پلاسماجت پلک

پلاسماجت پلک | لیفت پلک با پلاسماجت

پلاسماجت پلک

جوان سازی با پلاسماجت، یکی از روش های جدید جوانسازی و کشیدن پوست صورت است که این روزها طرفداران زیادی در دنیا دارد. پلاسماجت پلک، روشی غیر جراحی برای درمان افتادگی پلک و یکی دیگر از موارد کاربردهای پلاسما در جوانسازی و زیبایی است. با استفاده از این روش شما می توانید بدون برش و خونریزی و یا نیاز به استراحت طولانی، افتادگی پلک هایتان را از بین برده و یا به عبارتی دیگر پلک هایتان را لیفت کنید. در این روش با استفاده از پلاسما و بدون جراحی، با ایجاد نقطه هایی روی پوست و گرم کردن و منقبض کردن پوست، در آن کشیدگی ایجاد می شود که همین امر باعث جمع شدن یا لیفت پوست خواهد شد.

پلاسماجت پلک

پلاسماجت پلک چیست؟

پلاسماجت پلک، روشی غیر جراحی برای درمان افتادگی پلک و یکی دیگر از موارد کاربردهای پلاسما در جوانسازی و زیبایی است. با استفاده از این روش شما می توانید افتادگی پلک هایتان را از بین برده و یا به عبارتی دیگر پلک هایتان را لیفت کنید. در پلاسما جت پلک، پزشک با قراردادن قلم پلاسما روی پلک شما نقطه هایی ایجاد می کند که همین نقطه ها پس از بهبودی، موجب انقباض و سفت شدن پوست می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پلاسماجت پلک چیست ؟

مزایای پلاسماجت پلک

مهم ترین مزیت این روش، سفت شدن و لیفت پوست است. از مزایای دیگر ان می توان جوانی و شادابی پوست را نام برد. همچنین پلاسماجت پلک روشی مقرون به صرفه و بی خطر می باشد که از آن در مواردی چون رفع پلک های بالایی آویزان، رفع سیاهی و کیسه های زیر چشم و همچنین برطرف نمودن خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق در ناحیه چشم نیز می توان بهره برد.

مزایای پلاسماجت پلک

ماندگاری پلاسماجت پلک

سفت شدن و جوانسازی پوست از طریق پلاسماجت دائمی است، اما از آنجاییکه صورت، گردن و بدن ما پیر می شوند، اثرات این روش نیز در طول زمان کمتر خواهد شد. به صورت نرمال، ماندگاری این روش معمولاً بین دو تا چهار سال طول می کشد.
البته تاثیرات اولیه آن بلافاصله پس از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج نهایی پس از 8 هفته به وضوح مشاهده خواهد شد. همچنین برخی افراد ممکن است برای رسیدن به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز داشته باشند. به طور کلی ماندگاری پلاسماجت پلک به سن مراجعه کنندگان، شرایط پوستی، میزان شلی پوست، همچنین پاسخ بدن بیمار به این روش بستگی دارد. علاوه بر این، سبک زندگی افراد نیز می تواند ماندگاری نتایج را تا حد امکان تحت تاثیر قرار دهد. برخی عادات مانند سیگار کشیدن، مصرف مشروبات الکلی و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب می توانند اثرات و نتایج این روش را در طول زمان کاهش دهند.

ماندگاری پلاسماجت پلک

عوارض پلاسماجت پلک

عوارض انجام این روش، جزئی هستند و به سرعت رفع خواهند شد. ممکن است کمی تورم و قرمز شدن پوست در ناحیه تحت درمان را تجربه کنید که معمولا ظرف 2-3 روز رفع خواهند شد. همچنین ممکن است پوست در طی روزهای بهبودی کمی پوسته پوسته شود که این نیز روندی کاملا طبیعی است. معمولا آرایش کردن بعد از 24 ساعت از انجام پلاسماجت پلک بلامانع است. همچنین بهتر است هنگام خروج از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

عوارض پلاسماجت پلک

پلاسماجت پلک چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای پلاسماجت پلک معمولا یک تا سه جلسه است. البته اکثر افراد بعد از یک جلسه از نتایج کار راضی هستند و نیازی به ادامه جلسات نخواهند داشت. اما در برخی از افراد با توجه به عمق چین و چروک و یا میزان افتادگی پلک، ممکن است نیاز به تعداد جلسات بیشتر نیز باشد. 

مراقبت های قبل از انجام پلاسماجت پلک

• قبل از انجام پلاسماجت پلک، در مورد تمامی موارد مورد ابهام با پزشک مشورت کنید.
• در صورت لزوم می توانید قبل از انجام این روش، از ناحیه ی مورد نظر عکس بگیرید.
• بهتر است قبل از درمان از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنید.
• از قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا استفاده از محصولات برنزه کننده جلوگیری کنید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسماجت پلک

• ممکن است پس از انجام پلاسماجت پلک، کمی قرمزی و تورم پوست را تجربه کنید. همچنین ممکن است پوست کمی قهوه ای شده و 5-10 روز پس از درمان، پوسته پوسته شود. در چنین مواردی برای جلوگیری از ایجاد زخم، پوسته ها را جدا نکنید.
• در طی مرحله بهبودی و برای چندین ماه پس از انجام پلاسماجت پلک، توصیه می شود که ناحیه مورد نظر با استفاده از ضد آفتاب و یا مرطوب کننده با SPF حداقل 50+ محافظت شود. از لباس های محافظ و کلاه های لبه پهن نیز می توانید استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسماجت

بهترین دستگاه پلاسماجت

Plarox در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های موجود برای انجام پلاسماجت است. این دستگاه ها با استفاده از پلاسما (هوای یونیزه) سطح پوست را کربونیزه می کند و مواد پوست را به گاز تبدیل می کند (فرایند تصعید) و لکه های قهوه ای سطحیِ بسیار کوچکی بر جای می گذارد. این لکه های کوچک قهوه ای در واقع پوست را جمع و ضخیم می کند. از مزایای دستگاه پلاروکس این است که با بهره گیری از 5 اپلیکاتور مختلف، برای انجام کلیه روش های زیبایی از طریق پلاسما، بدون ایجاد گاز یا دود های سمی، مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پلاسماجت پلک
بهترین دستگاه پلاسماجت

تخفیف پلاسماجت پلک

هزینه انجام پلاسما جت پلک به نوع پوست، میزان افتادگی پلک و تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این کار بستگی دارد و برای افراد مختلف، متفاوت است. برای آگاهی از تخفیفات مربوط به شرایط خودتان می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز پلاسماجت تهران

بهترین مرکز انجام پلاسماجت شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و بنام، دستگاه های جدید و مجهز و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در کلیه امور مربوط به زیبایی و سلامت می باشد. مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند. برای تماس با مشاوران ما از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments