لیزر موهای زائد بیکینی و هر آنچه که باید در موردش بدانید

لیزر موهای زائد بیکینی

بانوان تهران اسکینی سلام!

همانطور که میدانید یکی از دغدغه های خانم ها برای حفظ پاکیزگی و دوری از عفونت های زنانه زدودن انبوه موهای ناحیه تناسلی است. لیزر موهای زائد بیکینی روز به روز در بین بانوان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.زیرا بسیاری از خانم ها پس از اینکه  لیزر موهای زائد بیکینی را تجربه می کنند دیگر هیچ نگرانی در مورد رشد زود رس موهای زائد ناحیه بیکینی نداشته و همیشه تمیز و مرتب هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به خاطر پوست حساسی که ناحیه بیکینی دارد با اصلاح مکرر مستعد ابتلا به کیست و بریده شدن توسط تیغ و رویش بیش از حد مو و ایجاد جوشهای زیر پوستی است. اما از آنجاییکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی میتوان از مزیت های لیزر موهای زائد بیکینی بهره برد، بهتر است روشهای قدیمی و منسوخ را کنار گذاشته ولذت پوستی نرم وصاف را با لیزر موهای زائد بیکینی تجربه کرد.

با ما همرا باشید تا هر آنچه لازم است در این خصوص بدانید را باهم مرور کنیم .

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

لیزر موهای زائد روشی است برای استفاده از لیزرهای تخصصی که موها را به صورت دائمی  کاهش می دهد.

یکی از رایج ترین نواحی که افراد مایلند با لیزر های تخصصی موهای زائد در صدد رفع آن برآیند، ناحیه شرمگاهی واژینال ،تناسلی، بیکینی است که به برزیلی نیز شناخته میشود.

لیزر موهای زائد بیکینی برای حذف موثر، ایمن و ماندگار با لیزرهای پیشرفته انجام میگیرد.

مراکز لیزرتهران اسکین پیشرو در تکنولوژی و به کار گیری بهترین دستگاهای لیزر موهای زائد بیکینی ،با سال ها سابقه در این زمینه به شایسته ترین صورت ممکن این کار را برای شما  انجام میدهد.

علل رشد بیش از حد موهای زائد در ناحیه بیکینی

1) سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS): این یک علت شایع در رشد موهای زائد است. سایر علائم عبارتند از آکنه، دوره های قاعدگی نامنظم، کاهش وزن و دیابت. انجام سونوگرافی دهانه رحم باعث نشان دادن کیست ها در تخمدان میشود.

2) تومور یا بیماری های غدد فوق کلیوی: غدد فوق کلیوی باعث تولید DHEAS ، یک نوع آندروژن یا هورمون مردانه به علاوه هورمون های دیگر میشود. بیماری های غده فوق کلیه که باعث افزایش رشد مو می شوند شامل سندرم کوشینگ و آدرنال هیپرپلازی مادرزادی می باشد.

3) سابقه خانوادگی : رشد بیش از حد مو در زنان می تواند ژنتیکی باشد و با هورمون بیش از حد مردانه ارتباط نداشته باشد. علت دقیق ناشناخته است.
4) دوران پس از یائسگی: پس از یائسگی، زنان با کاهش استروژن و افزایش تستوسترون مواجه هستد.که این امر ممکن است سبب افزایش موهای تیره صورت شود.

چگونه لیزر موهای زائد بیکینی انجام می شود؟

پس از مشاوره، افرادی که کاندید مناسب برای لیزر موهای زائد بیکینی هستند،  آن منطقه را تراشیده و  در یک نقطه تست انجام میگیرد.

بر اساس ویژگی های ناحیه تست شده ، نوع پوست و ضخامت و تراکم موها روش لیزر موهای زائد می تواند درهمان روز یا در چند روزآتی انجام شود تا  ویژگی های نقطه تست شده آشکارو مشخص شود. لیزر برروی نواحی موهای زائد منتقل می شود و انرژی فوتون های لیزر به طور دائمی به فولیکول مو آسیب رسانده و باعث کاهش دائمی مو می شود.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد بیکینی پیشنهاد میشود؟

به طور کلی، پنج جلسه برای  لیزر مو های زائد بیکینی لازم است تا اطمینان حاصل شود که تمام فولیکولهای مو چه در مرحله خواب و  چه در فاز روییدن و رشد درمان شده اند.اما باز هم این شرایط با توجه به رنگ پوست، رنگ مو، کلفتی و نازکی مو  و حجم و انباشتگی موها متغیر است و شاید برخی افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود مستلزم جلسات درمانی بیشتری باشند.

برای مشاوره با پرشکان و اپراتورهای مراکز لیزر تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

نتیجه هر جلسه درمان در کاهش قابل ملاحضه و قابل توجه موها دیده میشود. و پس از پنج  بار درمان معمولا بیشتر بیماران بین 50 تا 80 درصد با کاهش  دائمی  موهی زائد خود مواجه خواهند شد.

دیگرنشانه ایی از اثرات آزار دهنده اصلاح و اپیلاسیون، مانند بریدگی، موی زیر پوستی،تحریکات پوستی و از همه مهمتر موهای زائد بیکینی،نخواهد بود.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

چه اتفاقی برای موهای زائد  بیکینی در لیزر می افتد؟

اصولا لیزر موهای زائد بیکینی  کاهش دائمی در پی خواهد داشت.

با این حال که  موها  هیچ وقت به شکل سابق برنمیگردند اما گاهی کوچک و مینیاتوری می شوند؛ به این معنی که شفت مو به اندازه  گذشته دیگر زمخت نیست ، مو سبک تر است، و به طور کلی تمام مو یک مرتبه و همزمان رشد می کند.

تهران اسکین این درمان های ساده را در مراکز لیز خود برای شما عزیزان تسهیل کرده و میتوانید به خانواده بزرگ تهران اسکین پیوسته و از مزایای لیزر موهای زائد بیکینی بهره مند شوید. مشتریان ما در این مراکز به دنبال درمان برای حفظ نواحی  که کاهش دائمی آنها حاصل شده هستند.. این درمان ها ارزان تر و سریع تر از لیزرهای اولیه هستند.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

این همه تنوع در دستگاه های لیزر موهای زائد برای چیست؟

داشتن طول موج چندگانه لیزر به این معنی است که برخی موهای غیر قابل پاسخ به یک طول موج، ممکن است حساس باشند و به طول موج دیگر یا دستگاه لیزرمتفاوتی پاسخ دهند.

با داشتن چندین مدل دستگاه با تکنولوژی پیشرفته و امروزی در مراکز لیزر تهران اسکین می توان در طول دوره، بهترین درمان را برای شما  درنظر گرفته و تضمین کرد که به شایسته ترین وجه ممکن  لیزر موهای زائد بیکینی برایتان صورت خواهد گرفت.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی  دردناک است؟

تکنسین های ما در به حده اقل رساندن درد و  احساس ناراحتی  متخصص هستند.  با استفاده از کرم بی حسی موضعی فوری، دستگاه های خنک  کننده هوا و اسپری های کریوژن باعث کاهش ناراحتی های مربوط به ایزر موهای زائد در بیکینی می شوند. اکثر مشترین ما به طرز قابل قبولی هنگام لیزر موهای زائد احساس راحتی می کنند.

آیا من با داشتن پوست تیره میتوانم لیزرموهای زائد بیکینی انجام بدهم؟

مراکزلیزر تهران اسکین دارای دستگاه هایی هستند که با طول موج چندگانه برای پوست روشن و تیره طراحی شده است. افرادی که دارای پوست تیره و موهای تیره یا پوست روشن با موهای تیره هستند همه کاندیداهای  خوبی برای لیزرموهای زائد بیکینی هستند. طول موج صحیح و لیزر بسته به نوع پوست و مو شما اعمال خواهد شد.

لیزر موهای زائد در انواع رنگ پوست
لیزر موهای زائد در انواع رنگ پوست

کاندید های ایده آل لیزر موهای زائد بیکینی

درمان های لیزر به بهترین نحو در افرادی  که دارای پوستهایی روشن با ی موهای تیره  هستند عمل می کنند. این امر به خاطر بخشی از فولیکول مو است که مورد هدف توسط لیزر قرار می گیرد. لیزر به نحوی طراحی شده است که به دنبال رنگدانه تیره یا ملانین باشد زیرا روی ریشه های مو بسیار متمرکز است.

با از بین بردن ریشه ها، موها دیگر دوباره رشد نمی کنند. در افراد دارای پوست روشن با موهای تیره، این غلظت ملانین بیشتر به نظر می رسد، و این روش بسیار ساده تر می شود. این کار هنوز هم بر روی افرادی که این مشخصات را ندارند کار می کند. با این حال، ممکن است جلسات بیشتری داشته باشد. درمان موی لیزر معمولا در موهای بور، قرمز یا خاکستری موثر نیست.

آیا لیزر موهای زائد بیکنی عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد بیکینی بسیار بی خطر است اما مانند تمام روش های درمان  احتمال برخی خطرات وجود دارد. عوارض جانبی ممکن است شامل تورم موقت، قرمزی ناحیه و تغییر رنگ پوست (Hyperpigmentation) باشد. تاول زدن یک اثر جانبی بسیار نادر است.

این چند عارضه جانبی در لیزر موهای زائد بیکینی در برخی افراد دیده شده ، و مواردی که  گاهی اتفاق می افتند  اصولا  بیش از چند روز طول نمی کشد.

تجربه وسیع مراکز لیزر تهران اسکین در این  گونه درمان ها و انتخاب طول موج های مناسب بر حسب نوع پوست و مو، به این صورت است که احتمال این خطرات و عوارض بسیار کاهش می یابد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث ناباروری می شود؟

آیا بر روی  تخمدان ها و عملکرد آنها اثرمی گذارد؟

صدها میلیون زن در سراسر جهان تحت درمان های لیزر موهای زائد بیکینی  قرار گرفته اند و تا کنون  هیچگونه گزارش ناباروری از آنها دریافت نشده است. لیزرهایی که برای کاهش مو استفاده می شوند، اشعه مضری تولید نمی کنند و هرگز به DNA آسیب نمی رسانند.

لیزرها ازخود طول موجی برابر 800 تا 1064 نانومتر منتشر می کنند. طول موج های بلند تر، باعث نفوذ عمیق تر انرژی لیزر می شود. با این حال، حتی در 1064 نانومتر، لیزر تنها به عمق تقریبا یک میلیمتری در پوست شما نفوذ کرده و به فولیکولهای مو تحویل داده می شود. لیزرنمیتواند انرژی به اندازه کافی عمیقی برای رسیدن به ارگان های داخلی و تخمدان های شما ارائه کند.

لیزر موهای زائد و بارروری
لیزر موهای زائد و بارروری

آیا لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری ایمن است؟

اگر چه هیچ ارتباط معناداری بین لیزر موهای زائد  بیکینی و اثرات منفی آن بر روی زنان باردار و شیرده وجود ندارد،اما در عین حال هیچ شواهدی هم برای تضمین و ایمنی آن وجود ندارد که دلالت براین باشد که روش درمانی بی خطری در این دوران است.

تا کنون در مطالعات صورت گرفته برروی مادران باردار مطلبی مبنی برضرر داشتن لیزر روی بدن مادر و تاثیرات مضر آن بر روی جنین  اثبات نشده است.

اما به دلیل کمبود اطلاعات اساسی و  پژوهشهای حیاتی در مورد اثرات لیزر موهای زائد روی جنین باید با احتیاط  در این خصوص عمل کرد.

پیشنهاد تیم پزشکی مراکز لیزر تهران اسکین این است که چنان چه هنوز شروع به درمان با لیزر نگرفته اید، صبر کرده و بعد از تولد نوزاد جلسات درمانی  خود را آغاز کنید و چنان چه پیش از بارداری چندی از این روند درمان را گذرانده اید در طول بارداری دست نگه داشته و بعد از زایمان از سر بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث سرطان می شود؟

این که لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان می شود افسانه ایی بیش نیست. در واقع، با استناد به بنیاد مراقبت پوست آمریکا، این روش برای درمان انواع خاصی از ضایعات پیش سرطانی استفاده می شود.

لیزرهایی که بر روی مو های زائد مورد استفاده قرار می گیرند، دارای مقدار کمی تشعشع هستند. علاوه بر این، مقدار بسیار ناچیزی  بر روی سطح پوست قرار میگیرد . بنابراین، خطر ابتلا به سرطان ندارد.

فواید و مزایای لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

نتایج تقریبا دائمی است، به این معنی که شما به ندرت مجبور به اصلاح یا اپیلااسیون خواهید شد. به این فکر کنید که دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای اصلاح هر روزه نخواهید گذاشت و دیگز هزینه ایی برای اپبلاسیون هر ماهه پرداخت نمیکنید وصرفه جویی در پول و زمان خود خواهید کرد.

درمان بسیار قابل تحمل است اکثر بیماران گزارش می کنند که لیزر موهای زائد بیکینی نسبت به موم کمتر دردناک است.

درمان  خیلی سریع صورت میگیرد و شما می توانید در زمان نهار و استراحت بدون اینکه مرخصی بگیرید  آن  را انجام دهید.

بدون هیج از کار افتادگی و بدون عوارض جانبی شما قادر خواهید بود تقریبا بلافاصله به فعالیت های طبیعی  خود بازگردید.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟

هزینه های لیزر موهای زائد بیکینی بستگی به اندازه و میزان رشد مو دارد. به طور کلی، مناطق شرمگاهی، ناحیه تناسلی، برزیلی یا همان بیکینی جز نواحی کوچک تا متوسط  محسوب میشوند و بسته به نوغ لیزر انتخابی هزینه یی چندانی ندارند.

برای اطلاع از چگونگی درمان، تعداد و هزینه ی جلسات لیزر موهای زائد بیکینی به مشاوران ما در مراکز لیزر تهران اسکین تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.

چه کسی برای ما لیزر موهای زائد بیکینی را انجام می دهد؟

ار آنجاییکه لیزر حذف موی زائد یک روش پزشکی درمانی است. تمام درمان ها توسط یکی از متخصصین پزشکی و اپراتورهای آموزش دیده انجام  میگیرد..این افراد  قبل از انجام هرگونه درمان ، به طور گسترده آموزش دیده اند. علاوه بر این، یک دکتر با مجوز پزشکی در هر مرکز درمانی حضور داشته و تمام رفتار و شایستگی کارکنان را از لحاظ پزشکی نظارت می کند.

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی زمانی که توسط پزشک یا اپراتور صورت بگیرد متفاوت است.

اپراتور لیزر موهای زائد
اپراتور لیزر موهای زائد

الگوهای مختلف برای انجام دادن لیزر موهای زائد بیکینی

افراد  با سلایق مختلف می توانند الگوهای متفاوتی را برای لیزرموهای زائد بیکینی خودانتخاب کنند .

میتوانند  کامل و یک دست لیزر کنند و یا اینکه یک نوار یا یک مثلث از مو ها رانگه دارند.

الگوهای معمول به شرح زیر است:

الگوی لیزر کامل : در این روش کلیه ی مو های ناحیه بیکینی حذف می شوند.

الگوی لیزر نواری : تمام موهای بیکینی توسط لیزر موهای زائد  به نحوی برداشته می شود که  تنها یک نوار از موها باقی می ماند.

الگوی لیزر مثلثی : تمام موهای بیکینی توسط لیزر موهای زائد به نحوی برداشته میشود که یک مثلث از موها باقی بماند.

الگوی لیزر سفارشی :  تمام موهای بیکینی به شکل دلخواه و انتخاب کاربر حذف می شوند.

چگونگی آماده شدن برای لیزر موهای زائد بیکینی 

برای تمیزی و راحتی همه، بهترین زمان برای جلسات درمانی زمانی است که شما در دوران قاعدگی  خود نباشید..به خاطر نشان دادن حسن نیت خود به تکنسین ها و ارائه دهندگان لیزر ، لطفا سعی کنید قبل از اینکه در وقت قرار ملاقات خود حضور پیدا کنید ،آن  ناحیه را به خوبی بشویید.

لیزر موهای زائد  یک روش پزشکی است که نیاز به آموزش برای انجام دادن وپذیرش ریسکهای موجود و بالقوه دارد. لذا حتما به تکنسین ها و پزشکان مورد اعتماد  و مراکز لیزری که صلاحیت لازم برای انجام این کار را دارند مراجعه کنید و از رفتن به آرایشگاه ها بپرهیزید.

قبل از انجام لیزرموهایتان بهتر است به طور کامل مدارک پزشک و تکنسین مورد نظر که قرار است این کار را انجام بدهند ، مورد بررسی قرارداده تا کاملا مطمئن شوید آنها به خوبی به کار خود وارد هستند.

اگر در حال برنامه ریزی برای لیزر موهای زائد  بیکینی خود هستید، باید شش هفته قبل از درمان ، کندن موها، اپیلاسیون، و الکترولیز را محدود کنید.  دلیل اینکه این را میگوییم این است که اصولا لیزر ریشه ی موهای شما را هدف قرار می دهد و اگر شما از روشهای موقت برای از بین بردن موها استفاده کرده باشید و ریشه ها از بین رفته باشند، روند درمان کند شده و به تاخیر می انجامد.

برای لیزر موهای زائد بیکینی مانند روش‌های دیگر نیازی نیست که بگذارید موهای بدنتان بلند شوند و فقط باید قبل از درمان بدنتان را با تیغ بتراشید. اگر به تازگی برای از بین بردن موهای ناحیه بیکینی از وکس استفاده کرده‌اید، فعلا نمی‌توانید به سراغ لیزر بروید؛ لیزر به وجود فولیکول نیاز دارد و وکس چون مو را از ریشه در می‌آورد فولیکول مو را از بین می‌برد. ۲۴ ساعت قبل از بیکینی بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

شما همچنین باید شش هفته قبل و بعد از لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش  مستقیم خورشید پرهیز کنید.، نور خورشید باعث میشود که لیزر تاثیرگذاری کمتری اعمال کند و میتواند عوارض پس از درمان را نیز بیشتر کند.

 

چیزهایی که باید برای انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد بیکینی در نظر گرفت

1) سطح پزشکان و تجربه ارائه دهنده درمان با لیزر ( اپراتورها و تکنسین ها)
2) قدمت و میزان سال هایی  که مرکز در این کسب و کار فعال بوده است
3) کیفیت تجهیزات لیزر موهای زائد
4) توانایی درمانی تمامی رنج رنگی پوست ها
5) مکانی راحت و خوشایند
6)  حق عضویت
7) قیمت گذاری دقیق تمام روند های درمانی

برای آشنایی با بهترین مراکز لیزر تهران و شهرستانها اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم: محجوبه فاموری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments