مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم | فیلم مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم چیست؟

مزوتراپی دور چشم
چشم ها یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمتهای صورت هستند که در زیبایی صورت نقش بسزایی دارند. خستگی، کم خوابی، بالارفتن سن و… همگی عواملی هستند که در شادابی چشم ها و نواحی اطراف آن ها تاثیر زیادی دارند. به عبارت دیگر گودی و تیرگی دور چشم ها که عمدتا نتیجه همین خستگی ها و کم خوابی ها و بالا رفتن سن می باشد، میتواند تا حد زیادی زیبایی، جوانی و شادابی صورت را کاهش دهند.
مزوتراپی دور چشم، روشی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای برطرف کردن تیرگی، گودی، خستگی، پف و چین و چروک های اطراف چشم می باشد که با استفاده از تزریق مواد مغذی به پوست، باعث جوانسازی و زیبایی و درمان مشکلات ذکر شده، می شود.

آیا می دانید تنها با یک جلسه مزوتراپی 10 تا 15 سال، دور و زیر چشمان شما جوانتر خواهد شد؟ مرکز زیبایی شریعتی (تهران اسکین) در زمینه ی زیباسازی انواع پوستها به تجربیات جهانی ارزشمندی دست یافته. اینجا جایی ست که نظر سلبریتی ها و خواص را به متخصصین پوست و موی خود جلب کرده!!!

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی استفاده از ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک است که شامل موادی چون آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد ترمیم کننده، اسیدهای آمینه، ترکیبات گیاهی و چند مواد دیگر است. این ترکیبات توسط سوزن های کوچکی وارد لایه میانی پوست می شود و پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند که در نهایت باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود.
هدف از انجام مزوتراپی، استحکام، درخشندگی و جوانسازی پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع مزوتراپی

 
مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی دور چشم چیست

مزوتراپی دور چشم روشی است که در آن تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به لایه ای از پوست که سلول های خون در آن گردش می کنند، اعمال می شود. با استفاده از این روش و تزریق مواد ذکر شده، بافت پوست زیر چشم تغذیه می شود و سیاهی های دور چشم، چروک ها و گودی ها برطرف خواهند شد.

فیلم مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی برای سیاهی دور چشم

سیاهی های اطراف چشم می توانند در اثر عوامل متعددی ایجاد شوند. عواملی مانند سن، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، عوامل ژنتیکی و … . اما اگر نواحی اطراف چشم های شما تیره است، نگران نباشید. مزوتراپی، روشی برای از بین تیرگی های دور چشم نیز هست. در مزوتراپی برای رفع سیاهی و تیرگی دور چشم، ترکیبی از ویتامین ها، هورمون ها و آنزیم ها به ناحیه اطراف چشم شما تزریق می شود که باعث محکم شدن پوست این ناحیه و جوان سازی آن می شود. این تزریق به پوست شما کمک می کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و اطراف چشم، روشنتر شود.

عکس مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی چروک دور چشم

پوست ما در اثر عوامل مختلف داخلی و خارجی پیر و چروک می شود. البته ژن های ما نقش مهمی در روند پیر شدن دارند، اما عوامل دیگری مانند سیگار کشیدن، رژیم غذایی نامناسب، اشعه ماورا بنفش، استرس و هورمون ها نیز تأثیر عمده ای در روند پیر شدن پوست دارند. عامل پیر شدن پوست هر چه که باشد، پیری به سلول های پوست آسیب می رساند و این آسیب به صورت از دست رفتن میزان قابل توجهی از الاستین و کم شدن میزان تولید کلاژن خواهد بود. با از دست رفتن الاستین و کاهش کلاژن، استحکام پوست از بین میرود و چین و چروک ها کم کم ظاهر می شوند.
حال با مزوتراپی و افزودن مواد مغذی لازم برای عملکرد فیبروبلاست ها، روند پیری کند و ظاهر شدن چین و چروک ها کاهش می یابد.

تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم

نتایج اولیه انجام مزوتراپی در جلسات اول مشاهده می شوند. اما گاهی برای نتیجه گیری درست و بهتر، جلسات بیشتری نیز نیاز است. به طور کلی تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم برای افراد مختلف، متفاوت است. این تعداد معمولا به عوامل مختلفی چون شرایط پوست، میزان تیرگی و چین و چروک و هدف از مزوتراپی بستگی دارد. به عنوان مثال تعداد جلسات برای افراد مختلفی که میخواهند مزوتراپی را برای رفع تیرگی پوست انجام دهند با افرادی که این روش را برای از بین بردن چین و چروک انتخاب میکنند، متفاوت است.

فواید مزوتراپی دور چشم

اولین مزیت مزوتراپی چشم این است که می تواند بلافاصله خستگی و چین و چروک های سطحی پوست ناحیه اطراف چشم را بهبود بخشد و زمان زیادی نیز این حالت بهبود را حفظ کند. نتایج استفاده از این روش معمولا بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. همچنین می تواند گردش خون را نیز در بدن بهبود بخشد و به این ترتیب تیرگی های ناحیه اطراف چشم را نیز از بین ببرد.
از دیگر فواید مزوتراپی دور چشم، سفت شدن پوست این ناحیه و در نتیجه جوان تر شدن صورت می باشد.
مزیت بعدی این روش، آبرسانی به پوست و بدین ترتیب رفع بیحالی و کدر شدن پوست می باشد. علاوه بر این ها، در مزوتراپی نیازی به استراحت بعد از هر جلسه نمی باشد و شما می توانید در هر زمان که خواستید، بدون نگرانی این کار را انجام داده و بعد از آن به فعالیت های روزانه تان ادامه دهید.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

پس از اتمام دوره ی مزوتراپی توسط پزشک، با توجه به شرایط افراد، نتایج انجام مزوتراپی معمولا 12 تا 18 ماه ماندگار هستند.

قیمت مزوتراپی دور چشم

هزینه مزوتراپی دور چشم برای افراد مختلف متفاوت است و به شرایط پوستی هر شخص، ناحیه مورد نظر و هدف از انجام مزو بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ها و آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی تهران، تماس حاصل نمایید.

تخفیف مزوتراپی دور چشم

کلیه امور مربوط به زیبایی و جوانسازی پوست شامل مزوتراپی، تزریق فیلر، هایفو، پروفایلو، انواع لیفت صورت و گردن و… در مرکز تخصصی پزشکی و زیبایی شمال تهران با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، و با استفاده از بهترین برند ها و دستگاه های روز دنیا انجام می شود. برای هر کدام از روش های ذکر شده تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است تا تمامی عزیزان بتوانند از این خدمات بهره مند گردند. جهت اطلاع از تخفیف مزوتراپی دور چشم و یا تخفیف های دیگر می توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما، با صبر و شکیبایی آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

منابع:

منبع 1

منبع 2 

منبع 3

منبع 4

4.3 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
شکیبا
شکیبا
3 years ago

عالی بود
ممنون??

صفا
صفا
3 years ago

بسیار بسیار مطالب آموزنده و عالی بود . سپاسگزارم