تزریق چربی به لابیا و پوبیس

تزریق چربی به لابیا و پوبیس برای تقویت شادابی جنسی در رابطه زناشویی

تزریق چربی به لابیا و پوبیس

تزریق چربی به لابیا

سلام. وقت به خیر. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع متن: واژن بی نقص با تزریق چربی و لابیاپلاستی 

مستندی درباره ی واژن زیبا و بی نقص 

مستند The Perfect Vagina در سال 2008 در انگلستان ساخته شده و به معنی واژن بی نقص می باشد.
این مستند درباره ی جراحی زیبایی واژن هست. خانم هایی با شرایط مختلف در این مستند شرکت کرده و مصاحبه میکنن. برای مثال، درباره ی رابطه جنسی، نظرزنان درباره ی شکل واژن خود، آیا روسپی خانه های لندن باید قانونی شوند، آیا مردان زنان رو به عمل لابیاپلاستی و زیبایی واژن مجبور میکنن و غیره. 

متخصصین جراحی لابیاپلاستی در این فیلم درباره ی نارضایتی زن ها از شکل واژن خود صحبت میکنن و اینکه تعداد مراجعین لابیاپلاستی و تزریق چربی به واژن رو به افزایش هست.

در یه سری مصاحبه ها، نظراتی مبنی بر غیر ضروری بودن لابیاپلاستی عنوان میشه. 
مصاحبه کننده ها از قشرها و در موقعیت های متفاوتی هستن: زنان شیرده، زنانی که عمل لابیاپلاستی انجام دادن، مادرانی از نسل های قبلی، جراحان زیبایی، شوهران و شرکای جنسی مخالف، کارگران زن و مرد و غیره.

جمع بندی نظرات اینه که عمل زیبایی واژن یه حق انتخاب شخصی و اراده فردی ست. 
 
عکس واژن لابیا و پوبیس

جوانسازی واژن با لابیاپلاستی و تزریق چربی

پوست واژن مانند پوست بقیه اعضای بدن دچار پیری، شلی و افتادگی و از دست رفتن حجم میشه. این مشکلات به علت زایمان، افزایش سن، کاهش وزن، یائسگی و این قبیل رخ میدن.
همین طور که برای رفع گودی های پوست ژل تزریق میکنیم، برای جبران حجم از دست رفته ی پیوبیس و لابیا ماژور نیز میتونیم چربی تزریق کنیم.  چربی در واقع به بخش های پوبیس و لابیا ماژور تزریق میشه.

بعضی خانم ها از شکل واژن و لابیای خود اصلا رضایت ندارن. بعضی دیگه به هر دلیلی میخوان آلت تناسلی زیباتری داشته باشن. دو روش عمده برای تغییر شکل ظاهری قسمت تناسلی  وجود داره: عمل جراحی لابیاپلاستی و یا روش غیر جراحی تزریق چربی به لابیا و پوبیس.

تعریف لابیاپلاستی:

لابیا به لبه های کوچک (مینور) و بزرگ (ماژور) که قسمت بیرونی واژن رو احاطه کردن گفته میشه (تصویر بالا). 

هیچ دو زنی در دنیا پیدا نیمشن که اندازه لابیاشون با هم یکی باشه. 

لابیا با کلیتوریس فرق داره گرچه به هم پیوسته هستند. هر دوشون در تحریک جنسی نقش دارن. اما در جراحی منظور این نیست که کل لابیا حذف میشه بلکه گوشت اضافه، شل و آویزان و مزاحم برداشته میشه. به عبارتی، فقط یه مقدار در حدی که زشتی آلت از بین بره و مشکلی پیش نیاد برش داده میشه. وجود یه مقدار از لابیا برای جلوگیری از نفوذ میکروب و باکتری به داخل واژن لازمه.

 

حجم دهی و رفع تیرگی واژن با تزریق چربی به لابیا و پوبیس 

حجم چربی و کلاژن زیر پوستی در ناحیه تناسلی با افزایش سن، تغییرات هورمونی مانند کاهش استروژن، کاهش وزن، زایمان، یائسگی و غیره رفته رفته کاهش پیدا میکنه. خوشبختانه با علم زیبایی نوین میشه این حجم از دست رفته رو با تزریق چربی جبران کرد.

تزریق چربی اینطوریه که ابتدا مقداری چربی از بدن خود شما از نواحی مناسب در یکی از مناطق پهلوها، ران ها، شکم و غیره برداشت میشه. برداشت چربی به یکی از روش های لیپوساکشن، برای مثال لیپوماتیک یا به روش دستی با سرنگ، انجام خواهد شد. 

این چربی پس از خالص سازی به نواحی لابیا ماژور (لب بزرگ) و پوبیس تزریق خواهد شد. با شروع فرآیند کلاژن سازی در نواحی تزریق، پوست واژن نیز روشن تر و سفیدتر خواهد شد. 

نکته: برای تزریق چربی به واژن حتما پزشک متخصص و مجرب رو انتخاب کنید. 

بهترین متخصص جراحی لابیاپلاستی و تزریق چربی به واژن در مراکز شریعتی و قیطریه در تهران 

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی به لابیا هستند؟

برای تزریق چربی به لابیا، فرد باید از سلامت نسبی و وزن مناسب برخوردار باشه. افراد مبتلا به بیماری های خاص و اختلالات خونریزی بهتر است از قبل حتما با پزشک مشورت کنن. 

نکته: هیچکدام از عمل های لابیاپلاستی و یا تزریق چربی به لابیا و پوبیس آسیبی به سلامت دستگاه تناسلی و داخل واژن یا رحم نمیرسانند. این عمل ها با بیرون واژن سروکار دارند. 

جزییات روش تزریق چربی با لابیا ماژور و پوبیس 

تزریق چربی نیازی به بیهوشی، برش یا بخیه نداره. ابتدا باید چربی اضافه در یکی از نواحی عمده مانند شکم، پهلوها یا ران ها علامت گذاری بشه. این ناحیه ضدعفونی و با مواد لیدوکائین یا مواد دیگه بی حس میشه.
نکته: اگه به لیدوکائین حساسیت دارین، به پزشک بگین تا نوع ماده بی حسی رو تعویض کنن.

برای مایع کردن چربی و بیرون کشیدن اون از زیر پوست، محلول آدرنالین تامی سنت تزریق میشه. 
بعضی پزشکان مایع چربی رو با سرنگ بیرون میکشن و بعضی دیگه از یکی از دستگاه های استخراج چربی مانند لیپوماتیک، لیپوست بادی واتر جت یا غیره کمک میگیرن. البته واژن به چربی زیادی نیاز نداره و به همین دلیل اغلب دکترها برداشت چربی رو به صورت دستی انجام میدن.

چربی برداشت شده ابتدا باید تصفیه شود. خالص سازی چربی دقت و تجربه میخواد. بنابراین، پزشک مجرب یا مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین.

کل مراحل تزریق چربی یکی دو ساعت طول میکشه. 

ماندگاری تزریق چربی به واژن

میانگین ماندگاری سه تا شش ماه هست. ماندگاری تزریق چربی به میزان جذب چربی توسط بدن خود شما بستگی داره. شما میتونین هر چند ماه یکبار تمدید کنین.

تزریق چربی به لابیا بهتره یا تزریق ژل به واژن؟

ماندگاری تزریق چربی بیشتره. تزریق ژل ممکنه عوارض بیشتری در پی داشته باشه. بستگی به حساسیت و واکنش بدن به ژل پر کننده ی اسید هیالورونیک داره. 

البته در عین اینکه تزریق چربی ساده به نظر میاد، باید به دست متخصص کاربلد انجام بشه. پزشک نقاط تزریق و عمق و دوز تزریق رو انتخاب میکنن تا هیچگونه آسیبی به شبکه اعصاب و مویرگ های زیرپوستی وارد نشه. 

مراقبت ها و اقدامات قبل و بعد از تزریق چربی به لابیا و پوبیس

  1. عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون  از دو هفته قبل تا دو هفته بعد از عمل. برای مثال، آسپرین، وارفارین، ایبوپروفن، ویتامین E و غیره.
  2. عدم مصرف سیگار، الکل، مواد روانگردان و غیره حداقل از دو هفته قبل تا دو هفته بعد از عمل
  3. رعایت بهداشت تناسلی و حمام و شیو
  4. مصرف مایعات زیاد
  5. بعد از عمل تا مدتی به ناحیه تناسلی فشار وارد نشه. برای مثال، اجتناب از رانندگی، نشستن زیاد، وان و جکوزی (تا یک ماه)،  رابطه جنسی تا یک هفته، ورزش و بلند کردن اجسام سنگین.
  6. مصرف غذاهای پرکالری اما کم نمک

انجام لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به واژن در مرکز شریعتی تهران

مراکز لیزر و زیبایی شریعتی و قیطریه در تهران اپلاستی از روش های منحصر به فردی برای عمل های زیبایی استفاده میکنند. یک مثال پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ همزمان با مزو غیرتزریقی ست.

شما میتونین لابیاپلاستی رو همزمان با تزریق چربی در مرکز شریعتی یا قیطریه انجام بدین. 

بهترین دکتر لابیاپلاستی و تزریق چربی به لابیا و پوبیس در تهران

عوارض تزریق چربی به لابیا و پوبیس*

عوارض تزریق چربی موقتی بوده و جای نگرانی ندارند. برخی عوارض احتمالی عبارتند از:

کمی کبودی

درد موقتی

التهاب و تورم 

اگه تزریق چربی به درستی انجام نشه و یا مراقبت های بهداشتی رعایت نشه، عوارضی مانند عفونت یا گلوله گلوله شدن نیز ممکنه اتفاق بیافته.

 

نظرات درباره لابیاپلاستی و عمل زیبایی واژن با تزریق چربی

برگردیم به مستند واژن بی نقص ساخت انگلیس

به نظر متخصصین و جراحان زیبایی، انجام لابیاپلاستی یا انجام ندادنش یه مسئله شخصی و مربوط به نگرش خود خانم درباره ی بدنش هست. اگه خانمی قراره با انجام عمل های زیبایی واژن احساس بهتری از زیبایی بدنش داشته باشه، چه بهتر که این کارو انجام بده. اگه خانمی دوست نداره، انجام نده. مسئله حق انتخاب و آزادی تفکر فردی درباره ی بدن خود هست نه اجبار بیرونی.

به قول یه جراح، “هیچ کس حق نداره خانمی رو به لابیاپلاستی مجبور کنه. اگه ما پزشکان بتونیم کمکی از نظر روحی روانی به بیمار کنیم، این عمل رو  توصیه میکنیم؛ چرا که نه؟ پوست اضافه رو میشه با جراحی برش داد. کاری هم نداره و ما به راحتی و بدون عوارض انجام میدیم.”

نظر خانم هایی که این عمل رو انجام دادن مثبت بود. اونها کاری به عوارض و درد نداشتن. بیشتر به زیبایی واژن فکر میکردن و اینکه هم اکنون حس بهتری از ظاهر تناسلی خودشون داشتن.

یه خانمی میگه: من از گوشت اضافه ی واژنم خیلی بدم میاد. اصلا حس خوبی ندارم. مثل گل کلم میمونه و من ازش خوشم نمیاد. میخوام جراحی کنم تا زیبا بشه. 

خانم هایی درباره ی محبوبیت لیزر موهای زائد تناسلی حرف میزنن و لیزر رو با لابیاپلاستی و عمل های زیبایی واژن مرتبط میدونن. به عبارتی، وقتی که موهای زائد تناسلی رو  میزنی، دلت میخواد اون قسمت زیباتر باشه. بعدش میری و عمل میکنی تا زیبایی رو به دست بیاری.

تعدادی از خانم های نسل قبلی میگن که شکل آلت تناسلی زنانه بسیار متنوع هست. طبیعیه که بعضیا گوشت اضافه داشته باشن. قرار نیست همه جراحی کنن و یکدست باشن. قرار نیست همه اینکار رو به خاطر رضایت شریک جنسی انجام بدن. 
منظور این خانم ها اینه که بهتره با بدن خودشون راحت باشن و احساس امنیت کنن. به نظر اونها، مجله های پورنوگرافی یه شکل ثابت و مشابه از واژن های زنانه به نمایش میگذارن. احتمالا اثر پورنوگرافی سبب میشه بیننده شکل واژن خودش رو با اونها مقایسه کنه و احساس بدی نسبت به خودش پیدا کنه.

نظرات مراجعین مراکز زیبایی شریعتی و قیطریه درباره لابیاپلاستی و تزریق چربی به پوبیس

در ایران، تمایل خانم ها به عمل های جراحی لابیاپلاستی و تزریق چربی به پوبیس و لابیا افزایش یافته. گروهی تحت تاثیر تبلیغات زیبایی جنسی اینکار رو انجام میدن و گروهی دیگه در حقیقت از شکل واژن خود رضایت قلبی ندارن و یا ناهنجاری شکلی دارن.

در هر حال، این عمل ها زیر نظر متخصص مجرب هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه و عوارض خاصی ندارن. 

 

بهترین دکتر زیبایی در تهران، بهترین مرکز تخصصی لیزر و زیبایی در تهران

زیبایی حق هر انسانی ست و علم نوین دستیابی شما به زیبایی رو آسان کرده. 

با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان

2 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments