کاشت مو

خداحافظی با تاسی سر با کاشت مو در آقایان|تخصص کاشت مو در ارومیه +فیلم

با تاسی سر خود خداحافظی کنید

کاشت مو در آقایان می تواند ظاهری کاملا طبیعی را برای افرادی که موی سر آنها دچار ریزش شده است به وجود بیاورد. اگر شما به دنبال راهی برای جبران موهای ریخته شده خود هستید می توانید از کاشت مو به عنوان یک روش عالی بهره بگیرید.

اکثر جراحان در حال حاضر طی مدت زمان کوتاهی اقدام به پرپشت کردن موها می ‌نمایند و طاسی سر را از بین می ‌برند. برای این کار پزشکان از قسمت پشت سر که بانک موی خوبی دارد استفاده می کنند تا به کمک این قسمت نقاط خالی و کم پشت سر را بپوشانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو
کاشت مو

کاشت مو در آقایان به طرز قابل توجهی باعث بهبود خط موها می شود و نتایج کاملاً طبیعی را به وجود می ‌آورد. به لطف پیشرفت هایی که در عرصه علوم پزشکی به دست آمده است تعداد بسیار زیادی از افراد متوجه می شوند که شما کاشت مو انجام داده اید.

چه عواملی در نتایج حاصل از کاشت مو در آقایان تاثیر دارند؟

اگرچه پیشرفت های به دست آمده در عرصه کاشت مو به متقاضیان کاشت مو کمک می کند ظاهری طبیعی داشته باشند نمی ‌توان به هیچ عنوان نقش پزشک را انکار کرد. شما به پزشکی احتیاج دارید که با روند کاشت مو و علل ریزش مو آشنا باشد.

متخصص پوست و مو در زمینه بیماری هایی که بر روی پوست، مو و ناخن تاثیر می گذارند تخصص دارد و با علل ریزش موها کاملا آشنا است. پزشک می تواند پس از ارزیابی کامل به شما بگوید که آیا متقاضی مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر.

چه افرادی می توانند متقاضی مناسبی برای کاشت مو باشند؟

متقاضیان مناسب کاشت مو

همه خانم ها و آقایان از نژادهای مختلف می توانند متقاضی کاشت مو باشند. برای اینکه بتوانید در تحت درمان با کاشت مو قرار بگیرید باید دو نکته مهم را بدانید:
باید در قسمت پشت و دو طرف سر شما به اندازه کافی موهای سالم وجود داشته باشد که بتوان آنها را به نقاط گیرنده مو انتقال داد. باید امکان رشد موهای پیوند شده در نقاط کم پشت سر وجود داشته باشد.

شما می توانید در جلسه مشاوره با متخصص پوست و مو به این نتیجه برسید که آیا می ‌توانند متقاضی مناسبی برای درمان با کاشت مو باشید یا خیر.

علل ریزش مو چیست؟

برای اینکه بتوان علت ریزش موها را مشخص کرد انجام آزمایش خون ضروری است. انجام آزمایش خون می تواند عواملی که در بدن شما زمینه ریزش موها را فراهم کرده است شناسایی کند. در برخی از بیماران انجام یک روش که بیوپسی پوست سر نام دارد ضروری است.

متخصص پوست و مو می تواند در جلسه مشاوره به سادگی به انجام نمونه برداری از پوست سر شما بپردازد تا بتواند علت ریزش مو را مشخص نماید. در صورتی که آزمایشات خون و معاینات پوست سر نشان داد که شما متقاضی مناسبی برای کاشت مو هستید متخصص پوست و مو با شما درباره نتایجی که از درمان به دست می آورید صحبت خواهد کرد.

شما باید انتظارات واقعی از کاشت مو داشته باشید زیرا هر چه انتظارات شما حقیقی باشد دید بهتری از آنچه که بعداً به دست می آورید خواهید داشت.

در طول درمان چه اتفاقی رخ می دهد؟

نحوه کاشت مو
نحوه کاشت مو در آقایان

در برخی موارد ممکن است فرایند کاشت مو چیزی که حدود ۴ تا ۸ ساعت طول بکشد. در صورتی که قرار است بخش گسترده‌ ای از سطح تحت درمان قرار بگیرد ممکن است پزشک از شما بخواهد که روز بعد برای ادامه روند درمان به کلینیک مراجعه کنید.

اکثر افرادی که متقاضی کاشت مو هستند در طول درمان بیدار خواهند بود و فقط به بی حسی موضعی برای بی حس کردن پوست سر خود نیاز خواهند داشت اما برخی دیگر از بیماران با مشورت پزشک داروی آرام بخش خفیف استفاده می کند تا در طول جراحی کاملاً آرام باشند.

پزشک فرایند کاشت مو را با استخراج موهای سالم آغاز می کند و برای اینکه بتواند ظاهری طبیعی را برای شما به وجود بیاورد یا به صورت نواری اقدام به استخراج موهای سالم می کند یا آنکه آنها را به صورت مجزا بر می دارد.

 

برداشت موها به صورت مجزا زمان زیادی طول می ‌کشد اما از ایجاد بافت اسکار روی پوست جلوگیری خواهد کرد.

 

قبل از آن که پزشک بتواند اقدام به کاشت مو نماید باید موهای استخراج شده آماده شوند تا جراح بتواند از آنها برای کاشت در موضع گیرنده مو استفاده کند.

بر اساس تعداد موهایی که باید کاشته شود ممکن است حضور دو یا سه نفر از اعضای تیم کاشت مو ضروری باشد تا به جراح کمک کنند. پس از آن که همه موها کاشته شدند پزشک روی سر شما را به کمک بانداژ می پوشاند و نکات مهمی که باید در منزل رعایت کنید را به شما گوشزد خواهد کرد.

چه مدت طول می کشد تا شاهد نتایج حاصل از درمان باشید؟

اکثر افراد می توانند تا حدود ۶ تا ۹ ماه پس از جراحی شاهد نتایج حاصل از درمان باشند اما در برخی از بیماران این دوران حدود ۱۲ ماه طول می کشد. باید بدانید که حدود ۲ تا ۸ هفته پس از جراحی موهای کاشته شده شروع به ریزش خواهند کرد در این فرایند کاملاً طبیعی است.

در ماه سوم ممکن است موهای شما در مقایسه با قبل از جراحی کاشت مو کم پشت تر به نظر برسد که باز هم جای هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و این فرایند کاملاً طبیعی است.

در برخی موارد پزشک برای کسب نتایج بهتر از درمان مصرف داروهایی که از ریزش مو جلوگیری می کند را برای بیمار تجویز خواهد کرد. مصرف این داروها می تواند بسیار مفید باشد زیرا ریزش مو و کم پشت شدن آن ممکن است تا پس از کاشت مو نیز ادامه پیدا کند. مصرف این داروها با جلوگیری از ریزش موها یا کند کردن روند ریزش موهای جدید به حفظ نتایج به دست آمده کمک خواهد کرد.

قیمت کاشت مو در ارومیه چقدر است؟

قیمت کاشت مو در ارومیه
قیمت کاشت مو در ارومیه

اگر شما به دلایل مختلفی از قبیل اختلالات هورمونی یا مسائل ژنتیکی بخش زیادی از موهای سر خود را از دست داده اید و از طاسی حاصل از ریزش مو رنج می برید و کم پشت بودن مو های سرتان تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس شما گذاشته است پس چرا منتظر هستید؟?

کاشت مو در آقایان یک راه حل عالی و بی نظیر برای جبران موهایی است که از دست داده اید. متخصصان توانمند ما می‌ توانند پس از ارزیابی های اولیه و انجام آزمایشات لازم شما را برای فرآیند کاشت مو آماده کنند.

قیمت کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال وسعت ناحیه که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، نوع روش مورد استفاده برای کاشت مو، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت فیزیکی مطب او. شما می توانید با پزشک خود در خصوص قیمت کاشت مو در ارومیه صحبت کنید و اطلاعات لازم و کافی را به دست بیاورید.

حتی خانم ها نیز می توانند متقاضی کاشت مو شوند و از این روش بی نظیر برای از بین بردن آثار حاصل از طاسی سر خود استفاده کنند.

علاوه بر پوشش دادن تاسی سر می توان از کاشت مو برای پر پشت کردن ابروها و مژه ها و کاشت ریش و سبیل نیز استفاده کرد و متقاضیان درمان با کاشت مو را به ظاهر دلخواه شان رساند. امروزه کاشت مو طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا آنها را از مشکلات مرتبط با تاسی سر خلاص می کند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

 

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
کامبیزداودی
کامبیزداودی
3 years ago

باسلام.و عرض ادب.بسیار خوب وعالی بود .متشکرم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  کامبیزداودی

سلام دوست عزیز
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.