بهترین روش برای لیفت صورت چیست؟

بهترین روش برای لیفت صورت چیست؟

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت چیست؟
بهترین روش برای لیفت صورت من از میان انواع روش های هایفو لیفت نخ مزوتراپی آر اف، میکرونیدلینگ و غیره چیست؟

بهترین روش برای لیفت صورت؛ سلام. خوش آمدید.

تنوع روش های لیفت صورت آدمو گیج می کنه و این سوال رو به ذهن میاره که چرا اینهمه روش متفاوت و اینکه کدومشون برا لیفت بهتره؟ جناب گوگل بهمون میگه که مردم درباره مقایسه هایفو، آراف فرکشنال میکرونیدلینگ، و مزوتراپی زیاد می پرسن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متن زیر بسیار جامع ولی خلاصه هست. تمام روش های جوانسازی رو مقایسه و نکات قوت و ضعف هر کدوم رو اشاره می کنیم. در واقع، به همه دغدغه های شما درباره انتخاب بهترین روش لیفت صورت پایان میدیم. چند دقیقه کوتاه با ما همراه باشین.

فیلم اندولیفت جوانسازی صورت در مرکز شریعتی تهران

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

کدوم روش بهترین روش برای لیفت صورت هست؟ جراحی لیفت؟ هایفو؟ آر اف فرکشنال؟ میکرونیدلینگ؟ مزوتراپی؟ بوتاکس؟ ژل و فیلر؟ فوتونا؟ …

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

جواب این سوال ها بستگی به خیلی چیزا داره:

اینکه سن و میزان پیری و شلی و افتادگی پوست شما چقدر باشه؟ برای مثال، چین و چروک هاتون سطحی باشن یا عمیق یا متوسط،

اینکه در هر روش لیفت، میزان نفوذ امواج روی پوست و زیر پوست تا چه وسعت و عمقی باشه،

بودجه شما چقدر باشه چون بعضی روش های جوانسازی گرونتر هستن،

اینکه ژنتیک، مقاومت و نوع پوست و شرایط دیگه پوستی و نتایج آنالیز زیر پوستی چی  باشه. برای مثال، یه پوستایی به مواد ژل و بوتاکس حساسیت دارن و باید از یه روش دیگه کمک گرفت.

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

نکته: بهترین روش برای لیفت صورت روشی هست که پزشک متخصص و مجرب پوست یا جراحی پلاستیک برای خود شما توصیه می کنه. تصویر بالا نشون میده که پوست یه شبکه پیچیده از مویرگ ها و رگ های خونی و لنفاوی، اعصاب حیاتی، بافت چربی و غیره رو داره. فقط یه متخصص پرتجربه می تونه میزان جوابدهی پوست شما به یک روش خاص رو از قبل پیش بینی کنه.

و اما بهتره انواع روش ها رو مقایسه کنیم تا بدونیم کدومشون برای شما بهتر جواب میده (عنوان بعدی).

هایفو بهتره یا جراحی لیفت صورت؟

مقایسه بین هایفو و جراحی لیفت پوست:

  1. هایفو خیلی ارزونتر از جراحی لیفت صورت، گردن و ابروهاست.
  2. هایفو عوارض خاصی نداره مگه یه مقدار کبودی و تورم موقتی دو هفته ای؛ اما جراحی لیفت در بهترین حالت بدون این عوارض نیست: درد و تورم، زخم، حساسیت به ماده بیهوشی مثل تهوع و بی حسی بدن، خونمردگی، و گاهی عفونت.
    نکته: البته عوارض جراحی لیفت ابروها و گردن خیلی کمه.
  3. گرچه جراحی لیفت رو ثروتمندان انتخاب میکنن، درد زیادی رو باید تحمل کنن و تازه بعضی عوارضش رو نمیشه از قبل پیش بینی کرد.
  4. هایفوتراپی رو باید چند جلسه مداوم پیگیری و تکرار و تمدید کنین. به عبارتی، ماندگاری هایفو فقط تا چند ماهه. اما جراحی لیفت ماندگاری چند ساله داره.
  5. در کل، یه خانوم شصت هفتاد ساله بهتره سطح توقع خودش رو از هایفو پایین تر بیاره چون هایفو روی پوستایی با پیری زیاد عالی جواب نمیده. اما برای پوست های بین 30 تا 45 سال یا کمی بیشتر خیلی خوبه.

خلاصه مقایسه هایفو و جراحی لیفت: اگه دنبال ماندگاری چند ساله ولو با عوارض هستین و هزینه براتون مهم نیست، جراحی لیفت صورت خیلی بهتره.
اگه بدنتون تحمل عوارض زخم و برش با چاقو و داروهای بیهوشی و بی حسی رو نداره و پول کافی ندارین، هایفو خیلی بهتره. هر چند ماه یه بار هایفو رو تمدید می کنین و خیالتون هم از بابت عوارض برش و زخم و عفونت راحته. فقط کافیه مرکز خوبی انتخاب کنین.

جدول مقایسه هایفوتراپی با جراحی لیفت صورت

ماندگاری و اثرات بلندمدتبازدهی و درصد جوابدهیریسک و عوارضمدت زمان بهبودیهزینهتهاجمی یا غیرتهاجمی
طبق همان مطالعه، ماندگاری هایفو و بهبود قیافه تا شش ماه خوب بوده. ممکنه به تمدید نیاز داشته باشین.طبق یه مطالعه جامع، 94 درصد از متقاضیان هایفو از نتایج لیفت صورت با هایفو راضی بودن. نتیجه بعد از سه ماه رضایت بخش بوده.مقدار جزیی قرمزی و تورم زودگذرنیازی به دوران نقاهت و استراحت نیستدر مقایسه با جراحی لیفت هزینه بسیار پایین تری داردغیرتهاجمی، بدون برش و زخمهایفوتراپی
حدود 98 درصد از بیماران از نتایج شگفت انگیز لیفت صورت بعد از گذشت یکسال متعجب شدن.عوارض درد، بیهوشی، خونریزی، عفونت، لخته خون، زخم، و ریزش موها در محل جراحی و برشبین 2 تا 4 هفتهحدودا هزینه ای از هفت تا هشت برابر هایفو دارهروش تهاجمی همراه با زخم، برش چاقو و بخیهجراحی لیفت صورت

لینک مقاله کامل هایفوتراپی صورت اینجاست:

لینک بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران: هایفو صورت، شکم


هایفو بهتره یا اراف-هایفو بهتره یا آر اف

مقایسه ی آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ با هایفوتراپی:

1. اگه چین و چروک و افتادگی پوست شما در حد زیر متوسط باشه آر اف نتیجه میده. ولی برای افتادگی متوسط به بالاتر، هایفو بهتر از آر اف سوزنی هست.

نکته: امواج رادیوفرکانسی (آر اف) شبیه لیزر هست و به کمک سوزن های سر دستگاه در عمق حداکثر 3 میلی متر زیر پوست نفوذ پیدا می کنه. در عمق بیشتر از 3 میلی متری اثر گرمایی ش رو از دست میده. اما سریع پوست رو سفت می کنه.
تکرار جلسات آر اف: 6 تا 8 بار در ماه و بعد یکی دو بار در سال کافیه.

2. هایفو لیزر نیست بلکه امواج مافوق صوت هست. قدرت نفوذ امواج هایفو در مقایسه با فرکشنال رادیوفرکانسی بیشتره. بعد از گذشت سه ماه، نتایج کلاژن سازی ظاهر میشه.

3. هایفو چون اثربخشی بالاتری داره گرونتر از آر اف هست اما ممکنه بعضی پوست ها حساس باشن و همون آر اف براشون بهتر جواب بده. به عبارتی، با هایفو دچار عوارض بشن ولی با ملایمت آر اف نه.

4. برای رفع چین و چروک های عمقی، هایفو رو توصیه می کنیم.

5. ایمنی هایفو بالاتر از آر اف هست.
یک جلسه هایفوتراپی= 6 تا 8 جلسه آر اف فرکشنال سوزنی

خلاصه: اگه پوست شما حساس نیست، افتادگی و شلی متوسط به بالاتر دارین، پول هایفو رو دارین، هایفو بهتره. و اگه جزو پوستهای حساس با میزان افتادگی ملایم تا زیر متوسط هستین و بودجه کافی ندارین، آر اف رو توصیه می کنیم.


هایفو بهتره یا مزوتراپی؟

مزوتراپی یعنی تزریق یه سری مواد مغذی و ویتامینه و آبرسان و کلاژن ساز به لایه وسطی زیر پوستمون. مزوتراپی شبیه بوتاکس عمل می کنه و مواد با سرنگ تزریق میشن. بستگی به هدفتون، مواد مزو یه سری ترکیبات و خاصیت های جداگانه دارن. هر دکتری ممکنه از یه سری مواد یا برندهای متفاوت استفاده کنه. کاربردهای مزو عبارتن از: رفع چین و چروک، رفع تیرگی و لک صورت، جوانسازی و کلاژن سازی پوست صورت، پر کردن گودی ها و حجم های خالی صورت چون مواد فیلر مثل اسید هیالورونیک هم در مزو به کار میرن.

مقایسه هایفوتراپی و مزوتراپی:

1. هایفو برای رفع چین و چروک عمقی خیلی کاربردی تر از مزوتراپی هست.مزو برای رفع چین های ریز جواب میده ولی به تکرار جلسات نیاز هست.

2. هایفو ایمن تره چون مورد تایید FDA هست و مطالعات بیشتری درباره ایمنی هایفو انجام شده. اما مزوتراپی تثبیت نشده و بعضی عوارضش هنوز مورد بحثه چون واکنش های بدن هر شخص به مواد مزو متفاوته و نیمشه نظر قطعی داد. البته خودِ مواد مزو به صورت جداگانه مورد تایید FDA هستن ولی ترکیبی شون رو پزشکان به صورت تجربی پیشنهاد می دن.

3. برای لیفت پوست صورت، در صورتی که پوست شما با عمق نفوذ امواج هایفو مشکلی نداشته باشه، هایفو توصیه میشه. با هایفو یکی دو جلسه در سال برای لیفت جواب میده اما با مزو تعداد جلسات چند برابر طول میکشه.

نکته: عمق تزریق مواد مزوتراپی در لایه میانی پوست از 1 تا 4 میلی متر و گاهی تا 6 میلی متر هست. بهتره بیش از 4 میلی متر تزریق نشه مگه اینکه پوست با این عمق سازگار باشه؛ عمق بیشتر از 4 میلی متر دقت می خواد تا آسیبی به اعصاب و رگ های خونی مهم در زیر پوست وارد نشه.


هایفو بهتره یا بوتاکس؟

آیا درسته که بهترین روش برای لیفت صورت بوتاکس هست یا خیر؟

دوست عزیز، کاربرد بوتاکس برای از بین بردن خط اخم و چین های پیشانی و در کل بیشترین فایده بوتاکس برای یک سوم بالای صورت هست. کار اصلی بوتاکس فلج یا ضعیف کردن عضلات اخم کننده صورت هست. ممکنه همزمان با بوتاکس لیفت ابرو هم انجام شه. لیفت ابرو با بوتاکس دقت می خواد.
گاهی از تزریق بوتاکس در دوز پایین برای رفع چین و چروک دور چشم، خطوط گوشه دهان و جوانسازی پوست چانه استفاده میشه.

بوتاکس روی سستم عصبی حرکتی اثر می گذاره و سیگنال های عصبی که عضله رو منقبض می کنن رو مختل می کنه. در واقع، ماده ی بوتاکس روی ماده ی استیل کولین اثر می گذاره و جلوی ترشح اونو میگیره. استیل کولین یه پیام رسان شیمیایی هست که وظیفه ی کوتاه تر کردن و منقبض کردن ماهیچه ها یا همون عضلات رو بر عهده داره.

هایفو برای سفت سازی پوست شل و افتاده (30 سال به بالا و در حد ملایم تا متوسط) و رفع چین و چروک های عمیق صورت حرف اول رو می زنه. دقت هایفو در هدف گیری بافت مشکل دار خیلی بالاست و هیچ آسیبی به بافت سالم پهلویی وارد نمیشه. اگه افتادگی پوست شما بالای متوسط باشه و جراحی لیفت براتون هزینه بردار و پر عوارض باشه، می تونین چند جلسه هایفو با فواصلی که پزشک تعیین می کنه انجام بدین.

نکته مهم: و اما افرادی که شلی و افتادگی پوست صورت و گردنشون خیلی زیاده یا آفتاب سوختگی شدید دارن اصلا گزینه خوبی برا هایفوتراپی نیستن.

لیفت ابرو با بوتاکس یا هایفو؟

خلاصه: برای لیفت گونه، ابرو و پلک ها، هایفو گزینه بسیار مناسبی هست. گرچه بوتاکس لیفت ابرو داریم، هایفو رو توصیه می کنیم.

نکته لیفت ابرو: البته فراموش نکنیم که عمق نفوذ امواج هایفو زیادتره و اگه پوستتون حساس هست همون بوتاکس بهتره.


هایفوتراپی بهتره یا اندولیفت صورت؟

گاهی دو روش جوانسازی آنقدر عالی هستن که نمیشه گفت کدومشون بهتره. اما در عین حال، هایفوتراپی و لیزر اندولیفت هم نقاط مشترک دارن و هم کاربردهای مخصوص به خود.

هایفو برای سفت سازی پوست و رفع شلی و افتادگی و همچنین برای رفع چین و چروک های عمقیپوست خیلی خوب جواب داده.

از طرفی، لیزر اندولیفت هم از نظر کمک به رفع شلی قسمت زیرین صورت مثل غبغب، گونه ها، دهان، خط فک و گردن خیلی خوب جواب داده. منتها لیزر اندولیفت با عضله سروکار داره. یعنی، با بالا کشیدن عضله به کمک فیبر نوری نازک (بین 200 تا 300 میکرون) و اتصال این فیبرها به میکروفیبر لیزری.
یه فیبر نوری در عمق زیر پوست قرار داده میشه و امواج لیزر به کمک این فیبر به بافت شل و افتاده ی زیرین انتقال داده میشن. طول موج لیزر 1470 نانومتر دایود هست.

اگه پزشک کاربلد باشه و فیبر نوری رو زیر پوست (از فک تا بناگوش) درست هدایت کنه هیچ عارضه خاصی رو تجربه نمیکنین.

تفاوت هایفو با اندولیفت:

  1. نور لیزر با امواج مافوق صوت فرق داره. اندولیفت تا عضله میرسه و هایفو تا لایه های میانی و عمقی زیر پوست میرسه. هر چه میزان شلی پوست شما بیشتر باشه، فیبر به نقاط عمقی تری (حتی تا عضله) متصل میشه.
  2. هایفو برا لیفت ابرو و پلک بالا هم استفاده میشه ولی اندولیفت چون لیزر هست برای جوانسازی پلک پایین و بیشتر برا نیمه پایین صورت (چانه، گردن، غبغب و زیر گوش…) کاربرد داره.
    هم از هایفو و هم از اندولیفت برا آب کردن چربی اضافه شکم و زیر بازو و پهلوها استفاده میشه.
    نکته: در نهایت، برای لیفت صورت، نظر پزشک درباره ی اینکه کدام روش برای شما بهتر جواب می دهد و با پوست شما سازگارتر است مهم می باشد. برخی متخصصین ترکیب هافو با اندولیفت (در جلسات جداگانه) رو پیشنهاد می دن. از نظر ایمنی هر دوشون خوبن اما مهارت پزشک برای اجرای هایفو و به خصوص اندولیفت خیلی مهمه. ضمن اینکه لیزر دایود با طول موج 1470 متری باید به نوع پوست شما بخوره.
    در هر دو روش، با شرایط زیر نه هایفو انجام بدین نه اندولیفت:
    ◊ بارداری و شیردهی
    ◊ مصرف داروهای تداخل کننده با لیزر یا تداخل کننده با هایفو (مثل رتینوئید ضد آکنه فعال)
    ◊ عفونت و ضایعه پوستی در محل هایفو یا اندولیفت
    ◊ بیماری خودایمنی، اختلال سیستم لنفاوی، بیماری عروقی

هایفو بهتره یا لیفت با نخ؟

هایفو بهتره یا لیفت با نخ؟

در لیفت با نخ، سوراخ کوچکی در پوست ایجاد میشه.  نخ با لوله کانولا زیر پوست شل و افتاده وارد میشه و اونو به بالا میکشونه. نخ بعد از مدتی جذب پوست میشه.

جنس، نوع، اندازه، قطر و طول نخ ها با همدیگه متفاوته: سیلوئت یا سیلوهت، نخ خاردار، 360 درجه، pdo، جذبی و غیره. پزشک با بررسی آناتومی و شرایط پوستتون یه تعداد نخ رو در نظر می گیرن.
بعد ازلیفتینگ با نخ جنس خوبی مثل pdo، پوستتون متورم میشه که نشونه خوبی از شروع فرآیند کلاژن سازی هست. از لیفت نخ برا بالا کشیدن ابرو، گونه، گردن و چوست صورت استفاده میشه.

لیفتینگ نخ مثل هایفو برای پوستی با پیری ملایم تا متوسط خوب جواب میده. از نظر عوارض، هایفو ظاهرا راحتتر از لیفت با نخ هست اما بستگی به نوع پوست و حساسیت های خودتون هم داره.

لیفت با نخ یه سری مراقبت های خاص لازم داره: ورزش سنگین نکردن، به پشت خوابیدن در چند روز اول، دهان رو زیاد باز نکردن…

جدول زیر یه مقایسه جالب بین هایفو و لیفت با نخ رو نمایش میده:

مقایسههایفوتراپیلیفت با نخ
با امواج مافوق صوت کار می کنهنخ های قابل جذب در زیر پوست
تهاجمی یا غیرتهاجمیهیچ برش زخم و تزریقی در کار نیستتزریق میشه
مزایاسفت سازی تمام پوست صورتلیفت و بالا کشیدن مناطق مورد نظر
مدت زمان انتظار برای اثرگذاریظرف 2 تا 3 ماه بعد از انجام هایفوخیلی فوری
ماندگاریحدود یکسالحدود یکسال
عوارض جانبیاحساس سوزن سوزن شدن موقتیرنگ پریدگی و معلوم بودن جای نخ ها در اوایل
اثرات منفی دیگرکبودی و معلوم بودن جای سوزن موقتیدرد و تورم ملایم
احساس درددرد خیلی کمدرد آن در مقایسه با هایفو 2 تا 3 برابر است
کاندید  مناسبپوست شل و افتاده در حد ملایم تا متوسط و یه سری افراد نباید هایفو کنن که در بالا اشاره شدهافرادی که عجله دارن و لیفت فوری رو دوست دارن
کاندید نامناسبافرادی با شلی و افتادگی یبش از حد پوست که بیاد چندین جلسه تکرار کنن و یا از روش های جراحی لیفت یا ترکیبی کمک بگیرنافرادی که از تزریق ترس دارن یا حساسیت پوستی به تزریق دارن

دوستان عزیز، یه مقاله بسیار جامع درباره ی لیفت با انواع نخ نوشتیم که کمک می کنه بهترین پزشکان و مراکز لیفت نخ رو بدون تبلیغات تشخیص بدین.

لینک مقاله ی لیفت صورت با نخ


بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

دوست خوبمون، بهترین مرکز لیفت صورت در تهران از ویژگی های زیر برخورداره که کامل به نفع خود شماست:

تمام روش های جوانسازی رو به نحو احسن اجرا می کنه چون هر روشی به نوبه خود موثر هست.

طبق بودجه ی شما بهترین روش مناسب پوست شما رو پیشنهاد خواهد داد.

از دانش پزشک یا پزشکان مجرب پوست و جراحی پلاستیک با تجربه چندین ساله در اجرای تمامی روش های نوین و معتبر جوانسازی برخورداره.

بهترین دستگاه های رزو دنیا رو در مرکز داره. زیرا کیفیت دستگاه در نتیجه کار تاثیر زیادی داره. به خصوص در حیطه ی لیزر و هایفوتراپی و آر اف فرکشنال.

از بهترین مواد و محصولات مزوتراپی، بوتاکس و ژل استفاده می کنه

از کادر خوشرو، متعهد و پاسخگو و پیگیر بهره منده.

لینک تماس با بهترین مرکز لیفت صورت در تهران-بهترین روش لیفت برای صورت

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

اکبری زاده، عضو دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

تمامی مطالب فوق از بهترین منابع پزشکی زیبایی استخراج شده و ترجمه لفظی و کپی نمی باشد.

از همراهی شما خرسندیم و سلامت باشید.

4.2 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments