هموروئید ترومبوزه چیست؟ | علائم و درمان | بهترین دکتر هموروئید

درمان طبیعی برای افرادی که بواسیر دارند | روغن نارگیل برای درمان هموروئید

درمان طبیعی برای افرادی که بواسیر دارند | روغن نارگیل برای درمان هموروئید

روغن نارگیل برای درمان هموروئید هموروئیدها در رگ های متورم مقعد و پایین رکتوم پایین قرار دارند. آنها نسبتا شایع هستند و می توانند علایم و نشانه هایی مانند خارش و التهاب ، خونریزی و ناراحتی ایجاد کنند.  از روغن نارگیل چطوری برای درمان هموروئیدها استفاده می شود؟

درمان هموروئید معمولاً شامل کنترل تورم ، ناراحتی و التهاب است.  روغن نارگیل را می توان برای کمک به درمان تمام این علائم استفاده کرد. روغن نارگیل در دمای اتاق جامد است اما می تواند به یک مایع تبدیل شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روغن دارای خواص ضد التهابی و ضد درد است و از مزایای سلامتی بیشماری برخوردار است. روغن نارگیل را می توانید به صورت موضعی و یا خوراکی برای درمان طبیعی هموروئید و نشانه های آن استفاده کنید.

جراحان متخصص ما انواع کاملی از روش های مختلف را برای جراحی هموروئید انجام می دهند و شما را به نتایج مطلوب و دلخواه تان می رسانند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

خواص روغن نارگیل

روغن نارگیل دارای خواص متعدد و مزایایی است که می تواند به درمان هموروئید کمک کند. این روغن دارای خواص ضد التهابی قوی است که می تواند التهاب و تورم را کاهش دهد. خواص ضد درد دار  و یا کاهش درد  روغن نارگیل می تواند به کاهش ناراحتی ناشی از هموروئید کمک کند، در حالی که خواص ضد باکتری آن باعث می شود که هموروئید سریع تر بهبود یابد.

روغن نارگیل ممکن است به عنوان یک درمان طبیعی به برطرف کردن یبوست کمک کند. از آنجا که یبوست یا زور زدن  در هنگام حرکات روده و دفع یک علت شایع بروز هموروئید است ، استفاده از این روغن می تواند به درمان و جلوگیری از آن کمک کند.

 

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای هموروئید

روغن نارگیل برای درمان هموروئید

هنگام استفاده از روغن نارگیل برای درمان طبیعی هموروئید ، باید از روغن نارگیل با بهترین کیفیتی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. روغن نارگیل ارگانیک با ارزش ترین نوع فرآوری است که می توانید آن را پیدا کنید و بدین ترتیب بیشترین مزایای سلامتی را به همراه خواهد داشت.

شما می توانید از روغن نارگیل به طور مرتب برای استفاده داخلی و یا خارجی استفاده کنید. هر دو روش استفاده می تواند به طور مؤثر علائم شما را درمان کند.

متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

در اینجا چند روش استفاده از روغن نارگیل برای درمان هموروئید وجود دارد :

  • روغن نارگیل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. شما می توانید غذای خود را با روغن نارگیل  طبخ کنید.  بعضی از مردم حتی یک کاسه قاشق چایخوری از این روغن را در کنار کره بادام روی نان تست مالیده و می خورند. چند بار در روز این اسنک را مصرف کنید و نتیجه آن را ببینید.
  • روغن نارگیل آب شده با را نارون کوهی مخلوط کنید. نارون کوهی به عنوان درمان خانگی برای هموروئید برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از یک گلوله پنبه ، مخلوط را به هموروئید خارجی اعمال کنید.  این کار را چند بار در روزانجام دهید.  تا زمانی که علائم شما فروکش کند.
  • شیاف هایی با روغن نارگیل درست کنید. شما می توانید شیاف روغن نارگیل را با شکل دادن روغن نارگیل مانند فشنگ های کوچک به قطر یک مداد ایجاد کنید. شیاف ها را تا زمانی که بخواهیداز آنها استفاده کنید ، فریز کنید. هم روغن نارگیل و هم درجه حرارت سرد می تواند به تسکین سریع مشکل شما کمک کند.
  • مخلوط روغن نارگیل آب شده و زردچوبه. زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است ، و مخلوط نارگیل و زردچوبه ترکیبی قدرتمند است.  با استفاده از یک گلوله پنبه ، این مخلوط را به طور مستقیم به هموروئید خارجی اعمال کنید.
  • حدود 1/4 تا 1/2 فنجان روغن نارگیل را به لگن آب گرم خود اضافه کنید.  نشستن در آب گرم و روغن نارگیل هر دو می تواند آرام بخش باشد و می تواند به کوچک شدن هموروئید کمک کند و نشانه های آن را کاهش دهد. به عنوان یک مزیت اضافه شده ، روغن نارگیل پوست شما را مانند ابریشم نرم می کند.

 

عوارض جانبی و خطرات استفاده از روغن نارگیل

اگر بدن شما عادت به استفاده از روغن نارگیل نداشته باشد ،  روغن نارگیل ممکن است سبب ناراحتی دستگاه گوارش شود.  عوارض این ناراحتی می تواند باعث اسهال ، گرفتگی معده یا سوء هاضمه شود. در این صورت از این به بعد  فقط یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را در روز مصرف کنید.    به طور کلی بیش از 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را در روز مصرف نکنید.

اگر هموروئید شما به علت اسهال ایجاد شده است از روغن نارگیل استفاده نکنید.  زیرا ممکن است اسهال را تشدید کند و هموروئید ها و علائم آنها را بدتر کند.

روغن نارگیل برای زنان باردار برای درمان هموروئید ، به صورت موضعی و خارجی استفاده می شود.

اگر چه روغن نارگیل به نظر می رسد جایگزین امنی برای دیگر چربی های اشباع شده است و ممکن است سطوح کلسترول “بد” را کاهش دهد ،  اما تحقیقات بیشتری برای ارزیابی سلامت قلب در این مورد ضروری است.

سطوح بالای چربی اشباع شده می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد ، علی رغم این ادعا  که می تواند خطر ابتلا به آن را کاهش دهد.

همانطور که دیدید خواص درمانی بیشمار روغن نارگیل ، می تواند درمان طبیعی مناسبی برای کمک به شما در از بین بردن هموروئید و علائم ناراحت کننده آن باشد. با این حال ، اگر روغن نارگیل یا سایر داروهای ضد بواسیر پس از دو هفته علائم شما را از بین نبرد ، یک وقت ملاقات برای دیدن پزشک خود برای بحث در مورد گزینه های دیگر درمان تعیین کنید.

 

اثر روغن نارگیل در درمان هموروئیدها

درمان طبیعی برای افرادی که بواسیر دارند | روغن نارگیل برای درمان هموروئید

روغن نارگیل یک روغن فوق العاده و بهترین درمان طبیعی است که می تواند برای بسیاری از موارد درمانی و سلامتی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر تا کنون از این روغن استفاده نکرده اید  ، باید قطعاً آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این روغن بدن شما را سالم نگه می دارد و حتی اگر مایل باشید به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید.

شما همچنین می توانید از آن برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید.

  • روغن نارگیل را با نوشابه های گازدار و Xylitol مخلوط کنید و یک خمیر دندان برای خود تهیه کنید.

 

روغن نارگیل چگونه به درمان هموروئید کمک می کند؟  

  • روغن نارگیل دارای خواص ضد التهابی ، ضد باکتریایی و ضد قارچی است ،
  • روغن نارگیل دارای خواص آنتی اکسیدانی است ،
  • روغن نارگیل باعث بهبودی پوست شما می شود ،
  • روغن نارگیل رکتوم شما را نرم و روان می کند و باعث می شود حرکت روده و دفع راحت تر شود ،
  • روغن نارگیل غنی از اسید لوریک ، ویتامین E و ویتامین K است.

 

اگر من هموروئید داشته باشم از خوردن چه غذاهایی باید اجتناب کنم؟

اگر هموروئید شما به علت یبوست مزمن ایجاد می شود ، سعی کنید غذاهایی با فیبر کم یا بدون فیبر که باعث یبوست می شوند ، مصرف نکنید.  مانند مواد غذایی زیر :

  • پنیر ،
  • چیپس ،
  • فست فود ،
  • بستنی ،
  • گوشت ،
  • غذاهای آماده شده مانند غذاهای یخ زده و نیمه پخته ،
  • غذاهای فرآوری شده مانند هات داگ و کالباس برخی از غذا ها که در میکروویو تهیه می شوند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از جراحان ما در مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید

 

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 year ago

چرا من روغن نارگیل ب مقعدم زدم سوزشم بیشتر شده