لیزر موهای زائد گونه

لیزر موهای زائد گونه | بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد گونه

لیزر موهای زائد گونه

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای زائد است و آقایان هم از این قاعده جدا نیستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته منظور موهایی که به عنوان ریش و سبیل شناخته می شوند نیست، بلکه بسیاری از آقایان موهای صورتشان آنقدر زیاد است که تا روی گونه ها هم می آید. اگر شما هم تجربه ی موهای زائد گونه را داشته باشید می دانید که موهای این ناحیه دردسر بسیار ی دارند. اولا اگر به آنها دستی نزنید و اصلاحشان نکنید، زیبایی ظاهری شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. چراکه کل صورتتان را می پوشانند و اجازه نمی دهند هیچگونه از اعضای صورتتان دیده شود. در ثانی اصلاح کردن و تیغ زدنشان هم اتفاق بی دردسری نیست.

لیزر موهای زائد گونه
لیزر موهای زائد گونه

آقایان معمولا تنها از دو روش برای از بین بردن موهای صورتشان استفاده می کنند. یا از تیغ و ژیلت استفاده می کنند یا از ماشین اصلاح. خودتان به عنوان یک مرد بهتر می دانید که هرچه بیشتر موهای صورت را تیغ بکشید، ریشه های آنها قوی تر شده، هم بیشتر رشد می کنند، هم سریعتر و هم ضخیم تر می شوند. شاید فکر کنید به همین خاطر ماشین اصلاح گزینه ی بهتری است، اما وقتی صحبت از موهای گونه است، آن هم چندان گزینه ی مطلوبی به نظر نمی رسد.

چراکه ماشین کردن صورت، موها را از ریشه بر نمی دارد. بلکه همیشه به اصطلاح یک ته ریش روی صورت باقی می گذارد. موهای گونه هم موهایی نیستند که دوست داشته باشید اثری از آنها به جا بماند. پس بهترین راه برای حذف آنها به نظر همان تیغ یا ژیلت می رسد. اما به ضرر بزرگ و نتیجه ی عکس آنهم در طولانی مدت اشاره کردیم.

پس با این اوصاف یک آقا که از موهای زائد روی گونه در عذاب است، از چه روش های دیگری می تواند استفاده کند؟ وَکس؟! آیا تا به حال مردی را دیده اید که موهای صورتش را اپیلاسیون کند؟! مشخصا نه.

در حالی که به نظر هیچ روش و راهکار دیگری باققی نمانده، ما به شما لیزر را توصیه می کنیم.

شاید در نگاه اول تصور کنید، لیزر موهای زائد فقط مخصوص خانم هاست. یا فقط مخصوص موهای زائد بدن. اما هرگز اینطور نیست. مردان هم می توانند به اندازه ی زنان از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند و بهره ببرند. علاوه بر آن لیزر می تواند روی ناحیه ی حساس صورت هم استفاده شود.

با لیزر کردن موهای زائد دیگر هیچوقت نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید.

لیزر موهای زائد گونه
لیزر موهای زائد گونه
برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد آقایان، این مقاله را مطالعه کنید.

شاید از این باور غلط بترسید که  لیزر کردن موهای صورت، به معنی از بین بردن تمام موهای صورت است. اما همانطور که گفتیم این یک باور غلط است. لیزر درمانی بسیار دقیق است که می تواند در نواحی بسیار کوچک و با هدفگیری دقیق صورت پذیرد. یعنی اگر بخواهید حتی به قدر یک سانتی متر از موهای صورتتان را لیزر کنید، این امکان کاملا و به راحتی وجود دارد.

پس لیزر موهای زائد گونه، هیچگونه خطری برای ریش های دوست داشتنی شما ندارد. نگران آنها نباشید و فقط از شر موهای زائد گونه خلاص شوید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به بافت های عمیق پوستی نفوذ کند و کمترین آسیبی به آنها برساند.

برای لیزر موهای زائد گونه، تکنسین متخصص ابتدا ناحیه ی هدف را که گونه است، با ژل یا کرم مخصوص می پوشاند. سپس قلم یا دستگیره ی لیزر را که به دستگاه متصل است به آرامی روی گونه می کشد.

نکته : در تمام طول درمان عینک مخصوصی به چشم خواهید زد تا از چشمانتان در برابر لیزر محافظت کند.

لیزر موهای زائد گونه
لیزر موهای زائد گونه

با کشیدن قلم مخصوص روی پوست، تکنسین اشعه را به صورتی همسان و یکدست بر کل سطح گونه پخش می کند. لیزر در واقع مجموعه ای از پرتو های نوری به شدت متراکم است. این پرتو ها چون از جنس نور هستند، طبیعتا جذب نقاط تیره تر می شوند. از آنجاییکه رنگدانه های ریشه ی مو معمولا از رنگدانه ی خود پوست تیره تر است، لیزر فقط جذب مو شد و به بافت پوستی هیچگونه آسیبی نمی رساند.

نکته : به همین خاطر لیزر جزو یکی از ایمن ترین درمان ها به حساب می آید.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر جذب شده در ریشه ی مو، در آنجا به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول که عامل رشد مو است را در ساقه ی مو می سوزاند. اگر این سوزش ریشه برای چند دفعه ی متوالی و طی چند جلسه ی متعدد تکرار شود، رفته رفته ریشه ی مو را برای همیشه از بین می برد.

این جلسات متعدد که تعداد آنها معمولا بین 4 تا 6 جلسه است، در کل فرآیند لیزر موهای زائد گونه را تشکیل می دهند. که بعد از آن دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

مراکز لیزر زیادی در تهران وجود دارند، اما همه ی آنها خدمات لیزر موهای زائد آقایان را ندارند. اگر قصد دارید درمان لیزر موهای زائد گونه یا هر نقطه ی دیگر از بدن را انجام دهید، سعی کنید مرکزی معتبر و با کیفیت برای این کار را پیدا کنید. جاییکه لیزر را یک فرد متخصص و حرفه ای برای شما انجام می دهد.

لیزر موهای زائد گونه
لیزر موهای زائد گونه

به یاد داشته باشید، گونه ناحیه ای ست که هم پوست حساسی دارد و هم نزدیک چشم است. بنابراین لیزر آن به دقت و تخصص بالایی نیاز دارد.

مرکز لیزر برکه، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص یکی از بهترین مراکز برای لیزر موهای زائد گونه، و لیزر موهای زائد آقایان در تهران می باشد. مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی این مرکز، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرف ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید.

مترجم و  محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments