جوانسازی پوست در گلستان

بهترین نوع ژل صورت چیست؟آیا میدانید کدام مارک برایتان بهتر است؟

بهترین نوع ژل صورت

بهترین نوع ژل صورت

صورت ما اولین چیزی است که در برخورد با دیگران، تاثیر گذار خواهد بود. شاید دلیل این حجم از اهمیت صورت به همین خاطر باشد. گرچه خیلی ها می گویند نباید از روی ظاهر انسان ها را قضاوت کرد اما یک چهره ی طبیعی و سالم می توان اثر مثبتی روی افراد داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین خاطر است که هر روزه درمان های مراقبت از پوست و اجزای صورت پیشرفت بیشتری پیدا می کنند.

اگر بخواهیم با هر کدام از آن ها پیش برویم، احتمالاً گستره انتخاب های ما تمامی نخواهد داشت. به همین خاطر است که باید به دنبال بهترین روش های درمانی رفت!
اما مسئله اینجاست که هر درمانی برای یک بخش خاص از صورت مناسب است. به عنوان مثال اگر از یک پزشک متخصص زیبایی و پوست سوال کنید که بهترین روش رفع چین و چروک های پیشانی چیست احتمالا پاسخ او تزریق بوتاکس خواهد بود. این در حالی است که تزریق بوتاکس برای رفع خط خنده مناسب نیست!

بهترین نوع ژل صورت
بهترین نوع ژل صورت

هر کدام از چروک ها ماهیت به خصوصی دارند و به دلایل متنوعی بروز پیدا می کنند. از چروک های ناشی از اشعه ی خورشید گرفته تا چین هایی که به خاطر حرکت عضلات به وجود می آیند.

به همین دلیل است که در این مطلب تصمیم داریم تنها روی یک روش جوانسازی پوست و رفع چروک ها فوکوس کنیم و آن تزریق ژل و فیلر است. اما نکته اینجاست که به محص انتخاب یکی از این روش ها، با انبوه سوالات دیگری هم مواجه می شویم که پاسخ دادن به آن ها دشوار خواهد بود.

در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که مارک های مختلف فیلر برای کدام ناحیه از صورت مناسب هستند. با ما همراه باشید.

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده | بهترین مارک فیلر خط خنده

 در حال حاضر برندهای زیادی بازار را اشغال کرده اند و کار انتخاب را سخت تر می کنند. به همین دلیل توصیه اول ما به شما این است که حتما به پیشنهاد پزشک خود گوش کنید چرا که او بهتر از هر کسی می داند که چه برندی برای مشکل شما مناسب تر است. اما دقت داشته باشید که پزشک شما ماهر و با تجربه باشد و حتما کیفیت کار او را بسنجید. (می توانید از پزشکتان بخواهید که آلبوم عکس های قبل و بعد بیماران خود را به شما نشان دهد تا از این بابت اطمینان حاصل کنید)

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده
بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

وقتی که صحبت از خط خنده می شود، هیچ مارکی بهتر از رستیلن نخواهد بود. این برند به خاطر وزن مولکولی پایین، بسیار سبک بوده و هیچ گونه احساس سنگینی روی صورت شما ایجاد نخواهد کرد.

علاوه بر این همان گونه که گفتیم، از بوتاکس نمی توان برای رفع خط خنده استفاده کرد چرا که این ناحیه بسیار حساس است و به خاطر نزدیکی به دهان یک تزریق اشتباه می تواند بر روی نحوه ی حرف زدن تاثیر منفی بگذارد. به همین خاطر است که توصیه می کنیم همیشه ژلی را انتخاب کنید که از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. نواحی اطراف دهان و لب ها حساسند و درمان های غلط با مواد بی کیفیت می توانند عوارض جانبی وخیمی به همراه داشته باشند.

انواع ژل های تزریقی صورت

اگر بخواهیم به معروف ترین و معتبرترین ژل های تزریقی صورت اشاره ای داشته باشیم ، می توان آنها را به صورت زیر فهرست کرد :

  • ژل های خانواده ژوویدرم
  • رستیلن
  • رووفیل
  • پرنسس
  • فیلر بلترو
  • فیلر استایلج
  • ژل تئوسیال

تمام این برندها در بازار به خوبی شناخته شده هستند و خیلی از آن ها تاییدیه سازمان FDA آمریکا را نیز دارند . اما بهترین ژل های تزریقی صورت آنهایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشند. درباره این ماده شگفت انگیز در مقالات پیشین به تفصیل صحبت کرده ایم.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این ماده حیاتی برای بدن به دست آورید، توصیه می کنیم مقاله هیالورونیک اسید را مطالعه نمایید.

انواع ژل های تزریقی صورت
انواع ژل های تزریقی صورت

بهترین مارک ژل لب

بیشتر افراد می خواهند که تزریق ژل را برای لب های خود انجام دهند. به همین خاطر است که به دنبال بهترین مارک ژل لب می گردند. در این باره باید ذکر کنیم که هیچ چیز بهتر از ژل لب ژوویدرم نیست. این ژل هم وزن مولکولی پایینی دارد و احساس فوق العاده ای از لطافت و نرمی به لب ها خواهد بخشید.

در میان خانواده ژوویدرم هم شاید بهترین نسخه برای تزریق در لب، ژل ژوویدرم وولبلا باشد که اساساً برای تزریق در لب طراحی شده است و دوام خیلی خوبی هم دارد.

در حال حاضر فیلرهای مارک پرنسس نیز توسط برخی از پزشکان ایرانی استفاده می شوند و ظاهراً که نتیجه ی خیلی خوبی هم به همراه دارند.

توصیه می شود که هرگز بیش از یک سی سی ژل به لب هایتان تزریق نکنید. هر پزشک متخصصی که به خوبی با کار خود آشنا باشد، قطعاً بیش از این اندازه فیلر تزریق نخواهد کرد چرا که فرم کلی لب ها به شدت وحشتناک خواهد شد.

استثناء : گاهی مواقع به خاطر مشکلات و معضلات خاص پزشک ناچار می شود که بیش از این مقدار فیلر تزریق کند.

بهترین مارک ژل لب
بهترین مارک ژل لب

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

پوست اطراف چشم از حساسیت خیلی زیادی برخوردار است. به همین خاطر است که قبل از دیگر نواحی بدن دچار چین و چروک می شود. پس اگر تصمیم دارید برای رفع مشکلات زیر چشم خود، فیلر تزریق کنید، حتما باید چند نکته را مدّ نظر داشته باشید :

اول از همه این که حتما پزشکی ماهر را انتخاب کنید که حساسیت این ناحیه را درک کند. هرگونه تزریق اشتباه می تواند منجر به مشکلات بینایی شود.

بعد از آن حتما مارکی را انتخاب کنید که اساساً برای تزریق زیر چشم طراحی شده باشند. برخی از نسخه های ژوویدرم و رستیلن کاملاً برای تزریق زیر چشم مناسب هستند.

میزان تزریق نیز بسیار حائز اهمیت است. بیشتر مواقع برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم از فیلرها استفاده می شود اما در صورتی که میزان ژل زیاد باشد، احتمالا تعادل میان گونه ها و زیر چشم از بین خواهد رفت.

به خاطر داشته باشید که سلامت شما، به هیچ وجه چیزی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. به همین خاطر با اعتماد بیجا به مارک ها و برندهای نامعتبر و ارزان، عوارض جانبی را برای خود به ارمغان نیاورید.

در نهایت این که امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments