ی دردناک است؟

از بین بردن موهای زائد پا با لیزر | بهترین مرکز لیزر شیراز | قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

از بین بردن موهای زائد پا با لیزر | مرکز لیزر شیراز | قیمت لیزر موهای زائد در شیراز 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

از بین بردن موهای زائد پا با لیزر | بهترین مرکز لیزر شیراز | قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

لیزر موهای زائد پا در شیراز

از بین بردن موهای زائد پا با لیزر در مرکز لیزر شیراز انتخاب خوبی برای هموطنان شیرازی ما است.  بانوان شیرازی عزیز که دوست دارند پاهای نرم و صاف داشته باشند می توانند با مراجعه به بهترین مراکز لیزر در شیراز به خواسته خودشان برسند. 

شاید شما وقتی به استخر می روید با دیدن پاهای صاف و بی نقص خانم ها دلتان بخواهد که شما هم پاهایی صاف و بدون قرمزی و التهاب ناشی از شیو و وکس داشته باشید.  راز این خانم ها برای از بین بردن موهای پاهای شان چیه ؟  

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای خلاص شدن از شر موهای پای تان شما می توانید یکی از روش های حذف موهای زائد را انتخاب کنید.  مثلاً شیو کردن یا موم انداختن.  و اگر به دنبال یک روش دائمی هستید ، لیزر موهای زائد را انتخاب کنید.   عواملی كه به شما در تصميم گيری كمك می كنند عبارتند از: هزينه و مدت زمان ماندگاری نتايج.

انتخاب روش از بین بردن موهای زائد با در نظر گرفتن هزینه ،  تحمل درد و نوع پوست و مو به انتخاب خودتان بستگی دارد.  

نکته : شما می توانید هزینه های بیشتری برای گزینه های حذف طولانی مدت موها مانند لیزر موهای زائد ، پرداخت کنید و صاحب پاهایی صاف و یک دست بشوید.    

 

از بین بردن موهای زائد در بهترین مرکز لیزر شیراز

بهترین مرکز لیزر شیراز

در طول درمان لیزر، یک پرتو کم انرژی به پوست هدایت می شود ، که از طریق رنگدانه های تیره در فولیکول های مو جذب می شود.  پس از چند جلسه لیزر درمانی ، معمولاً حداقل سه جلسه ، رشد مو ها متوقف می شود.  اما اگر جلسات درمان را ادامه ندهید ،  ممکن است موها دوباره رشد کنند.  

همه می گویند لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند ، بهتر عمل می کند.  ما به شیرازی های عزیز می گوئیم این حرف غلط نیست ولی با دستگاه های جدید تقریباً هر رنگ پوست و مویی به لیزر جواب می دهد. 

بنابراین شما خانم های شیرازی که سبزه بانمک هستید ، اصلاً نگران نباشید.  لیزرهای ما به همان خوبی که برای پوست های روشن کار می کنند ، برای موهای زائد شما هم به همان خوبی هستند.  

بعضی نکات هستند که برای لیزر موهای زائد نباید آنها را فراموش کنید.  مثلاً وقتی می خواهید لیزر کنید از دو سه هفته قبل نباید برنزه کرده باشید و در معرض نور خورشید قرار گرفته باشید.

ما می توانیم همه رنگ های پوست و انواع مو را درمان کنیم. حذف موهای زائد با لیزر بر موهای تیره مؤثر است و در مواقعی که موها قرمز، بلوند یا سفید باشند به دلیل اینکه رنگدانه آنها کم رنگ است و تشخیص آن برای لیزر مشکل می شود ،  کمتر مؤثر است.

بنابراین توصیه می کنیم که برای مشاوره به ما مراجعه کنید تا بتوانید به خوبی از نتایجی که انتظار دارید ، بهره مند بشوید. 

 

از بین بردن موهای زائد پا در مرکز لیزر شیراز

لیزر کل بدن آقایان
لیزر موهای زائد در شیراز

زنان شیرازی که پوست گندمی با موهای تیره دارند ،  به راحتی می توانند روش از بین بردن موهای زائد با لیزر را انتخاب کنند ، اما باید بررسی کنند که مرکزی که انتخاب می کنند دارای تجهیزات مناسب و دستگاه لیزر جدید باشد. 

همینطور اپراتور لیزر باید یک فرد آموزش دیده و ماهر باشد.  چون لیزر درمانی برای موهای زائد در افراد با پوست تیره نیاز به مهارت بیشتری دارد.  نتایج لیزر موهای زائد مدت زیادی طول می کشد ، اگر چه سالی یکبار باید برای پیشگیری از رشد مجددد  موها فقط یک جلسه لیزر درمانی انجام بدهید.   

 

قیمت لیزر موهای زائد پا در شیراز

قیمت لیزر موهای زائد در شیراز بستگی دارد به اینکه چه بخشی از بدن را برای درمان انتخاب می کنید ، آیا فقط ساق ها را می خواهید لیزر کنید یا اینکه کل پاها را.  اینها هر کدام قیمت جداگانه ای دارد.  از بین بردن موهای زائد با لیزر ارزان نیست.   

اما یه خبر خوب به شما شیرازی های شاد بدهم و آن اینکه چون دستگاه های لیزر ما جدید هست هزینه های آنها خیلی کمتر از دستگاه های قدیمی است و به همین دلیل قیمت های ما خیلی به صرفه است.  لیست قیمت ها را می توانید با کلیک کردن در اینجا ببینید.  

 

هر جلسه لیزر پا چقدر طول می کشد؟

زمان هر جلسه لیزر با توجه به بزرگی یا کوچکی منطقه تحت درمان و حجم موها مشخص می شود.  البته که با لیزرهای پیشرفته مدت زمان لیزر درمانی خیلی کمتر از درمان های مشابه با دستگاه های قدیمی است.  لیزرهای ما با سرعت ، بدون درد و با رعایت کامل بهداشت عمل می کنند. 

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای پشت یا پاها ممکن است در حدود 30 دقیقه یا کمی بیشتر طول بکشد. که البته بستگی به سایز اندام شما دارد.  در حالی که پشت لب بالا فقط 2 تا 3  دقیقه طول می کشد.

 

توصیه های پس از درمان برای حذف موهای زائد پا

پس از اولین قرار ملاقات شما نتایج را خواهید دید. اما چندین جلسه برای حذف مو به طور دائم انجام خواهد شد. در واقع چهار تا شش جلسه ، که تقریبا چهار هفته بین آنها فاصله می افتد.  بعد از آن شما شاهد 70 تا 80 درصد کاهش در رشد مو هستید.  

برای بهترین نتایج ، درمان های نگهداری را یکبار در سال حداقل برای چند سال انجام دهید. پس از درمان یک منطقه ، موها 10 تا 14 روز بعد می ریزند. 

با استفاده از اسکراب یا لیف در حمام پس از روز دهم ، پوست شما نرم می شود و موها از بین می ورند.  توصیه های پس از درمان خود را به دقت دنبال کنید.

 

مناطقی که می توانند با لیزر درمان شوند

                                                     مناطقی که می توانند با لیزر درمان شوند

لیزر و پالس نور چندین فولیکول را در یک زمان هدف می گیرند ، بنابراین شما می توانید مناطق زیادی از پوست را در یک جلسه درمان کنید. در حالی که از بین بردن موهای زائد با الکترولیز ممکن است چندین سال طول بکشد تا مناطق بزرگ تر مانند پاها یا بازوها انجام دهد ، یک جلسه معمولی لیزر برای هر دو پا معمولاً کمتر از نیم ساعت طول می کشد.

لیزر برای درمان پشت ، شانه ، بازو و موهای سینه عالی است.

موهای روشن تر بر روی لب بالا و چانه هم با لیزر قابل درمان هستند.   بعضی از لیزرها می توانند موهای روشن را بدون هیچ مشکلی هدف قرار دهند ، اما شاید تعداد جلسات کمی بیشتر بشود.  

 

نتایج حذف موهای زائد پا با لیزر در شیراز  

یادتان باشد که حذف موی لیزر برای برخی از افراد بهتر از دیگران کار می کند.  هیچ کس نمی داند که میزان رشد موهایش چگونه است.  موهای بعضی افراد بعد از چند ماه یا چند سال دوباره رشد می کنند ، در حالی که بعضی دیگرهرگز دوباره مجبور به اصلاح نمی شوند.

مقاله لیزر موهای زئد اندام خصوصی را اینجا مطالعه کنید.

آماده شدن برای لیزر موهای زائد پا در مرکز شیراز

هنگامی که در جلسه مشاوره معلوم می شود که کدام نوع لیزر برای موها و پوست شما مناسب است ، جلسات لیزر درمانی شما شروع می شود.  برای جلوگیری از عوارض جانبی ممکن است لازم باشد از مصرف داروهای خاصی منع بشوید.  

بنابراین در مورد همه چیز با پزشک تان صادق باشید. روز جلسه از هیچ محصول آرایشی و بهداشتی  بر روی پوست خود استفاده نکنید.  

این شامل لوسیون ، دئودورانت یا هر چیز دیگری است.  فقط  دوش بگیرید ، خودتان را خشک کنید و لباس بپوشید.  در مورد مراقبت های قبل و بعد از جلسات لیزر موهای زائد با پزشک خود صحبت کنید. 

 

از بین بردن موهای زائد پا با لیزر درد دارد؟

از بین بردن موهای زائد با لیزر درد دارد؟

برخورد هر پالس لیزر با پوست شما شبیه به برخورد یک نوار لاستیکی است.  هر چند برخی از دستگاه ها متفاوت است.  این ضربه ها دردی ندارد و شاید در بعضی از مناطق مانند پایین پاها و بالای ران ها ضربه را احساس کنید.   

در مورد درد لیزر باید بگویم که لیزرهای مدرن ما مجهز به سیستم خنک کننده هستند و همین امر باعث می شود که دردی را احساس نکنید.  اگر هم آستانه درد یکی از عزیزان پایین باشد ، دردی که احساس می کند قابل تحمل خواهد بود.

اگر می دانید که تحمل درد تان کم است یا نگران درد کشیدن هستید ، یک ساعت قبل از جلسه لیزر یک قرص مسکن بخورید.  

 

انتخاب مرکز لیزر معتبر و خوشنام در شیراز 

بسیاری از سالن های زیبایی روش های ارزان و با تخفیف را تبلیغ می کنند ، اما مراکز معتبر لیزر نیازی به این تبلیغ ها ندارند چون کار خوب آنها معرف آنها ست.   برای حفاظت از خود و پوست خود و پیشگیری از هر گونه عارضه جانبی از یک مرکز معتبر لیزر وقت بگیرید. 

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی می باشد.  برای ارتباط با مراکز لیزر موهای زائد اینجا کلیک کنید.  

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

 

 
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments