بوتاکس در ارومیه

بوتاکس در ارومیه | آیا بوتاکس میمیک صورت را از بین می برد؟

بوتاکس در ارومیه

بوتاکس در ارومیه

ارومیه ای های عزیز آیا می دانستید می توانید خطوط چین و چروک صورتتان را با بوتاکس به سادگی برطرف کنید؟ مهمتر از آن، آیا می دانستید که بهترین و باکیفیت ترین مراکز بوتاکس در شهر شما هم وجود دارند؟ مراکزی که از نظر اعتبار و کیفیت خدمات پا به پای پیشرفته ترین مراکز پایتخت پیش می روند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس در ارومیه

معمولا هرکس نام بوتاکس را می شنود تصوری از صورت های بی حس و منجمد که حتی نمی توانند اخم کنند به ذهنش می رسد. هرچند ممکن است روایت های گوناگون اینچنینی زیادی در مورد بوتاکس شنیده باشید که نگرانتان کند یا حتی افرادی را هم دیده باشید که تحت چنین تاثیرات منفی هستند، اما اینها به معنای آن نیستند که بوتاکس الزاما میمیک صورت شما می گیرد و آن را بدون حس می کند! یادتان باشد که چنانچه بوتاکس را در مرکزی معتبر و باکیفیت انجام دهید احتمال بروز چنین اثراتی بسیار پایین می آید.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد بوتاکس در ارومیه با شما عزیزان صحبت کنیم و راهنمایی ابتدایی در مورد تزریق آن به شما ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

بوتاکس چیست؟

تا به حال فکر کرده اید که اصلا بوتاکس چطور چین و چروک صورت را برطرف می کند؟
بوتاکس نام تجاری سمی به نام سم بوتولینوم است که توسط باکتری کلاستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. باکتری بوتولینوم در گیاهان، خاک، آب و بدن حیوانات پیدا می شود. تاثیر شیمیایی این سم در بدن باعث توقف موقتی روند ارسال پیام های عصبی می شود که درنهایت منجر به فلج موقتی در عضله هدف می گردد. فلجی که چند ماهی به طول خواهد انجامید.
بوتاکس ماده ای سمی بسیار قوی است که روی سیستم عصبی بدن تاثیر می گذارد. اما نترسید! زمانی که از بوتاکس برای رفع جای چین و چروک استفاده می شود، در دوزهای بسیار ضعیف و رقیق تزریق می گردد. حتی از بوتاکس برای درمان برخی از بیماری ها و عارضه نیز استفاده می شود!

بوتاکس در ارومیه
بوتاکس در ارومیه

تزریق بوتاکس ترک ها و چروک های پوستی را برطرف می کند که در نتیجه برخی حرکات عضلات صورت( یا بالا رفتن سن) ایجاد می شوند. در برخی موارد از بوتاکس برای پیشگیری از بدتر شدن وضعیت چروک ها هم استفاده می شود.
پس یادتان باشد که تزریق بوتاکس بیشترین تاثیر را روی چروک های ناشی از حرکات عضلات صورت دارد. چروک هایی مانند خط اخم و چروک پیشانی یا حتی چروک های کنار چشم.

ایمنی بوتاکس

شاید دانستن خاصیت اصلی بوتاکس و اینکه با انجام آن دارید ماده ای با منشأ سمی را وارد پوست خود می کنید، کمی شما را بترساند و نگران کند. درست است؟
اگرچه تحقیقات ثابت کرده اند که به نسبت سایر عمل های زیبایی بیشتر تهاجمی، بوتاکس یکی از ایمن ترین هاست! هرچند بوتاکس خطرات خاص خودش را دارد اما تحقیات اخیر نشان داده اند که تنها 1 درصد از افرادی که تزریق بوتاکس را انجام داده اند دچار مشکل و عوارض مهم شده اند. پس درمورد ایمنی بوتاکس نگرانی نداشته باشید.

بهترین مرکز بوتاکس در رومیه

همانطور که گفتیم مراکز زیبایی معتبر زیادی در ارومیه وجود دارند اما این به معنای آن نیست که همه آنها باکیفیت و قابل اعتماد هستند.
ساده ترین راهی که همین الان پیش روی شما وجود دارد آن است که کمی وقت گذاشته و فرم انتهای مقاله را پر کنید. بعد از پرکردن این فرم، تهران اسکین بهترین مراکز زیبایی برای تزریق بوتاکس در ارومیه را به شما عزیزان معرفی می کند.

بوتاکس در ارومیه
بوتاکس در ارومیه

وقتی به یک مرکز زیبایی برای تزریق بوتاکس مراجعه می کنید حتما سوالات و نگرانی های احتمالی که در مورد بوتاکس دارید را با پزشک مجموعه مطرح کنید. شاید اصلا فرد مناسبی برای تزریق بوتاکس نباشید، یا درمان مورد نظر برای رفع مشکل شما اصلا بوتاکس نباشد! پس حتما پیش از شروع عمل یک جلسه مشاوره با پزشک مجموعه داشته باشید. همچنین سعی کنید در مورد مارک بوتاکس مورد تزریق و قیمت عمل هم حتما با او صحبت کرده و به نتیجه مشخص برسید.

یکی از بهترین مراکز زیبایی برای تزریق بوتاکس ارومیه، شعبه ارومیه مجموعه مراکز تهران اسکین است که با کادری حرفه ای و بهره مندی از بهترین مواد مرغوب، سعی در ارائه باکیفیت ترین خدمات تزریق بوتاکس به شما عزیزان را دارد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین مارک های بوتاکس

بوتاکس مارک های متنوع داخلی و خارجی زیادی دارد. که طبعا هرکدام قیمت ها و کیفیت های متفاوتی باهم دارند. در بین برندهای ایرانی بوتاکس، یکی از بهترین ها بوتاکس مسپورت است. این بوتاکس کیفیت قابل قبولی دارد.
اما اگر برندهای خارجی مدنظرتان باشد هم گزینه های زیادی پیش روی شماست. برندهای دیسپورت و لینوریز معتبرترین برندهایی بوتاکس خارجی هستند که می توانید آنها را تزریق کنید. به هرمرکزی که مراجعه کنید ممکن است به شما توصیه کنند حتما از برندهای خارجی استفاده کنید، اما برند ایرانی هم محصول قابل اطمینان و مطلوبی ارائه کرده است.

بوتاکس در ارومیه
بوتاکس در ارومیه

قیمت بوتاکس در ارومیه

قیمت بوتاکس در ارومیه ممکن است کمی با مراکز موجود در تهران متفاوت تر و البته ارزانتر باشد. اما این تفاوت به آن میزانی که فکرش را می کنید فاحش و قابل توجه نیست. هرچند برخی از مراکز خوب مانند شعبه ارومیه تهران اسکین با تعرفه های معقول و تخفیف های مناسبتی و عمومی متنوع، تلاش دارند تا تزریق بوتاکس در ارومیه را برای شما هرچه به صرفه تر کنند.
قیمت کلی بوتاکس به عوامل متعددی وابسته است. از جمله اینکه چند سی سی تزریق می کنید؟ ناحیه تحت درمان چقدر بزرگ است؟ مرکز مورد نظر در کدام منطقه اقتصادی واقع شده؟ دستمزد پزشک چقدر است؟ از چه برند بوتاکسی استفاده می کنید؟ و غیره.
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم سعی کنید پیش از شروع درمان حتما در مورد قیمت آن از پزشک مجموعه سوال بپرسید.

بوتاکس در ارومیه
بوتاکس در ارومیه

دوام بوتاکس

اگر فکر می کنید تاثیرات بوتاکس دائمی هستند در اشتباهید، مانند تزریق فیلر، دوام اثر بوتاکس هم مدت مشخصی پایدار باقی می ماند. هرچه باشد اثر بوتاکس ” فلج موقتی عضلات زیرپوستی” است. تاثیر بوتاکس بعد از 4 الی 6 ماه رفته رفته از بین می رود.
یادتان باشد که بعد از تزریق بوتاکس پزشک باید ناحیه مورد عمل را ماساژ دهد تا مایع بوتاکس در زیر پوست جابیفتد. همچنین تا 12 الی 24 ساعت بعد از تزریق سعی کنید هیچگونه فشاری اعم از ضربه یا خوابیدن روی آن بخش به ناحیه تحت تزریق وارد نشود. چراکه تا جا افتادن کامل مایع بوتاکس زیر پوست، این مایع می تواند از جایی که هست به نقطه ای دیگرحرکت کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments