عمل زیبایی بینی

هزینه های عمل زیبایی بینی | عوارض و خطرات مهم رینوپلاستی | ریکاوری

هزینه های عمل زیبایی بینی | عوارض و خطرات مهم رینوپلاستی | ریکاوری

هزینه های عمل زیبایی بینی | عوارض و خطرات مهم رینوپلاستی | ریکاوری

هزینه های عمل زیبایی بینی 

هزینه عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی متفاوت است.   قیمت رینوپلاستی شامل هزینه های جراح و هزینه های مربوط به امکانات جراحی ، بیهوشی ، آزمایشات پزشکی ، نسخه های تجویزی ، لباس اتاق عمل و سایر هزینه های مربوط به جراحی بینی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از آنجا که جراحی بینی نوعی عمل زیبایی است ، بیمه این هزینه ها را پوشش نمی دهد.  با این حال اگر جراحی شما در حال برنامه ریزی برای اصلاح انحراف بینی یا  تغییر شکل ساختار بینی خود هستید ، ممکن است بیمه هزینه های شما را پرداخت کند.  و شما باید با جراح پلاستیک خود در مورد این امکان بررسی کنید.

 

عوارض و خطرات مهم رینوپلاستی

خوشبختانه عوارض مهم رینوپلاستی نادر است.  خطرات خاص برای رینوپلاستی در طول مشاوره شما مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تمام مراحل جراحی دارای درجه ای از خطرات هستند.  برخی از عوارض احتمالی در همه جراحی ها عبارتند از:

  • واکنش جانبی به بیهوشی ،
  • هماتوم یا تجمع خون یا مایع زیر پوستی که ممکن است نیاز به حذف داشته باشد ،
  • عفونت و خونریزی ،
  • تغییر در احساس ،
  • اسکار ،
  • واکنش های آلرژیک ،
  • آسیب به ساختار بینی ،
  • نتایج نامطلوب که ممکن است نیاز به عمل مجدد داشته باشد.

 

خطرات دیگر مربوط به رینوپلاستی در زیر آمده است:

  • مشکلات پوستی به علت بانداژ و یا مواد پیوند که پوست را تحت تأثیر قرار می دهند.
  • انسداد بینی که ناشی از تورم در داخل بینی است ،
  • آسیب به سپتوم ، تیغه ای که بینی شما را جدا می کند ،
  • یک زخم برجسته در پایه بینی.

شما می توانید با پیروی از توصیه ها و دستورالعمل های جراح پلاستیک قبل و بعد از رینوپلاستی  ، خطرات را به حداقل برسانید.

 

موارد توصیه شده قبل از عمل رینوپلاستی توسط جراح  

موارد توصیه شده قبل از عمل رینوپلاستی توسط جراح

  • از شش هفته قبل از عمل جراحی سیگار کشیدن را متوقف کنید تا زود تر بهبود یابید.
  • اجتناب از مصرف آسپیرین ، داروهای ضد التهابی خاص و بعضی از داروهای گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد ،
  • صرف نظر از نوع جراحی که باید انجام شود ، نوشیدن آب به اندازه کافی (هیدراتاسیون) قبل و بعد از جراحی برای بهبودی بسیار مهم است.

معمولاً رینوپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که پس از جراحی و برای بازگشت به خانه یک نفر همراه شما است. و حداقل در اولین شب بعد از جراحی کنار  شما می ماند. اگر جراحی شما شامل کار سپتال یا تجدید نظر در کار قبلی باشد ، ممکن است لازم باشد یک شب در بیمارستان بستری شوید.

 

روز جراحی رینوپلاستی  

رینوپلاستی شما ممکن است در یک بیمارستان ، یا مرکز جراحی انجام شود. اکثر عمل های رینوپلاستی ممکن است یک تا سه ساعت طول  بکشد.

  • در طول عمل جراحی داروهای برای راحتی بیمار تجویز می شود. از بیهوشی عمومی معمولاً برای جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی استفاده می شود.  اگرچه بعضی از موارد بیهوشی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی ممکن است جوابگو باشد.
  • برای ایمنی شما در طول عمل جراحی ، از مانیتورهای مختلف برای نشان دادن ضربان قلب ، فشار خون ، و مقدار اکسیژن موجود در خون استفاده می شود.
  • جراح شما طرح جراحی را قبل از عمل با شما در میان می گذارد.
  • پس از اتمام مراحل عمل شما به بخش ریکاوری منتقل می شوید که در آنجا شما همچنان تحت نظارت قرار خواهید داشت.  ممکن است برای حفظ شکل جدید بینی اسپلینت داشته باشید.  پانسمان نیز ممکن است در داخل بینی برای حمایت اضافی استفاده شود.

 

مراقبت های پس از عمل رینوپلاستی

مراقبت های پس از عمل رینوپلاستی

مهم است که شما تمام موارد و دستورالعمل های مراقبت از بیمار را که توسط جراح شما ارائه می شود، پیگیری کنید. جراح شما دستورالعمل های دقیقی در مورد نشانه های طبیعی که شما تجربه می کنید و علائم بالقوه عوارض را ارائه می دهد. از جمله اطلاعات مربوط به :

  • مراقبت از درین های تخلیه ، اگر قرار داده شده اند ،
  • علائم طبیعی بعد از عمل که تجربه می کنید ،
  • علائم بالقوه و عوارض جانبی.

 

بلافاصله بعد از رینوپلاستی

پس از جراحی یک اسپلینت بینی بر روی بینی شما قرار می دهند.  اسپلینت از بینی شما در هنگام خواب و از ضربه های تصادفی محافظت می کند.  همچنین ممکن است یک بانداژ مثلثی شکل کوچک زیر نوک بینی خود داشته باشید.

شاید یک پانسمان هم در داخل بینی شما  قرار داده شود. این پانسمان مانند یک اسپلینت داخلی عمل می کند تا ساختار بینی را سرجای خود نگه دارد و راه تنفسی بینی را  تمیز و بدون پوسته نگه دارد.  بسیاری از بیماران از قرار دادن پانسمان داخلی بینی ناراحت هستند و نمی توانند آن را تحمل کنند.

بعضی از جراحان لوله ی کوچکی را در هر سوراخ بینی می گذارند.  تا زمانی که پانسمان داخل بینی قرار دارد بیمار بتواند آزادانه نفس بکشد.  بلافاصله بعد از رینوپلاستی انتظار تورم و کبودی و ناراحتی را داشته باشید.  پس از جراحی  صورت شما پف می کند و اطراف بینی و چشم شما کبود و متورم خواهد بود.

جراح شما ممکن است کمپرس سرد را برای کمک به کاهش تورم و کاهش درد توصیه کند.  برای چند روز اول بعد از جراحی ممکن است لازم باشد سر خود را بالا  نگه دارید.  همچنین ممکن است پزشک شما داروهای ضد درد را برای مقابله با دردی که ممکن است تجربه کنید ، تجویز کند.  شما باید فعالیت های خود را برای چند روز تا چند هفته محدود کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

پس از رینوپلاستی ، زمان ریکاوری

شما باید تمام دستورالعمل های مراقبت از بیمار را که توسط جراح شما ارائه می شود به دقت  پیگیری کنید.  جراح شما همچنین دستورالعمل های دقیقی در مورد عوارض رایجی که شاید شما تجربه  کنید و علائم بالقوه عوارض جانبی جراحی زیبایی بینی را ارائه می دهد.

مهم است بدانیم که زمان ریکاوری در بین افراد بسیار متفاوت است. قبل از اینکه بتوانید در ورزش یا تمرینات  شرکت کنید،  باید چند هفته منتظر بمانید.

 

ریکاوری دو هفته اول

پانسمان های بینی  4 تا 7 روز پس از جراحی برداشته می شود.  اسپلینت روی دماغ از یک هفته تا ده روز بعد از رینوپلاستی برداشته خواهد شد.  حدود ده تا چهارده روز طول می کشد تا تورم و کبودی بهبود یابد.

بازگشت به کار بستگی به میزان فعالیت های  شما دارد.  اکثر فعالیت های عادی مانند ورزش در عرض سه هفته دوباره شروع شود. شما باید از تمرین های شدید ، حرکات کششی ، خم شدن و بلند کردن اجسام اجتناب کنید.

 

پس از دو هفته اول

تورم  بینی شما ممکن است تا یک سال باقی بماند.  اما به احتمال زیاد قابل توجه نخواهد بود.  تا چند ماه از عمل زیبایی ،  بینی خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.  و تا هفته ها پس از عمل اگر استخوان های بینی شما تغییر داده شده از عینک استفاده نکنید.

 

نتیجه نهایی عمل زیبایی بینی 

 نتیجه نهایی عمل زیبایی بینی

نتایج رینوپلاستی دائمی است.  بنابراین هدف شما از این عمل زیبایی باید مشخص باشید.  رینوپلاستی  باید بر روی بینی افرادی انجام بشود که رشد شان کامل شده است.  رشد کامل بینی معمولاً در سن شانزده یا هفده سالگی رخ می دهد.  اگر رینوپلاستی قبل از رشد کامل انجام شود ، ممکن است نتیجه عمل جراحی را تغییر بدهد و باعث مشکلات و عوارض بالقوه شود.

هر زمان که شما متوجه تغییرات در رینوپلاستی خود شدید با جراح خود تماس بگیرید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments