بوتاکس در زنجان

بوتاکس در زنجان | دانستی های بوتاکس | معرفی بهترین مرکز بوتاکس زنجان

بوتاکس در زنجان

بوتاکس در زنجان

همه بوتاکس را می شنسند. تقریبا هیچ خانم بالای 35 سالی را پیدا نخواهید کرد که حداقل یکبار به فکر تزریق بوتاکس نیفتاده باشد. واقعیت این است که بوتاکس یکی از از قدیمی ترین و البته هنوز هم رایج ترین شیوه برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فرقی ندارد در کجای ایران ساکن باشید، همه هموطنان عزیز به شادابی و طراوت پوست خود اهمیت می دهند. در این مقاله قصد داریم تا درمورد بوتاکس در زنجان، به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران صحبت کنیم.

بوتاکس در زنجان
بوتاکس در زنجان

وقتی راجع به استان های ایران فکر می کنید، معمولا زنجان جز استان هایی نیست که در همان اول نامش به ذهنتان برسد. واقعیت این است که این شهر با اصالت و قدیمی همیشه در زیر سایه بقیه شهرها، به خصوص همسایه هایش قرار گرفته است. اما این مسئله هرگز نباید به شما اجازه دهد تا فکر کنید اهمیت زنجانی های عزیز کمتر هرکس دیگری در ایران است.

آب و هوای سرد و خشک زنجان شرایطی ایده آل برای تخریب پوست و تسریع روند پیری آن، به خصوص در رابطه با ایجاد شدن چین و چروک به وجود می اورد. زنجانی های عزیز وقتی می خواهند به سالن های آرایشی بروند، به سالنی دورتر از آنهایی که در خود زنجان وجود دارند فکر نمی کنند. اما هنگامی که بحث یک مرکز زیبایی و انجام عمل های زیبایی پیش می آید، اکثر هموطنان زنجانی به فکر مراجعه کردن به تبریز یا تهران می افتند. چراکه با خود فکر می کنند، بهترین مراکز را فقط می توان در این شهرها پیدا کرد.

تزریق بوتاکس عملا رایج ترین عمل زیبایی است که در سراسر دنیا، همه روزه در حال انجام است. اما اگر فکر کنید مراکز قابل اعتمادی برای تزریق بوتاکس در زنجان وجود ندارند، کاملا در اشتباهید.

روزی خانمی پس از تماس اولیه و گرفتن نوبت، برای جلسه اول تزریق بوتاکس به مرکز ما در تهران مراجعه کرده بود. بعد از اینکه پزشک مجموعه با ایشان صحبت کرد، متوجه شد که این خانم عزیز از زنجان مراجعت کرده است. تنها به این دلیل که دوست داشت به مرکزی مطمئن در پایتخت مراجعه کند! پس از اینکه تزریق بوتاکس برای این خانم انجام شد پزشک به او توصیه کرد که برای تزریق های بعدی لازم نیست حتما این همه راه را تا تهران بیاید. بلکه می تواند در شعبه زنجان مجموعه مراکز ما، همین خدمات را با کیفیتی کاملا مشابه دریافت دارد.

بوتاکس در زنجان
بوتاکس در زنجان

اکنون حدود 2 سال است که از مراجعت این خانم عزیز می گذرد، و به جز نوبت اول، بقیه تزریق های بوتاکسش را در مرکز زنجان ما انجام داده است. هنوز هم گاهی با مرکز در تماس است و از معرفی مرکز زنجان تشکر می کند.

پس زنجانی های عزیز، توجه داشته باشید که مراکز مطمئن در شهر خود شما هم وجود دارند و از آنچه که انتظارش را دارید با کیفیت تر هستند. اگرچه این امر نباید باعث شود تا بخواهید به راحتی به هر مرکز زیبایی اعتماد کنید. یادتان باشد که هرچند بوتاکس درمانی ایمن است، اما اگر به درستی انجام نشود می تواند طبعات بسیار نامطلوبی برای شما به همراه داشته باشد.

پیش از اینکه بخواهید به مرکزی مراجعه کرده و تقاضای تزریق بوتاکس کنید، بهتر است ابتدا کمی با این عمل زیبایی آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درمورد بوتاکس به دست بیاورید.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس در واقع مایعی بسیار رقیق شده است که حاوی سمی طبیعی به نام سم بوتولونیوم است. بوتولونیوم یکی از قوی ترین سموم موجود است که می تواند بسیار خطرناک باشد، اما دز بسیار بسیار کم آن در مایع رقیق بوتاکس، خطر آن را از بین می برد. البته تا زمانی که بوتاکس به درستی و در اندازه مناسب تزریق شود. کیفیت خود ماده مورد تزریق اعم از برند و تاریخ تولید آن هم بسیار مهم است که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت می کنیم.

نحوه عملکرد بوتاکس برای رفع چین و چروک در واقع به خاطر خاصیت فلج کنندگی آن است.

چطور؟

بوتاکس در زنجان
بوتاکس در زنجان

بوتاکس بیشترین تاثیر را بر روی چروک هایی دارد که ناشی از حرکت عضلات صورت به وجود می آیند. برای مثال به چروک کنار چشم، خط اخم و چروک پیشانی توجه کنید. این چروک ها به خاطر چین خوردن پوست در هنگام حرکت کردن عضلات صورت ایجاد می شوند و در حالت عادی وجود ندارند. البته با گذشت سالها و بالا رفتن سن، این چروک ها هم رفته رفته دائمی میشوند.

بوتاکی با فلج کردن محدود و موقتی عضلاتی که این چینها را به وجود می آورند، حرکت را در آن ناجیه متوف کرده و باعث می شود تا حرکت عضلات نتواند تاثیری روی پوست آن ناحیه داشته باشد. پس در هنگام انتخاب مرکز درمانی حتما دقت باشید که بوتاکس را برای رفع کدام چروک ها توصیه می کند. یک مرکز معتبر هرگز برای برطرف کردن چین و چروک های ثابت پوست بوتاکس را پیشنهاد نمی دهد، بلکه روش های دیگر مانند تزریق فیلر را توصیه می کند.

قیمت بوتاکس در زنجان

فرقی ندارد کجا بوتاکس را انجام دهید، تعرفه های بوتاکس به عوامل متعددی وابسته هستند که باعث می شود هر مرکز قیمت خاص خودش را پیشنهاد بدهد. یکی از مهمترین مواردی که در تعیین قیمت بوتاکس موثر است، نوع بوتاکس مورد تزریق است.

بوتاکس در زنجان
بوتاکس در زنجان

شمامی توانید از بوتاکس های خارجی مانند دیسپورت و لینوریز استفاده کنید که طبعا قیمت بالاتری دارند، یا بوتاکس ایرانی مانند مسپورت را تزریق نمایید که قیمت پایین تری دارد. البته ایرانی بودن مسپورت دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست، ولی برندهای خارجی قابل اعتماد تر هستند. البته به شرطی که حواستان به تاریخ مصرف آنها باشد.

در کنار این مورد، مواردی همچون منطقه اقتصادی مرکز درمانی، تعرفه خود پزشک و غیره هم در تعیین قیمت بوتاکس تاثیرگذارند. یادتان باشد که انتخاب ارزانترین مرکز برای انجام عمل زیبایی همیشه تصمیم هوشمندانه ای نیست. از آن طرف گرانقیمت بودن تعرفه های یک مرکز هم دلیلی بر باکیفیت بودنش نیست. در این شرایط سعی کنید با در نظر گرفتن نکات مورد اشاره در بالا، مرکزی را انتخاب کنید که قیمت پیشنهادی معقول و متوسطی دارد.

دوام بوتاکس

بوتاکس هرگز تاثیر دائمی ندارد و بعد از مدتی اثر آن از بین می رود. تزریق بیش از اندازه هم هرگز موجب پایداری بیشتر آن نمی شود بلکه تنها خطر آن را زیاد می کند. دوام بوتاکس معمولا بین 4 تا حداکثر 6 ماه است. بعد از این مدت در صورت تمایل باید بازهم مجدداً آن را تزریق کنید.

بوتاکس در زنجان
بوتاکس در زنجان

بهترین مرکز بوتاکس در زنجان

شعبه زنجان مجموعه مراکز ما در سراسر کشور، یکی از بهترین شعب به لحاظ کیفیت خدمات و تعرفه های معقول است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نماید.

محقق : ندا ناصری

2.6 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments