درمان هیرسوتیسم یا پرمویی

هورمونها و نقش آن‌ها در رشد موها ی زائد

پرمویی 2
رشد موهای زائد

تعداد زیادی از فاکتور ها میتوانند زمان رشد مجدد موها را تعیین نمایند .لیزر قادر است تا رشد

موهای زائد را به مدتی طولانی متوقف نماید .رشد کامل فولیکولها بین چندین ماه تا سال میتواند به طول بینجامد .تعدادی از مردم رشد سریع موها را به ترشح بالای هورمونها نسبت میدهند .ولی آیا این ادعا علمی است ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعات انجام شده بروی افرادی که تیروئید پرکار یا کم کار دارند ،نشان میدهد که رشد موها ارتباط زیادی با سطح هورمونهای بدن دارد .در هر دو گروه سطح ترشح هورمونها نرمال بود و رشد موهای آن‌ها هم به همین ترتیب نرمال بود .تعداد زیادی از افراد یاد شده در دوران زندگی خود ریزش مو و یا رشد موهای زائد را تجربه میکنند و این مسأله ارتباطی با نوع تیروئید آن‌ها ندارد .

اندروژن به دسته‌ای از هورمونها اطلاق می‌شود که شامل تستوسترون می‌شوند و در طی بلوغ در بدن مردان و زنان ترشح شده و رشد موهای زائد را بوجود می آورند .تعداد زیادی از خانمهایی که به پرمویی دچارند ،اندورژن بیشتری در بدن خود تولید میکنند .تستوسترون هم عامل ریزش مو در بسیاری از افراد است به‌خصوص آقایان .اندروژن باعث برگشت فولیکول و مرگ آن‌ها می‌شوند .الگوی ریزش مو در مردان با نام دای هیدروتستوسترون شناخته می‌شود که در آن ساقه مو در طی زمان نازک تر می‌شود .افزایش سطح اندورژن در خانمها نیز میتواند باعث ریزش مو شود ولی در بیشتر موارد منجر به رشد بیشتر موهای زائد می‌شود به‌خصوص در نواحی غیر معمول .

هورمونها بیشترین نقش را در رشد موهای زائد دارند ولی در مواردی هم‌سطح هورمونها نرمال بوده ولی رشد موهای زائد همچنان زیاد است و نمیتوان آن را علت یابی نمود .گاهی اوقات این وضعیت ارثی میباشد ولی در هر صورت اگر رشد موهای زائد در شما به صورت ناگهانی آغاز شود ،باید به پزشک مراجعه نمایید زیرا میتواند بر اثر تومور تخمدان و یا غدد فوق کلیوی بوجود آمده باشد .

اگر پرمویی شما به دلایل ژنتیکی و یا هورمونی بوجود آمده باشد ،روش های زیادی برای درمان شما وجود دارد .لیزر موهای زائد به خوبی میتواند موهای زائد شما را به طور دائمی از بین ببرد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments