تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج | پاسخ به تمام سوالات شما درباره تزریق فیلر

تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج

امروز بیش از هر زمان دیگری مردم به فکر تزریق ژل لب افتاده اند تا بتوانند از این راه به بهترین ظاهری که از خودشان انتظار دارند برسند. برای کمک به تصمیم درمورد اینکه آیا تزریق ژل لب برای شما مناسب است یا نه؟ و اینکه کدام ژل را بهتر است تزریق کنید؟سعی می کنیم در این مقاله به سوالات رایج درمورد این مسئله پاسخ دهیم. سوالاتی از قبیل اینکه هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟ آیا تزریق فیلر درد دارد یا خیر؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ولی مهمترین مقوله‌ای که تلاش می کنیم در این مطلب به آن بپردازیم، بحث تزریق ژل لب در کرج است. شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز در فاصله کمی از پایتخت، یعنی تهران قرار گرفته است. به صورتی که تا چند سال پیش این شهر یکی از شهرهای استان تهران به حساب می آمد.
تعداد زیادی از جمعیت مردم حاضر در تهران، به خصوص در طول روز را کرجی هایی تشکیل می دهند که برای کار به تهران می آیند و می روند. همین آسانی دسترسی به پایتخت معمولا باعث می شود که وقتی کسی در کرج می خواهد برای انجام کاری مرکز معتبری را پیدا کند، به صورت پیش فرض تصمیم بگیرد که به تهران سفر کند. این مسئله به خصوص برای پیدا کردن مراکز درمانی و زیبایی صدق می کند.
اما رفتن به تهران از کرج، در هر مسیر رفت و برگشت چیزی حدود 2 ساعت زمان می برد. یعنی اگر بخواهید برای کاری از کرج به تهران بروید باید چهار ساعت را در راه سپری کنید. تازه اگر خوش شانس باشید و به ترافیک سنگین مسیر تهران-کرج نخورید!
ولی رفتن به تهران برای بهره‌مندی از امکانات مطلوب همیشه تصمیم درستی نیست. چراکه اگر قصد انجام عمل زیبایی در یک مرکز معتبر و با کیفیت را دارید، می توانید به مراکز معتبر داخل خود کرج مراجعه کنید. از آنجایی که در این مقاله درمورد تزریق ژل لب صحبت می کنیم، در مورد همین مراکز هم با شما حرف می زنیم.
مراکز بسیارخوب زیادی در کرج وجود دارند که کیفیت خدماتشان چیزی از بهترین مراکز تهران کم ندارد. چون هم متخصصان مجرب دارند و هم دسترسیشان به مواد تزریقی مطلوب آسان است. بنابراین اگر قصد دارید تا به لب هایتان ژل تزریق کنید که زیباتر و حجیم تر بشوند، می توانید زحمت رفتن به تهران را به خود نداده و به یکی از مراکز زیبایی تزریق ژل لب در کرج مراجعه نمایید.

یکی از این بهترین مراکز برای تزریق ژل لب در کرج، مرکز ماست که می توانید به سادگی به آن دسترسی داشته باشید. کیفیت کار این مرکز که یکی از شعب سراسری ماست، در کنار قیمت های پیشنهادی اش آنقدر خوب است که تعدادی از مراجعین از تهران به اینجا می آیند! برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت درمان به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل هرچند فرآیند ساده ای دارد، اما با این حال هنوز هم در دسته ی عمل های زیبایی می گنجد. از همین رو اگرچه آنقدرها هم کم هزینه نیست، ولی هزینه گزافی را روی دست شما نمی گذارد. از طرفی تعرفه مشخص و رایجی وجود ندارد که بخواهیم در این بخش عدد مشخصی را به شما اعلام کنیم.
اما بهتر است بدانید که هزینه تزریق ژل لب به مواردی از قبیل زیر بستگی مستقیم دارد:
• نوع ژل یا فیلر تزریق شده
• کیفیت کار مرکز درمانی
• میزان فیلر یا ژل تزریق شده
• ناحیه اقتصادی که مرکز زیبایی در آن قرار دارد ( که البته در کرج کمی از تهران ارزانتر است)
بر اساس این معیارها هزینه یا قیمت تزریق ژل لب می تواند از ارزان تا گران متفاوت باشد. مرکز ما در کرج افتخار دارد که تعرفه هایی مناسب و البته متناسب با کیفیت کارش به شما عزیزان ارائه می دهد.

در این عمل زیبایی دقیقا چه ماده به لب تزریق می شود؟

فیلرهایی که دراین عمل به لب تزریق می شوند، ژل هایی حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید هستند. این ژل های تزریقی معمولا یا ازبرند “رستیلن” هستند یا از نوع “ژوویدرم” که هردو هیالورونیک اسید دارند. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در خود بدن وجود دارد. این اسید مفید بدن به افزایش رطوبت، نرمی و حجم پوست کمک می کند.
به خاطر همین تاثیر طبیعی است، که ژل های حاوی این اسید می توانند با کمترین عوارض جانبی باعث حجم دهی لب ها بشوند و مهمتر از اینکه تاثیرشان بسیار طبیعی هم هست. ژوویدرم و رستیلن دوتا از بهترین برندهای فیلرهای لب هستند که از هردوشان در مرکز کرج استفده می شود. در ادامه تفاوت عملکرد آنها را به شما خواهیم گفت.

بعد از تزریق ژل لب ها چقدر بزرگ می شوند؟

این امر به نوع فیلر تزریق شده بستگی دارد. همچنین به ظاهر طبیعی لب های شما نیز وابسته است. اینکه بعد از تزریق لب ها چقدر بزرگ می شوند به شرایط بدن خود فرد و البته میزان فیلر مورد تزریق بستگی دارد. اما ترجیح بر آن است که لب هایتان را به اندازه ای حجیم کنید که ظاهر طبیعیشان را از دست ندهند.

از کدام ژل باید استفاده کرد؟

ژل یا فیلر رستیلن نتیجه ای طبیعی تر دارد و ژوویدرم برای گرفتن نتایج محسوس تر است.
خاصیت حجم دهندگی ژوویدرم بیشتر است، اما رستیلن کمتر به لب ها حجم می دهد، هرچند در عوض ظاهری طبیعی تر را برای فرد می سازد.
اگر ژل یا فیلر رستیلن را تزریق کنید احتمال اینکه دیگران در نگاه اول بفهمند که لبهایتان کمی حجیم شده اندکی پایین است. چون رستیلن تاثیر نامحسوس تری دارد. اثرش بیشتر برای تشدید حالت کنونی و حجم فعلی لب هاست.
از آن طرف اگر ژل ژوویدرم را تزریق کنید مردم بلافاصله متوجه تغییر اندازه لب های شما خواهند شد. چرا که علاوه بر تغییر اندازه، ژوویدرم کمی هم حالت کنونی لب هایتان را تغییر می دهد.
برای تزریق ژل لب در کرج در مرکز ما می توانید هردو این فیلرها را در اختیار داشته باشید. اما جدای از بررسی شرایط فیزیکی خود شما، در نهایت انتخاب هریک از آنها به سلیقه و درخواست خودتان بستگی دارد.

تزریق ژل لب درد داره؟

اگر بگوییم این عمل درد ندارد دروغ گفته ایم. اما درد آن به قدری نیست که شدید یا غیر قابل تحمل باشد. مخصوصا که در هنگام عمل هم از محلول بی حسی موضعی استفاده نمی شود. همانقدر که بهتر است در مورد درد تزریق ژل لب نگرانی نداشته باشید، بهتراست برای آن آماده هم باشید تا غافلگیر نشوید.

تزریق ژل لب چقدر دوام دارد؟

طول دوام و پایداری اثر این ژل های حجم دهنده به شرایط بدنی خاص هر نفر بستگی دارد. دوام این اثر برای بعضی کمتر و برای بعضی دیگر کمی بیشتر از شش ماه است. اما همین شش ماه میانگین پایداری تاثیر حجم دهندگی تزریق ژل لب خواهد بود.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments