لیزر موهای زائد روی خال

لیزر موهای زائد روی خال از علت رویش موها تا درمان| لیزر موهای زائد بدن در کرمان

لیزر موهای زائد روی خال

اکثر افرادی که روی بدن آنها خال وجود دارد همیشه از رویش مو روی خال‌ های خود ناراحت هستند مخصوصا اینکه برخی از آنها زبر و سیاه هستند و ظاهری نامناسب را به وجود می ‌آورند. معمولاً این افراد از روش ‌های مختلفی برای برطرف کردن موهای زائد روی خال خود استفاده می ‌کنند اما چون این روش ها موقت هستند دوباره موها شروع به رشد خواهند کرد. لیزر موهای زائد روی خال مسئله ‌ای است که به ذهن افرادی که خال دارند خطور می کند اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید آیا لیزر موهای زائد روی خال خطر دارد یا بی خطر است؟ اگر این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

چرا روی خال مو رشد می کند؟

علت رشد مو روی خال
علت رشد مو روی خال

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که روی پوست آنها تعدادی خال وجود دارد به خوبی می دانید که رشد موهای زائد روی خال یک مسئله اجتناب‌ن اپذیر است و برطرف کردن آن ها یک دغدغه بزرگ محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثر افرادی که خال دارند نگران این موضوع هستند که آیا خال های آنها ظاهری طبیعی دارد یا خدای نکرده جزء خال های سرطانی هستند. شاید به نظر شما هم بدترین نوع خال آن خالی باشد که روی صورت قرار دارد و موهای زبر و تیره روی آن رشد می کند.

اصلا اجازه بدهید به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا روی خال تعدادی موی زبر و سیاه رشد می کنند. خال ها از سلول های پوستی ساخته شده اند و تعداد زیادی از ویژگی های سلول های پوستی از قبیل قابلیت رشد مو را دارند.

 

خال های مو دار معمولاً در نقاطی قرار دارند که بیشتر مستعد رشد مو هستند مانند چانه و پشت لب. ریشه موها در این نواحی بسیار محکم است به همین دلیل رشد موها در این نواحی به طرز حیرت ‌انگیزی سریع است و ضخامت زیادی دارند. به این ترتیب روی خال هایی که در این نواحی قرار دارند تعداد موی زبر و سیاه رشد می کند.

 

آیا لیزر موهای زائد روی خال خطر ندارد؟

در حال حاضر هیچ شواهد و مدارکی وجود ندارد که نشان دهد برطرف کردن موهای زائد روی خال به هر طریقی خطرناک است. معمولا اکثر خال ها سرطانی نیستند و قابلیت تبدیل شدن به سرطان را نیز ندارند اما عقل حکم می کند که از حساس کردن این نقاط که باعث قرمزی یا تورم می شوند خودداری کرد.

لیزر موهای زائد روی خال به عنوان یک روش برای از بین بردن موهای زائد این نقاط در نظر گرفته می ‌شود اما در برخی از مراکز لیزر از برطرف کردن موهای زائد روی خال به ویژه خال هایی که برجسته هستند خودداری می ‌شود. اما اگر خال برجسته نباشد و ظاهر آن طبیعی باشد به صورت معمولی درمان خواهد شد.

لیزر موهای زائد روی خال
لیزر موهای زائد روی خال

همان طور که قبلاً نیز گفتیم لیزر می تواند به خوبی به درمان موهای زائد افرادی بپردازد که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائد آنها تیره است. در خصوص خال نیز پوست این نقطه رنگ تیره ای دارد و معمولاً موهای روی آن تفاوت چندانی با رنگ خال ندارند اما با پیشرفت علم و فناوری می ‌توان از لیزر کندلا برای درمان موهای زائد روی پوست تیره مانند خال استفاده کرد.

برداشتن خال

معمولا اکثر افرادی که روی پوست آنها به ویژه روی صورت شان خال وجود دارد از ظاهر نامطلوب آن ناراحت هستند و برای برطرف کردن آن به سراغ روش های مختلفی می روند. در خصوص خال هایی که ظاهر نامطلوبی دارند و روی آنها تعداد زیادی مو وجود دارد برداشتن خال سریع ترین و بهترین راه حل ممکن محسوب می ‌شود چرا که هم خال و موهای زائد روی آن را برطرف می ‌کند.

برداشتن خال توسط لیزر
برداشتن خال توسط لیزر

برداشتن خال یک روش ساده و سریع است که توسط متخصص زیبایی انجام می شود. پزشک ناحیه ای که قرار است درمان شود را حس می ‌کند تا شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکنید سپس به کمک دستگاه لیزر یا روش های مخصوص جراحی اقدام به تخلیه خال خواهد کرد.

ممکن است پس از بهبود جای خال، شما شاهد یک بافت اسکار بسیار کوچک باشد که همه ویژگی های طبیعی پوست را دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

اگر موهای زائد روی خال لیزر شود چه اتفاقی رخ می دهد؟

ملانین وظیفه تولید رنگ در بدن را بر عهده دارد و به عبارتی در به وجود آوردن رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ مو نقش دارد. هنگامی که نور لیزر به سمت پوست تیره ارسال می گردد می تواند باعث اختلال در روند طبیعی تولید ملانین شود.

این فرآیند می تواند باعث بروز دو عارضه جانبی مهم در پوست شود که عبارتند از: هایپرپیگمنتیشن که باعث تیره شدن رنگ خال خواهد شد و هایپوپیگمِنتِیشِن که باعث کمرنگ شدن خال یا از بین رفتن آن می شود. در هر دو حالت این امر بدین معنا است که لیزر در روند تولید ملانین اختلال ایجاد می کند.

بهترین کار این است که خال توسط پزشک – متخصص پوست و مو بررسی شود و در صورت صلاح دید پزشک قبل بعد از لیزر موهای زائد روی خال به کمک روش‌ های موجود اقدام به برداشتن خال نماید.

در برخی موارد پزشک به شما می گوید که لیزر موهای زائد روی خال خطری ندارد چرا که دستگاه های جدید لیزر قابلیت تنظیم دارند و می ‌توان قدرت آنها را به نحوی تنظیم کرد که سلامت پوست را به خطر نیاندازد.

لیزر موهای زائد در کرمان

لیزر موهای زائد در کرمان
لیزر موهای زائد در کرمان

با توجه به نوع نگاه شما به این نقاط رنگی روی پوست خال می تواند زیبا به نظر برسد و حتی باعث زیباتر شدن صورت شود.

اما برخی از افراد این نقاط رنگی را دوست ندارند و از ظاهر آنها ناراحت هستند مخصوصاً که روی آنها تعدادی موی سیاه نیز رشد کرده باشد. ما در مراکز زیبایی خود می توانیم به شما برای برداشتن خال کمک کنیم و ظاهر بهتری را برای پوست شما به وجود بیاوریم.

اگر شما ساکن شهر زیبای کرمان هستید فقط لیزر موهای زائد خود را دارید می توانید با مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در کرمان روند درمان خود را آغاز کنید و برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوید.

لیزر موهای زائد از جمله روش های بسیار ایمن محسوب می شود و هیچ گونه خطری برای شما ندارد و سلامت شما را به خطر نمی اندازد. ما با استفاده از جدید ترین دستگاه های لیزر به شما کمک می کنیم پوستی لطیف و تمیز و بدون مو داشته باشید و برای همیشه با تیغ و ژیلت و درد حاصل از اپیلاسیون خداحافظی کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
یکی
یکی
9 months ago

ممنون از مطالب خوبتون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  یکی

سلام دوست گرامی
از لطف و توجه تان سپاسگزاریم.