تزریق ژل به لب ها را انجام بدهم یا نه؟ |هشت باور رایج درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب ها را انجام بدهم یا نه؟

تزریق ژل به لب ها را انجام بدهم یا نه؟ برای اینکه بدانید  می توانید تزریق ژل به لب ها را انجام دهید یا خیر، می توانید این مطلب را بخوانید. در این مطلب همه بایدها و نبایدها درباره تزریق ژل به شما معرفی شده است.

تزریق ژل به لب ها

پرحجم کردن و زیبا کردن لب ها به کمک تزریق ژل، یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است. این روش توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته است. اما همیشه باورهای درست و نادرستی درباره این عمل وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حجیم شدن لب ها با تزریق ژل

1- تزریق ژل لب درد دارد.

در واقع این یک باور غلط است. چون بسیاری از فیلرها (پرکننده ها یا ژل ها) دارای بی حس کننده های موضعی در خود هستند. این بی حس کننده ها معمولا لیدوکائین است که اجازه نمی دهد شما دردی را احساس کنید.

تزریق ژل لب درد ندارد
تزریق ژل لب بدون درد

2- تزریق ژل به لب عوارض دارد.

در واقع هیچ آسیب دائمی و جدی ناشی از تزریق ژل وجود ندارد. بعد از تزریق ژل ممکن است لب ها کبود و متورم بشوند. البته این حالت ها موقتی است و فقط کافی است که به مدت نیم ساعت، به آهستگی روی لب ها یخ بگذارید.

تزریق ژل لب در بهترین مراکز زیبایی مشهد
تزریق ژل لب عوارض دارد

3- تزریق ژل لب سرطان زاست.

این یک باور بسیار غلط در این زمینه است. موادی که به عنوان فیلر برای تزریق ژل استفاده می شوند، موادی هستند که در بدن هم تولید می شوند. هیالورونیک اسید و کلاژن مهم ترین نوع این فیلرها هستند که کاملا بی خطر هستند.

آیا تزریق ژل لب سرطان زاست؟
تزریق ژل لب سرطان زا نیست

4- تزریق ژل لب در بارداری خطرناک است.

هنوز هیچ مدرک دقیقی وجود ندارد که نشان دهد، فیلرها برای جنین کاملا بی خطر هستند. بسیاری از پزشکان ادعا می کنند که مواد ژل، سطحی هستند و نمی توانند آسیبی به جنین بزنند. اما بعضی از پزشکان هم مخالف این ادعا هستند. به همین خاطر بهتر است در دوران بارداری، تزریق ژل را انجام ندهید.

آیا تزریق ژل لب در بارداری خطر دارد؟
تزریق ژل لب در بارداری

5- سیگار برای تزریق ژل لب بد است.

بله. اگر سیگار می کشید، ممکن است موفقیت چندانی در تزریق ژل لب نداشته باشید. به این خاطر که سیگار می تواند اثرات ژل های تزریق شده را به میزان زیادی کاهش دهد. هم چنین سیگار کشیدن بعد از تزریق ژل لب، ممکن است تقارن ژل تزریق شده را به هم بریزد و ظاهر لب شما غیرعادی شود.

عوارض تزریق ژل لب
سیگار می تواند اثرات تزریق ژل لب را کاهش دهد

6- برای تزریق ژل لب، نیازی به پزشک نیست.

اگر می خواهید عمل تزریق ژل لب را انجام بدهید، حتما به یک پزشک مراجعه کنید. پزشک متخصص زیبایی، جراح پلاستیک یا متخصص پوست و مو مجاز است که عمل تزریق ژل لب را انجام دهد. در غیر این صورت مطمئن باشید که بعد از تزریق، مشکلات جدی را تجربه خواهید کرد.

تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی
تزریق ژل به لب باید زیرنظر پزشک باشد

7- تزریق ژل لب، دائمی است.

این یک باور غلط است. هیچ کدام از فیلرهای موجود، ماندگاری مادام العمر ندارند. فیلرهای کلاژن معمولا ماندگاری شش ماهه دارند، در حالی که فیلرهای هیالورونیک اسید، معمولا ماندگاری طولانی دارند. این فیلرها می توانند دوازده تا هجده ماه باقی بمانند.

آیا تزریق ژل دائمی است؟
تزریق ژل، فرآیندی دائمی نیست

8- تزریق ژل لب، کبودی دارد.

ممکن است در بعضی از افراد تزریق ژل لب، باعث ایجاد کبودی شود. دلیل آن این است که سوزن های استفاده شده در عمق زیادی فرورفته اند و لب ها کمی دچار آسیب شده اند. اما نگران نباشید. این عارضه موقتی است و با کمک پزشک به سرعت از بین می رود.

تزریق ژل به لب ها
تزریق ژل به لب، کبودی دارد

تزریق ژل به لب ها را انجام بدهم یا نه؟

با توجه به مطالب گفته شده، متوجه شدید که تزریق ژل لب فرآیند خطرناکی نیست. هیچ درد و عارضه جدی ندارد. بنابراین می توانید به راحتی آن را انجام دهید. اما فراموش نکنید که شما نمی توانید تزریق ژل را انجام بدهید، اگر یکی از شروط زیر را داشته باشید:

  • اگر دیابت دارید. دیابت ممکن است باعث ایجاد عفونت در لب های شما شود. به همین خاطر می تواند این عمل ساده را برای شما خطر آفرین کند.
تزریق ژل لب در مشهد
دیابت مانعی برای تزریق ژل لب
  • اگر سابقه ابتلا به تبخال دهانی را داشته اید. تزریق ژل می تواند باعث عود مجدد بروز تبخال ها شوند. به همین خاطر بهتر است تزریق ژل را انجام ندهید.
  • اگر مبتلا به هموفیلی هستید. هموفیلی یا سایر مشکلات مربوط به انعقاد خون، می تواند باعث خونریزی های شدید در طی تزریق ژل شود.
  • اگر سیگار می کشید. سیگار اثرات ژل های لب را خنثی می کند. بنابراین ممکن است تزریق ژل به لب برای شما فایده ای نداشته باشد.
  • اگر به لیدوکائین حساسیت دارید. در این صورت بدن شما ممکن است با فیلرها واکنش شدیدی نشان دهد.

معرفی بهترین مراکز تزریق ژل به لب ها

اگر هیچ کدام از شرایط فوق را ندارید و به دنبال مرکزی برای تزریق ژل لب می گردید، خبر خوبی برایتان دارم. لازم نیست به همه مراکز زیبایی شهر و محله خود سر بزنید. ما برای شما بهترین مراکز زیبایی را در همه شهرها شناسایی کرده ایم. فقط کافی است به لینک زیر سر بزنید.

تزریق ژل در بهترین مراکز زیبایی
بهترین مراکز تزریق ژل به لب

اینجا کلیک کنید: معرفی بهترین مراکز زیبایی و تزریق ژل لب در سراسر ایران

منابع

منبع 1

منبع 2

نگارنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments