مزوتراپی اسکار صورت

مزوتراپی اسکار صورت |همه چیز درباره مزوتراپی(از نظرات مردم گرفته تا قیمت مزوتراپی)

مزوتراپی اسکار صورت

مزوتراپی اسکار صورت

اجازه بدهید از همین ابتدا، نکته ای مهم درباره زیبایی را به شما بگوییم: در صورتی که پوست صاف و خوبی نداشته باشید، احتمالاً هر چقدر هم اجزای صورتتان زیبا و در تعادل باشند، باز هم به چشم نخواهند آمد. پس قبل از این که به فکر تزریق ژل لب، عمل بینی یا هرگونه پروسیجر زیبایی باشید، بهتر است پوست صورت خودتان را تقویت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر از آن دسته آدم های خوش شانس هستید که هیچ وقت مشکل پوستی نداشته اند، پس احتمالاً نیازی به خواندن این مقاله نخواهید داشت و همین الان می توانید صفحه را ببندید.

اما در صورتی که از همان دوره نوجوانی مبتلا به جوش، لکه و کم و مک بوده اید، پس احتمالاً این مطلب خیلی به دردتان خواهد خورد. حتما خودتان با پروسیجر مزوتراپی آشنا هستید اما اگر نمی دانید این درمان چیست ، باید بگوییم در طول این درمان، یک سری مواد طبیعی، ویتامین و …برای بهبود وضعیت پوست به آن تزریق خواهد شد.

مزوتراپی اسکار صورت
مزوتراپی اسکار صورت

چه عارضه هایی با مزوتراپی درمان می شوند؟

  • عدم شفافیت و براق بودن پوست
  • حالت پژمردگی پوست
  • از دست دادن انعطاف پذیری پوست
  • کاهش حجم صورت
  • چین و چروک های صورت
  • نازک شدن مو
  • ترک های پوستی
  • اسکارهای قدیمی و جدید
  • لکه و جای جوش

درباره مزوتراپی 

مزوتراپی نوهی تکنیک جوانسازی غیر جراحی است که برای رفع مشکلات پوست صورت و بدن استفاده می شود. مزوتراپی را می تواند برای جوانسازی صورت، گردن و زیر چشم ها استفاده کرد. البته نباید اثرات شگفت آور مزوتراپی در رفع مشکل نازک شدن موها دست کم گرفت.

درمان مزوتراپی شامل تزریق مستقیم هیالورونیک اسید به مزودرم(لایه ی میانی پوست) خواهد بود. این تکنیک باعث جوانسازی و طراوت پوست می شود و هم چنین تولید کلاژن و الاستین پوست را بیشتر می کند. البته یادتان نرود که مزوتراپی متابولیسم پوست را نیز تحریک می کند.

بررسی نتایج حاصل از مزوتراپی نشان می دهد که تمام افرادی که این درمان را تجربه می کنند، پوستی سفت تر، مرطوب تر، براق تر و شفاف تر پیدا می کنند.

مزوتراپی اسکار صورت
مزوتراپی اسکار صورت

البته این نتایج بعد از چندین جلسه تزریق مزوتراپی حاصل می شود اما بعد از یک جلسه هم می توانید تفاوت را احساس کنید.

اما نکته ی خیلی مهم این درمان، اثرات آن در رفع اسکارهای قدیمی و جدید است. اسکارهای قدیمی معمولا از دوره ی جوش های بلوغ باقی می مانند اما اثر زخم، جای جراحی و …نیز می توانند اسکارهای پوستی را به وجود آورند.

مسئله ای که باید بدانید این است که اسکارهای قدیمی تر نسبت به درمان های مختلف، دیرتر واکنش نشان می دهند. به همین دلیل تا زمانی که اسکارهای شما جوان هستند، بهتر است به فکر رفع و درمان آن ها باشید.

مزوتراپی همان طور که گفتیم بر روی لایه ی میانی صورت عمل می کند و به همین خاطر در صورتی که اسکارهایتان در این ناحیه از پوست باشندف واکنش خیلی خوبی نسبت به درمان نشان خواهند داد.

هزینه مزوتراپی صورت

قیمت و هزینه های مربوط به مزوتراپی معمولاً بستگی به سایز ناحیه ای که می خواهید درمان کنید و میزان مواد وجود در آمپول های مزوتراپی بستگی دارد. اما نیازی نیست که نگران هزینه های مربوط به درمان مزوتراپی باشید. در انتهای این مطلب پیشنهاد خیلی ویژه ای برای شما خواهیم داشت.

هزینه مزوتراپی صورت
هزینه مزوتراپی صورت

مزوتراپی چگونه عمل می کند؟

  • پروسیجر مزوتراپی شامل تزریق چند واحد هیالورونیک اسید به صورت مستقیم در لایه های اپیدرمیس و مزودرم(لایه های میانی پوست) می باشد و باعث جوانسازی و شفافیت پوست می شود. فعالیت سلول ها را بهبود می بخشد و منجر به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود.
  • بعد از چند جلسه تزریق مزوتراپی ، پوست شما شفاف تر، براق تر و سفت تر به نظر می آید.
  • برای این که درمان مزوتراپی موثرتر باشد، توصیه می شود در طول 2 الی 4 هفته، حداقل 4 الی 6 جلسه ی درمانی داشته باشید.
  • ممکن است بعد از تزریق مزوتراپی، دچار اندکی تورم و اثر سوزن ها روی لایه سطحی پوست شوید که البته بعد از 24 الی 48 ساعت خود به خود رفع می شوند. ناگفته نماند که این ورم ها ممکن است در نواحی اطراف چشم اندکی طولانی تر شوند و به همین خاطر است که بیمار احتیاج به دوره کوتاه استراحت خواهد داشت.

مزایای مزوتراپی

  • جوانسازی کلی پوست
  • افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست
  • بهبود وضعیت کلی پوست و براق تر شدن آن
  • پیشگیری از چین و چروک ها، جوانسازی پوست های پژمرده و ظاهر خسته پوست
  • بهبود وضعیت رنگ و انعطاف پذیری پوست دست و نواحی گردن
  • درمان ایمن و بی خطر انواع تایپ های پوستی

میکرونیدلینگ و مزوتراپی چیست

شاید بهترین مزیت مزوتراپی در رفع اسکارهای صورت باشد. اما در ادامه ی این مطلب می خواهیم یک روش ترکیبی بسیار موثر در رفع مشکلات پوستی هم معرفی کنیم و آن میکرونیدلینگ/مزوتراپی است!

مزوتراپی اسکار صورت
مزوتراپی اسکار صورت

اگر کنجکاوی شما برانگیخته شد تا بدانید این روش چگونه عمل می کند، با ما همراه باشید و صفحه را به پایین اسکرول کنید.

اصولا برای میکرونیدلینگ صورت از نوعی دستگاه الکتریکی کوچک مجهز به چندین سوزن خیلی ریز استفاده می شود. این سوزن ها می توانند بافت اسکارهای قدیمی را از بین ببرند و سلول های تازه ی پوست را تحریک به تولید بیشتر کنند.

 

این تحریک پوستی باعث ایجاد لایه ای جدید از بافت الاستین و کلاژن می شود و به این ترتیب ظاهر پوستمان بهتر و روشن تر خواهد شد. مزوتراپی نیز بعد از این مرحله وارد عمل می شود و با تزریق یک سری ویتامین و مواد طبیعی باعث بهبود هر چه بیشتر وضعیت پوست می شود.

چه عارضه هایی با روش میکرونیدلینگ/مزوتراپی درمان می شوند:

  • اسکارهای آکنه ای متوسط تا شدید (جدید و قدیمی)
  • چین و چروک های خفیف
  • پوست شل و وارفته
  • بهبود بافت پوست و سایز منافذ
  • ترک های پوستی

ترکیب این درمان باعث می شود که درست در زمانی که در اثر میکرونیدلینگ منافذ پوست شما باز شده است، تزریق مواد مزوتراپی بیشترین میزان جذب را داشته باشند.

نظرات در مورد مزوتراپی صورت

خب معمولاً آن دسته افرادی که این درمان را انجام داده اند، بسیار راضی هستند و معمولاً نتیجه ی خوبی از درمان خود گرفته اند. کافیست در وب سایت ها و پیج های مختلف، به دنبال نظرات مردم درباره مزوتراپی باشید. به عنوان مثال در گشت و گذاری که در این وب سایت ها داشتیم، متوجه شدیم که اصلاً خیلی ها هنوز اسم مزوتراپی را هم نشنیده اند اما آن دسته از افرادی که این درمان را امتحان کرده اند، بسیار راضی بوده اند.

مهتاب گفته: من برای لکه های صورتم رفتم مزوتراپی رو انجام دادم، 5 جلسه انجام دادم و خیلی راضی ام، اصلاً دیگه لکه ها دیگه معلوم نیستن!

نگار که انگار اطلاعات بیشتری درباره این درمان داشته نوشته: مهم ترین چیز در مورد مزوتراپی اینه که از چه موادی استفاده میشه براتون. اگر محصولاتش چینی باشن که هیچ، اما اگر از محصولات آمریکایی و انگلیسی استفاده کنید، نتایجش فوق العاده س!

مزوتراپی اسکار صورت

جستجوهای بیشتر نشان می دهد که کمتر کسی نظر منفی درباره مزوتراپی دارد. پس چرا شما هم این درمان را امتحان نمی کنید؟!

سوالات رایج درباره مزوتراپی

درمان مزوتراپی چقدر طول می کشد؟

30 دقیقه قبل از شروع درمان، نوعی بی حسی به پوست بیمار زده می شود تا هیچ گونه دردی را احساس نکند و راحت باشد. خود درمان مزوتراپی حدوداً (بسته به سایز محل درمان) 30 الی 60 دقیقه طول می کشد.

چه مشکلاتی با درمان مزوتراپی درمان می شود؟

مزوتراگی می تواند عارضه های مختلف پوستی را درمان کند. اما در صورتی که بخواهیم به طور خلاصه به آن ها اشاره کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پوست پیر شده
  • چین و چروک های موجود روی سطح بالایی پوست
  • گودی و سیاهی زیر چشم
  • ریزش و نازک شدن مو
  • ترک های پوستی
  • اسکارهای قدیمی و جدید پوست

برای این که متوجه شوید که کدام مواد مزوتراپی برای مشکلات پوستی شما مناسب تر است، توصیه می کنیم حتما با پزشک خود مشورت کنید. به عنوان مثال در صورتی که برای مزوتراپی اسکار صورت ، به پزشک مراجعه می کنید، احتمالاً از ویتامین های مختلف و سرم های طبیعی برای رفع آن ها استفاده می کند.

مزوتراپی اسکار صورت

آیا تزریق مزوتراپی درد دارد؟

پزشک 30 دقیقه قبل از درمان مزوتراپی نوعی بی حسی به پوست فرد می زند تا هیچ گونه درد یا ناراحتی ای را احساس نکند.

درمان چقدر طول می کشد؟

خب همان طور که گفتیم 30 الی 40 دقیقه قبل از شروع درمان باید بی حسی استعمال شود. درمان مزوتراپی بسته به سایز محل درمان ممکن است از 20 الی 45 دقیقه طول بکشد. این مدت زمان را به زمان اثر گذاری بی حسی اضافه کنید، تقریبا به طور متوسط مزوتراپی از 50 الی 85 دقیقه طول خواهد کشید.

قیمت مزوتراپی چقدر است؟

قیمت مزوتراپی معمولاً به سایز محل درمان و میزان محصولی که استفاده می شود، خواهد داشت. اما برخی مراکز با تخفیف هایی که ارائه می کنند، نگرانی ها درباره قیمت مزوتراپی را به طور کامل رفع کرده اند. توصیه می کنیم فقط روی درمان خود تمرکز کنید و از بابت هزینه های درمانی چندان نگران نباشید.

مزوتراپی اسکار صورت

چه کسی می تواند تزریق مزوتراپی را انجام دهد؟

از ان جایی که تزریق آمپول های مزوتراپی، نوعی پروسیجر زیبایی است، پس انجام آن هم باید بر عهده ی یک پزشک متخصص زیبایی باشد. توصیه می کنیم که این درمان ظریف و حساس را به دستان ناماهر و ناشی هر کسی نسپارید. فکر نکنید که خودتان در خانه می توانید این درمان را انجام دهید. چرا که احتمال دارد عوارض ناخوشایندی برایتان رخ دهد.

در طول درمان چه انتظاری می توان داشت؟

در طول درمان، چندین بار تزریقاتی با استفاده از سوزن های خیلی ریز به زیر سطح پوست ( لایه ی اپیدرمیس و مزودرم) انجام می شود. هدف از این کار این است که هیالورونیک اسیدی که به خاطر روند پیری یا هر گونه مشکل دیگری از دست داده اید، جایگزین شود.

بعد از درمان چه اتفاق می افتد؟

توصیه می شود که بعد از درمان مزوتراپی خود، مدتی را در منزل استراحت کنید. ممکن است دچار اندکی ورم و التهاب شوید که البته بعد از 24 الی 48 ساعت خود به خود از بین می روند. گرچه این مسئله نادر است اما ممکن است جای سوزن هایی که روی پوستتان تزریق شده اند نیز باقی بماند. این عوارض جانبی اصلاً دائمی نیستند و لازم نیست نگرانشان باشید. بعد از چند روز به طور کامل، از بین می روند. مزوتراپی اطراف چشم، ممکن است اندکی بیشتر طول بکشد( حدوداً 5 الی 7 روز)

آیا مزوتراپی درمان ایمنی است؟

همه چیز در حقیقت بستگی به موادی دارد که در آمپول های مزوتراپی وجود دارد. قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید ک نسبت به هیچ یک از آن ها حساسیت ندارید. به همین خاطر توصیه می کنیم از پزشک خود سوال کنید که آمپول مزوتراپی شما حاوی چه موادی است. عموما برای رفع اسکارهای صورت، از هیالورونیک اسید، ویتامین های مختلف (مانند E و D)، سرم های طبیعی و آب رسان استفاده می شود. هیچ یک از این مواد غیر طبیعی نیستند و در بدن خود انسان هم یافت می شوند. پس عموماً بدن نسبت به آن ها واکنش منفی نشان نمی دهد.

مزوتراپی اسکار صورت

مدت اثر مزوتراپی صورت

برای این که نتیجه ی کاملی از درمان مزوتراپی بگیرید، توصیه می کنیم که حتما 4 الی 6 جلسه درمانی داشته باشید. به محض این که دوره ی خود را تمام کنید تا مدت 12 الی 18 ماه، می توانید نتایج شگفت انگیز آن را روی پوست صورت خود ببینید. البته ناگفته نماند که دوام و ماندگاری مزوتراپی به متابولیسم بدن فرد نیز بستگی دارد. برخی افراد به خاطر سوخت و ساز پایین، حتی بیشتر از مدت زمانی که گفتیم هم می توانند نتایج مزوتراپی را روی صورت خود ببینند.

آیا می توان درمان های دیگری را با مزوتراپی ترکیب کرد.

همان طور که گفتیم یکی از درمان های رایج، ترکیب مزوتراپی با میکرونیدلینگ است. اما می توان این درمان را با پلاسماتراپی، لیزر درمانی و …نیز ترکیب کرد.

مزوتراپی برای لک صورت

تنها اثر مثبت مزوتراپی، در رفع اسکارهای صورت نیست بلکه می توان از آن برای درمان لکه های صورت نیز استفاده کرد. در مقاله ی دیگری به طور کامل، راجع به مزوتراپی لک صورت صحبت کرده ایم. اگر می خواهید مطالعات بیشتر داشته باشید، توصیه می کنیم روی این لینک کلیک کنید.

مزوتراپی اسکار صورت

تخفیف مزوتراپی در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران

خب حالا برسیم به پیشنهاد ویژه ما برای مزوتراپی صورت:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) تخفیف های خیلی ویژه ای برای تزریق مزوتراپی ارائه می کند. تمام مواد و محصولاتی که در آمپول های مزوتراپی استفاده می شود، بهترین و بالاترین کیفیت را دارند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در انتها امیدواریم که اطلاعات کافی و جامعی درباره مزوتراپی به دست آورده باشید

موفق و پیروز باشید

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments