مهمترین نکات درباره لیزرهای زائد ناحیه بیکینی

همه چیز درباره لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی (بخش اول)

مهمترین نکات لیزرهای زائد ناحیه بیکینی
لیزرهای زائد ناحیه بیکینی

از 4000 سال قبل از میلاد مسیح، یعنی از دوران یونان باستان، اصلاح موی زائد، از جمله ناحیه تناسلی رواج داشته تا جایی که تصاویر بجا مانده از زنان یونانی بدون مو است. در دوران باستان، زنان موهای زائد ناحیه تناسلی خود را از ریشه می کندند یا از چراغ هایی برای سوزاندن آن ها استفاده می کردند. از دهه 1980 میلادی به بعد، بسیاری از مدل های زیبایی، تقریبا تمام موهای زائد خود را از بین بردند و رفته رفته این روال همگانی شد. با رواج پیدا کردن مایو در کشورهای غربی، از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در بین زنان غربی شایع تر شد. تغییر و تنوع سبک لباس های زیر نیز یکی از عوامل تشویق کننده در این زمینه بود. در دهه های گذشته، تمایل بیشتر به از بین بردن موهای زائد سبب شد که لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، انتخاب بسیار رایجی برای زنان رقم بخورد. لیزر موهای زائد بیکینی، روشی دائمی تر نسبت به سایر روش ها محسوب می شود و تقریبا همه موهای زائد این ناحیه را از بین می برد.

آنچه مسلم است، این است که هیچ حسی بهتر از احساسی که بعد از شیو کردن موهای زائد خود پس از استحمام دارید، نیست: تجربه صافی و بی مویی! حال تصور کنید این حس را هر روز تجربه کنید، حتی در مواقعی که زمان تان محدود است و فقط 5 دقیقه برای دوش گرفتن فرصت دارید! با لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، تمیزی و تازگی ناحیه تناسلی خود را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیگر لازم نیست خارش و التهاب بعد از شیو کردن را تحمل کنید. لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، موهای زائد تان را چنان از بین خواهد برد که گویی هیچ وقت مویی در این ناحیه رشد نکرده بوده است.

 

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، یک روش غیر تهاجمی جهت کاهش یا رفع موهای زائد بدن است. در سال 2016، لیزر موهای زائد با بیش از یک میلیون روش مختلف، یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در ایالات متحده شد. لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، گزینه مناسبی برای افرادی است که از دارا بودن موی زائد بیش از حد در این قسمت از بدن رنج می برند و به دنبال راهی موثر جهت کاهش یا رفع آن هستند.

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن که دارای موی زائد است، از جمله ناحیه بیکینی به کار گرفته شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مراجعین درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید