تعرفه لیزر موهای زائد

مناسب ترین تعرفه لیزر موهای زائد در رشت

تعرفه لیزر موهای زائد

تعرفه لیزر موهای زائد

اگر با چند نفر که تجربه ی لیزر موهای زائد در مراکز مختلف را دارند، صحبت کنید می بیند که وقتی بحث قیمت می شود هر کدام قیمت متفاوتی را به شما می گویند! واقعیت آن است که متاسفانه تعرفه های مشخصی برای لیزر موهای زائد وجود ندارد و فقط گاهی اوقات عرف رایج بازار است که موجب تعیین قیمت می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر به چند مرکز لیزر مراجعه کنید می بینید که در کمال تعجب هرکدام قیمت و تعرفه ی خاص خودشان را به شما ارائه می دهند. بعضی ها خیلی گرانند و بعضی ها خیلی ارزان! این اختلاف ها همیشه مراجعین را گیج و سردرگم می کند و مردم معمولا نمی دانند کدام قیمت برای لیزر منطقی است. مثلا به برخی از نظرات کاربران نی نی سایت در این مورد دقت کنید:

این ماجرا باعث شده تا خیلی از مراجعین وقتی با ما تماس میگیرند اول از قیمت تعرفه های مرکز ما بپرسند. جالب تر اینکه خیلی از مراجعین ما ابراز تعجب می کنند که “چقدر قیمت هایتان نسبت به سایر مراکز ارزان ست!” و خیلی های های دیگر هم هستند که می گویند ” چقدر قیمت های شما نسبت به مراکز دیگر گران است!”.

واقعیت آن است که عوامل متعددی بر تعیین تعرفه های یک مرکز تاثیر دارند. مهمترین ترین آنها دستگاه مورد استفاده و  کیفیت خدمات می باشد؛ اما این به معنی این نیست که هرچه یک مرکز تعرفه هایی گران تری داشت باشد، حتما خدمات بهتری دارد. خیلی از مراکز هزینه ی اضافه برای به اصطلاح لاکچری بودن می گیرند و خیلی از مراکز و به خصوص آرایشگاه ها هم هستند که برای بودن در بازار رقابت و جلب مشتری، به هر واسطه ای قیمت های بیش از حد ارزان به شما پیشنهاد می کنند.

اما وقتی می خواهید در مورد مناسب بودن تعرفه ی یک مرکز تحقیق کنید، سعی کنید بیشتر حواستان به متناسب بودن آن باشد. تناسب بین قیمت و کیفیت بسیار مهم است. بررسی کنید که آیا تعرفه ی آن مرکز نسبت به خدماتش عادلانه است یا خیر؟

تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد در رشت

خوشبختانه امروزه مراکز لیزر زیادی هم در شهرستان ها و به خصوص در شهر های بزرگی مانند رشت شروع به کار کرده اند. اما همه ی این مراکز یا حتی آرایشگاه هایی که لیزر موهای زائد انجام می دهند، معتبر نیستند و خدماتشان کیفیت مطلوبی ندارد. بسیاری از مراکز بی کیفیت دستگاه های لیزر قدیمی دارند یا حتی بدتر، از دستگاه های مشبه مانند الکترولیز یا IPL استفاده می کنند. بدتر آنکه برای توجیح ضعف های تکنیکال خود بهانه های مختلف می آورند و دروغ هایی در مورد کارکردشان می گویند.

تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از رفع دائمی موهای زائد با لیزر بگیرید، حتما به مرکزی مراجعه کنید که هم دستگاه های جدیدی و به روز دارد، و تکنسین های ماهر و متخصص.

مرکز تخصصی لیزر رشت، به عنوان یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز تهران اسکین، به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و با داشتن تکنسین های مجرب و متخصص با کیفیت ترین خدمات لیزر را به شما ارائه می دهد. افتخار مجموعه مراکز تهران اسکین در سراسر ایران همیشه این بوده که هم بهترین خدمات لیزر را ارائه داده و هم تعرفه هایی معقول و متناسب با خدماتش به مراجعین پیشنهاد کرده. تعرفه های مرکز تخصصی لیزر رشت حد میانه و معقول قیمت های رایج را داراست که این امر به نسبت کیفیت خدمات، لیزر را در این مراکز بسیار به صرفه می کند. برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و تماس جهت اخذ نوبت، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در این مرکز شما هزینه ی هر جلسه را بدون پرداخت هیچگونه پیش قسطی، بعد از همان جلسه می پردازید و همین امر باعث می شود که شما هزینه ی کل دوره را به شکل اقساط ماهیانه پرداخت نمایید.

هزینه لیزر برای هر نفر

در مورد تعرفه های لیزر به تفصیل صحبت کردیم. اما بحث تعرفه، جدای از قیمت و هزینه ی لیزر برای هر نفر است. قیمتی که مشخصا براساس تعرفه ی هر مرکز تعیین می شود. اما یادتان باشد که تعیین قیمت لیزر به عوامل متعددی مانند بزرگی ناحیه ی تحت درمان، شرایط و حساسیت پوست و موی هر نفر و مهم تر از همه به تعداد جلسات لیزر بستگی دارد.

تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

هرچه تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای هر فرد بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت درمان هم بالا تر می رود. مهم است که پیش از شروع درمان، حتی بعد از اینکه با تعرفه های مرکز مورد مراجعه آشنا شدید، حتما در مورد قیمت حدودی لیزر برای شخص شما با متخصص حاضر در مجموعه مشورت کنید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

تعداد جلسات لیزر

لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. برای اینکه رشد موهای زائد برای مدت طولانی متوقف شود باید ریشه ی مو طی چند جلسه ی مرتب و منظم با لیزر سوزانده شود تا رفته رفته بدن به عدم تولید موی زائد عادت نماید. تعداد جلسات لیزر برای هر نفر بسته به شرایط پوست و مویش متفاوت است اما به طور میانگین هر کس به حدود 6 الی 10 جلسه برای لیزر کردن موهای زائد هر ناحیه از بدن احتیاج دارد.

برای آشنایی بیشتر با تعداد جلسات لیزر بهتر است مقاله ی جلسات لیزر را مطالعه کنید.
تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

فاصله بین جلسات لیزر

دوره ی لیزر چند ماه طول خواهد کشید. آنهم به خاطر فاصله ی بین جلسات است. این فاصله برای آن است که موهای لیزر شده در جلسه ی قبلی دوباره کمی رشد کنند تا آمده ی لیزر مجدد گردند. این فاصله به سرعت رشد مو در هر فرد وابسته است اما به طور میانگین هرکس به 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی آماده شود.

به علت همین فاصله ی حدودا یک ماهه است که دوره ی لیزر چند ماه به طول می انجامد.

عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر یک اشعه با ماهیت نوری و بسیار پرحرارت و متمرکز است. این اشعه ی متمرکز پر حرارت با تابیدن بر سطح پوست ریشه های مو را به عنوان نقاط تیره تر هدف قرار داده و تماما جذب ریشه می شود. حرارت ناشی از این اشعه فولیکول موجود در پیاز مو را سوزانده و از بین می برد. وقتی فولیکول مو طی جلسات متعدد و منظم از بین می رود، بدن رفته رفته به تولید نکردن آن عادت می کند و منافذ پوستی که جای ریشه های مو هستند خود به خود بسته می شوند.

به همین دلیل است که بعد از لیزر پوستی صاف و شفاف خواهید داشت که بافتی نرم تر پیدا کرده.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.
تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در رشت

رشتی های عزیز کاندیا های بسیار عالی برای لیزر موهای زائد هستند. چون عموم رشتی ها پوستی روشن با موهای تیره دارند که بهترین شرایط برای گرفتن بهترین نتیجه از لیزر است.

تعرفه لیزر موهای زائد
تعرفه لیزر موهای زائد

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

 

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments