تزریق ژل پروفایلو در تهران

جوانسازی پوست با تزریق پروفایلو | بهترین مرکز تزریق ژل پروفایلو در تهران

هنگامی که صحبت از جوانسازی پوست می شود ، جدید ترین روش درمانی ترمیم پوست ، یعنی پروفایلو (Profhilo) ، ثابت کرده است که دنیای زیبایی شناسی را به طور شگفت انگیزی متحول است. تزریق پروفایلو یک روش جوانسازی جدید و غیر جراحی انقلابی است که نه تنها به خطوط صورت و چین و چروک پوست تان پایان می بخشد ، بلکه منجر به بهبود شلی پوست و بهبود تون ، بافت و آبرسانی پوست نیز می شود. این درمان بر روی بیمارانی انجام می شود که علائم قابل توجهی از پیری پوست دارند.

 

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو نی نی سایت

پروفایلو (PROFHILO®) محصول تزریقی جدیدی است. شرکت وارد کننده ژل پروفایلو IBSA است که یک شرکت دارویی و بسیار معتبر در زمینه تولید اسید هیالورونیک (HA) می ‌باشد، ارائه شده است. تکنولوژی این شرکت به صورتی است که از ماده خام تا محصول نهایی کنترل کاملا بر پروسه تولید وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این شرکت با توجه به دانش بالای خود در رابطه با اسید هیالورونیک ، محصول جدیدی تولید کرده است که در انحصار (Patent) این شرکت بوده و توانسته است به غلظت 64 میلی گرم اسید هیالورونیک در یک سرنگ برسد. اسید هیالورونیک ملکولی است که سال ها مورد مطالعه و بررسی بوده و ویژگی ‌های آن کاملا شناخته شده است.

با افزایش سن ، پوست ما کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. کلاژن و الاستین بلوک های ساختاری هستند که پوست را سالم و پر نگه می دارند. پروفایلو از فن آوری های پیشرفته ثبت شده ای برای کمک به بازسازی پوست استفاده می کند. این ماده از اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده است. اسید هیالورونیک به طور موثری تولید کلاژن طبیعی و الاستین را برای تجدید قوا و انرژی پوست تحریک می کند. به دلیل کندی ترشح اسید هیالورونیک ، چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند و همین تحریک است که منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت بافت پوست می شود. در حال حاضر پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی هر چهار نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند و همین امر ، آن را به یک درمان جوانسازی بی نظیر تبدیل کرده است.

با تزریق پروفایلو طی حدوداً 2 جلسه ، متوجه نتایج قابل مشاهده و چشمگیری خواهید شد. این درمان همچنین گزینه ای خارق العاده ای برای کسانی است که می خواهند با پیری و خستگی پوست مقابله کنند و حجم از دست رفته صورت خود را بازیابند.

 

فیلم تزریق پروفایلو

فیلم تزریق ژل پروفایلو را در زیر مشاهده نمایید:

 

مشکلات پوستی که با تزریق ژل پروفایلو درمان می شود

تزریق ژل پروفایلو در تهران
  • جوانسازی کلی صورت
  • شلی و افتادگی صورت
  • شلی و افتادگی پوست گردن
  • بافت چین خوردگی بر روی گردن
  • جوانسازی دست

 

نحوه تزریق پروفایلو | آموزش تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو نی نی سایت

از آنجاییکه اسید هیالورونیک به کندی آزاد می شود ، این درمان اسید هیالورونیک با تحریک 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین عمل می کند و همین تحریک است که باعث بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست می شود. کل پروسه تزریق پروفایلو در عرض کمتر از 10 دقیقه به طول می انجامد.

ژل پروفایلو به جای جایگزین کردن حجم از دست رفته و یا ایجاد لیفت حجمی مانند سایر فیلر های پوستی ، به دلیل پخش پذیری بالا ، قادر به ایجاد حجم در بافت مورد نظر است.

این ویژگی پروفایلو ، آن را به عنوان یک درمان ایده آل برای بهبود خاصیت ارتجاعی و سفت شدن نواحی ای مانند گردن ، اطراف دهان و دست ها بدون ایجاد ظاهری مصنوعی ، مبدل ساخته است.

پروفایلو در 5 نقطه از هر طرف صورت تزریق می ‌شود. این نقاط توسط شرکت تولید کننده و با همکاری تعداد زیادی از پزشکان متخصص پوست، تعیین شده ‌اند. با تزریق پروفایلو طی حدوداً 2 جلسه ، متوجه نتایج قابل مشاهده و چشمگیری خواهید شد. این درمان همچنین گزینه ای خارق العاده ای برای کسانی است که می خواهند با پیری و خستگی پوست مقابله کنند و حجم از دست رفته صورت خود را بازیابند.

بیشتر مراجعین برای مستحکم سازی پوست صورت و ناحیه دکلته (گردن و قفسه سینه) درخواست تزریق پروفایلو دارند و همین موضوع ، به خوبی نشان دهنده محبوبیت بالای این درمان به شمار می رود. تزریق ژل پروفایلو به میزان قابل توجهی منجر به سفت شدن پوست می شود و فقط در 8 هفته اثر لیفت بین گونه و چانه را حاصل می کند. جهت دستیابی به نتایج مطلوب ، توصیه می کنیم که دو جلسه تزریق با فواصل 4 هفته ای انجام دهید.

 

مزایا و اثرات ژل پروفایلو

اثرات ژل پروفایلو
  • تون و بافت پوست را بهبود می بخشد
  • استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد
  • پوست را سفت و لیفت می کند
  • درخشش و شادابی پوست را بازیابی کنید
  • پوست را آبرسانی می کند

 

سوالات متداول در خصوص تزریق ژل پروفایلو

نحوه تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چگونه اثر می کند؟

Profhilo® یک روش جوانسازی پوست است و از فن آوری های ثبت شده و مهندسی شده ای برای “اصلاح و بازسازی پوست” استفاده می کند ، و یک درمان انقلابی در از بین بردن “چین و چروک ” محسوب می شود. این درمان به طور موثری تولید کلاژن طبیعی و الاستین شما را تحریک می کند تا پوست تان از درون بازسازی شود.

 

تفاوت بین پروفایلو و سایر فیلر ها چیست؟

ژل پروفایلو در مقایسه با پرکننده های پوستی ، تولید مثل سلول های بنیادی را افزایش می دهد. هم لایه های پوستی و هم چربی را به حالت طبیعی خود باز می گرداند و بدن را برای تولید چهار نوع کلاژن تحریک می کند. پروفایلو برخلاف فیلر های پوستی ، حجم بافت را افزایش نمی دهد. همچنین می توان از این ژل در بسیاری از مناطق بدن استفاده کرد که در آن استفاده از پرکننده ها نامناسب هستند.

 

نحوه تزریق پروفایلو چگونه است؟

بعد از مشاوره قبل از درمان ، پرستار یا پزشک معالج شما برای راحت تر شدن درمان ، یک کرم بی حس کننده بر روی ناحیه اعمال می کنند.

سپس 2ml ابتدایی ژل پروفایلو با استفاده از تکنیکی به نام BAP (BIO AESTHETIC POINTS) تزریق می شود ، روش BAP  5 نقطه در هر طرف صورت است که محل ورود سرنگ می باشد.

این تکنیک که به دلیل مستعد بودن آن در برابر آتروفی پوستی ناشی از پدیده پیری ایجاد می شود ، در قسمت یک سوم تحتانی صورت تزریق می شود.

آموزش تزریق پروفایلو

آیا عوارض جانبی دارد؟

بلافاصله پس از درمان ممکن است قرمزی در محل تزریق وجود داشته باشد و همچنین ممکن است در ناحیه تحت درمان خارش ، حساسیت به لمس و تورم را تجربه کنید. این عوارض به طور کلی طی 24 ساعت از بین می رود.

 

چند جلسه درمان لازم است؟

برای حصول بهترین نتیجه توصیه می کنیم به طور کل 4 ml از ژل پروفایلو را دریافت کنید. بدین ترتیب که 2ml در اولین جلسه درمان و 2ml دیگر یک ماه پس از اولین درمان تزریق شود. در بعضی موارد که علائم پیری شدیدتر است ، ممکن است شما به 8 میلی لیتر تزریق محصول در طی 4 جلسه نیاز داشته باشید.

 

اثرات ژل پروفایلو چه مدت طول می کشد؟

نتایج می تواند فوری باشد. همه مراجعین بلافاصله بعد از تزریق شاهد جوانسازی قابل مشاهده و طبیعی پوست شان خواهد شد. استحکام ، الاستیسیته و کیفیت کلی بهبود یافته پوست تا شش ماه پس از درمان قابل مشاهده است.

 

نتایج تزریق پروفایلو چگونه است؟

استحکام ، الاستیسیته و کیفیت کلی بهبود یافته پوست می تواند تا شش ماه پس از درمان قابل مشاهده باشد ، اما در عین حال این موضوع به میزان بازسازی مورد نیاز ، سن و سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. براي حصول بهترين نتيجه ، درمان دوم 2 ميلي ليتر یک ماه پس از اولين درمان توصيه مي شود. بسته به پاسخ بدن تان به درمان ، می توان برنامه های درمانی را ترتیب داد.

 

قیمت و هزینه تزریق پروفایلو چقدر است؟

از آنجایی که این درمان نسبتا جدید است ، هزینه مصوبی برای آن در نظر گرفته نشده است. با این حال برای اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل پروفایلو می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

 

بهترین مرکز تزریق ژل پروفایلو در تهران

مرکز تزریق ژل پروفایلو

امیدواریم این مطلب توانسته باشد تمامی ابهامات شما عزیزان را درباره تزریق ژل پروفایلو مرتفع ساخته باشد. چنانچه در فکر تزریق این ژل هستید ، به شما مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تزریق فیلر به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

laserandskin

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments