آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزر

آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزر

آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزر

آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزر

آیا روش لیزر موهای زائد باعث زخمی شدن پوست می شود؟

از بین بردن موهای زائد بدن و صورت به وسیله لیزر گاهی می تواند باعث زخمی شدن پوست بشود.  بیشتر مراجعه کنندگان ما پروسه لیزر درمانی را به خوبی تحمل می کنند.  آنچه شما احساس می کنید ممکن است با حس فرد دیگری در هنگام لیزر درمانی مشابه همدیگر متفاوت باشد.

به همین علت در جلسه مشاوره که پیش از جلسات لیزر انجام می شود ، همه چیز به خوبی برای شما شرح داده می شود و شما از مزایا و خطرات لیزر موهای زائد آگاه می شوید.   اما خطر زخم شدن پوست به علت لیزر موهای زائد نسبتاً کم است.  این خطر به علت عوامل بسیاری از جمله موارد زیر می باشد :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • مهارت ، تجربه ، آموزش و دانش تکنسین لیزر.
  • توانایی بدن مشتری برای بهبودی.
  • مقدار رنگدانه ملانین در پوست. درتن های پوست تیره تر خطر ابتلا به زخم وجود دارد.
  • نوع لیزر مورد استفاده برای درمان.

 

تغییرات موقت رنگدانه پوست

بسیاری از افراد بعد از پروسه لیزر موهای زائد تغییرات رنگدانه را تجربه می کنند.  تغییرات رنگدانه ممکن است شامل تیره تر شدن یا روشن تر شدن پوست باشد.  اما بر خلاف تصور بسیاری از مردم تغییر رنگ رنگدانه ها با زخم شده پوست فرق می کند.   تغییرات رنگدانه که ممکن است بعد از لیزر درمانی رخ دهد ، معمولاً طی چند هفته یا چند ماه پس از درمان از بین می روند.

 

مراجعه به مرکز لیزر درمانی معتبر خطر زخمی شدن پوست را کاهش می دهد

خطر ابتلا به زخم پس از درمان با لیزر بسیار کم است.  با انتخاب تکنسین لیزر با تجربه برای درمان با لیزر می توانید خطر زخم شدن پوست خود را به حداقل برسانید.  شما همچنین می توانید در مراکزی لیزر درمانی را انجام دهید که تحت نظارت یک پزشک لیزر انجام می دهند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

حذف موهای زائد توسط لیزر ممکن است باعث ناراحتی اندکی بشود. اکثر مردم روش لیزر درمانی را بسیار خوب تحمل کنند.  در طی مراحل اولیه لیزر درمانی ممکن است احساسی شبیه به سوزش یا نیش زدن داشته باشید که نشان  دهنده این است  که لیزر فعال شده است.

سپس یک سری پالس ها تولید می شود و ممکن است احساس سوزش کم و گاهی نیز احساس سوزن سوزن شدن ایجاد کند.  تکنسین لیزر شما ممکن است از بی حسی موضعی به منظور کاهش ناراحتی در منطقه تحت درمان استفاده کند تا همین سوزش اندک را هم احساس نکنید.  اکثر مراجعه کنندگان نیازی به بی حسی احساس نمی کنند.  بعضی از افراد نیز می گویند که درد لیزر موهای زائد مانند برخورد یک باند لاستیکی در برابر پوست است.

شما همچنین باید به خاطر داشته باشید که با توجه به وسعت و در دسترس بودن منطقه ای که لیزر درمانی انجام می شود ، لیزر موهای زائد می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت در هر منطقه ای از بدن انجام شود.

یکی از مهم ترین نکته هایی که در هنگام درمان با لیزر موهای زائد باید در نظر گرفت ایمنی این پروسه است.  ایمنی پروسه لیزر درمانی به معنی درک تمام عوارض جانبی بالقوه و بهترین راه برای محافظت مشتریان می باشد.

 

آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟  

از آنجا که حذف موهای زائد به وسیله  لیزر می تواند به طور بالقوه باعث سوزاندن پوست شود ،  ممکن است زخم هم ایجاد کند.  این امر به خصوص برای افرادی که دارای پوست خالکوبی شده  و برنزه هستند ، صادق است.

با این حال ، این به این معنی نیست که لیزر روشی نا ایمن است.  بسیاری از افراد با پوست های حساس هم بدون هیچ عارضه ای در انجام لیزرموهای زائد موفق بوده اند.  کلید موفقیت در لیزر درمانی دانش و ایمنی است.

 

چگونه از زخمی شدن پوست توسط لیزر موهای زائد جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از زخمی شدن پوست توسط لیزر، اطمینان حاصل کنید که از اقدامات احتیاطی مناسب استفاده می کنید.  هدف از لیزر موهای زائد ، دادن ظاهر بهتر به پوست شما است.

 

کاهش خطر ابتلا به سوختگی پوست بر اثر لیزر

هنگام انجام پروسه لیزر موهای زائد همیشه خطر سوختگی پوست وجود دارد.  اگر لیزر درمانی به درستی انجام شود ، به راحتی می توان از سوختن پوست جلوگیری کرد.  با این حال ، عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند احتمال سوختن پوست را طی جلسه لیزر موهای زائد به شدت افزایش دهد.

قبل از رفتن به جلسه لیزر درمانی خود اطمینان حاصل کنید که با علل اصلی سوختگی پوست بر اثر لیزر  و نحوه جلوگیری از آن آشنا هستید.

 

یک تکنسین لیزر با تجربه را انتخاب کنید

همیشه در مورد لیزر درمانی استانداردها را رعایت کنید.   اطمینان حاصل کنید که تکنسین لیزری که انتخاب کرده اید با تجربه و با مهارت و  بسیار واجد شرایط است و مجوز کار با دستگاه لیزر را دارا می باشد.

 

لیزر مناسب با پوست خود را استفاده کنید

انواع مختلفی از لیزرها  وجود دارد که می تواند برای کاهش موهای زائد از آنها  استفاده می شود.  بعضی از آنها در برخی از انواع پوست ها بهتر از سایرین عمل می کنند.  بنابراین مهم است بدانیم که اپراتور لیزر شما از چه نوع لیزری برای درمان شما استفاده می کند.

لیزر اسکلپیون مدیواستار یکی از بهترین لیزرهای در دسترس است.   زیرا این لیزر قادر است تقریباً  برای تمام رنگ ها و انواع پوست ، نتایج ایمن و مؤثر ارائه دهد.  علاوه بر این  هندپیس لیزر اسکلپیون دارای سیستم خنک کننده است که در طول درمان به طور مداوم پوست را خنک می کند و مانع از سوزش پوست و احساس درد می شود.  همچنین  حداکثر راحتی و ایمنی را برای مشتریان فراهم می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مراقبت از پوست قبل ، در حین جلسه و پس از لیزر درمانی

یکی از بزرگ ترین عوامل موفقیت برای حذف موهای زائد به وسیله لیزر مراقبت از پوست قبل از لیزر درمانی ، در حین برگزاری جلسات لیزر درمانی و بعد از لیزر درمانی می باشد.

هنگام آماده شدن برای از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، مطمئن شوید که پوست شما شیو شده و تمیز می باشد.  در فاصله میان جلسات لیزر درمانی اطمینان حاصل کنید که از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگیری کنید ، زیرا برنزه شدن پوست باعث افزایش خطر سوختگی با لیزر می شود.  پس از حذف موهای زائد به وسیله لیزر، پوست منطقه تحت درمان را به خوبی و هر روز مرطوب نگه دارید.

اگر متوجه شدید که پس از جلسه لیزر درمانی دچار سوختگی پوست شده اید ، لازم است از یک پماد ملایم مرطوب کننده مانند روغن ویتامین  E ، آلوئه ورا و یا روغن نارگیل استفاده کنید.

 

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر برکه

آیا لیزر موهای زائد پوست را زخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزرزخمی می کند؟ کاهش خطر ابتلا به سوختگی بر اثر لیزر

هنگامی که صحبت از لیزر موهای زائد پیش می آید ، همه امکانات برابر نیستند.  لیزر اسکلپیون که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود ، از تکنیک های تأیید شده  FDA استفاده می کند تا بهترین و مطمئن ترین نتایج را ارائه دهد.

دستگاه لیزر اسكلپيون با تکنولوژی  پیشرفته جدید ترین لیزر 2018 در زمینه رفع موهای زائد و  زیبایی است.  دستگاه لیزر اسكلپيون با استفاده از فن آوری های مختلف قادر به انجام انواع درمان ها می باشد.  کمپانی اسکلپیون بیش از 40 سال است که در عرصه زیبایی و جراحی زیبایی و لیزر زیبایی در دنیا فعالیت می کند.

تکنولوژی موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا به لطف ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و در یک طراحی منحصر به فرد برای هر مشتری در زمینه زیبایی طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به مشتریان مرکز لیزر برکه ارائه شود.

 

لیزر اسکلپیون مدیواستار برای موهای زائد

هنگام درمان موهای زائد ، انرژی منتشر شده از طریق لیزر با قدرت بالا به منظور پیشگیری  از رشد مجدد موها استفاده می شود.  برای انجام این درمان نور لیزر باید چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد.  وقتی که نور به ملانین موها می رسد ، جذب  شده و به انرژِی گرمایی تبدیل می شود.

هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و پر پشت تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود.  این گرما باعث آسیب رسیدن به فولیکول موها و سلول های رشد  در اطراف موها شده و باعث ریزش و کاهش شدید مو در ناحیه تحت درمان می شود.

در عین حال ، باید اطمینان حاصل کرد که علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود.  به همین دلیل است که  تکنولوژی اسکلپیون برای حذف موهای زائد  شامل یک وسیله خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از پالس نور خنک می کند. همچنین درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments