بوتاکس خط خنده

بوتاکس خط خنده | قیمت بوتاکس | رفع خط خنده | بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

بوتاکس خط خنده

بوتاکس خط خنده

آن چه که هر انسانی را زیبا و دلنشین می کند ، خنده های اوست. اصولا یکی از اولین چیزهایی که انسان ها را به هم جذب می کند ، شیوه ی خندیدن است. اما آیا می دانستید که آناتومی چهره ی برخی از افراد به گونه ای است که قبل از دیگران ، چین و چروک هایی در اطراف دهان آن ها ایجاد می شود ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصطلاحا به این چین ها ، خط خنده می گویند و به مرور زمان می تواند عمیق تر شود. کیم کارداشیان ، یکی از ستاره های فضای مجازی ، بارها گفته است که راز زیبایی او ، لبخند نزدن است. او با این متد تصمیم دارد که هرگز اجازه بروز خط خنده به صورتش ندهد.

اما به جای این که خود را از این نعمت محروم کنید ، راه ساده تر و بهترین نیز وجود دارد و آن تزریق بوتاکس برای خط خنده است.

بوتاکس خط خنده
بوتاکس خط خنده

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به این مسئله اشاره ای داشته باشیم که بوتاکس چگونه می تواند ، لبخندهای شما را جذاب تر کرده و ظاهر بهتری به صورتتان بدهد. با ما همراه باشید.

بهترین مرکز بوتاکس و تزریق چربی

مرکز زیبایی و لیزر برکه با در اختیار داشتن بهترین پزشکان متخصص زیبایی ، آماده است تا کلیه خدمات تزریق بوتاکس و ژل را به شما عزیزان ارائه کند. کلیه مواد مورد استفاده در این مرکز از بهترین ها بوده و تضمین می کنیم  که عالی ترین نتیجه را دریافت کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

همه ی ما به دنبال لبخندی هستیم که ظاهر ما را زیبا تر کند. سن، سفتی عضلات و هم چنین انعطاف پذیری و ساختار کلی فک ما ، لبخندمان را شکل می دهد. سم بوتولینیوم (بوتاکس) یک جور پروتئین عصبی است که اختلالات ما از جمله عضلات بیش فعال و هم چنین انقباض عضلانی مان را درمان می کند.

درمان بوتاکس امروزه برای بهبود طرح لبخند به کار می رود که به طور کلی بر چهره مان نیز تاثیر می گذارد.

در ادامه به 3 روشی اشاره می کنیم که با استفاده از بوتاکس می توانند ، ظاهر لبخند ما را زیباتر و خواستنی تر کنند.

خطوط ناشی از لبخند را کاهش می دهد.

خط لبخند، چین و چروک های هستند که بر ظاهر لبخندتان اثر می گذارند.این خطوط به علت سن ، قرار گیری بیش از حد در معرض اشعه ی UV ، سیگار کشیدن ؛ کمبود خواب ، پوزیشن های غیرعادی خوابیدن و استرس به وجود می آیند.

بوتاکس خط خنده
بوتاکس خط خنده

معمولا دو نوع خط لبخند وجود دارد : نازولابیال و ماریونت

خطوط نازولابیال از بینی تا گوشه ی خارجی دهان کشیده می شوند در حالی که خطوط ماریونت در گوشه ی لب ظاهر می شوند.

بوتاکس به بهبود ظاهر این دو خط لبخند کمک می کند و دارویی را به عضلات تزریق می کند تا آن ها را به سختی اولیه ی خود باز گرداند.

این دارو ؛ عضلاتی که در فرآیند لبخند  زدن، درگیر هستند را تسکین می دهد.

این مسئله از بالا پریدن عضلات به هنگام لبخند زدن پیشگیری کرده و لبخند شما را بی عیب و نقص می سازد.

لبخندهای لثه ای شما را بهبود می بخشد

این لبخند به گونه ای است که کل لثه ی شما را نمایان می سازد.این مسئله بیشتر مواقع به این خاطر است که فرد بافت لثه ای بزرگی دارد اما دندان هایش کوچک است یا این که لب بالای فرد نازک و باریک است.

فعالیت بیش از حد لب بالا نیز می تواند یکی از دلایل بروز لبخند لثه ای باشد.

در این حالت ، به هنگام لبخند زدن، لب بالایی بیش از حد بالا می رود و بخش بزرگی از لثه ها را نمایان می کند که به هیچ وجه ظاهر خوشایندی ندارد.

تزریق بوتاکس به همراه استفاده از دیگر داروها، می تواند لبخندهای لثه ای را بهبود ببخشد.

این تزریق ، عضلات صورت را آرام می کند.علاوه بر این ، میزان بالا رفتن لب بالایی را نیز کنترل خواهد کرد و به این ترتیب نمایان شدن لثه ها را کاهش می دهد.

معمولا 36 ساعت طول می کشد تا این تکنیک نتایج خود را نشان دهد و تقریبا 6 ماه دوام خواهد داشت.

بوتاکس خط خنده
بوتاکس خط خنده

خطوط ناشی از سیگار کشیدن را اصلاح می کند.

خطوط ناشی از سیگار کسیدن ، خطوطی هستند که به هنگام لبخند زدن در لب بالا و پایین ظاهر می شوند.

همان گونه که از نام آن مشخص است ، بروز این خطوط به خاطر سیگار کشیدن است اما عوامل دیگری از جمله بالا رفتن سن ، چروک کردن لب ها و قرار گیری بیش از حد در برابر آفتاب نیز می تواند منجر به شکل گیری این خطوط شود.تزریق بوتاکس برای اصلاح این خطوط ، شامل تزریق دارو میان لب و پوست و عضلات اربیکولاریس می شود.

پس از اتمام این درمان شما لب هایی نرم تر ،عضلات آرام تر و لبخندی بدون چین و چروک خواهید داشت.

این درمان بسیار موثر بوده و حدودا 3 ماه دوام خواهد داشت .

بوتاکس می تواند به روش های بسیار زیاد دیگری که به آن اشاره نکردیم نیز ظاهر لبخند شما را بهبود بخشد.

در صورتی که به دنبال زیبا کردن لبخند خود هستند یا این که از مشکلات دندانی رنج می ببرید ، می توانید با پزشک متخصص مرکز برکه مشورت نمایید.

تزریق ژل یا چربی برای خط خنده

علاوه بر بوتاکس می توان از روش های دیگری مانند تزریق چربی و ژل نیز جهت رفع خط خنده استفاده کرد. اما عموما به علت شیوع همه گیر مواد چینی و تقلبی در بازار؛ ممکن است دچار عواقب ناگواری در اثر تزریق ژل و چربی شوید. توصیه می کنیم که جهت انجام این عملیات های زیبایی به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایید.

 

بوتاکس خط خنده
بوتاکس خط خنده

بوتاکس خط اخم

برطرف کردن خط اخم نیز یکی دیگر از ده ها مزایای استفاده از درمان بوتاکس است. تمام منافعی که در بالا برای خط لبخند ذکر کردیم برای رفع خط اخم نیز صادق است و شما می توانید به خوبی منافع این درمان را جهت برطرف سازی خط اخم مشاهده نمایید.

قیمت بوتاکس

قیمت بوتاکس به جنس مواد مصرفی و مرکز انتخابی تان بستگی دارد. مراکز مختلفی وجود دارند که با ارائه مواد بی کیفیت و تقلبی ، ضررهای جبران ناپذیری به چهره و زیبایی فرد وارد می کنند. به همین خاطر توصیه می کنیم که پیش از هر چیزی به مواد مورد استفاده این مراکز و هم چنین پزشکی که این عملیات را برای شما انجام می دهد دقت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments