هزینه لیزر دائمی موهای

هزینه لیزر دائمی موهای زائد در بهترین مرکز لیزر تهران ( برکه)

هزینه لیزر دائمی موهای زائد

هزینه لیزر دائمی موهای زائد برای هر فرد متفاوت است. لیزر موهای هر نفر با دیگری فرق دارد. عوامل موثر در تعیین هزینه لیزر دائمی موهای زائد، اولا تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد است.  عواملی که در تعیین تعداد این جلسات نقش دارند، جنس و رنگ پوست هر فرد و  جنس، رنگ و ضخامت موی اوست. هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد و درمان حساستر و دقیقتر باشد، به همان میزان هزینه لیزر هم افزایش می یابد.

هزینه لیزر دائمی موهای
هزینه لیزر دائمی موهای

مرکز لیزر موهای زائد برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از متخصصان و پزشکان ماهر و حرفه ای، مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد روز دنیا، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. همچنین تخفیف های استثنایی برکه، این مرکز را به یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای لیزر موهای زائد تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برا یآشنایی با تعرفه ها و تعیین وقت مشاوره و درمان، از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه با درمان  لیزر موهای زائد بیشتر آشنا خواهیم شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان با ما همراه باشید.(هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

نکات سریع

  • این روش از تکنولوژی نور متمرکز برای جلوگیری از رشد موهای زائد بدن استفاده می کند.
  • طبق گزارشات به دست آمده لیزر موهای زائد یکی از پر طرفدارترین روش های پنجگانه غیر جراحی در سال های اخیر در سراسر جهان بوده است.
  • لیزر می تواند در هر ناحیه از بدن از جمله روی صورت استفاده شود.

ایمینی لیزر موهای زائد

  • لیزر از دهه 1960 میلادی مورد آزمایش قرار گرفته و از دهه 1990 در دسترس عموم قرار گرفته است.
  • اولین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 1995 تایید شد.
  • لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین درمان ها برای رفع موهای زائد است.

مدت لیزر موهای زائد

  • به طور متوسط به  3 الی 7 جلسه برای حصول نتایج مطلوب از لیزر موهای زائد مورد نیاز است.
  • در بیشتر موارد، بیماران طی و بعد از درمان ناراحتی و عوارض کمی را تجربه میکنند.
  • معمولا بهبودی پس از درمان با لیزر کمترین زمان را می برد.

هزینه لیزر دائمی موهای زائد

  • هزینه ی لیزر موهای زائد به شرایط منحصر به فرد پوست و موی هر فرد بستگی دارد.

اثر گذاری لیزر موهای زائد

  • 71 درصد افرادی که لیزر موهای زائد را انجام داده اند از این درمان کاملا راضی بوده اند.
  • لیزر بهترین عملکرد را روی موهای تیره رنگ، بر روی پوست های روشن دارد. اما امروزه با دستگاه هایی مانند الکساندرایت، این معضل حل شده و لیزر بر روی پوست های تیره هم به اندازه پوست های روشن اثر گذار است.

لیزر موهای زائد چیست؟

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش درمانی غیر تهاجمی برای کاهش شدید یا توقف رشد موهای زائد بدن است. با بیش از یک میلیون عمل لیزر موهای زائد در سال 2016، لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدار ترین و کم آسیب ترین عمل زیبایی شناخته شد. لیزر موهای زائد می تواند گزینه ی خوبی برای کسانی باشد موهای زائد زیادی روی بدنشان دارند و دنبال راهی موثر برای کاهش شدید رشد یا رفع دائمی موهای زائد نواحی بزرگ و کوچک بدنشان هستند.(هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

لیزر موهای زائد از جمله ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های زیبایی محسوب می شود. عوارض جانبی عمومی آن هم پس از چند روز خود به خود از بین می روند. مهم است که برای اثر گذاری درمان، چندین جلسه درمان را انجام دهید تا نتیجه بخش باشد.(هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

هزینه لیزر دائمی موهای

روند درمان با لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر یک پزشک متخصص (یک پزشک، دستیار پزشک یا پرستار معتبر) ناحیه ی درمان را تمیز می کند. اگر منطقه به خصوص حساس باشد، می توان از ژل بی حسی موضعی استفاده کرد. طی روند لیزر موهای زائد، هر کس که در اتاق است نیاز به پوشیدن عینک محافظ مخصوص برای جلوگیری از آسیب چشم بااشعه ی لیزر دارد.(هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

با اثر کردن ژل بی حسی متخصص لیزر موهای زائد اشعه ی پر حرارت و انرژی نور لیزر را روی ناحیه ی مورد نظر متمرکز می کند. هرچه ناحیه ای می خواهید موهای زائدش را از بین ببرید بزرگتر باشد زمان جلسه بیشتر طول می کشد. لیزر موهای زائد نواحی کوچک بدن معمولا بیش از چند دقیقه طول نمی کشد، در حالی که لیزر ناحیه های بزرگتر ممکن است چندین دقیقه تا حتی یک ساعت به طول بیانجامد.

برخی بیماران در حین درمان گزارش می دهند که حسی مانند لمس شدن پوست، یا گزش یا آفتاب سوختگی دارند. با از بین رفتن ریشه ی مو از سطح پوست، ناشی از انرژی وارده از لیزر، ممکن است بوی سولفور(موی سوخته) از روی پوست بلند شود. اما نگران نباشید، چراکه لیزر به سطح پوست کمترین آسیب ها را وارد می کند.(هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

عده ای بر این باورند که چون ناحیه ی تناسلی، از نواحی حساس بدن است، لیزر آن هم حساستر است و هم پیچیده تر است. به همین دلیل اولا می ترسند که درد داشته باشد، و نگران قیمت آن هستند. بهتر است بدانید این باور کاملا اشتباه است، درست است که ناحیه تناسلی از نواحی حساس بدن به شما می رود، اما با این حال روند لیزر آن با لیزر سایر نقاط بدن تفاوتی ندارد. تنها به دقت بیشتری نیازمند است. پس نه درد بیشتری نسبت به سایر نواحی دارد، و نه هزینه ی آن بیشتر است. بسته به ضخامت مو ها و تعداد جلسات مورد نیاز شما برای رفع موهای زائد آن، قیمتش برای هر فرد تفاوت می کند.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

دو نوع عمومی از دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارند. اول دستگاه های حرفه ای و تخصصی لیزر که مخصوص مراکز درمانی و مطب های پزشکی است، و دوم دستگاه های لیزر خانگی. قیمت دستگاه های لیزر حرفه ای و البته با کیفیت آنقدری بالا هست که به چند صد میلیون هم می رسد. اما دستگاه های لیزر خانگی قیمیتی بسیار پایین تر از این ارقام دارند، و هرگز کیفیت دستگاه های حرفه ای را ندارند. از آنجاییکه دوره ی کامل درمان لیزر موهای زائد تنها یکبار است، بهتر است به جای آنکه پول زیادی را خرج دستگاه لیزر کنید، به مراکز معتبر لیزر موهای زائد در سطح شهر مراجعه کنید.  (هزینه لیزر دائمی موهای زائد)

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments