عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | حذف موهای زائد در بارداری

عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟| حذف موهای زائد در بارداری

عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | حذف موهای زائد در بارداری

عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | حذف موهای زائد در بارداری          عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | حذف موهای زائد در بارداری

از بین بردن موهای زائد با لیزر درمانی روشی مطمئن می باشد.  اگر از روش های سنتی رفع مو های زائد از قبیل تراشیدن خسته شده اید ، ممکن است علاقه مند باشید با لیزر درمانی موهای زاند بدن و صورت خود را از بین ببرید.

لیزر درمانی برای مو های زائد توسط متخصص پوست و یا متخصص لیزر انجام می شود.  در این روش با متوقف کردن فولیکول ها از رشد موهای تازه جلوگیری می شود. لیزر درمانی برای بیشتر افراد ، روشی مطمئن می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین لیزر درمانی در دراز مدت هیچگونه عوارض جانبی به دنبال ندارد.  با این حال ، بحث در مورد عوارض جانبی حذف موهای زائد وجود دارد.

اگر چه پس از لیزر درمانی ممکن است عوارض جانبی موقت و یا جزئی رخ دهد ، اما عوارض جانبی دیگر به ندرت اتفاق می افتد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

عوارض جانبی جزئی لیزر مو های زائد

از بین بردن مو های زائد با استفاده از لیزر های کوچک و گرمای زیاد انجام می شود. لیزر درمانی ممکن است بلافاصله پس از انجام پروسه عوارض جانبی موقت ایجاد کند. تغییرات پوست و تغییرات رنگدانه شایع ترین عوارض جانبی موقتی لیزر درمانی هستند.

در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیشتر بخوانید

قرمزی و التهاب

عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | قرمزی و التهاب
عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر چیست؟ | قرمزی و التهاب

از بین بردن مو های زائد با روش  لیزر می تواند موجب تحریک موقت شود.

همچنین ممکن است قرمزی و تورم ملایم در ناحیه تحت درمان مشاهده شود.

با این حال ، این اثرات جزئی هستند.  این عوارض اغلب همان اثراتی هستند که شما ممکن است بعد از انواع دیگر حذف مو ، از قبیل شیو و یا اپیلاسیون دچار آن بشوید.

متخصص پوست شما ممکن است قبل از این روش از بی حسی موضعی به منظور به حداقل رساندن این اثرات استفاده کند.

التهاب باید در عرض چند ساعت پس از لیزر درمانی از بین برود.  شما می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید تا تورم و درد ناشی از لیزر درمانی کاهش پیدا کند.

اگر دچار علائم بیش از حد تحریک شدید ، یا اگر عوارض جانبی بدتر شد ، لازم است با پزشک خود تماس بگیرید.

 

تغییرات رنگدانه

عوارض جانبی لیزر موهای زائد | تغییرات رنگدانه
عوارض جانبی لیزر موهای زائد | تغییرات رنگدانه                                                               

پس از درمان با لیزر ، ممکن است متوجه شوید که پوست شما کمی تیره تر یا روشن تر شده است.  اگر رنگ پوست شما روشن باشد ، احتمال بیشتری دارد که پس از لیزر درمانی لکه های تیره ای را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

برعکس افرادی که دارای پوست تیره هستند ، ممکن است  لکه های روشن تر داشته باشند. با این حال ، همانند سوزش پوست ، این تغییرات نیز موقتی هستند و معمولاً باعث نگرانی نمی شوند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

حذف موهای زائد در بارداری با لیزر

حذف موهای زائد در بارداری با لیزر

آیا می توان از روش حذف موی زائد توسط لیزر در حین بارداری  استفاده کرد؟

لیزر درمانی برای رفع مو های زائد در دوران بارداری توصیه نمی شود.  زیرا واقعیت این است که هیچ مطالعات انسانی مطمئنی ، درمان مطمئن موهای زائد با  لیزر در دوران بارداری را ثابت نکرده است.

شاید شما مایل باشید موهایی را که در دوران بارداری بیش از حد  رشد کرده است ، توسط لیزر از بین ببرید. مناطق رایج که رشد مو در دوران بارداری افزایش می یابد ،  شامل سینه ها و شکم می شود. با این حال  در اغلب موارد ، این موها خود به خود ریزش می کنند.

بنابراین اگر شما صبر کنید تا زمانی که بارداری شما به پایان برسد ، ممکن است نیازی به درمان های پزشکی نداشته باشید.

اگر باردار هستید و به دنبال لیزر درمانی برای رفع مو های زائد می باشید ، تا بعد از زایمان خود منتظر بمانید. پزشک معالج شما احتمالاً توصیه می کند که تا چند هفته پس از زایمان صبر کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

لینک منبع  [button color=”green” size=”small” link=”http://https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/laser-hair-removal-side-effects#takeaway ” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید