میکرونیدلینگ در مشهد

میکرونیدلینگ در مشهد | فواید میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست!

میکرونیدلینگ در مشهد

میکرونیدلینگ در مشهد
در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز میکرونیدلینگ در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم. میکرونیدلینگ که یکی از بهترین درمان های جوانسازی پوست است، امروزه در سراسر ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده!
به همین خاطر برای مشهدی های عزیز خبر بسیار خوشی داریم :

مجموعه ی تهران اسکین افتخار دارد که بهترین مراکز زیبایی و جوانسازی پوست در مشهد را به شما معرفی کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ در مشهد
میکرونیدلینگ در مشهد

اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به خود میکرونیدلینگ دارید، توصیه می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

اگر با مشکل جوش زدن های مداوم یا اسکارهای ناشی از این جوش ها مواجه هستید، پس توصیه می کنیم میکرونیدلینگ را امتحان کنید چرا که احتمالا درمان بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.
البته ممکن است واژه ی نیدل (به معنی سوزن) کمی ترسناک باشد اما بهتر است اندکی صبر داشته باشید تا همه چیز را بدانید!

میکرونیدلینگ چیزی نیست جز یک نوع راهکار جوانسازی که از کرم بی حسی هم در طول آن استفاده می شود. این تکنیک جوانسازی برای خیلی از عارضه های پوستی مفید و موثر است. از اسکارهای ناشی از جوش گرفته تا منافذ باز شده و تولید کلاژن!
تعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم که میکرونیدلینگ می تواند برای پوست های نازک هم مفید باشد و باعث درخشش و نرمی بیشتر آن ها شود.
در ادامه به هر آنچه که لازم است درباره میکرونیدلینگ بدانید، اشاره خواهیم کرد.

میکرونیدلینگ در مشهد

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ عملیاتی است که در طول آن هزاران سوزن خیلی ریز به لایه ی بالایی پوست ما نفوذ خواهند کرد. نفوذ این سوزن ها باعث می شود که پوست احساس کند دچار آسیب شده و به این ترتیب برای این که زخم ها را بهبود دهد، شروع به تولید کلاژن می کند.این درمان برای کاهش چین و چروک ها، جای جوش، چین های خفیف، نقاط قهوه ای روی پوست ، رنگدانه ها و بهبود کلی بافت پوست استفاده می شود.
میکرونیدلینگ حتما باید توسط یک متخصص پوست حرفه ای انجام بگیرد.

بهترین کاندیدا برای انجام میکرونیدلینگ کیست ؟

این درمان از حرارت استفاده نمی کند و معمولاً برای همه تایپ های پوستی از جمله پوست های حساس مناسب است. اگر می خواهید با پر کردن اسکارها یا بستن منافذ پوستی، ظاهری نرم تر و شاداب تر به صورتتان بدهید، پس احتمالا میکرونیدلینگ درمان کاملا مناسبی برای شماست!
نکته مهم : قبل از تنظیم جلسه ی درمان با پزشک خود، حتما بررسی کنید که پوستتان دچار التهاب نباشد!

آیا میکرونیدلینگ فقط برای پوست صورت است ؟

خیر! این درمان به پوست صورت محدود نمی شود. میکرونیدلینگ برای هر نقطه از پوست بدن که نیاز به ضخیم شدن دارد، کاملا مناسب است. به عنوان مثال برای آن دسته از اشخاصی که روی شکم، پاها یا سینه ی خود ترک های پوستی دارند، میکرونیدلینگ درمان مناسبی می باشد.

میکرونیدلینگ درد دارد ؟

میکرونیدلینگ درمان بدون دردی است چرا که به محل مورد نظر، کرم بی حسی زده می شود. ممکن است اندکی درد داشته باشید اما معمولا قبل از این که به درستی متوجه آن شوید، برطرف می شود.
ممکن است بعد از درمان، پوستتان اندکی صورتی یا قرمز شوید یا خونریزی کمی داشته باشید. اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست چرا که این عوارض دائمی نخواهند بود.

میکرونیدلینگ درد دارد ؟

اقدامات قبل و بعد از میکرونیدلینگ چیست ؟

گرچه نیاز به آماده سازی خاصی برای درمان میکرونیدلینگ نیست اما توصیه می شود که قبل و بعد از درمان از هیچ گونه مواد آرایشی استفاده نکنید.
هم چنین بهتر است که تا چند روز بعد از انجام درمان، از مواد آرایشی که مواد فعال زیادی دارند روی پوستتان استفاده نکنید چرا که ممکن است موجب التهاب بیشتر پوست شود.

مراکز میکرونیدلینگ در مشهد : با جوش های سرسیاه و سرسفید خداحافظی کنید!

یکی از مزایای اصلی میکرونیدلینگ همین رفع جوش های سرسیاه و سرسفید است. این جوش ها معمولا ترکیبی از چربی پوست و سلول های مرده هستند که در سطح بروز پیدا می کنند.گرچه این جوش ها عارضه های وخیمی نیستند اما ظاهری ناخوشایند به پوستمان می دهند.
هربار که یکی از آن ها را خالی می کنید، یکی دیگر ظاهر می شود! چه چیزی از این بدتر است؟! با استفاده از میکرونیدلینگ می توانید به راحتی از شر این جوش های روی بینی و چانه خلاصه شوید بدون این که آسیب دیگری به پوست شما وارد شود.

مراکز میکرونیدلینگ در مشهد

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در مشهد : از شر علائم پیری خلاص شوید

با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند و پوست ما انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. برای تحریک پوست به تولید کلاژن و سفت شدن آن ، میکرونیدلینگ بهترین درمان است. پزشکانی که ما در مشهد به شما معرفی می کنیم، همگی بالاترین تخصص ممکن برای انجام درمان های جوانسازی پوست از جمله میکرونیدلینگ را دارا هستند.
با درمان میکرونیدلینگ، چین و چروک های خفیفی که در اثر کمبود کلاژن در بدن ظاهر شده اند، نرم تر شده و به این ترتیب پوستی صاف تر و شاداب تر خواهیم داشت.

رفع دایره های سیاه زیر چشم با میکرونیدلینگ

پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و به همین خاطر به مراقبت های بیشتری احتیاج دارد.در صورت عدم مراقبت صحیح از آن به تدریج دایره های سیاهی اطراف چشم پدیدار می شود، چروک های ریز گوشه ی چشم پدید می آید و ظاهر شاداب ما از بین خواهد رفت.
میکرونیدلینگ می تواند بهترین انتخاب شما برای درمان این عارضه ها باشد. ممکن است پزشکتان بعد از انجام میکرونیدلینگ به شما توصیه کند که از کرم های ضدچروک دور چشم استفاده کنید تا نتایج حاصل از این درمان ماندگاری بیشتری داشته باشند.
پس از رفع سیاهی دور چشم، متوجه خواهید شد که نگاهی بازتر و شاداب تر دارید!

هزینه میکرونیدلینگ در مشهد

میکرونیدلینگ به هیچ وجه درمان گران قیمتی نیست و تقریبا بیشتر افراد می توانند آن را انجام دهند. در قیاس با محصولات آرایشی و بهداشتی می توان گفت که هزینه میکرونیدلینگ کاملا به صرفه و ارزان است. با چند جلسه درمان میکرونیدلینگ متوجه تغییر زیادی در پوست خود خواهید شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز جوانسازی پوست مشهد، با تهران اسکین در تماس باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

4.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments