لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

اگر بریدگی ها و التهاب تیغ در اطراف خط بیکینی مانع می شود که از لباس شنا خود استفاده کنید ، سری به ما بزنید.  در مرکز لیزر موهای زائد برکه متخصصان حذف موهای زائد با لیزر به شما می گویند که چگونه می توانید کیفیت پوست خود را تنها با چند جلسه درمان بهبود بخشید.

منطقه بیکینی یکی از آسان ترین و سریع ترین مناطق برای درمان با لیزر است و لیزر موهای زائد بیکینی معمولاً در مدت 20 دقیقه انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

از بین بردن موهای زائد خط بیکینی  

از بین بردن موهای خط  بیکینی دشوار است و نیاز به نگهداری و مراقبت مداوم دارد.  روش هایی مانند اصلاح ، اپیلاسیون و کرم های موبر اغلب پوست را خراشیده و باعث خارش و قرمزی های  ناخوشایند می شود.  این روش ها همچنین باعث می شوند که موها با سرهای تیز از زیر پوست بیرون بزنند.

رفع موهای زائد خط بیکینی دومین درخواست مراجعه کنندگان پس از موهای صورت است.  لیزر موهای زائد خط بیکینی نه تنها پوست را بهبود می بخشد و آن را نرم و صاف می کند ، بلکه این درمان طولانی مدت و تقریباً دائمی می باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

پروسه لیزر موهای زائد خط بیکینی 

مرکز لیزر و زیبایی برکه با استفاده از لیزرهای مدرن با تکنولوژیِ بالا که فراتر از لیزر الکساندرایت و لیزر دایود هستند ، موهای زائد خط بیکینی و سایر نقاط بدن شما را از بین می برد.  این دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 ساخت آلمان است.  با استفاده از این دستگاه  برای حذف موهای بیکینی ،   طول موجی از نور منتشر می شود که توسط رنگدانه مو جذب می شود.

این لیزرها می توانند مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف شان از بین ببرند. درمان ها به یک خط بیکینی صاف منجر می شوند.  اگر شما نگران درد هستید لازم است بدانید که  لیزرهای پیشرفته ما دارای سیستم خنک کننده هستند که در طول هر پالس حتی کمترین ناراحتی را برای مشتریان بوجود نمی آورند.   

 

لیزر موهای زائد خط بیکینی برای زنان

اکثر زنان پس از اپیلاسیون یا شیو کردن احساس سوزش و التهاب را در اطراف خط بیکینی خود تجربه می کنند.  این جوش های کوچک قرمز علاوه بر اینکه به سرعت در اطراف خط بیکینی دیده می شوند ،  می تواند شرم آور و دردناک  باشند.  حذف موهای زائد بیکینی توسط لیزر برای زنان تنها روش حذف موی دائمی است که برای بهبود ظاهر پوست طراحی شده است.

 

مزایای حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر برای زنان

  • دیگر تیزی موها را که بعد از اصلاح یا اپیلاسیون از زیر پوست سر زده ، احساس نمی کنید ،
  • کاهش میزان قرمزی ، سوزش و موهای زیر پوستی که سایر روش های حذف مو باعث بروز آن می شوند ،   
  • پوست را نرم و صاف می کند ،
  • صرفه جویی در وقت ،
  • روشن کردن رنگ پوست در منطقه تحت درمان ،
  • کاهش تعریق و خراشیدگی پوست ،
  • موجب صرفه جویی در هزینه هایی خواهد شد که شما صرف خرید تیغ ، فوم اصلاح  و اپیلاسیون می کنید.  
لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه با استفاده از آخرین تکنولوژی های لیزر موهای زائد را از بین می بریم. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

در مرکز زیبایی و لیزر برکه ما با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر اسکلپیون برتر از لیزرهای الکساندرایت و دایود به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه می دهیم.  لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی با توجه به رنگ پوست ، رنگ مو و بافت مو انجام می شود.

 

مقایسه لیزر برزیلی و لیزر خط بیکینی

لیزر خط بیکینی شامل قسمت هایی می شود که تا عرض 4 تا 5 سانتیمتر در خارج از منطقه لباس زیر شما قرار گرفته است.  حذف استاندارد موهای لیزر بیکینی در این ناحیه یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در بیکینی خود احساس راحتی کنند.

لیزر برزیلی همه ناحیه پابیک را درمان می کند  و همه موهای این قسمت را از بین می برد.  اگر شما نگران رشد مو در کل قسمت جلو و بقیه ناحیه تناسلی هستید ،  ممکن است این گزینه برای شما مناسب تر باشد.

با هر یک از این دو گزینه مشتریان محترم ما می توانند تصمیم بگیرند که کدام روش را انجام بدهند.

در مرکز لیزر برکه ما لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد منطقه بیکینی و سایر مناطق را به آرامی و بدون ایجاد ناراحتی برای مشتری خود انجام می دهیم.  به منظور راحتی بیشتر مراجعه کنندگان ، یک اپراتور زن لیزر موهای ناحیه بیکینی زنان را انجام می دهد.  و برای مشتریان اقا نیز این روش توسط اپراتور مرد انجام می شود.

 

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد بیکینی 

در اینجا برخی از توصیه های کلی برای بسیاری از درمان های از بین بردن موهای زائد  توسط  لیزر  را به شما ارائه می دهیم :   

  • برنزه کردن پوست قبل از لیزر موهای زائد ممکن است باعث شود که تنظیمات لیزر تغییر کند.   عوارض جانبی شایع آن تاول زدن پوست پس از لیزر موهای زائد است. بنابراین از یک تا دو هفته قبل از شروع دوره درمان ، از برنزه کردن پوست خود خودداری کنید.
  • کندن موها از ریشه به هر روشی باید حداقل دو هفته قبل از لیزر موهای زائد صورت گیرد.  موهای منطقه خط بیکینی در هنگام شروع جلسات لیزر درمانی باید بسیار کوتاه و به رنگ طبیعی خود باشند تا لیزر قادر باشد به طور مؤثر بر روی آنها اثر بگذارد.
  • چند روز قبل از درمان با لیزر شیو کنید.
  • اگر آنتی بیوتیک یا داروی دیگری مصرف می کنید ، قبل از شروع درمان با لیزر به پزشک خود اطلاع دهید.
  • در هنگام لیزر موهای زائد بیکینی لباس زیر تیره رنگ نپوشید زیرا رنگ تیره پرتو لیزر را به خود جذب می کند.

 

پس از لیزر موهای زائد از پوشیدن بیکینی لذت ببرید

لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

اپراتورهای لیزر در مرکز ما می توانند فقط یک منطقه کوچک و یا موها را به اندازه و شکل  دلخواه شما حذف کنند. اما در عین حال به راحتی شما توجه ویژه ای دارند.

در حالی که روش هایی مانند شیو کردن موهای زائد بیکینی و زیر بغل باعث می شود که هاله ای از مو ها دیده شود ، حذف موهای زائد توسط لیزر در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین گزینه ای است که شما را برای همیشه از دست موهای زائد تان نجات می دهد.

با لیزر موهای زائد که توسط جدید ترین و مدرن ترین دستگاه انجام می شود ، موها ابتدا در زیر پوست نابود می شوند و سپس کاملاً از بین می روند.  پس از آن منافذ پوست بسته می شود و پوستی نرم و صاف خواهید داشت.

حالا دیگر نیازی به شیو و یا اپیلاسیون موها ندارید و دچار عوارضی مانند بریدگی ناشی از شیو کردن و فرو رفتن موها در زیر پوست نخواهید شد.

 

هزینه لیزر مو های زائد خط بیکینی چقدر است؟

هزینه حذف موهای زائد بیکینی توسط لیزر یا حذف موهای زائد با لیزر برزیلی بستگی به این دارد که چقدر مو از ناحیه برداشته خواهد شد.   هزینه حذف موهای زائد با لیزر با توجه به اندازه سطح مورد نظر که می خواهید درمان شود ، تعیین می شود.  با این حال ، در مقایسه با هزینه خرید سایر روش های موبر در طول سال ، شما می توانید صرفه جویی مؤثر و قابل توجهی در کل هزینه خود انجام دهید.

موهای این ناحیه در طی چندین جلسه رفع می‌شوند و هزینه آن هم برای هر فرد متفاوت است.  بعضی از افراد با دو جلسه لیزر به نتیجه دلخواه خود دست می یابند و بعضی دیگر به شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

تعیین قیمت لیزر موهای زائد بیکینی و ناحیه تناسلی به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل تعیین قیمت این است که  از چه دستگاه لیزری برای حذف موهای زائد استفاده می شود و آیا افراد آموزش دیده و با تجربه این کار را انجام می دهند.

بسیاری از افراد یا مراکز لیزر دستگاه های لیزر ارزان قیمت وارد می کنند  بدون مجوز و آموزش های لازم کار می کنند. به همین علت است که در برخی از مراکز هزینه ها خیلی پایین تر از مراکز معتبر لیزر است.

ما بهترین دستگاه لیزر و همچنین کارکنان با تجربه و متخصص را برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در اختیار داریم.  هزینه های لیزر موهای زائد در مراکز ما بر اساس مساحت منطقه تحت درمان و نوع و رنگ موها برای هر کاربر تعیین می شود.

 

آیا مردان هم لیزر خط بیکینی انجام می دهند؟  

لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر کامل برزیلی در میان مردان هر سال بیشتر رایج می شود.  اگر چه برای اکثر مردان لیزر موهای زائد مناطق پشت ، سینه و شکم محبوب ترین هستند اما اکثر مردان تمایل به حذف موهای خط بیکینی و ناحیه تناسلی دارند.  با توجه به نگرانی های خاص بهداشتی ، باید اظهار داشت که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در مراکز معتبر و تحت نظارت حرفه ای ، هیچ تأثیری بر روی باروری و عملکرد نعوظ  نمی گذارد.  با این وجود هیچ اشکالی ندارد که شما از تکنسین لیزر یا پزشک در مورد نحوه درمان ، تکنولوژی لیزر مورد استفاده و با تجربه بودن اپراتور سؤالاتی بپرسید.

 

کدام مرکز لیزر درمانی را انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب مرکز لیزر درمانی برای موهای زائد این نکات را در نظر داشته باشید :

  • سطح پزشکی و تجربه تکنسین های لیزر ؛
  • فعالیت های مرکز و سوابق کاری آن ؛
  • کیفیت تجهیزات حذف مو (لیزرها) ؛
  • توانایی انجام لیزر موهای زائد ؛
  • تعیین دقیق قیمت درمان ؛

 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و همچنین عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments