پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

قیمت لیزر بیکینی و تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر بیکینی

 

قیمت لیزر بیکینی ممکن است نسبت به سایز ناحیه و میزان پرپشت بودن موها تعیین کرد.

شما می توانید جهت اطلاع از تعرفه قیمت های مرکز لیزر برکه اینجا را کلیک کنید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیکینی یکی از نقاط بدن است که بی مو نگه داشتن آن خصوصا در هنگام تابستان و فصل شنا بسیار مهم و ضروری می باشد

به نظر می رسد که هر چقدر هم این ناحیه را وکس کنیم یا از کرم های شیو استفاده کنیم باز هم ناحیه بیکینی ما نرم و بی مو نخواهد بود. باید بدانید گه لیزر بیکینی هیچگونه ربطی به ناحیه تناسلی و هورمون ها و‌… ندارد و هیچ تداخلی با مشکلات و توانایی های زنانگی شما نخواهد داشت.

بیشتر مواقع دیده می شود که گرچه موهای ناحیه بیکینی خود را به طور کامل تراشیده اید اما باز هم جای موهای سیاه و ضخیم آن از پشت پوست پیداست و همین مسئله خصوصا برای خانم ها متاهل بسیار عذاب آور است

از طرف دیگر اصلاح کردن این ناحیه کار بسیار دشواری است چرا که هر چقدر هم دقت به خرج دهید باز هم می بینید که چند تار مواز دستتان در رفته است و هیچ چیز بدتر از این نیست . قیمت لیزر بیکینی )

به همین خاطر زنان بسیاری هستند که تمایل دارند لیزر موهای زائد بیکینی را امتحان کنند. البته در ابتدا ترجیح می دهند نواحی عمومی تریاز بدن را لیزر کنند تا نتیجه و البته درد آن را بسنجند.

هزینه لیزر بیکینی

اصلا چرا برای لیزر بیکینی هزینه کنیم؟

برای این که بدانید کدام انتخاب برای شما مناسب تر است ، تصمیم گرفته ایم مطالب زیر را با شما درمیان بگذاریم.پس با ما همراه باشید

مرکز لیزر موهای زائد برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه الکساندرایت اسکلپیون 2018 کلیه خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه کند.جهت اطلاع از تعرفه قیمت ها اینجا را کلیک کنید.

تفاوت میان لیزر برزیلی و لیزر بیکینی

بسیاری از زنان تفاوت بین لیزر خط بیکینی و لیزر برزیلی را نمی دانند. هر دو مورد مشابه هستند، به همین خاطر گاهی موجب بروز سردرگمی می شوند.

از آن جایی که صحبت کردن درباره این مسئله کمی سخت است ، زنان ترجیح می دهند که به جای این که راجع به این تفاوت از تکنیسین لیزر سوالات خود را بپرسند ، به صورت آنلاین و اینترنتی به دنبال پاسخ این سوال باشند.

خط بیکینی

ناحیه ای که موازی خط شورت قرار می گیرد ، خط بیکینی نامیده می شود.

لیزر موهای زائد بیکینی معمولا 3 اینچ فراتر از این خط را درمان می کند و اطمینان حاصل می کند که پوست اطراف خط بیکینی بدون مو خواهد بود.

لیزر بیکینی غالبا شامل نواحی دیگری  که با لباس زیر پوشانده می شوند نیز می گردد مانند لبه های لگن و هم چنین بالای ناحیه تناسلی زنانه اما این مسئله به خواست و میل مشتری بستگی دارد.( قیمت لیزر بیکینی )

هزینه لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد برزیلی

درمان برش لیزر موهای زائد برزیلی شامل لیزر قسمت های بیشتری از از بدن، تا صرفا قسمت بیکینی است.

نتیجه ی این گزینه بی مویی کامل بدن است، اما اغلب آنهایی که درمان نوع برزیلی را انتخاب می کنند مقداری از موهایشان (مانند ناحیه ی شرمگاهی) روی بدن باقی می ماند.

هر کدام از این گزینه ها می توانند براسا خواست شما تغییراتی بکنند و تنظیم شوند.

هزینه لیزر بیکینی
قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

 با هزینه کردن برای لیزر بیکینی،  نفس راحت بکشیم!

همه خانم ها می دانند که منطقه بیکینی یکی از مشکل سازترین نواحی برای رفع موهای زائد است زیرا بیشتر روش های رفع موهای زائد در این مناطق به جای آنکه مشکل را حل کنند به آن می افزایند.

لیزر موهای زائد ناحیه ی بیکینی، ظاهری صاف و بی عیب و نقص به پوست می دهد و سبب جلوگیری از رشد مجدد موهای زائد و بروز التهابی می شود که معمولا در روش های دیگر رفع مو وجود دارند. قیمت لیزر بیکینی )

با این حال، کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند، هنوز هم باید از ناحیه لیزر شده محافظت کنند.

البته نیاز به نگهداری کمتر از قبل خواهد بود مگر آنکه گزین هی لیزر موهای زائد برزیلی را انتخاب کرده باشید، که به طور دائم تمام موهای ناحیه شرمگاهی را از بین می برد.

هدف شما از لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

آیا تنها به دنبال آن هستید که میزان رشد موهای زائد بر روی خط بیکینی خود را کاهش دهید و از سوزش ناشی از اصلاح خلاص گردید؟

آیا به دنبال آن هستید که نقاط کمتری از بدنتان را شیو کنید و مطمئن باشید همه ی قسمت ها کاملا اصلاح شده اند؟ پس حتما درمان لیزر موهای زائد بیکینی بهترین گزینه ی درمانی برای شماست.

آیا به دنبال آن هستید که دیگر مجبور به شیو کردن نباشید و با انتخاب روش دیگری برای رفع موهای زائد پولتان را به جای خرج تیغ و اپیلاسیون پس انداز کنید؟

آیا به دنبال آن هستید که برای همیشه از شر رشد دوباره ی موهای زائد، سوزش اصلاح، عرق و دیگر التهابات خلاص شوید؟ آیا می خواهید بدنی نرم و لطیف در سراسر پوستتان داشته باشید(نه فقط در ناحیه ی بیکینی)؟

بنابراین درمان لیزر موهای زائد  برزیلی ممکن است بهترین درمان برای شما باشد. قیمت لیزر بیکینی )

هزینه لیزر بیکینی در تهران چقدره

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی با دستگاه اسکلپیون مدیو استار 2018

دستگاه اسکلپیون 2018 در حال حاضر بهترین و معتبر ترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیاست. نمونه های جدید این دستگاه فاصله ی بسیاری زیادی با رقیبان گرفته اند و خود را به عنوان محبوب ترین دستگاه لیزر جا انداخته اند.

از مزیت های این دستگاه می تواند به عوارض جانبی بسیار حداقلی آن و البته لیزر بدون درد اشاره کرد.

سیستم خنک کننده ی هم زمان این دستگاه، از التهاب پوست و احتمال بروز قرمزی جلوگیری کرده، و هم چنین درد را به نزدیک صفر می رساند.

از دیگر مزیت های بسیار مهم و کاربردی این دستگاه ایناست که با کشیدن سلفون یک بار مصرف بر روی هند پیس این دستگاه ، احتمال بروز عفونت و سرایت بیماری های ویروسی به صفر رسیده است.

نکته ی دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که دستگاه لیزر اسکلپیون ،قابلیت بسیار مهمی دارد و آن تاثیر گذاری بر روی انواع پوست هاست.

در واقع تنها دستگاهی که برای پوست های سبزه و موهای کرکی تاثیر می گذارد ، همین دستگاه می باشد.

با این همه مزیت ، چرا شما هم این دستگاه را امتحان نکنید ؟! کافیست همین امروز با مرکز زیبایی برکه تماس گرفته و نوبت بگیرید

شما هم اکنون می توانید با تعرفه های لیزر با دستگاه اسکلپیون 2018 در مرکز زیبایی برکه از اینجا آشنا شوید.

بیشتر بدانید

مرکز لیزر و زیبایی برکه

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments