زائد توسط لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد.

حذف موهای زائد توسط لیزر
حذف موهای زائد توسط لیزر

فرایند حذف موهای زائد توسط لیزر چگونه است؟

حذف موهای زائد توسط لیزر روشی نیمه دائمی است به این معنی که مقدار قابل توجهی از موها بعد از 3 الی 6 جلسه برای همیشه ازر بین می روند و دیگر در نمیآیند.اما این به این معنی نیست که تا آخره عمرتان هیچ گاه در نیایند، رشد میکنند اما به صورت کاملا پراکنده، ریز، نازک و کرکی و نیازمند این هستند که نظیر دیگر روش های حذف موهای زائد هر از گاهی شارژ شوند تا موهایی که در جلسات گذشته در حالت کاتاژن و یا خواب به سر می بردند نیزر توسط لیزر فولیکولهاشون مورد هجوم قرار گرفته و از بین بروند.

حذف موهای زائد توسط لیزر  نتیجه ایی طولانی مدت دارد. ومی تواند 5 الی 10 سال طول بکشد .مدت زمان رشد نکردن موها در لیزر درمانی به عواملی از قبیل رنگمو، جنس  و نوع مو،سن بیمار و میزان درجه و تعداد جلسات  لیزر درمانی دریافت شدهمی باشد. اما باید بگوییم که تداوم در دوره های رمانی با لیزر اثر گذاری کاملا مشهودی خواهد گذاشت و دیگر مثل بقیه ی روش ها نیازمند اصلاح و شیو کردن های روزانه یا اپیلاسیون و وکس کردن های هفتگی و ماهیانه نخواهید بود.

پوست از لطافت خاصی برخوردار خواهد شد.نرم ، عاری از هر گونه خراشیدگی بر اثر تیغ ، یا کبودی بر اثر موم انداختن و جوشهای ریز قرمز که بعد از اصلاح پدید می آیند خواهد بود. موهای زیر پوستی همگی از بی خواهند رفت و پوستی صاف و درخشان را تجربه خواهید کرد.

حذف موهای زائد توسط لیزر
حذف موهای زائد توسط لیزر

نکات لازم برای حذف موهای زائد توسط لیزر

یکی از نکات مهمی که قبل از شروع حذف موهای زائد توسط لیزر باید به آن توجه کنید، بررسی هورمون ها و مشکلات پرمویی ژنتیکی است.اگر مشکل هورمونی داشته باشید و یا به صورت ژنتیکی در خانواده همگی از این مسئله رنج می برند ممکن است نیازمند طول درمان بیشتر و یا هورمون درمانی باشید.در این خصوص می توانید با خانم دکتر امینی در کلینیک پونک مشورت کرده و از ایشان راهنامیی های لازم را دریافت نمایید.

نکته دیگر که باید 6 هفته قبل درمان به یاد داشته باشید ، اجتناب از آفتاب سوختگی و کلا در معرض نور خورشید قرار گرفتن است.اتاق های سولاریوم هم به همان اندازه مضر هستند و جلسات حذف موهای زائد توسط لیزر را تحت شعاع قرار میدهند. به خاطر داشته باشید از بودن جلوی آفتاب پرهیز کنید.

از هفته ها قبل با موچین ، وکس، موم و کرمهای مو بر به جون موهای زائد خود نیوفتید و آنها را از ریشه در نیارید، چرا که انرژی لیزر به فولیکول های مو کار دارد و اگر شما آنها را برای مدتی کنده باشید کارکرد پروسه ی لیزر درمانی کند خواهد شد و دیرتر جواب خواهید گرفت.

قبل از شروع جلسه و یا شب قبل محل مورد نظر را با ژیلت بتراشید و تمیز کنید.

اگر محل مورد نظز صورتتان است حتما آرایش خود را به خوبی پاک کنید و  توجه کنید که عاری از هرگونه کرم پودر، پنکیک و رژ گونه باشد. اگر پاها و دست ها مد نظرتان است حتما فاقد لوسیون و کرم باشد .زیر بغل ها هم نباید مام و یا دئودورانت روی آن ها باشد چون که باعث احتمال سوختگی می شود.

قبل از لیزر با مشورت پزشک معالج و اپراتور در صورت تمایل می توانید از کرم های بی حسی موضعی نظیر زایلاپی در محل های کوچک نظیز بیکینی و ناحیه تناسلی و زیر بغل استفاده کنید.اما توصیه ی ما این است که تحمل کرده و از این دسته کرم ها مصرف نکنید چرا که از اثر بخشی لیزر میکاهد.

بعد از لیزر در صورت بروز هرگونه عارضه از زینک اکساید و یا بتامتازون می تواید استفاده کنید.

عوارض حذف موهای زائد توسط لیزر

معمولا حذف موهای زائد توسط لیزر عوارض ویژه و خاصی ندارد.اما خب با توجه به حساسیت های پوستی در افراد واکنش ها متفاوت است.

برخی افراد کمی قرمزی و التهاب را تجربه می کنند.برخی کمی احساس تورم در آن ناحیه لیزر شده شاید داشته باشند.

سوزش و خارش و سوزن سوزن شدن یکی از شایع ترین عوارض است که معمولا بعد از چند ساعت از بین می رود.

اما افرادی که حساسیت های پوستی دارند یا قبلا در معرض نور آفتاب بوده اند ممکن است کمی سوختگی و در موارد بسیار نادر کبودی را تجربه کنند.

آیا حذف موهای زائد توسط لیزر صرفا جنبه ی زیبایی دارد؟

خیر به این شکل نیست.لیزر برای برخی صرفا برای زیبایی بخشی و رفع موهای زائد صورت می گیرد و برای برخی کاملا جنبه ی درمانی  دارد و از ضرورت های پزشکی محسوب می شود. برای مثال افرادی که مبتلا به هایپرسوتیسم یا پرمویی زنان هستند این روش بسیار کاربرد دارد.در افرادی که هایپرکراتوزیس ( سخت شدن پوست )  یا سودوفولیکولیت دارند نیز مثمر ثمر واقع می شود.

 آیا حذف موهای زائد توسط لیزر روی باروری و غدد لنفاوی تاثیر می گذارد؟

نه به هیچ عنوان چنین تاثیر ندارد. لیزری که در ناحیه بیکینی یا زیر بغل انجام می‌شود هیچ ارتباطی با اجزای داخلی بدن مثل تخمدان یا بافت سینه ندارد و هیچ آثار بدی نمی‌گذارد. این مسئله در جهان مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که میزان نفوذ لیزر در پوست خیلی کم و شاید در حد چند میلی‌متر است بنابراین اصلا به بافت‌های زیری نمی‌رسد که بخواهد مشکلی ایجاد کند. انرژی لیزر به صورت گرما آزاد می‌شود و گرما در عمق بافت نفوذ نمی‌کند بلکه فقط تا قسمت‌های سطحی از پوست نفوذ می‌کند.

دستگاه لیزر موهای زائد کلینیک غرب تهران چیست؟

حذف موهای زائد توسط لیزر در کلینیک غرب تهران با دستگاه لیزر دایود سوپرانو صورت می گیرد. که یکی از بهترین دستگاه های حاظر بوده و از تکنولوژی روز دنیا در آن استفاده شده است.

لیزر دایود سوپرانو از فناوری های جدیدی برای تولید استفاده نموده است و لذا برند برتر در تولید دستگاه های لیزر در جهان به شمار می رود.

با استفاده از لیزر دایود سوپرانو می توان تعداد بیشتری از فولیکول های مو های زائد را در جلسه ی اول درمانی از بین برد و لذا تعداد جلسات درمانی به نسبت کمتر خواهد شد. بدین معنی که هر بار می توان بین ده تا سی دقیقه بسته به محل و سطح اندام بدن از این لیزر استفاده کرد و با کم شدن حجم مو های زائد در جلسه اول، پیشرفت کار را به وضوح مشاهده نمود.

لیزر دایود سوپرانو همچنین دارای خنک کننده نیز می باشد و بنابراین آسیب کمتری به سطح پوست وارد شده و فرد درد کمتری را احساس خواهد کرد.

سرعت در از بین بردن مو های زائد در هر جلسه موجب می شود تا واکنش پوست به لیزر کاهش یابد و کمترین عوارض پوستی ایجاد گردد. بنابراین دایود سوپرانو با بیشترین سرعت، بخش زیادی از عوارض موجود در این کار را برای افراد کاهش خواهد داد.

خبر خوش برای آقایان هم این است که در شعبه ی غرب تهران ، لیزر درمانی توسط اپراتور آقا صورت میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص کلینیک و مراکز تهران اسکین و  مشاوره با شعبه ی پونک اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : محجوبه فاموری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments