هزینه لیزر کردن موهای صورت

هزینه لیزر کردن موهای صورت | تجربه ای بی نظیر از لیزر درمانی با واقعیت مجازی | مرکز لیزر برکه

هزینه لیزر کردن موهای صورت

هزینه لیزر کردن موهای صورت

سلام. امروز قصد داریم از تجربه ی یکی از خانم هایی که برای لیزر کردن موهای صورتش به مرکز لیزر برکه مراجعه کرده بود با شما صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این خانم که از بند انداختن های مداوم صورتش خسته شده بود و تمایل داشت موهای صورتش را برای همیشه از بین ببرد، تصمیم گرفته بود موهای زائد صورتش را لیزر کند. از آنجایی که می دانست لیزر کردن موهای زائد علاوه بر تاثیر دائمی برای توقف رشد موهای زائد، در نهایت پوستی صاف، شفاف و صیقلی هم به فرد می دهد، اصرار داشت که حتما بتواند از مزایای لیزر بهره ببرد.

اما بزرگترین نگرانی که در خصوص لیزر داشت مسئله ی هزینه لیزر کردن موهای صورت بود. او که توان مالی چندانی نداشت در جلسه ی اول بیشتر آمده بود تا ارزیابی اولیه از قیمت لیزر انجام بدهد. هرچند خیلی می ترسید چون فکر می کرد هزینه ممکن است خیلی گران باشد. اما پس از چند دقیقه صحبت کردن با متصدیان مرکز برکه نظرش کاملا عوض شد و در اولین فرصت وقت لیزر گرفت.

البته نگرانی های این خانم عزیز تنها محدود به قیمت لیزر کردن موهای زائد نبود، بلکه نگرانی های دیگری هم داشت که اتفاقا همگی آنها جزو موارد رایج در میان تمام مراجعین هستند. به همین دلیل سعی می کنیم در این خصوص بییشتر در این مقاله صحبت کنیم تا شما را با ابعاد مختلف درمان لیزر موهای زائد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

به یاد داشته باشید که لیزر درمانی ساده و ایمن است. اما همین سادگی و ایمنی بسیاری را دچار سوء تفاهم کرده است. به طوری که بسیاری از مراکز فکر می کنند تنها اگر یک دستگاه لیزر داشته باشند می توانند خدمات آن را به مراجعینشان ارائه کنند. در حالی که لیزر موهای زائد در عین سادگی، درمانی است که به تخصص، مهارت و تجربه احتیاج دارد. اگر تکنسین لیزر یکی از این خصایص را نداشته باشد، همین درمان ایمن می تواند عوارض گاها جدی برای شما به همراه داشته باشد. پس حتما در انتخاب مرکزی معتبر برای لیزر دائمی موهای زائد دقت داشته باشید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر دائمی موهای زائد به آن مراجعه کنید. مجهز بودن به دستگاه های جدید در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به یکی از بهترین و با صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما، با تعرفه های قیمتی برکه آشنا شوید و برای لیزر کردن موهای زائد هر نقطه از بدنتان نوبت بگیرید.
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

قیمت لیزر کردن موهای زائد

همانطور که قبلا هم گفتیم، مسئله ی قیمت یکی از مهمترین دغدغه های مراجعین لیزر است. بهتر است بدانید که قیمت لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. که مهمترین آنها تعداد جلسات لیزر است. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز شما کمتر باشد، هزینه ی کل هم پایین تر می آید.

از طرف دیگر بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت پوست و مو و غیره نیز در تعیین این تعداد تاثیر زیادی دارند.اما به یاد داشته باشید که همه ی این هزینه ها در کل قرار نیست هیچ گونه فشار مالی را به شما تحمیل کند.

اولا، همانطور که ذکر کردیم لیزر درمانی دوره ای است که باید طی جلسات متعدد انجام شود. از آنجایی که فاصله ی بین هر جلسه با جلسه ی بعدی حدودا یک ماه است، و شما هزینه ی هر جلسه را بعد از خود جلسه پرداخت می کنید، در واقعا کل هزینه ی لیزر را به صورت اقساطی پرداخت می نمایید. و هیچگونه فشار مالی به شما وارد نمی شود. پس لیزر برای موهای زائد درمانی واقعا به صرفه است و با توجه به تاثیر مادام العمر آن برای رفع دائمی موهای زائد، قطعا ارزش وقت و پول شما را دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد را مطالعه کنید.

درد لیزر

نگرانی معمول دیگر در مورد لیزر مسئله ی درد آن است. اما بهتر است بدانید که لیزر یکی از کم درد ترین درمان ها هم هست. هرچند بدون درد نیست اما سیستم های امروزی درد آن را به حداقل و در حد مور مور کاهش داده اند. از جمله ی این راهکار ها برای کاهش درد لیزر استفاده از کرم مخصوص ضد درد و سیستم خنک کندده در دستگاه های جدید لیزر است.

سیستم خنک کننده بعد از هر شات لیزر سطح پوست را سرد و خنک می کند تا با مقابله با حرارت لیزر، درد آن را کاهش دهد.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر بهتر است این مقاله را نیز بخوانید.

اما آن چیز خاصی که می خواهیم در مورد آن با شما صحبت کنیم، مسئله ی احساس فرد در هنگام لیزر کردن موهای زائد است. مسئله ای که مرکز لیزر برکه راهکار منحصر به فردی برای آن اندیشیده است.

درد لیزر
درد لیزر

واقعیت مجازی در هنگام لیزر موهای زائد

مرکز لیزر برکه افتخار دارد اولین و تنها مرکزی باشد که این خدمات ویژه را به مراجعینش ارائه می دهد. تصور کنید در حالی که روی صندلی مخصوص نشسته اید و تکنسین متخصص موهای زائد بدن شما را لیزر می کند، یک عینک مخصوص واقعیت مجازی روی چشما شما قرار دارد و شما می توانید با تماشا کردن تصاویر آرامبخش، کاملا در فضایی 360 درجه از محیطی آرامشبخش را تجربه کنید.

واقعیت مجازی به خودی خود تجربه ی بسیار جذاب  منحصر به فردی است، اما هنگامی که در ترکیب با لیزر انجام شود، میتواند شما را در فضایی ریلکس غرق کند، به طوری که لیزر را احساس نکنید و در عوض تجربه ای منحصر به فرد از این درمان داشته باشید.

علاوه بر این قرار گرفتن در محیط آرامبخش واقعیت مجازی باعث می شود کمترین دردی از لیزر احساس نکنید و وقت بسیار خوبی را پشت سر بگذارید. به طوری که پس از آن نه تنها وضعیت سلامت جسمی تان بهبود پیدا کرده، بلکه به لحاظ روحی هم شاداب و با نشاط خواهید شد.

تجربه ی همزمان لیزر با واقعیت مجازی تجربه ای منحصر به فرد و شگفت انگیز است که فقط می توانید در مرکز لیزر برکه آن را دریافت کنید.

واقعیت مجازی در هنگام لیزر موهای زائد
واقعیت مجازی در هنگام لیزر موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments