هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد | مرکز لیزر شیراز | بهترین مرکز لیزر در شیراز کجاست ؟

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد در شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

شاید با درمان لیزر موهای زائد آشنا باشید. اگر هستید، احتمالا می دانید که لیزر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. چه خودتان تجربه ی لیزر داشته باشید، چه نزدیکانتان  قبلا لیزر کرده باشند، قطعا نتیجه ی معجزه آسای آن را بر روی پوست دیده اید. لیزر موهای زائد به شما پوستی صاف، صیقلی و بدون مو می دهد. بدون اینکه بخواهید هرگز نگران رشد مجدد آنها باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

مردم معمولا سوالات زیادی در مورد هزینه ی لیزر موهای زائد دارند. چون این درمان از جمله ی درمان های نوظهور محسوب می شود و از تکنولوژی دقیقی استفاده می کند، بسیاری از مردم فکر می کنند هزینه ی بسیار بالایی هم خواهد داشت. به همین خاطر بدون اینکه اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ی لیزر کسب کنند، از اساس آن را به خاطر هزینه هایش رد می کنند. در صورتی که اطلاعات دقیقی از هزینه ی احتمالی لیزر ندارند.

با دیدن یا شنیدن قیمت برخی از مراکز ممکن است فکر کنید واقعا لیزر درمان گرانقیمتی برای شماست. اما توجه داشته باشید که مراکز لیزر قیمت های متفاوتی دارند. قیمت پیشنهادی یک مرکز با همه ی مراکز مساوی نیست. و آن هم الزاما ارتباطی به کیفیت درمان ندارد. چرا که متاسفانه امروزه برخی از مراکز لیزر اقدام به دریافت هزینه های غیر منطقی از مراجعینشان می کنند.

 

پیش از انتخاب هر مرکز، از قیمت های پیشنهادی همان مرکز کسب اطلاع کنید.

برای آشنایی بیشتر با قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، این مقاله را مطالعه نمایید.

قبل از آنکه بخواهیم به بررسی هزینه لیزر موهای زائد بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر با مقوله و عملکرد درمان لیزر موهای زائد آشنا شوید. اگر شما هم قصد دارید موهای زائد بدن خود را برای همیشه ز بین ببرید،  برای کسب اطلاعات مفید و ضروری در مورد لیزر موهای زائد، با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه است

اساس عملکرد سیستم لیزر موهای زائد، تولید گرما و حرارت برای سوزاندن ریشه ی مو است.

لیزر به خودی خود اشعه ی خطرناکی است. اشعه ی لیزر در واقع امواج به شدت متراکم نوری هستند که قدرت بسیار زیادی دارند. اما هرچه قدر که این اشعه قوی است، کنترل پذیرتر هم می شود. می توان برد و شدت آن را تنظیم کرد تا با طول مشخصی تابیده شود و طول موج مشخصی داشته باشد.

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد، همانطور که از اسمش بر می آید از این پرتوهای کنترل شده ی لیزر استفاده می کند. این دستگاه یک دسته یا هندپیس دارد که بر سطح پوست کشیده  شود. تکنسین متخصص لیزر این هندپیس را به صورتی یکسان و یکدست بر سطح پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد تا اشعه ی لیزر به صورت مساوی و یکدست به همه ی موهای زائد برسد. این یکی از دلایلی است که لیزر موهای زائد، درمانی تخصصی و دقیق است.(البته این تنها دلیلش نیست)

اشعه ی تابیده شده بر سطح پوست جذب نقاط رنگی تیره تر می شود. به این معنی که با تشخیص نقاط رنگی تیره از روشن خود به خود جذب نقاط تیره تر می شود. از آنجایی که آن بخش از پوست که رنگدانه ها یا ملانین تیره تری از سایر قیمت ها دارد، مو است، لیزر بدون اینکه به پوست روشن تر آسیب برساند فقط جذب بخش های تیره تر که موها باشند، می گردد.

به همین دلیل درمان لیزر بیشترین و بهترین عملکرد را روی پوست های روشنی که موهای تیره دارند خواهد داشت. چراکه اختلاف رنگی میان مو . پوست در این افراد زیاد است و لیزر به راحتی می تواند پوست را از مو تشخیص بدهد. برای افرادی که موهای بسیار روشن یا قرمز دارند، یا پوستشان برنزه است، لیزر ممکن است عملکرد موثر لازم را نداشته باشد. اما بی تاثیر نیست، یعنی این افراد ممکن است به جلسات لیزر بیشتری احتیاج داشته باشند. به یاد داشته باشید که پزشک در جلسه ی مشاوره ی پیش از لیزر شرایط شما را بررسی کرده و به شما می گوید که آیا می توانید حالا لیزر را انجام دهید یا خیر.

برای آشنایی بیشتر با عملکز لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

اشعه ی لیزر با جذب شدن در ریشه ی مو، آنجا به انرژی گرمایی و جرارت تبدیل شده و شروع به سوزاندن فولیکول های (اعمال رشد مو) مو می کند. پس از اینکه این فرایند سوختن فولیکول های موجود در ساقه ی مو چندین بار و طی چندین جلسه تکرار شد، ریشه ی مو کم کم تضعیف شده و رفته رفته از بین می رود.

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

با از بین رفتن فولیکول های مو، دیگری نیازی نیست نگران رشد مجدد موهای زائد باشید.

لیزر موهای زائد درد دارد؟

ممکن است فکر کنید که چون لیزر با حرارت و گرما کار میکند، حتما درد زیادی خواهد داشت. در صورتی که اصلا اینطور نیست. شاید در دستگاه های قدیمی تر این اتفاق می افتاد، اما در دستگاه های جدید این مشکل کلا و صد در صد رفع شده. به این صورت که دستگاه های جدید مجهز به سیستم خنک کننده می باشند.

سیستم خنک کننده ی به این صورت عمل می کند که همزمان با زده شدن شات لیزر، سطح پوست را سرد و خنک می نماید. این سرد سازی اثر حرارت ایجاد شده را خنثی کرده و از بروز هرگونه درد و ناراحتی جلوگیری می کند. تا به حال هیچ کسی که از خدمات جدید و با کیفیت لیزر بهره برده، هیچ شکایتی از درد آن نداشته است.

هزینه لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی خواهد داشت ؟

درمان لیزر موهای زائد، درمانی دوره ای است، به این معنی که برای اثر گذار بودن نیاز دارد چندین جلسه تکرار شود. به همین خاطر هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، هزینه ی درمان هم بیشتر خواهد بود.

اما تعیین تعداد جلسات درمان به پارامتر های گوناپونی بستگی دارد. از جمله شرایط پوست و موی خود شما و بزرگی ناحیه ای که می خواهید درمانش کنید. هرچه شرایط پوستی و مویی حساس تری داشته باشید و ناحیه یا نواحی ای که می خواهید انها را لیزر کنید بزرگتر و وسیع تر باشند ،هزینه ی کل درمان هم به طبع بالا تر می رود.

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

مثلا لیزر موهای زیربغل برای فردی که پوستی روشن با مویی تیره دارد، قیمتی زیادی نخواهد داشت. برای تعیین دقیق قیمت لیزر، بهتر است طی جلسه ی مشاوره، حتما درمورد تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه ی هر جلسه از پزشک درمانگر سوال بپرسید.

بهترین مرکز لیزر در شیراز

مراکز لیزر زیادی در شهر شیراز وجود دارند، اما همه ی انها خدمات با کیفیتی به مردم ارائه نمی دهند. در حالی که درمان لیزر به نظر یکی از راحت ترین درمان ها می رسد، درمانی بسیار حساسی هم هست. اگر به درستی و با دقت انجام نشود می تواند به پوست شما آسیب وارد کند.

مرکز تخصصی لیزر شیراز با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی خدامت حرفه ای و با کیفیت لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. مرکز لیزر شیراز با تخفیف های ویژه و استثنایی، در کنار بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا ( الکس دایود) ، یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین مراکز لیزر در سراسر ایران است . شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های مرکز لیزر شیراز و همچنین تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments