بهترین مرکز لیزر در شیراز

معرفی بهترین مرکز لیزر شیراز با جدیدترین تکنولوژی روز آمریکا

بهترین مرکز لیزر مو در شیراز

 

تصمیم گیری برای این که موهای زائد خود را نزد کدام مرکز، لیزر کنید، تصمیمی است که نباید عجولانه و سرسری گرفته شود.

با پیروی از نکاتی که ما در این مطلب گردآوری کرده ایم، می توانید با اطمینان خاطر بهترین مرکز لیزر شیراز که هم معتبر و هم قابل اعتماد است را برای لیزر موهای زائد خود بیابید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

در ابتدا روش های یافتن بهترین مرکز را به شما آموزش می دهیم و سپس شما را با بهترین مرکز لیزر شیراز آشنا می کنیم.

 

نحوه یافتن بهترین مرکز لیزر در شیراز

 

بهترین مرکز لیزر در شیراز
بهترین مرکز لیزر شیراز

1- یافتن مراکز خوشنام و معتبر

 

نخستین گام، یافتن مراکزی است که از نظر سابقه کار لیزر موهای زائد، پر آوازه و خوشنام باشند. بهترین و تنها راه این است که از دوستان و آشنایانی که به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه کرده اند، پرس و جو کنید.

ممکن است بسیاری از افراد چنین فردی را سراغ نداشته باشند و به همین علت دست به جستجو در اینترنت بزنند. نقشه گوگل در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. هنگامی که شما واژه “لیزر موهای زائد” را در این سایت تایپ کنید، فهرستی از تمامی مراکز معتبر که در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند را بر اساس موقعیت جغرافیایی تان به شما نشان خواهد داد.

بدین ترتیب می توانید فهرستی از مراکزی که به منطقه شما نزدیک تر است را انتخاب و یادداشت نمایید.

 

2- بررسی نظرات کاربران در سایت ها

شما به راحتی می توانید به تایپ واژه “لیزر موهای زائد” در گوگل به سایت هایی هدایت شوید که بعضا در قسمت نظرات، کاربران بسیاری تجربیات یا نظرات خود را در اختیار سایر کاربران قرار داده اند. همیشه به خاطر داشته باشید که نظرات افراد مختلف، بهترین معیار برای سنجش هر چیزی است.

در وب سایت تهران اسکین چنین امکانی وجود دارد و شما به راحتی می توانید نظرات کاربران، سوالات متداول، تجربیات افراد و مقالات متعددی را در زمینه لیزر موهای زائد مطالعه کنید. همچنین در تهران اسکین، یک لیست از بهترین مراکز لیزر در سرتاسر ایران وجود دارد که به راحتی می توانید نزدیک ترین مرکز به شهر یا محله خود را انتخاب کرده و به آنجا مراجعه نمایید.

 

3- تماس با مراکز لیزر خوب در شیراز

 

اکنون شما یک فهرست از مراکز لیزر موهای زائد شیراز در دست دارید و قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب نمایید. گام بعدی این است که پیش از مراجعه حضوری، با این مراکز تماس تلفنی بگیرید تا چنانچه هریک از مراکز، معیارهای تان را برآورده نکرد، آن را از لیست خط بزنید.

سوالاتی که می توانید به صورت تلفنی بپرسید، عبارتند از:

  • نام و تخصص شخصی که با او صحبت می کنید
  • نام و تخصص پزشکی که کار لیزر موهای زائد را انجام می دهد
  • این که چه نوع دستگاه های لیزری در مرکزشان وجود دارد و آیا دارای تاییدیه FDA است یا خیر
  • نام تجاری دستگاه های لیزر موهای زائد
  • این که چه مدت در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند و تعداد مراجعینی که خدمات لیزر دریافت کرده اند
  • این که آیا تست و مشاوره رایگان انجام می دهند یا خیر

مراکز لیزر موهای زائد قادر نیستند اطلاعات دقیقی در خصوص هزینه لیزر و تعهدات جلسات مورد نیاز به شما ارائه دهند. زیرا بدون ارزیابی شخصی شما، پاسخ دادن به آن ها غیر ممکن است. بنابراین، این امر مستلزم مراجعه حضوری است.

استفاده از دستگاه های خنک کننده در درمان لیزر موهای زائد

4- مشاوره حضوری با مراکز لیزر منتخب تان

پیش از شروع درمان های لیزر موهای زائد، باید برای مشاوره اولیه مراجعه کنید. این مشاوره نباید به صورت تلفنی باشد و نیاز به مراجعه حضوری دارد.

مشاوره اولیه به شما این امکان را می دهد که تمامی سوالاتی که در خصوص لیزر موهای زائد تان دارید را بپرسید. شما باید این مشاوره را مستقیما با فردی انجام دهید که قرار است درمان لیزر شما را انجام دهد.

سوالاتی که باید حین مشاوره بپرسید:

  • تخصص شما چیست؟
  • از چه نوع دستگاه هایی استفاده می کنید؟ الکساندرایت، اندیاگ، روبی، آی پی ال یا دایود؟
  • برند دستگاه لیزر تان چیست؟ (منظور کارخانه سازنده است، نه نوع لیزر)
  • مزایای این دستگاه به نسبت سایر دستگاه های موجود در بازار چیست؟
  • چند سال سابقه کار با این دستگاه را دارید؟
  • چه تعداد افراد را با این دستگاه درمان کرده اید؟
  • آیا دستگاه لیزر تان دارای تاییدیه FDA است؟
  • آیا پوست و موی من برای لیزر موهای زائد مناسب است؟
  • من چه انتظاراتی از درمان می توانم داشته باشم؟
  • برای رسیدن به نتیجه دلخواه، به چه تعداد جلسه لیزر نیاز دارم؟
  • اگر به نتیجه دلخواه نرسم، راهکار شما چیست؟
  • هزینه کل درمان لیزر موهای زائد من چقدر خواهد شد؟
  • لیزر موهای زائد چقدر دردناک است؟
  • آیا جهت کاهش درد و ناراحتی از بی حس کننده استفاده می کنید؟
  • عوارض جانبی احتمالی لیزر موهای زائد چیست؟
  • آیا در طول فرایند لیزر از سیستم های خنک کننده استفاده می کنید؟
  • آیا شما برای کاهش دائمی مو، تضمینی می دهید؟
  • اگر دچار سوختگی شوم، چه راهکاری دارید؟

حتما نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید که فردی که به سوالات شما پاسخ می دهد، یک متخصص کاملا واجد شرایط و آموزش دیده در زمینه لیزر باشد تا آسیب های احتمالی ناشی از خطاهای درمان در شما به حداقل برسد.

پاسخ هایی که دریافت می کنید را وحی منزل تلقی نکنید!

هیچ گاه همگی پاسخ های متخصصین یا کادر مرکز لیزر موهای زائد را به عنوان صحیح ترین پاسخ در نظر نگیرید. افراد ممکن است بعضا ادعاهای بر پایه بازاریابی داشته باشند که لزوما درست نیست. همچنین ممکن است در تلاش جهت افزایش درآمد، شما را گمراه کنند و اطلاعات نادرستی به شما بدهند. البته این موضوع در خصوص همه پزشکان صدق نمی کند و تنها در موارد نادر اتفاق می افتد.

تحقیقات بالینی متعددی در خصوص اثربخشی لیزر موهای زائد بر روی انواع پوست و عوارض آن صورت گرفته است و در نهایت مناسب بودن آن به اثبات رسیده است. پس از مشاوره اولیه، نوبت به جمع بندی و تصمیم گیری است.

 

5- لزوم انجام تست پچ

پچ تست، یک آزمون ساده و معمولی است که بر روی تکه کوچکی از ناحیه درمان صورت می گیرد. تست پچ، این امکان را به پزشک می دهد که طیف وسیعی از تنظیمات لیزر را بر روی پوست شما امتحان کند تا متوجه چگونگی واکنش پوست تان به درمان شود.

توصیه می کنیم تست پچ را در ناحیه ای انجام دهید که در معرض دید عموم نیست. پس از این تست، باید زمان بدهید تا چگونگی واکنش پوست شما مشخص گردد. معمولا یک هفته، زمان مناسبی است.

نکته: برای شروع درمان عجله نکنید و اجازه دهید دست کم چند روز (ترجیحا یک هفته) از تست پچ تان سپری شود تا نسبت به واکنش های ایجاد شده مطلع شوید.

 

6- تصمیم گیری درست و اصولی

کلیه اطلاعات مراکز لیزر منتخب خود را اعم از نام مرکز، تاریخ مشاوره، نکات کلیدی مکالمه و غیره را در برگه ای یادداشت کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

بسیار حائز اهمیت است که همه موارد را در یادداشت های خود قید کنید تا بتوانید کارآمد بودن یا ناکارآمدی مرکز لیزر موهای زائد را مشخص نمایید.

 

مشخصات یک مرکز لیزر بد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد شیراز
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شیراز

چنانچه حین بازدید از یک مرکز لیزر موهای زائد، به هریک از علائم هشدار دهنده زیر برخوردید، در خصوص درمان در آن مرکز باید بیشتر فکر کنید:

 

1- شما را مجبور به تصمیم گیری کنند

مانند هر ارائه دهنده خدمات دیگر، مراکز لیزر موهای زائد نیز با ارائه خدمات لیزر کسب درآمد می کنند. برخی از آن ها با پیروی از اصول اخلاقی این خدمات را ارائه می دهند و برخی دیگر با ارائه اطلاعات غلط، مراجعین را گمراه می کنند. برخی دیگر نیز اطلاعات دقیقی در اختیار تان قرار می دهند، اما در تلاشند که شما را به یک منبع درآمد تبدیل کنند.

تعداد کمی از مراکز لیزر موهای زائد با توضیح این که هزینه های درمان شما تا پایان چقدر می شود، شما را مجبور به پرداخت هزینه در مشاوره اولیه می سازند.

چنانچه کارکنان مرکز لیزر به هر طریقی شما را وادار به دریافت خدمات در مرکز خود کنند، از خودتان بپرسید که آیا این ها همان کسانی هستند که بتوان برای لیزر موهای زائد بدانها اعتماد کرد یا خیر. توصیه ما این است که در شرایطی که مجبور به پذیرش درمان شدید، آن مرکز را از لیست خود حذف کنید.

 

2- به شما وعده رفع دائمی موهای زائد تان را بدهند

از لحاظ قانونی، لیزر موهای زائد به عنوان یک روش دائمی در رفع موهای زائد محسوب نمی شود. بر اساس قوانین FDA، لیزر تنها به عنوان روشی برای “کاهش دائمی موهای زائد” تلقی می گردد.

تفاوت بسیاری در “رفع دائمی موهای زائد” و “کاهش دائمی موهای زائد” وجود دارد. در حقیقت، کاهش به معنای کم شدن دائمی تعداد موهای زائد در ناحیه تحت درمان است. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز می باشد.

چنانچه مرکزی مدعی باشد که موهای زائد شما را برای همیشه و به طور دائم از بین خواهد برد، باید به آن ها شک کرد. زیرا در حال اطلاع رسانی غلط هستند و در واقع قصد گمراه کردن و فریب دادن شما را دارند. واضح است که نباید درمان لیزر موهای زائد خود را در چنین مرکزی انجام دهید.

 

آشنایی با بهترین مرکز لیزر شیراز

بهترین کلینیک لیزر در شیراز
بهترین مرکز لیزر درمانی شیراز

حال که نحوه یافتن بهترین مرکز را آموختید، شما را با بهترین مرکز لیزر شیراز آشنا می کنیم.

دستگاه لیزر مورد استفاده در بهترین مرکز لیزر شیراز، پلاتینیوم است. لیزر پلاتینیوم جدیدترین، سریع ترین و موثرترین دستگاه لیزر در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد.

این تکنولوژی، بدون درد و فوق سریع است. طول موج این لیزر بین 800 تا 810 نانومتر است و این طول موج بیشتر باعث می شود تا امواج به میزان بیشتری در پوست نفوذ نمایند و از ملانین های موجود در اپیدرم پوست دوری کرده و فولیکول های مو را مستقیما مورد هدف قرار می دهند. در واقع طول موج بلند تر باعث می شود تا پوست کمتر آسیب ببیند و تغییر رنگ پوست هم رخ ندهد. لیزر پلاتینیوم برای موهای ضخیم و تیره مناسب است و گزینه خوبی برای رفع موهای زائد کمر و ناحیه تناسلی است.

این دستگاه مجهز به TEC  (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد کوچک ترین درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

در بهترین مرکز لیزر شیراز از لیزر پلاتینیوم برای از بین بردن طولانی مدت موهای زائد و کاهش دائمی آن ها در انواع پوست استفاده می شود. در این روش، موهای تیره به دلیل تراکم بالای ملانین های تیره، راحت تر درمان می شوند.

موهای بسیار روشن، ملانین کمتری دارند و در نتیجه، حرارت کمتری برای از بین بردن آن ها تولید می شود. موهای خاکستری (سفید) تقریبا هیچ ملانینی ندارند و به همین خاطر برای درمان لیزر موهای زائد مناسب نیستند.

لایه فوقانی پوست اپیدرم نیز حاوی ملانین است و هنگامی که پوست در معرض نور UV قرار گیرد، تراکم آن افزایش می یابد. به طور کل، لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند، مناسب نمی باشد.

 

مواردی که در بهترین مرکز لیزر شیراز توصیه نمی شود

بهترین دکتر لیزر پوست در شیراز
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شیراز

به طور کلی در این مرکز، لیزر موهای زائد در افراد مبتلا به شرایط زیر، انجام نمی شود:

  • سابقه ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان پوست
  • بارداری (از جمله IVF)
  • مصرف داروهای حساس به نور، داروهای گیاهی یا داروهای رقیق کننده خون
  • قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید یا برنزه کردن 4 هفته قبل یا بعد از لیزر
  • ویروس هرپس سیمپلکس فعال (تبخال) در محل درمان
  • سابقه اسکار کلوئید
  • دیابت وابسته به انسولین
  • پوست بسیار شکننده یا خشک
  • صرع

درمان موهای زائد صورت در بهترین مرکز لیزر شیراز ممکن است حدود 10 دقیقه طول بکشد، در حالی که هر دو پا و یا کل کمر حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می کشد. بنابراین، می توان گفت که طول مدت درمان بستگی به ناحیه تحت درمان دارد.

تنها موهای در مرحله رشد می توانند درمان لیزر شوند. تعداد موهای این مرحله از 10 تا 70 درصد بسته به قسمت های مختلف بدن، متفاوت است. طول دوره های رشد مو نیز متفاوت است. در اکثر بیماران (در صورت برقرار بودن تعادل هورمون ها) هشت جلسه درمان برای لیزر موهای زائد کل بدن کافی است.

موهای صورت ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشند. پس از اولین درمان بیشتر بیماران شاهد کاهش قابل توجهی در تراکم مو خواهد بود. همچنین موهای جدیدی که رشد پیدا می کنند، نازک تر می شوند. لازم به ذکر است که اولین جلسه درمان باید با فاز آناژن (مرحله رشد) تطابق زمانی داشته باشد. این امر ممکن است موجب رشد دوباره مو شود اما در واقع، این موهایی هستند که در مرحله خواب به سر می بردند و اکنون زمان رشد شان فرا رسیده است.

 

چگونه برای درمان در بهترین مرکز لیزر شیراز آماده شوم؟

اگر می خواهید لیزر موهای زائد انجام دهید ، این نکات ایمنی را رعایت کنید!

لازم است قبل و در طول کل فرایند درمان، و 1 ماه پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد خود از برنزه کردن اجتناب کنید تا از بروز عوارض ناشی از جذب نور بیش از حد در اپیدرم اجتناب کنید. بلافاصله پس از درمان لیزر، پوست به طور ویژه ای در برابر اشعه ماوراء بنفش حساس می شود و باید 4 الی 5 روز از قرار گیری در معرض نور خورشید قوی اجتناب کنید.

لطفا در روز درمان از دئودورانت، عطر و یا محصولات آروماتراپی استفاده نکنید.

 

مزایای انجام لیزر موهای زائد

پلاتینیوم

به طور کلی، لیزر موهای زائد مزایایی دارد که باعث می شود افراد این روش را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنند. این مزایا با وجود دستگاه پلاتینیوم و انجام آن در یکی از بهترین مراکز لیزر دو چندان می شود. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • کاهش سریع و چشمگیر موهای زائد همراه با نرمی و لطافت پوست
  • استفاده از تکنولوژی روز و سیستم های پیشرفته لیزر موهای زائد
  • انتخاب لیزر متناسب با نوع پوست شما
  • کاهش نیاز به اصلاح روزانه
  • افزایش اعتماد به نفس

 

نتیجه گیری

 

برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر شیراز وقت بگذارید. مزیت این کار را در پایان خواهید دید. مراکز لیزر متعددی وجود دارند که در حال حاضر خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می هند و می توانید آن ها را انتخاب کنید. اگر در طول مشاوره احساس بدی دارید، آن را نادیده نگیرید.

همچنین، اگر به مرکز لیزری رفتید و احساس خوبی داشتید، به حس تان اعتماد کنید. مرکز لیزر تان را عاقلانه انتخاب کنید و خواهید دید که چرا بسیاری از افراد به درمان لیزر موهای زائد قسم می خورند. زیرا لیزر موهای زائد، روش بسیار موثری است.

امیدوارم پاسخ سوالات و ابهامات خود در خصوص چگونگی انتخاب بهترین مرکز لیزر شیراز را پیدا کرده باشید.

چنانچه هر گونه سوالی در مورد درمان لیزر موهای زائد و یا سایر درمان های پوست دارید، از شما دعوت می کنیم آن را در بخش نظرات مطرح سازید یا همین امروز با ما تماس بگیرید. خوشحالیم که می توانیم به سوالات شما پاسخی صحیح و اصولی دهیم. لطفا حتما جهت شرکت در یک جلسه مشاوره پوست نیز برنامه ریزی کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ستاره
ستاره
3 years ago

ممنون از اطلاعات مفیدتون
تو شیراز جای برای آموزش کار و گرفتن مجوز کار با دستگاه لیزر هست؟؟؟