پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی  و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه  

لیزر موهای زائد بیکینی باعث کاهش موهای زائد و جوش های ناشی از تیغ زدن می شود.  حذف موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر مورد توجه خیلی از افراد است و درمانی مؤثر می باشد.  درمان منطقه بیکینی و برزیلی چیزی بیشتر از زیبایی است و از عفونت های زنانه پیشگیری می کند.

زیرا تراشیدن موهای ناحیه تناسلی می تواند منجر به بروز مشکلاتی از قبیل فولیکولیت ، عفونت و التهاب فولیکول های مو بشود.  که همگی موجب مشکلات دیگری مانند ضایعات دردناک و خارش دار می شوند.   التهاب همچنین ممکن است منجر به تیره شدن پوست و هایپر پیمنتاسیون ثانویه بشود. درمان موهای زائد این مناطق توسط لیزر می تواند در پیشگیری و از بین بردن یا کاهش رشد مو و همچنین برای متوقف کردن یا کاهش فولیکولیت عود کننده مفید باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پیشگیری از فولیکولیت

حذف موهای زائد ناحیه تناسلی توسط  لیزر تمایل پوست به فولیکولیت و تیره شدن را متوقف می کند. بعضی از لیزرها همچنین در کاهش قرمزی  پوست ناشی از فولیکولیت مؤثر می باشند.   آنها همچنین در کاهش علائم ابتلا به هایپرپیگمنتاسیون نیز مفید هستند.  اینها مزایایی هستند که توسط مراجعه کنندگان مورد توجه قرار می گیرند.  لیزر موهای زائد منطقه برزیلی و بیکینی که نتیجه آن پوستی بدون التهاب ، بدون تغییر رنگ و بدون  مو است ، واقعاً می تواند بسیار مطلوب باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد برزیلی و ناحیه بیکینی مانند لیزر سایر مناطق بدن به عواملی از جمله رنگ پوست ، رنگ مو ، تراکم مو و ضخامت موهای شما دارد.  اپراتور لیزر شما این عوامل را ارزیابی می کند تا بتواند بهترین سیستم لیزر مناسب برای شما را انتخاب کند.

مراکز لیزر درمانی که تجربه خوبی در رفع موهای زائد توسط لیزر دارند قادر به انتخاب مناسب ترین منبع نور یا لیزر می باشند.  حذف موهای زائد منطقه برزیلی و بیکینی با لیزر روشی نسبتا دائمی و سریع است و تعداد جلسات درمان برای این مناطق  حدود 5 جلسه است.  لیزر درمانی همچنین باعث از بین رفتن موهای زیر پوستی می شود.

 

تأثیر لیزر درمانی در حذف موهای زائد ناحیه بیکینی و برزیلی 

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

به غیر از لیزر موهای زائد روش های دیگری نیز برای از بین بردن موهای زائد  وجود دارد.  از جمله استفاده از کرم های موبر ، الکترولیز و اپیلاسیون.  این روش ها راحت و آسان هستند اما اثر بخشی آنها محدود است.  لیزر برزیلی و لیزر موهای زائد منطقه بیکینی باعث کاهش دائمی بیشتر موهای ناحیه تناسلی در طی چهار تا شش جلسه درمان می شود.  این پروسه لیزر درمانی به خوبی قابل تحمل می باشد و همچنین سریع است.

اگر هم بعد از درمان با لیزر مویی باقی بماند معمولاً قطر آن بسیار نازک است  و هیچ مشکلی برای کسانی که خیلی دغدغه زیبایی دارند ، پیش نمی آورد.  لیزر درمانی همچنین باعث پیشگیری و کاهش التهاب فولیکول های مو می شود. روش حذف موهای زائد با لیزر در منطقه بیکینی بارها و بارها با رضایت بالایی از مشتریان ما انجام شده است.

 

لیزر برزیلی بهداشت و احساس شما را بهبود می بخشد

بسیاری از زنان احساس می کنند که از بین رفتن موهای ناحیه تناسلی توسط لیزر باعث می شود که احساسات جنسی بهتری داشته باشند.

از بین بردن موهای زائد باعث پیشگیری و مانع از انتقال برخی از بیماری ها نیز می شود.  زیرا شریک جنسی شما می تواند هر گونه عفونت های پوستی را بهتر ببینند.  همچنین احتمال  بسیار کمی برای عفونت شپشی وجود دارد. اصلاح مو در ناحیه تناسلی ممکن است باعث نگرانی افراد شود.  بنابراین استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک انتخاب عالی است.

موها محل مناسبی برای رشد باکتری ها است و می تواند باعث بوی بد بشود. هنگامی که ترشحات بدن به طور طبیعی خارج می شوند ممکن است در میان  برخی از موهای اطراف شان گیر بیفتند  و باعث ایجاد بوی بد بشوند.  هنگامی که از این موهای زائد خلاص شوید ،  از بوهای تند و زننده هم خلاص خواهید شد.

بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها نیز لیزر برزیلی انجام داده اند.  بسیاری از پزشکان می گویند که اکثریت زنان در سنین حدود بیست سالگی موهای منطقه بیکینی را به طور کامل لیزر کرده اند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

 

راهنمای حذف موهای زائد توسط  لیزر  

حذف موهای زائد توسط  لیزر به منظور از بین بردن موهای ناخواسته با استفاده از انرژی نور از یک لیزر طراحی شده است.  داشتن موهای ناخواسته یک مشکل رایج در میان زنان و مردان است.  شیو کردن  ،  اپیلاسیون و تراشیدن فقط نتایج موقت تولید می کنند و به طور کلی در مناطق نسبتاً کوچک انجام می شود.

لیزر درمانی برای موهای زائد می تواند به طور دائم برای درمان مناطق کوچک و بزرگ بدن استفاده شود.  بهترین نتایج برای  افرادی کسب می شود که دارای پوست های روشن و موهای تیره هستند و لیزر برای موهای ضخیم در مقایسه با موهای نازک و نرم بهتر کار می کند.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر ابتدا منطقه تراشیده شده و تمیز می شود. و سپس یک کرم بی حسی موضعی بر روی منطقه اعمال می شود. پس از آن لیزر پرتوهای پالس از نور بسیار متمرکز تولید می کند که توسط رنگدانه موجود در فولیکول های مو جذب می شود و باعث آسیب به فولیکول های اطراف می شود.

این روش می تواند اندکی ناراحت کننده باشد ، اما به طور معمول دردناک نیست.  طول جلسه لیزر ممکن است از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر باشد.  مدت زمان پروسه لیزر درمانی به اندازه منطقه تحت درمان بستگی دارد. هر گونه قرمزی و تورم در مناطق درمان شده توسط لیزر معمولاً در یک زمان کوتاه از بین می رود. و افراد می توانند به سرعت به فعالیت های عادی خود باز گردند.

 

آیا خطراتی در رابطه با لیزر موهای زائد وجود دارد؟

لیزر موهای زائد اگر در یک مرکز لیزر درمانی معتبر و توسط یک اپراتور با تجربه انجام شود ، یک روش امن است. عوارض احتمالی لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • تیره شدن یا روشن شدن پوست درمان شده ،
  • سوختگی یا تاول بر روی پوست درمان شده.

از آنجایی که پوست های تیره تر بیشتر به تغییرات رنگدانه حساس است ، نباید قبل ازانجام لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه کنید.

 

چه تعداد جلسات لیزر درمانی لازم است؟

اکثر جلسات لیزر درمانی نیاز به  4 تا 6  جلسه برای حذف  دائمی موهای زائد در هر منطقه  دارند. این جلسات باید با فواصل چند هفته ای در بین هر دو جلسه انجام شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments