لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ | بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ

تا حدود چند سال گذشته، تنها راه حل مشکلات ناشی از شلی پوست و چین و چروک صورت و افتادگی گونه ها، جراحی لیفت صورت بود. اما اکنون روش های زیادی جایگزین جراحی شده اند. یکی از این روش ها لیفت صورت با نخ می باشد. این روش که روشی آسان تر و مقرون به صرفه تر از جراحی می باشد، هم اکنون طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. برای آشنایی بیشتر با این روش، در ادامه کمی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

لیفت صورت با نخ چیست

لیفت صورت با نخ چیست

لیفت با نخ روشی است که در آن پوست به وسیله نخ های مخصوصی که حاوی کلاژن هستند، بالا کشیده می شود. در این روش، پزشک به جای برش و حذف پوست شل صورت بیمار با جراحی، آن را  با کمک نخ، به سمت بالا کشیده و یا به اصطلاح لیفت می کند. نخ ها علاوه بر اینکه برایبالا کشیدن پوست ایده آل هستند، با تحریک “پاسخ بهبودی” بدن با پیری مقابله می کنند و باعث می شوند که بدن مقدار زیادی کلاژن را به مناطق تحت درمان برساند.
کلاژن به حمایت از “فاکتورهای رشد” که تأثیر زیادی بر وضعیت پوست ما دارند، کمک می کند. کلاژن علاوه بر اینکه برای ترمیم نواحی آسیب دیده استفاده می شود، به استحکام، حجیم شدن و لطیف نگه داشتن پوست نیز کمک می کند. با بالا رفتن سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتری تولید می کند، این روند به گونه ای است که کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی را شاهد خواهیم بود. همین امر عامل بزرگی در ایجاد چین و چروک های اضافی پوست است. در واقع با کم شدن تولید کلاژن، پوست دیگر قادر به حمایت کافی از بافت های زیرین خود نمی باشد و دچار افت می شود. تزریق کلاژن تازه به پوست صورت، در صورت خفیف بودن علائم شلی پوست، به آبرسانی پوست کمک کرده و از طریق تقویت پوست، عمل جوانسازی را انجام می دهد.
افرادی که به منظور تحریک کلاژن، لیفت با نخ را انجام می دهند، به تدریج شاهد تقویت رنگ و استحکام پوست صورتشان خواهند بود. نخ ها در زیر پوست شروع به کلاژن سازی نموده و پوست صورت شما به تدریج جوان و شاداب خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی کاملاً ساده است. این روش با قرار دادن سوزن همراه با نخ مخصوص حاوی کلاژن در زیر پوست شما انجام می شود. نخ به پوست شما چسبیده و اطمینان حاصل می شود که  با بافت عضلات شما محکم شده است.
پس از انجام این کار پاسخ بهبودی بدن شما شروع می شود. بدن شما یک ماده خارجی را تشخیص می دهد و تولید کلاژن را در منطقه ورود سوزن تحریک می کند. کلاژن،  شکاف های پوست را پر کرده و شادابی و جوانی بیشتری را به صورت شما باز می گرداند.
در واقع اثر اصلی روش لیفت با نخ، سفت شدن و جوانسازی پوست است. بعد از یک سال، با جذب نخ توسط پوست، این اثر شروع به کاهش می کند، اما پس از آن یک اثر جوانسازی ثانویه نیز وجود دارد که  3 سال یا بیشتر ماندگاری خواهد داشت.

فیلم لیفت صورت با نخ

انواع نخ های لیفت صورت

یکی از انواع نخ های مورد استفاده در لیفت صورت، نخ های PDO است. استفاده از این نخ ها روشی رایج می باشد و نتیجه استفاده از آن ها، سفت شدن و بالا رفتن بافت های نرم پوست از طریق افزایش کلاژن به وسیله این نخ ها است. این نخ ها دارای سه مدل هستند که در ادامه به آنها می پردازیم:

نخ های مونو یا تکی ( Mono Threads )

نخ تکی لیفت صورت

نخ های مونو نوعی رشته تک PDO هستند. این نخ ها صاف و بدون خار هستند. نرم بودن این نخ ها سبب می شود که پس از قرار دادن آنها در پوست، کمترین میزان التهاب را داشته باشند.
این نخ ها پس از ورود به پوست، به تدریج کلاژن سازی برای سفت شدن و جوان سازی پوست را فعال می کنند. 
از این نخ های سفت کننده پوست، عمدتا برای جوان سازی و تولید کلاژن در درمان لک شدن گردن، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت استفاده می شود. این نخ ها همچنین می توانند به گونه ها حجم دهند و به طور متوسط از 10 تا 30 نخ مونو به طور معمول برای هر منطقه درمانی جداگانه استفاده می شود.
اگر می خواهید پوستتان هم سفت شده و هم لیفت قابل توجهی داشته باشد، نخ های تکی را می توان با نخ های خاردار یا دندانه دار ترکیب کرد.

نخ کاگ یا خاردار ( Cog Threads )

نخ خاردار یا کاگ برای لیفت صورت

نخ های دندانه ای یا خاردار، شبیه نخ های مونو هستند اما حاوی خارهایی هستند که پس از ورود به پوست از طریق سوزن، به قسمت زیرین پوست متصل می شوند. با ورود 

با ورود آنها به پوست و قرار دادن آنها در محل مورد نظر، تشکیل کلاژن در اطراف نخ و خارهایش شروع شده و لیفت و جوانسازی پوست آغاز می شود.
از نخ های دندانه ای یا خاردار می توان به تنهایی یا در ترکیب با نخ های تکی استفاده کرد تا ساختارسفت تر و صاف تری را به پوست بدهد. این نوع نخ ها علاوه بر لیفت غبغب، می توانند برای لیفت ابرو و یا بینی نیز مناسب باشند.

نخ پیچ دار ( Screw Threads )

نخ پیچ دار برای لیفت صورت

نخ سیلوئت ( Silhouette threads )

نخ های Silhouette از پلی ال لاکتیک ( Poly-l-lactic ) ساخته شده اند، که ماده ای زیست سازگار است. این نخ ها کمی متفاوت هستند زیرا از طریق مخروط های کوچک پراکنده می شوند. آن ها کلاژن کمتر و لیفت بیشتری را ارائه می دهند و حدودا 12 ماه در بدن شما باقی می مانند. البته نتایج استفاده از آن ها تا حدود 3 سال ادامه خواهد داشت.

مزایای لیفت صورت با نخ

برای بسیاری از افراد، بزرگترین مزیت داشتن لیفت با نخ به جای لیفت صورت با جراحی، کم بودن قابل توجه زمان ریکاوری لیفت با نخ است. هنگامی که فردی جراحی لیفت صورت انجام می دهد، نیاز به مصرف میزان زیادی آرام بخش و حداقل به مدت سه روز پس از جراحی به مراقبت شبانه روزی نیاز خواهند داشت. در حالیکه در روش لیفت با نخ به این صورت نیست.
بهبودی پس از لیفت با نخ نسبتاً آسان است. این روش  به جای بیهوشی عمومی، با بی حسی موضعی انجام می گیرد. بنابراین افراد پس از انجام آن می توانند به سر کار خود برگردند و فعالیتهای روزانه شان را ادامه دهند. پس از انجام لیفت با نخ به ندرت به داروی مسکن نیاز است و همین امر این روش را برای افرادی که وقت کم و یا شغل های سختی دارندو ایده ال کرده است.

همچنین لیفت با نخ روشی کم خطر است و عوارض شدید و خاصی را پس از آن شاهد نخواهید بود. ممکن است کمی قرمزی پوست و تورم جزیی را تجربه کنید که آنها نیز به سرعت بهبود خواهند یافت.
همچنین این روش نتیجه نهایی ظریف تر و طبیعی تری از جراحی لیفت صورت ایجاد می کنند. از این رو این روش برای کسانی که به دنبال طبیعی بودن چهره هستد،  بهترین روش خواهد بود.
و در آخر، لیفت با نخ از جراحی لیفت صورت است، مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

بهترین زمان برای انجام لیفت صورت با نخ معمولاً در اواخر دهه سی تا اوایل دهه پنجاه سن هر فرد است. از آنجا که لیفت با نخ با بی حسی موضعی انجام می شود،  افرادی که بیماری های مانند فشار خون بالا، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی عروقی دارند می توانند با خیال راحت این روش زیبایی را انجام دهند. اگر بیماری یا شرایط خاصی دارید، حتماً با پزشک خود درمورد اینکه لیفتینگ نخ برای شما مناسب است یا خیر صحبت کنید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت صورت با نخ

• قبل از اقدام، پزشک خود را از هر دارویی که استفاده می کنید، مطلع سازید.
• سعی کنید شب قبل از انجام این کار آرام باشید و از عوامل استرس زا خودداری کنید.
• از هرگونه التهاب شناخته شده در رژیم غذایی خود دور شوید.
• شب قبل از انجام لیفت با نخ از مصرف مشروبات  الکلی خودداری کنید.
• یک هفته قبل از داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام لیفت با نخ

 بهبود لیفت با نخ خیلی سخت و زمانبر نیست، اما بهتر است که چند اقدام احتیاطی جزئی انجام شود. مهم است که هنگام پاک کردن یا استفاده از مرطوب کننده حداقل به مدت یک هفته پس از انجام این روش، صورت خود را فشار ندهید. همچنین باید سعی کنید سر خود را کمی بالا بیاورید تا هنگام خواب صورتتان را به جایی نمالید.

عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک روش کم خطر در نظر گرفته می شود، اما عوارض جانبی نیز ممکن است داشته باشد.
پس از این کار، ممکن است موارد زیر را به میزان کمی تجربه کنید:
• کبودی
• تورم
• خون ریزی جزیی
• درد جزئی در محل تزریق نخ
عوارض احتمالی جزئی هستند و به راحتی قابل درمان می باشند.

بهترین نواحی صورت برای انجام لیفت کدام نواحی هستند؟

بهترین نواحی صورت برای لیفت

معمولا اکثر افراد لیفت با نخ را برای نواحی ازصورت انتخاب می کنند که شل شده یا می شود و یا به مرور زمان کمتر محکم به نظر خواهد رسید. این مناطق عمدتا شامل موارد زیر است:
• غبغب و خطوط فک
• خط ابرو
• زیر چشم
• پیشانی
• گونه ها
• بینی

لیفت صورت با نخ بهتر است یا فیلر ( ژل )

فیلر ها معمولا حاوی اسید هیالورونیک می باشند. این ماده به طور طبیعی در پوست وجود دارد و باعث آب رسانی و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می شود. اسید هیالورونیک فضای کم حجم را پر کرده و تجدید سلول های پوستی را تحریک می کند.
تزریق فیلر برای پر کردن و از بین بردن خطوط، چین و چروک ها، چین های عمیق و بهبود ظاهر پوست مفید است. همچنین ممکن است با افزودن حجم به گونه ها و لب ها، چانه و بینی، انحناهای صورت را ترمیم و تقویت کنند.
در حالی که در لیفت با نخ، مواد قابل حل که همان نخ ها هستند، در زیر پوست قرار داده می شوند. این نخ ها حاوی اسید پلی-ال- لاکتیک هستند که به طور طبیعی توسط بدن در طول زمان تجزیه می شود. این روش درمانی برای تحریک تدریجی تولید کلاژن جدید و در نتیجه ایجاد چهره ای پر و جوان مناسب است. لیفت با نخ همچنین برای از بین بردن غبغب و چین های شدید بینی و از بین بردن افتادگی پوست ایده آل است و می تواند حجم  از دست رفته صورت را باز گرداند. 

روش های دیگری مانند هایفو و پرفایلو نیز جزو روش های جوانسازی پوست هستند که نتایج تدریجی دارند اما قابل اجرا در یک جلسه نمی باشند. 
اینکه کدام روش درمانی برای شما مناسب است، به میزان قابل توجهی به سن و نوع پوست شما برمی گردد. اگر پوست شما آویزان و افتاده است، لیفت با نخ نتیجه بهتری نسبت به فیلر خواهد داشت زیرا به بالا رفتن و سفت شدن پوست صورت شما کمک می کند.اما اگر تنها با میزان کمی کاهش حجم در اطراف گونه های خود دست و پنجه نرم می کنید، تزریق فیلر می تواند نتیجه مطلوبی برای شما به همراه داشته باشد.
در صورت تمایل به انجام هر کدام از موارد ذکر شده، مشاوره با یکی از پزشکان با تجربه ما بهترین برنامه را برای نیازهای فردی شما تعیین می کند. آنها ارزیابی کاملی از پوست شما را انجام داده و برای کمک به شما در دستیابی به نتایج ایده ال، با شما همکاری می کنند.

لیفت صورت برای از بین بردن جای جوش

لیفت صورت با نخ برای ار بین بردن جای جوش

نخ با داشتن کلاژن و ایجاد لیفت و تحریک کلاژن، به زیر سازی پوست کمک می کند. کلاژن ساخته می شود و با گذشت زمان بهتر از قبل به نظر می رسد.
نخ ها روش خوبی برای درمان و از بین بردن جای جوش هستند که بسیار مقرون به صرفه نیز می باشند.

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه انجام لیفت با نخ، به نوع برند نخ وتعداد مورد نیاز هر فرد بستگی دارد که این موضوع توسط پزشک و بر حسب سن، شرایط پوست و ناحیه مورد نظر مشخص خواهد شد. بنابراین هزینه این کار برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از میزان هزینه ها با توجه به شرایط فردی می توانید با مشاورین ما از طریق لینک زیر تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین می توانید از تخفیفات و شرایط ویژه ای که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته ایم، بهره مند شوید.

تخفیف لیفت صورت با نخ

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت انجام کلیه مراحل زیبایی و لیفت با نخ برای رفع چین و چروک، رفع غبغب، اصلاح بینی و جوانسازی پوست می باشد. جهت مشاوره و اطلاع از تخفیفات و تعیین نوبت با ما تماس حاصل نمایید.

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments