میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ در کرج | بهترین روش جوانسازی پوست را بیشتر بشناسید

میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ در کرج

اگر به دنبال راهی برای جوانسازی پوست خود هستید، احتمالا نام میکرونیدلینگ کمتر به گوش شما خورده است. معمولا وقتی صحبت از رفع چین و چروک و صافی و طراوت پوست می شود مردم یا به یاد کرم های زیبایی می افتند و یا تزریق بوتاکس.
هرچند که این دو روش رایجترین و البته معروف ترین راهکار ها برای رسیدن به این هدف محسوب می شوند اما تنها یا حتی الزاما بهترین گزینه های پیش روی شما نیستند.
در این مقاله قصد داریم درمان های جدیدتر و ایمن تری برای جوانسازی پوست به شما معرفی کنیم. درمانهایی که می توانید در مراکز زیبایی سراسر کشور، و مخصوصا در کرج آنها را پیدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ در کرج
میکرونیدلینگ در کرج

برای اینکه موضوع کمی برایتان روشن تر شود بهتر است ماجرایی که در مرکز ما در کرج اتفاق افتاد را برای شما تعریف کنیم. خانم جوانی که قرار بود به زودی ازدواج کند به مرکز ما مراجعه کرد. مشکلی که این خانم جوان داشت آن بود که صورتش پر از جوش و لک و چاله های پوستی در کنار جوش های زیرپوستی سرسیاه بود. البته این توصیف باعث نشود که فکر کنید که ایشان زیبا نبود، بلکه اتفاقا برعکس، ولی به هرحال چنین مشکلات پوستی گریبانگیرش بود و قصد داشت با بهترین روش آنها را رفع کند.
این خانم علاوه بر این، بسیار حساس بود و از استفاده از هرگونه مواد شیمیایی روی پوست خود هراس داشت. چون می ترسید عوارض جانبی آنها بعداً وضعیتش را بدتر کند. ایشان بعد از یک جلسه مشاوره با پزشک حاضر در مجموعه در نهایت میکرونیدلینگ را انتخاب کرد.
آنطور که خودش می گفت هرگز تا به آن موقع نام این درمان را نشنیده بود و نمی دانست چنین راهکار هایی هم برای زیباسازی پوست وجود دارند. اما دلیل اصلی ایشان برای انتخاب میکرونیدلینگ فرآیند اثرگذاری کاملا طبیعی این روش بود که باعث اطمینان خاطرش می شد.
هنگامی که ایشان برای جلسه دوم میکرونیدلینگ به مرکز مراجعه کرد، از نتیجه جلسه اول شگفت زده بود و مایل بود هرچه زودتر روند جلسات بعدی را در پیش بگیرد. بعد از اتمام دوره این خانم با رضایت کامل مرکز را ترک کرد، به طوری که باورش نمی شد صورت جدیدش مال خودش باشد.

میکرونیدلینگ در کرج
میکرونیدلینگ در کرج

شاید فکر کنید که سعی داریم میکرونیدلینگ را مانند یک معجزه به شما معرفی کنیم، اما اصلا اینطور نیست. اتفاقا میکرونیدلینگ درمانی است که روند ساده و بسیار واضحی دارد.
شاید تا به حال نظرتان جلب شده باشد و بخواهید بدانید میکرونیدلینگ واقعا چگونه درمانی است و چه اثراتی می گذارد؟ اگر چنین است، در ادامه همراه ما باشید.

میکرونیدلینگ چیست؟

وقتی کسی یا مرکزی برای درمان های زیبایی پوست از بوتاکس یا فیلر نام می برد، در واقع نام آنها را کامل بیان نمی کند. نام صحیح این درمانها “تزریق بوتاکس” و “تزریق فیلر” است. خب که چه؟
شاید در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسد، اما وقتی بحث تزریق به میان می آید یعنی در واقع دارید ماده ای خارجی را وارد بدن می کنید. خود همین امر یعنی شانس بروز خطرات و عوارض جانبی. چون عوامل مهمی در ایمنی این تزریقات سهیم هستند. از جمله واکنش منحصر به فرد بدن هر کس به این مواد، کیفیت مواد، نحوه تزریق، تاریخ انقضا مواد و غیره.
در چنین شرایطی درمانهای زیبایی که از تزریق استفاده نمی کنند به نظر مناسب تر و البته ایمن تر می رسند. از جمله جدیدترین و بهترین این درمانها، میکرونیدلینگ است. در روند انجام میکرونیدلینگ هیچ ماده ای به زیر پوست شما تزریق نمی شود و خطرات مهمی پوست شما را تهدید نمی کنند. چراکه میکرونیدلینگ در واقع روشی درمانی برای لایه برداری پوست است.

میکرونیدلینگ در کرج

شاید با خود فکر کنید که ده ها روش برای لایه بردای پوست وجود دارد. از کرم های لایه بردار گرفته تا درمانهای جدید دیگر مانند میکرودرم ابریژن . پس تفاوت میکرونیدلینگ در کجاست؟
تنها وقتی با نحوه عملکرد میکرونیدلینگ آشنا شوید می توانید پاسخ این سوال را بگیرید.

میکرونیدلینگ چگونه عمل می کند؟

میکرونیدلینگ در حقیقت فرآیند لایه برداری پوست با سوزن است! نگران نباشید، قرار نیست کسی یک سوزن دست بگیرد و آن را نقطه به نقطه به صورت شما بزند. بلکه میکرونیدلینگ دستگاهی حرفه ای دارد که با استفاده از سوزن های بسیار ریز و البته استرلیزه شده این کار را انجام می دهد.
در روند این درمان تکنسین یا درمانگر قلم مخصوص میکرونیدلینگ را روی تمام سطح صورت شما به صورت یکدست می کشد تا باعث جوانسازی یکپارچه آن شود.
حال شاید از خود بپرسید که سوزن سوزن کردن پوست چگونه باعث لایه برداری آن می شود؟!
جواب شما این است: به صورت غیر مستقیم!

میکرونیدلینگ در کرج
میکرونیدلینگ در کرج

سوزن زدن به سطح پوست هیچ لایه ای را از سطح آن بر نمی دارد بلکه صرفا روشی برای تحریک پوست است. وقتی پوست صورت تحت تاثیر آسیب های بی ضرر دستگاه میکرونیدلینگ قرار می گیرد، به تولید کلاژن تحریک می شود تا بتواند آسیب های وارده را جبران کند.
کلاژن بهترین ماده طبیعی در جهان برای جوانسازی پوست است که در خود بدن وجود دارد. کلاژن تولید شده برای بهبود وضعیت پوست در کنار درمان آن رفته رفته بافت های قدیمی را با بافت های تازه و پر طراوت جدید جایگزین می کند. این کار باعث می شود تا به صورتی کاملا طبیعی پوست نوسازی شده و جدید داشته باشید.
پوستی که دیگر اثری از جوش ها و لک ها و چاله های پیشین یا حتی چین و چروک روی آن نیست.

عوارض جانبی میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ هیچ عارضه جدی ندارد. تنها عوارض سطحی که ممکن است در اثر میکرونیدلینگ به آنها دچار شوید عبارتند از :
• خونریزی سطحی
• کبودی سطحی که بعد از مدت کوتاهی از بین می رود
• زخم یا خش های پوستی که طی یک یا دو روز آینده از بین می روند

میکرونیدلینگ در کرج
میکرونیدلینگ در کرج

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج

کرجی های عزیز وقتی می خواهند به مراکز زیبایی درجه یک مراجعه کنند فقط به تهران فکر می کنند. درصورتی که تعداد مراکز فوق العاده باکیفیت و معتبر در کرج اصلا کمتر از تهران نیست.

چنانچه به دنبال مرکزی معتبر و مناسب برای جوانسازی پوست و میکروندیلینگ در کرج می گردید، می توانید به شعبه کرج مرکز ما مراجعه نمایید. کادری مجرب از پزشکان متخصص در کنار هزینه های معقول و به صرفه، این مرکز را به یکی از بهترین مراکز زیبایی در کرج تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
میکرونیدلینگ در کرج
میکرونیدلینگ در کرج

محقق: ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments