لیفت صورت با نخ در اهواز| فیلم لیفت صورت با نخ در ایران

درباره لیفت صورت با نخ چه می دانید

تا همین چند دهه اخیر تنها راه حلی که برای رفع مشکلات پوستی ناشی از شل شدن پوست و افتادگی گونه وجود داشت انجام عمل جراحی لیفت صورت بود اما امروزه با توجه به کاهش تمایل افراد برای انجام جراحی لیفت صورت روش های دیگری از قبیل لیفت صورت با نخ و لیفت صورت با ژل ارائه شده است.

انجام لیفت صورت برای تعداد زیادی از افراد کاملاً ضروری است اما از آنجایی که این گروه از مخاطبین به دلایل متعددی از انجام عمل جراحی دوری می کنند می توانند از مزایای لیفت صورت با نخ بهره مند شوند. اگر شما به هر دلیلی دوست ندارید تحت عمل جراحی قرار بگیرید می توانید لیفت صورت با نخ را تجربه کنید. لیفت با نخ یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوان سازی صورت است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی است که در آن از نخ های مخصوص برای لیفت پوست استفاده می شود. در این روش به جای آنکه پوست شل بیمار برداشته شود پزشک از نخ برای لیفت آن استفاده خواهد کرد و به عبارتی پوست صورت به آرامی به سمت بالا کشیده می شود تا پوست سفت شود.

لیفت با نخ علاوه بر آنچه به سفت شدن صورت کمک می کند دارای آثار جوان سازی پوست است یعنی با تحریک کلاژن بدن برای ترمیم خود، یعنی باعث می ‌شود که مقدار زیادی کلاژن در ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است تولید شود. تولید کلاژن اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کلاژن یک نقش حیاتی را در روند پیری صورت ایفا می کند.

افرادی که به لیفت صورت خود با نخ می ‌پردازند به تدریج متوجه می ‌شوند که ظاهر صورت آنها بهبود پیدا کرده زیرا کلاژن شروع به تولید شدن نموده است.

کلاژن از فاکتورهای رشد محافظت می کند زیرا این فاکتورهای رشد در حفظ شادابی پوست نقش مهمی دارند. کلاژن علاوه بر آن که برای ترمیم زخم مورد استفاده قرار می گیرد به قوی شدن پوست نیز کمک خواهد کرد.

با بالا رفتن سن به تدریج سطح تولید کلاژن کاهش پیدا می ‌کند و به این ترتیب تا سن ۷۰ سالگی حدود ۸۰ درصد از تولید کلاژن در پوست رو به کاهش خواهد یافت. این کاهش حجم خودش را به صورت چین و چروک و خطوط متعدد روی صورت نشان می دهد و باعث می شود حالت صورت پیر به نظر برسد و شادابی خود را از دست بدهد.

 

جالب است بدانید بدن ما به نحوی طراحی شده است که اگر احساس کند یک ماده در پوست وجود ندارد با تحریک شدن پوست به واکنش نشان دادن خواهد پرداخت. با توجه به اینکه نخ ها زیر سطح پوست قرار داده می شوند شما به عنوان متقاضی درمان هیچ نوع فعل و انفعالات شیمیایی را احساس نخواهید کرد.

مزایای لیفت صورت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت صورت چیست؟

مزایای لیفت صورت با نخ
مزایای لیفت صورت با نخ

افرادی که از مهمترین مزایای لیفت صورت توسط نخ این است که برخلاف جراحی لیفت صورت دوران بهبود بسیار کوتاهی دارد. در جراحی لیفت صورت فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و پس از آن که جراحی به اتمام رسید و از بیمارستان مرخص شد باید فردی باشد که او را به منزل برساند. این افراد حداقل به سه روز مراقبت نیاز دارند تا به تدریج رو به راه شوند.

البته بیمارانی که بچه کوچک دارند برای مراقبت از فرزند خود نیز به کمک نیاز خواهند داشت. در جراحی لیفت صورت بیمار به یک تا دو هفته مرخصی نیاز دارد تا بهبود پیدا کند. از سوی دیگر در لیفت صورت با نخ در دوران بهبود نسبتاً ساده و بدون دردسر است. پزشک به جای بیهوشی عمومی از بی ‌حسی موضعی استفاده می ‌کند و نخ ها را زیر سطح پوست قرار می دهد و پس از اتمام کار بیمار می تواند خودش به منزل برود و نیاز به مراقبت نخواهد داشت.

برخی از افراد پس از اتمام کار پزشک دچار مقداری تورم و قرمزی یا درد می شوند و ترجیح می دهند بقیه روز را استراحت نمایند این در حالی است که تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند همان روز به محل کار خود برگردند. مصرف قرص مسکن پس از لیفت صورت با نخ برای تسکین درد ممنوعیتی ندارد و به بیماران کمک می کند بتوانند فعالیت های روزمره خود را شروع کنند.

بعد از لیفت با نخ چه کارهایی را باید انجام داد؟

مراقبت های بعد از لیفت صورت
مراقبت های بعد از لیفت صورت

اگرچه لیفت صورت با نخ یک روش کم تهاجمی است توجه کردن به چند نکته به شما کمک می کند تا نتایج بهتری را به دست بیاورید. به عنوان مثال باید از دستکاری کردن صورت یا ماساژ دادن آن خودداری کنید. حداقل تا یک هفته پس از درمان هنگام شستن صورت یا استفاده از کرم مرطوب کننده باید صورت خود را به آرامی ماساژ دهید. هنگام خوابیدن نیز باید به پشت بخوابید و از خوابیدن روی صورت خود اجتناب کنید زیرا به صورت شما فشار وارد می شود.

لیفت با نخ جز روش ‌های بی خطر است یعنی شما دچار هیچ گونه عوارض جدی از قبیل خونریزی یا سایر مشکلات دیگر نخواهد شد. اما ممکن است دچار برخی عوارض جانبی نادر از قبیل التهاب، عفونت یا قابل مشاهده بودن نخ زیر سطح پوست خود باشید که در این حالت پزشک اقدام به خارج کردن نخ می کند و صورت شما به حالت پایدار بر می ‌گردد.

از چه نخی برای لیفت صورت استفاده می شود؟

نخ های Nova و Silhouette instaLift که برای لیفت صورت استفاده می شوند مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارند. اگرچه نتایج حاصل از این روش ها و نحوه انجام آن ها یکسان است چند تفاوت کوچک بین آنها وجود دارد که بهتر است با این تفاوت ها آشنا شوید. نخ های Nova با ساختار بدن مطابقت دارند و به نحوی طراحی شده اند که توسط بدن جذب می شوند.

این نخ ها حدود ۴ تا ۶ ماه در صورت باقی می ماند سپس به تدریج شروع به جذب شدن خواهد کرد. به طور کلی شما می ‌توانید حدود یک سال و چند ماه شاهد نتایج حاصل از درمان با این نوع نخ باشید. قرار دادن این نخ ها روی سطح پوست کار ساده ای است و به سرعت انجام می شود.

در ابتدا پزشک از بی ‌حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه ای که قرار است درمان شود استفاده می کند سپس به کمک یک سوزن یا کانوله بسیار کوچک نخ ها را زیر سطح پوست قرار می دهد. کل فرآیند درمان حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می ‌کشد و شما می توانید پس از اتمام آن به محلی که برای خود برگردید.

انواع نخ برای لیفت صورت
انواع نخ برای لیفت صورت

نخ های Silhouette instaLift نیز قابلیت جذب توسط بدن را دارند اما تمرکز این نخ ها به جای تولید کلاژن بیشتر بر روی لیفت صورت است. البته نمی ‌توان تولید کلاژن در این روش را نادیده گرفت. این نخ ها برای لیفت گونه و لیفت فک مناسب هستند و نتایج نسبتا پایداری را به وجود می آورند و مدت بیشتری باقی خواهند ماند.

قرار دادن این نخ ها زیر پوست حدود ۴۵ دقیقه طول می ‌کشد و این کار تحت بی حسی موضعی انجام خواهد شد. برخی از بیماران پس از درمان دچار درد و تورم خفیف خواهند شد که طی مدت کوتاهی برطرف می شود.

نتیجه گیری

لیفت صورت با نخ یک روش کم خطر است که ضمن بهبود ظاهر صورت باعث می شود حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید. کوتاه بودن دوران بهبود در این روش باعث شده به یکی از روش های محبوب در عرصه زیبایی تبدیل شود.

اگر شما خواهان لیفت صورت به کمک نخ در اهواز هستید می توانید به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments