داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

اگر از لیزر موهای زائد  ترس دارید این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید به ترس خود غلبه کنید و از نعمت داشتن پوستی صاف و نرم بهره مند شوید.   لیزر موهای زائد یک روش کاملاً مطمئن است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر انجام می شود. اما بسیاری از مردم هنوز تصور می کنند که برخورد لیزر با پوست شان ترسناک است.

 

ترس از حذف موهای زائد با لیزر  

افرادی که از حذف موهای زائد با لیزر می ترسند معمولاً نگران درد هستند.  ممکن است آنها شنیده باشند که درد لیزر موهای زائد شدید یا طولانی است ، که هیچ کدام درست نیست. درد ناشی از برداشتن موهای زائد توسط لیزر ، در بدترین حالت ، مانند این است که  یک کش لاستیکی به پوست شما برخورد کرده باشد.   مسلماً این درد خوشایند نیست ، اما غیر قابل تحمل هم نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از تجهیزاتی مانند سیستم کولینگ که بعد از هر پالس لیزر پوست را خنک می کند ، به طرز چشمگیری باعث افزایش راحتی درمان می شود.  در مورد ماندگار بودن درد هم باید بگویم که چنین چیزی نیست و بعد از لیزر درمانی فقط اندکی قرمزی در منطقه تحت درمان می ماند که در عرض چند ساعت برطرف می شود.

ترس برخی از افراد از لیزر موهای زائد هم به این دلیل است که فکر می کنند بعد از لیزر ممکن است   پوست شان تیره شود.   این ترس ها به همان اندازه بی اساس هستند و صحبت کردن با اپراتورهای حرفه ای لیزر به شما  کمک خواهد کرد تا اطلاعات صحیحی در مورد لیزر موهای زئد کسب کنید.

ترس برخی نیز از لیزر موهای زائد به دلایل علمی است.  آنها نگران هستند که لیزر به اندام های داخلی آسیب برساند یا تغییراتی طولانی مدت در رنگ و پوست آنها ایجاد کند. هیچ کدام از اینها درست نیست.  لیزر تنها به عمق فولیکول مو نفوذ می کند و نمی تواند به داخل بدن شما نفوذ کند یا رنگ پوست شما را تغییر دهد.  لیزر اسکلپیون مدیواستار مدرن ترین لیزر تأیید شده و ایمن ترین و مؤثر ترین فناوری موجود در بازار امروز است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

مشاوره پیش از لیزر موهای زائد

داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

با این حال در اغلب اوقات دانستن حقایق حال افراد را بهتر نمی کند. شما هنوز هم ممکن است از فرآیند ترس داشته باشید، حتی اگر بدانید که این ترس غیر منطقی است و هر چه بیشتر بترسید ،  بیشتر نگران می شوید.

در این صورت ، یعنی اگر شما در ذهن دارید که لیزر موهای زائد کاملاً ایمن است ، اما هنوز از آن ترس دارید ،  گزینه های دیگری نیز برای شما وجود دارد.  به عنوان مثال شما می توانید با یکی از تکنسین های  لیزر ما در مورد نگرانی ها و ترس خود صحبت کنید.

در اغلب موارد کسب اطلاعات به شما کمک می کند تا ترس های خود را آرام کنید. شما همچنین ممکن است با دوستان خود به جلسات لیزر موهای زائد مراجعه کنید و آنها را تماشا کنید و یا از یک پچ کوچکی از پوست شروع کنید.  اگر از این ترس خود خسته شده اید و اشتیاق دارید که موهای زائد خود را با لیزر از بین ببرید با ما تماس بگیرید.

 

داستان ترس من از لیزر موهای زائد  

من همه روش ها را برای از بین بردن موهای ناخواسته ام آزمایش کرده ام.  من یک فرد عاشق شنا کردن هستم.  اما با وجود موهای تیره بر روی پاها و منطقه بیکینی هرروز صبح با مشکل روبرو بودم.  در حالیکه من می دانستم که روشی به نام لیزر موهای زائد وجود دارد ، اما به دلیل ترس و وحشت  از انجام لیزر موهای زائد خودداری می کردم.

من تقریباً همیشه در حال تمیز کردن موهای زائد بدنم بودم.  از روش های مختلفی استفاده می کردم.  تیغ ، کرم های موبر ، اپیلاسیون.  اما به نظر می رسید که با وجود ین مشکل که خیلی برایم مهم بود نمی توانم از زندگیم لذت ببرم.  به خصوص در فصل تابستان.

دوستان من که تقریباً هیچ مویی نداشتند که خجالت بکشند ، متوجه نمی شدند که چرا من هر روز شیو کنم و یا هر سه هفته درد اپیلاسیون را تحمل کنم  که هزینه آن زیاد هم بود.

سپس ، تقریبا یک سال پیش یکی از همکاران من که مثل من موهای تیره داشت – به من توصیه کرد به یک مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کنم.  من بالاخره تصمیم گرفتم که به آنجا بروم.   لیزری که در این مرکز استفاده می شد دقیقاً همان چیزی است که من برای تمام این سال ها به دنبال آن بودم.  تقریباً بدون درد بود و فقط نیاز به از 6 تا 8 جلسه برای مشاهده  95٪ کاهش موهای بدنم داشتم.

حالا دیگر با خیال راحت مایو می پوشم و به استخر می روم بدون اینکه نگران موها تیره پاهایم باشم.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

از بین بردن موهای زائد با  لیزر اسکلپیون مدیواستار  

 داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

لیزر اسکلپیون مدیواستار هنگام مواجه شدن با موها ، از انرژی لیزر دایود با قدرت بالا برای جلوگیری از رشد مو استفاده می کند.  برای انجام این کار، نور باید چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. وقتی که انرژی نوری لیزر به ملانین  موها می رسد (رنگ قهوه ای) ، نور جذب می شود و به گرما تبدیل می شود.

هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و پرپشت تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود.  این گرما باعث آسیب رسانی به سلول های مسئول رشد مو در فولیکول مو و در ناحیه اطراف مو می شود.  نتیجه این پروسه کاهش چشم گیر موها در ناحیه تحت درمان می باشد.

در عین حال ، باید اطمینان حاصل کرد که علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود.  به همین دلیل  لیزر اسکلپیون از تکنولوژی داشتن یک سیستم  خنک کننده پوست برخوردار است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از پالس نور خنک می کند.  استفاده از سیستم  خنک کننده پوست در این روش درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

 

مزایای لیزر اسکلپیون مدیواستار  

لیزرهای  دایود با قدرت بالای گروه لیزرهای مدیواستار MeDioStar، نشان دهنده وضعیت تکنولوژی این دستگاه برای درمان دائمی موهای زائد است.  طول موج دستگاه های MeDioStar به طوری انتخاب شده است که جذب نور در ملانین بسیار زیاد است ، اما آب موجود درد پوست را کمتر جذب می کند.

به همین علت انتخاب این لیزر برای درمان ، انتخابی بسیار مطمئمن و با ریسک بسیار کم عوارض جانبی است .  در عین حال ، این لیزر قادر است که حتی انواع پوست های تیره (تا نوع VI پوست) را با ریسک بسیار پایینی از هیپوپیگمانتاسیون درمان کنند.

علاوه بر این ، حالت درمان ویژه (SmoothPulse)    را می توان برای مناطق بزرگ تر استفاده کرد، که باعث می شود احساس پالس لیزری حتی برای بیماران حساس تقریباً غیر قابل تشخیص باشد.

با توجه به طراحی مطلوب لیزر اسکلپیون مدیواستار  MeDioStar ، بروز عوارض جانبی مانند قرمز و تورم جزئی در اطراف موهای تیره بسیار نادر است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments